Dat maakt dus niet uit. Rond een uur of 11:00. Om 13:00 begint het hier in het zuidwesten en tegen het einde van de middag is het in het noordoosten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan waar je op dat moment bent.![]()
Hoe laat vertrek je richting LL?
Ik zou gewoon brood nemen, maar dat komt omdat ik geen broodje Bapipangang lust.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
Hmmm, wat zal ik eens als ontbijt nemen? Ik heb nog broodjes Babipangang liggen. Zal ik.
- bammetjesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk ook meestal buienradar maar die klopt ook vaak niet hoor.
Hmm krijg net een heel lijst gemaild van Peaceman. Dingetjes die hij nog wil hebben voor morgen... hij moet vandaag nog werken.
Dat is dan wel weer lekker.quote:Volgens een woordvoerder van het weerinstituut kan de temperatuur in anderhalf uur tijd van 32 naar 19 graden dalen.
Neem dan maar een schepje mee om een afwateringsgeul rond je tent te graven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt dus niet uit. Rond een uur of 11:00. Om 13:00 begint het hier in het zuidwesten en tegen het einde van de middag is het in het noordoosten.
De kans is dus behoorlijk dat we precies die bui op onze kop krijgen als we nét binnen zijn.
En dan nog kattenvoer voor de katten hier in huis en wat flesjes water en cola.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- bammetjes![]()
- ponchosdie ligt al klaar
- oordoppenhij heeft speciale op maat gemaakte
- condooms![]()
![]()
- bierneemt vriend mee
- chips![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- bammetjes
- ponchos
- oordoppen
- condooms
- bier
- chips
quote:
Tofquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Which reminds me... ik krijg toch nog een kans op afrijden, vlak voor ik wegga!(Ik ga niet zeggen wanneer ivm zenuwen enzo
Van succesgewens werd ik in dit geval extra zenuwachtig)
Wij staan altijd goedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem dan maar een schepje mee om een afwateringsgeul rond je tent te graven.
Nee, valt mee. Alleen als ik lange tijd mijn best moet doen om het echt scherp te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Krijg je geen hoofdpijn van het turen dan? Ik had mn bril ook niet mee naar Werchter, maar ik heb ook echt maar heel weinig sterkte, en bovendien plus...
Als je een kaartje hebt, mag je best bovenop mijn rugzak zitten. Erin wordt wat lastigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik in je rugzak Nem? Ik wil ook naar Lowlands......
Het komt wel op tv, ik ga daar maar naar kijken, dan beleef ik het een beetje mee. Peaceman houdt we gelukkig wel op de hoogte.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik in je rugzak Nem? Ik wil ook naar Lowlands......
Die van ons werd 22. Eigenlijk alle dieren werden oud bij onsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens Trademarkie, wat balen van je kat zeg.![]()
Die van ons zijn 11 en 12 en ik hoop dat ze nog wel even een tijdje meegaan alleen word ik wel af en toe gek van de haren . Lennon is ook weg van ze:
[ link | afbeelding ]
Wat lief!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
Die van ons zijn 11 en 12 en ik hoop dat ze nog wel even een tijdje meegaan alleen word ik wel af en toe gek van de haren . Lennon is ook weg van ze:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom vraag je nou precies naar een kaartjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een kaartje hebt, mag je best bovenop mijn rugzak zitten. Erin wordt wat lastig
Ow dat is best een mooie leeftijd.. nou ja we zullen het zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die van ons werd 22. Eigenlijk alle dieren werden oud bij ons
Ik word er zelf helemaal vrolijk van.quote:
23 januari 2009, a.s. zondag wordt hij 7 maanden!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wat een vrolijk jochie
![]()
Wanneer is ie geboren?
Ik zal eens kijken of mijn moeder het er mee eens is als ik zaterdag wat optredens kijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het komt wel op tv, ik ga daar maar naar kijken, dan beleef ik het een beetje mee. Peaceman houdt we gelukkig wel op de hoogte.
Omdat jij niet bestaat uit verse kleren, eten en drinken. Die dingen moet ik thuislaten als ik jou in mijn rugzak stopquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom vraag je nou precies naar een kaartje![]()
![]()
die heb ik natuurlijk niet.
Je hebt dus helemaal geen tijd om naar LL te gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of mijn moeder het er mee eens is als ik zaterdag wat optredens kijkdie is niet zo'n fan van LL muziek geloof ik
en ik ben wel het hele weekend zo'n beetje daar, aan het wachten tot mn vriendje klaar is met de dingen die hij bij zijn ouders moet doen, en dan gaan we naar Utrecht
Wat grappig, scheelt niet zoveel met Jair dus, en ook mijn oppaskindje is ongeveer zo oud (31 december, maar dat was 6 weken te vroegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
23 januari 2009, a.s. zondag wordt hij 7 maanden!!
Ow ik weet er misschien nog wel een...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat jij niet bestaat uit verse kleren, eten en drinken. Die dingen moet ik thuislaten als ik jou in mijn rugzak stop
Lienelien wil haar kaartje nog kwijt volgens mij
Dat heb ik op stage wel zitten spelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Desktop Tower Defense. link!
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt dus helemaal geen tijd om naar LL te gaan![]()
Nee Lennon is maar 10 dagen ouder dan Jair.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat grappig, scheelt niet zoveel met Jair dus, en ook mijn oppaskindje is ongeveer zo oud (31 december, maar dat was 6 weken te vroeggaat gelukkig wel heel goed nu)
Bij mama in bedquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee Lennon is maar 10 dagen ouder dan Jair.
6 weken te vroeg lijkt me best eng. Gelukkig dat het toch goed gaat nu. Lennon was 12 dagen te laat.
Ik ga het opnemen, het is best laat en Twan mag komend weekend bij mij in bed slapen en wil graag dat ik gelijk met hem naar bed ga.. popstars kijken... jippie. Moet maar eens kijken hoe laat het uitgezonden gaat worden.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
LB je mag ook bij ons komen hangen hoor zondag![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat jij niet bestaat uit verse kleren, eten en drinken. Die dingen moet ik thuislaten als ik jou in mijn rugzak stop
Die visual had ik ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]*visual*
LB die in de rugzak van Nem zit en als Nem 'm open doet geeft ze aan wat hij nodig is, rugzak gaat weer dicht en LB zit rustig te genieten in de rugzak
Ja, inderdaad en dan lekker samen tv kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij mama in beddat is echt het walhalla voor zowat alle kindjes he
'het grote bed'
Ik wil best verse kleren aandoen en heel veel eten en drinken voor ik in je rugzak kruip hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]*visual*
LB die in de rugzak van Nem zit en als Nem 'm open doet geeft ze aan wat hij nodig is, rugzak gaat weer dicht en LB zit rustig te genieten in de rugzak
Het lag dus niet aan mijquote:
Dan moet Nem wel een vrij grote rugzak hebbenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil best verse kleren aandoen en heel veel eten en drinken voor ik in je rugzak kruip hoor![]()
![]()
Okay, nou mocht je je echt vervelen, let me know. En ach Overdinkel is toch ook erg leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Da's lief, maar ik denk dat mijn moeder het stiekem wel leuk vindt dat mn vriendin niet thuis is. Ik ben niet heel vaak in Overdinkel, en toen mn beste vriendin vorige maand in Enschede ging wonen liet ze al vallen dat ze hoopte dat ik nu niet elke keer daar ging logeren
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]*visual*
- ik heb grote kleren dus ook een grote rugzakquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het lag dus niet aan mij![]()
[..]
Dan moet Nem wel een vrij grote rugzak hebbenEn je moet zijn kleren aan
Ja, echt, bruisend is het!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, nou mocht je je echt vervelen, let me know. En ach Overdinkel is toch ook erg leuk.
Maar iedere dag moeten we dan even kleren ruilen zodat je uiteindelijk steeds meer gaat stinkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil best verse kleren aandoen en heel veel eten en drinken voor ik in je rugzak kruip hoor![]()
![]()
Ah, noordelijk dialectquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]*visual*
LB die in de rugzak van Nem zit en als Nem 'm open doet geeft ze aan wat hij nodig is
Doeiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:34 schreef LadyBlack het volgende:nu moet ik echt gaan!!!
Bis später
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |