Ja ik ook nog 3 weken, maar dat is toch einde als je een vakantie hebt van 3 maanden?quote:
Niks 3 maanden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik ook nog 3 weken, maar dat is toch einde als je een vakantie hebt van 3 maanden?
Lekker welquote:
http://www.binaries4all.nl/beginners/quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik begrijp echt weinig van nieuwsgroepen.
Haha ik zag het ook netquote:
Kan kloppen,quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 @ 22:22 door sjimz:
Topic verplaatst van forum "Voetbal" naar forum "Mexicaanse griep"
Op maandag 17 augustus 2009 @ 22:58 door sjimz:
Topic verplaatst van forum "Mexicaanse griep" naar forum "Voetbal"
Hij stond in FLUquote:
Yw.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:00 schreef _Mike_ het volgende:
Maarja, bedankt Houniet je bent een baas
Lulhannesquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga slapen.
_Mike_ je topic is weer open!
Ik wil me daar ook wel eens in verdiepen. Het gaat alleen al bij de eerste stap mis.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/beginners/
dat is een handige site!
Ja, die handleiding heb ik ook gebruikt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/beginners/
dat is een handige site!
De helling van de twee driehoeken is anders en levert precies een blokje verschil op.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen hoe de fuck dit in elkaar zit.
Ik kijk er nu al een kwartier naar maar ik snap het nog steeds niet.
Nee, is precies hetzelfde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
De helling van de twee driehoeken is anders en levert precies een blokje verschil op.
De hellingshoek is hetzelfde als je dat bedoeld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
De helling van de twee driehoeken is anders en levert precies een blokje verschil op.
Dan niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:18 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, is precies hetzelfde.
Ik snap er niets van. Alle driehoeken zijn precies even groot en ze beslaan dezelfde oppervlakte. Alleen op de onderste oplossing is er ruimte over. Hoe kan dat?????????
Lengte van helling is verschillend, door het hoogte verschil van beide driehoekjes. Je ogen worden gewoon optisch gefuckt, je denkt dat dit niet kan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:18 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, is precies hetzelfde.
Ik snap er niets van. Alle driehoeken zijn precies even groot en ze beslaan dezelfde oppervlakte. Alleen op de onderste oplossing is er ruimte over. Hoe kan dat?????????
vaag iddquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen hoe de fuck dit in elkaar zit.
Ik kijk er nu al een kwartier naar maar ik snap het nog steeds niet.
Nee hoor, het scheelt een heel klein beetje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
De hellingshoek is hetzelfde als je dat bedoeld.
Goed zo.quote:
Ik heb gewoon de newsserver van m´n provider, KPN, gebruikt. Ik ga er niet voor betalen, want dan is het hele voordeel weg.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:14 schreef toma het volgende:
Heb je een abonnement voor die nieuwsgroep server afgesloten GS? Ik heb toevallig gisteren weer voor een maand betaald bij Hitnews. Werkt als een brandweer. Als je er niet uit komt moet je maar even PM'en
Probeer eens CTRL+Shift...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan nog iets anders (ik leek echt een enorme computerleek nu): mijn tekens kloppen al een tijdje niet. Vraagteken, apenstaartje, zit allemaal niet op de plek waar het volgens m´n ToBo zit. Heb al gekeken of m´n ToBo op een andere taal stond of zo, maar dat is het denk ik niet, of misschien moet ik wel een andere taal proberen. Heb Amerikaans en Nederlands geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Iemand een oplossing, want het werkt nogal irritant.
Veel verder dan dat kom ik trouwens niet met computers hoor...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
En dan denk JIJ dat je een nerd bent. Wat zijn dndiek en ik dan wel niet![]()
Ik zeg nergens dat ik een nerd ben, ik ben volgens mij alleen wel wat handiger met computers dan hoe ik nu overkom met al m'n vragenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
En dan denk JIJ dat je een nerd bent. Wat zijn dndiek en ik dan wel niet![]()
Ik kan soms heel slecht liegen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga over een kleine 25 minuten maffen.
ik kreeg ook een brief vorige week. ik moest aangeven via studielink dat ik niet heringeschreven wil worden voor komend schooljaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:15 schreef Prosac het volgende:
na 4 vruchteloze pogingen, is mij vandaag binnen 5 minuten ineens wel de herinschrijving via Studielink gelukt.
Kansloos ook dat je je via dat systeem moet herinschrijven, maar dat ze nu alsnog formulieren toesturen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:02 schreef Prosac het volgende:
Vond je andere UI lekkerder Robinhoo.. deze heeft zo'n heksenneus lijkt het.
Ja ik moest snel een andere hebben, die andere UI was mijn vriendin namelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:02 schreef Prosac het volgende:
Vond je andere UI lekkerder Robinhoo.. deze heeft zo'n heksenneus lijkt het.
Waarom die grote bril dan?quote:
Zon schijntquote:
Dacht meer aan Sjimz met een blonde pruik.. Zo van: "Jow dudes, ik heb weer 2 paar nieuwe schoenen besteld"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:20 schreef Prosac het volgende:
Als je de foto nog eens goed beschouwd, lijkt het net een man. Beetje Kelly.
Damn you Paris Hilton!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
16 of 17 jaar en dan al compleet plastic en een Playboy Bunny uitstraling...
ej die heb je uit mijn foboquote:
Joh.. Maar ik kan het niet goed zien maar volgens mij heeft ze ook nog blauwe ogen. Brunette met blauwe ogenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ej die heb je uit mijn fobodie is ook lekker ja.
Vergeet je zonnebril niet.quote:
Heb je mijn nieuwe hyves foto gezien ofzoquote:
Ik heb je nu voor het eerst je gezicht gezien manquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe hyves foto gezien ofzo
Hoezo was dat niet te zien op mijn vorige hyves foto dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb je nu voor het eerst je gezicht gezien man
Ja, dan zat er altijd zn huge zonnebril voor en had je je gezicht ongeveer hetzelfde als je UIquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoezo was dat niet te zien op mijn vorige hyves foto dan?
Met dr ontzettende kin.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:20 schreef Prosac het volgende:
Als je de foto nog eens goed beschouwd, lijkt het net een man. Beetje Kelly.
Ja, dat snap ik ook niet echt. Koop het dan in de winkel, dan heb je tenminste nog het gevoel dat je ergens terecht voor betaalt..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chuck is tof.
En prosac, betalen om te downloaden, wtf joh.
Yvonne Strahovski heeft wel watquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chuck is tof.
Ik betaal voor mijn internetzverbinding jeweetzquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chuck is tof.
Ik had gedacht dat het toevoegen van "Tim Kuik" wel voldoende zou zeggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet echt. Koop het dan in de winkel, dan heb je tenminste nog het gevoel dat je ergens terecht voor betaalt..
heheh geniaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:57 schreef Prosac het volgende:
LOL..
Komt net een vrouw aan voor de vergadering, twee uur te vroeg. Want ze was gewend rekening te houden met files.
Deze week eerste week wonen in het Noorden.![]()
Dacht dat je hele seizoenen van series op je FTP had, maar is dus niet zoquote:
Zijn DVD-rips op nieuwsgroepen beter dan DVD-rips van ThePiratebay dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:48 schreef toma het volgende:
Ik betaal 2,95 p. maand om te downloaden. Dan heb je iig betere kwaliteit dan die torrent troep.
Op nieuwsgroepen weet je iig zeker dat de kwaliteit goed is, de ondertiteling erbij zit en je altijd goed kunt downloaden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zijn DVD-rips op nieuwsgroepen beter dan DVD-rips van ThePiratebay dan?
comments lezen op The Piratebay is zo gedaan, tegenwoordig zitten de subs er vaak ook al bij en downloaden is over het algemeen ook geen probleem.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:54 schreef toma het volgende:
[..]
Op nieuwsgroepen weet je iig zeker dat de kwaliteit goed is, de ondertiteling erbij zit en je altijd goed kunt downloaden.
Niet van alles, momenteel alleen Mad Men (marketing in de jaren 60/70 in de US), West Wing (over Amerikaanse politiek), Sons of Anarchy (Hell's Angels criminele motorbende) en Burn Notice (makkelijk en tof vermaak zoals A-team, MacGyver, James Bond, etc).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dacht dat je hele seizoenen van series op je FTP had, maar is dus niet zo.
Heb je trouwens nog aanraders? Breaking Bad heb ik helemaal binnen.
Private torrentsites ftwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:48 schreef toma het volgende:
Ik betaal 2,95 p. maand om te downloaden. Dan heb je iig betere kwaliteit dan die torrent troep.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dan zat er altijd zn huge zonnebril voor en had je je gezicht ongeveer hetzelfde als je UI
Neen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef Robinhoo het volgende:
Vond je het geen leuke grap in het ajax-topic Prosac?
Maar ik wou dat iemand ging happen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Neen.
Je doelde vast op Demy, maar dan klopte de naam niet en het bericht heeft er niks mee te maken verder.
Ik hapte vrij snel toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar ik wou dat iemand ging happen.
quote:Oh jee, een lang stuk om te lezen, nou dan laat maar hoor.
Lech Poznań #1 : Sfeervolle clubquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hapte vrij snel toch?![]()
mijn Voetbalmakelaars verdwijnen topic loopt ook storm.
[..]
Nou.. Dat hele nieuwsgroepen, ik zal wel een mongooltje met een dubbele motorische stoornis zijn. Maar ik krijg dat NIET voor elkaar en ik heb dat al váák geprobeerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik gebruikte altijd torrents. Tot gisteren
Ik gebruik(te) altijd Grabit, dat is wel een makkelijk programma.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou.. Dat hele nieuwsgroepen, ik zal wel een mongooltje met een dubbele motorische stoornis zijn. Maar ik krijg dat NIET voor elkaar en ik heb dat al váák geprobeerd.
Zie je ondertitel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik gebruik(te) altijd Grabit, dat is wel een makkelijk programma.
En samen met die link die ik hier gisteren neerkalkte is het goed te begrijpen.
zie post 125 van dit topic.quote:
Ja, maar die link krijg je standaard van iedereen. En iedereen vind het makkelijk, maar mij lukt het gewoon NIETquote:
Waar loop je percies vast dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar die link krijg je standaard van iedereen. En iedereen vind het makkelijk, maar mij lukt het gewoon NIET
Geen ervaring. Weet wel van mensen dat het echt schandalig moeilijk is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:25 schreef toma het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de opleiding Biomedical Engineering?
hmmm zit er over na te denken om die master te gaan doen. Ken je mensen die Biomedical Engineering hebben gedaan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Geen ervaring. Weet wel van mensen dat het echt schandalig moeilijk is.
Wel met iemand die het gestudeerd heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:25 schreef toma het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de opleiding Biomedical Engineering?
Waar heeft die iemand het gestudeerd? En wat hield die opleiding precies in?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wel met iemand die het gestudeerd heeft.
Een kapotte koelkast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer. Eigenlijk had de reactie van Prosac kunnen postenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:28 schreef toma het volgende:
[..]
hmmm zit er over na te denken om die master te gaan doen. Ken je mensen die Biomedical Engineering hebben gedaan?
Maar jij komt op mij niet over als lambal numero uno, dus ja, wie weet is het wel iets wat jou helemaal ligt..
De dame die ik ken studeert in E'hoven. Maar het is trouwens ook wel een beetje een nerden-opleiding. Ik zag weleens foto's van uitjes van die groep. Mijn God. De gemiddelde FOK!-meet moet er spontaner uitgezien hebben.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Een kapotte koelkast.het probleem is dat ik niet precies weet wat die opleiding nou inhoudt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niet meer. Eigenlijk had de reactie van Prosac kunnen posten
Maar jij komt op mij niet over als lambal numero uno, dus ja, wie weet is het wel iets wat jou helemaal ligt..![]()
Maar ik ben wel iemand die flink kan studeren als het nodig is. Alhoewel ik dat op het HBO nauwelijks heb gedaan.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet meer. Eigenlijk had de reactie van Prosac kunnen posten
Ja lastig. Ik volgens mij is het wel een studie dat als je geinteresseerd bent, het echt heel mooi is om te doen. Maar ik kan het niet echt goed uitleggen wat er nou precies gedaan wordt. Prosac kwam wel aardig in de goede richting. Er is natuurlijk ook geen kijkdag in augustus.. Anders zou ik dat doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:33 schreef toma het volgende:
[..]
het probleem is dat ik niet precies weet wat die opleiding nou inhoudt..![]()
Maar ik ben wel iemand die flink kan studeren als het nodig is. Alhoewel ik dat op het HBO nauwelijks heb gedaan.
Ja, dat is ongeveer hetzelfde als ik er nu van weet. Het probleem is dat die technische kant mij wel aanspreekt maar ik heb echt 0,0 knowhow van biologische en medische aspecten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:32 schreef Prosac het volgende:
Eindhoven dacht ik en was vooral bezig zijn met techniek toepassen als oplossing voor medische problemen. Protheses bijvoorbeeld. Niet alleen techniek, maar ook biologisch onderzoek om ziektes op te lossen zonder medicijnen, maar met biologie en techniek.
Weet niet precies hoe het uit te leggen, weet wel dat ze het behoorlijk pittig vond. En zich nu vooral bezig houdt met bacteriologisch onderzoek.
Dat zit er wel veel in. En bakken met wiskunde.. Maar goed, dat is eigenlijk alles wel op een TUquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:37 schreef toma het volgende:
[..]
Ja, dat is ongeveer hetzelfde als ik er nu van weet. Het probleem is dat die technische kant mij wel aanspreekt maar ik heb echt 0,0 knowhow van biologische en medische aspecten.
Ben ook veel te laat gaan informeren naar masteropleidingen omdat ik het te druk had met afstuderen.
Volgens mij wordt het dan wel lastig en flink bijspijkeren en aanpoten. Probleem was gewoon dat ze mij ook nooit echt duidelijk kon maken wat ze nou allemaal precies deed. Overigens geldt dat voor 99% van de studenten geloof ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:37 schreef toma het volgende:
[..]
maar ik heb echt 0,0 knowhow van biologische en medische aspecten.
Misschien dat ik met een schakeljaar voldoende bijgespijkerd kan worden. Maar in Wiskunde ben ik gelukkig wel heel goed. Had laatst m'n nichtje (2 Havo) bijles gegeven. Ze snapte er helemaal niets van en ze stond een 5 gemiddeld op haar rapport. Nadat ik haar bijles had gegeven had ze een 8,5 gehaald.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zit er wel veel in. En bakken met wiskunde.. Maar goed, dat is eigenlijk alles wel op een TU
I get the point, maar het is echt wat anders dan een assenstelsel tekenenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien dat ik met een schakeljaar voldoende bijgespijkerd kan worden. Maar in Wiskunde ben ik gelukkig wel heel goed. Had laatst m'n nichtje (2 Havo) bijles gegeven. Ze snapte er helemaal niets van en ze stond een 5 gemiddeld op haar rapport. Nadat ik haar bijles had gegeven had ze een 8,5 gehaald.
ik heb op de havo wiskunde b2 gehad. En op het hbo heb ik ook nog wiskunde gehad. Maar ook vakken als Dynamica en Trillingsleer waar ook behoorlijk wat wiskunde bij komt kijken. Maar het niveau van de wiskunde op de TU heb ik nooit gehad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:41 schreef Breach het volgende:
[..]
I get the point, maar het is echt wat anders dan een assenstelsel tekenen
Maar, ik weet niet of je zelf Havo of VWO hebt gedaan, maar dat is nogal een verschil heb ik gemerkt aan mensen die Havo wiskunde gedaan hebben..
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:39 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar mijn opleiding
Bedrijfskundige Informatica op HBO ( Saxion Enschede )quote:
Ok ok, wiskunde B2 dan heb je een goeie basis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:47 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb op de havo wiskunde b2 gehad. En op het hbo heb ik ook nog wiskunde gehad. Maar ook vakken als Dynamica en Trillingsleer waar ook behoorlijk wat wiskunde bij komt kijken. Maar het niveau van de wiskunde op de TU heb ik nooit gehad.
Wat is het verschil tussen Technische Informatica en Bedrijfskundige?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica op HBO ( Saxion Enschede )
nerd ehh.
Even een stukje gekopieerd want ik weet het niet goed te bewoorden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:54 schreef toma het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Technische Informatica en Bedrijfskundige?
Mij nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:02 schreef toma het volgende:
Dat lijkt me echt een verschrikkelijke opleiding Robinhoo
Juist andersomquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:06 schreef toma het volgende:
ICT lijkt me wel leuk maar Bedrijfskunde![]()
![]()
![]()
Vreselijk.
Nope, niet universeel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:59 schreef toma het volgende:
Is een schakeljaar universeel voor alle masters? Of heeft iedere master een specifiek schakelprogramma? Omdat ik nog niet zeker ben van de studie die ik wil gaan volgen is het wel handig dat ik na het schakelprogramma nog kan beslissen welke studie ik precies ga volgen.
check.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope, niet universeel.
Erm, hoe bedoelde je dat eigenlijk? Binnen een faculteit of voor alle uni's?
Hoe is dat afgelopen met die ene sollicitatie en San Fransisco?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Eindelijk mezelf eens een schop onder m'n kont gegeven en ff een half uur wezen fietsen op de mountainbike. Lekker gezweet en nu een heerlijk appeltje voor de dorst. De laatste tijd erg moe steeds na werk en ik denk dat het toch vooral komt doordat ik de afgelopen maanden nauwelijks gesport heb, want ik eet redelijk gezond en veel groente en fruit. Vanavond nog even rennen.
Helaas pindakaas. Die gasten zijn veel te kieskeurig. Wat ook jammer is is dat een hoop sollicitaties gewoon 0,0 reactie op komt. Niet eens een berichtje van sorry, maar helaas. Echt irritant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe is dat afgelopen met die ene sollicitatie en San Fransisco?
Of je binnen één faculteit één schakelprogramma hebt voor alle opleidingen of hebben alle opleidingen binnen een faculteit verschillende schakelprogramma's?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope, niet universeel.
Erm, hoe bedoelde je dat eigenlijk? Binnen een faculteit of voor alle uni's?
Leuk voor Ronaldo.quote:
Echt zo'n boek dat ze op Amazing " Mike, het is ge-welll-dig" Discoveries zouden kunnen verkopen of wat Oprah met haar book club zou aanprijzen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Breach het volgende:
Houniet er is nog hoop voor ons
Dit stond in die advertentiebalk op Fok:
http://www.vrouwenversieren.com/index2.htm
quote:
Die 2 had ik net ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef Prosac het volgende:
Ik heb bovenin Telfort en onderin Online Hulp Cannabis: snel onder controle!
Wat voor werk zoek je aanvoerder?
Check anders www.bamas.nl eens, daar staan soms verschillende schakelprogramma's uitgelegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef toma het volgende:
[..]
Of je binnen één faculteit één schakelprogramma hebt voor alle opleidingen of hebben alle opleidingen binnen een faculteit verschillende schakelprogramma's?
De opleiding Systems and Control lijkt me overigens ook heel erg interessant. Iemand ervaring ermee?
Ik denk dat het een Duitser was, die hebben daar ervaring mee.quote:
Ik denk dat het een Turk uit Almelo was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:25 schreef _Mike_ het volgende:
Ik hou van dit weer, alle dames in korte rokjes en topjes met inkijk
[..]
Ik denk dat het een Duitser was, die hebben daar ervaring mee.
Thx.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Check anders www.bamas.nl eens, daar staan soms verschillende schakelprogramma's uitgelegd.
Yup, ik heb nu nog de eerste 3 seizoenen staan, maar ik ben al bij driequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:43 schreef RayMania het volgende:
The West Wing is toch al best oud?
wat ging je ook alweer doen? Bedrijfseconomie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:50 schreef Robinhoo het volgende:
Ik moet nog boeken kopenJezus.
En ik moet 25 augustus voor het eerst naar school zie ik nu.
Bedrijfskundige informatica. Zit jij ook op het Saxion?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat ging je ook alweer doen? Bedrijfseconomie?
Had jij nou ook Mad Men al gekeken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie een beetje in politiek Amerika geinteresseerd is, moet echt de West Wing kijken.
Fantastische serie zonder saaie elementen of heel erg overdreven gestuurd richting een kant.
Eerste ep, ga nog beginnen aan dit seizoen. Eerst even WW er door heen jagenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Had jij nou ook Mad Men al gekeken?
1e jaars hequote:
Ja, CE 3de jaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bedrijfskundige informatica. Zit jij ook op het Saxion?
Dat is toch die chill opleiding?quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat is toch die chill opleiding?
Ik ken iemand heel goed die is ook 3e jaars CE op Saxion.quote:
wat een godvergeten kolerezooi! Sta al 1.45 u uit mn neus te vreten. Ik ga nog maar een biertje halen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:40 schreef RayMania het volgende:
Pfffffffff, tering treinen.
Het duurt niet meer lang voor de mensheid uitsterft zo te zien. De de-evolutie is hard onderweg...quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef _Mike_ het volgende:
Niet eens het a-loooon a-looon a-looooon ?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
We zingen in Enschede ook gewoon ALONE, ALONE, ALONE hoor.
geen aloon aloon aloon.
Tja, laat ze vooral in de waan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:13 schreef _Mike_ het volgende:
Oh, ik hoor toch echt alleen maar a-loooooon a-loooon elke wedstrijd weer!
vreselijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, laat ze vooral in de waan.
Liedjesverkrachters
Maakt oons niks uut wat ie d'r van vind.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, laat ze vooral in de waan.
Liedjesverkrachters
Dirkzz blijkbaar wel anders zou hij mij er geen PM over versturenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:35 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Maakt oons niks uut wat ie d'r van vind.
Dirkzz hapt wat te snelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dirkzz blijkbaar wel anders zou hij mij er geen PM over versturen
Je hebt een burrito gegeten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb morgen een voedselvergiftiging denk ik.
Gefrituurd.quote:
Waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Breach het volgende:
Houniet er is nog hoop voor ons
Dit stond in die advertentiebalk op Fok:
http://www.vrouwenversieren.com/index2.htm
Waar is je UIquote:
Is dat die ingewikkelde iets?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:34 schreef _Mike_ het volgende:
BS die site de je mij gegeven hebt is geniaal
Heb er al 16GB doorheen gejaagd![]()
Ben wel benieuwd naar die sitequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:34 schreef _Mike_ het volgende:
BS die site de je mij gegeven hebt is geniaal
Heb er al 16GB doorheen gejaagd![]()
Gewoon de gedownloade series laten seeden toch?quote:
Kan goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:05 schreef _Mike_ het volgende:
Dit is alleen voor TV series dus waarschijnlijk heb jij het over een andere site
Veel plezier.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:14 schreef toma het volgende:
Morgen naar Zeeland t/m zondag.
Weltrusten
Danku. Overigens zal ik wel op Fok! blijven aangezien ik daar ook internet heb op de camping.quote:
Niet fokken op de camping, ik vond het heerlijk een week lang geen internet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:17 schreef toma het volgende:
[..]
Overigens zal ik wel op Fok! blijven aangezien ik daar ook internet heb op de camping.
Vind het toch wel handig om op de camping het laatste voetbalnieuws en buienradar te checken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niet fokken op de camping, ik vond het heerlijk een week lang geen internet.
Krantje bij het ontbijtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:21 schreef toma het volgende:
[..]
Vind het toch wel handig om op de camping het laatste voetbalnieuws en buienradar te checken.
Goede seriesquote:
Entourage en Califonication, beide van HBO, kijken makkelijk weg (20min), zijn vermakelijk, grappig en hebben goede verhaalopbouw. The Big Bang Theory en Two and a Half Man zijn naar mijn mening de leukste sitcoms momenteel. 30 Rock is trouwens ook erg grappig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:34 schreef Superheld het volgende:
[..]
Goede seriesVooral Humor, of actie a la Burn Notice maar andere tips zijn ook welkom...
Kijk eens aan, een hele lijst. Eens van alles een aantal afleveringen downloaden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Entourage en Califonication, beide van HBO, kijken makkelijk weg (20min), zijn vermakelijk, grappig en hebben goede verhaalopbouw. The Big Bang Theory en Two and a Half Man zijn naar mijn mening de leukste sitcoms momenteel. 30 Rock is trouwens ook erg grappig.
Arrested Development is een van de geniaalste comedy series die er is geweest.
Little Britain ken ik wel, Coupling is niet te vinden en IT Crowd net als de rest van de series even 3 afleveringen van gedownload. Voorlopig dus wel weer even wat te kijken in de vrije uurtjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Coupling, The IT Crowd, Black Books en Little Britain zijn werkelijk geniale series trouwens, maar dat is Brits, dus weer andere humor.
Vooral om die eerste twee heb ik echt dubbel gelegen.
Ja, zeer bekend merk hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kent iemand het koelkast of witgoed merk Indesit?
Zijn beide gewoon A merken qua witgoed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bekend en niet berucht?.
Zit te twijfelen tussen een Indesit en een Zanussi... Verschil is 25 euro voor 3 liter inhoud meer.
Hounniet zonder UI is geen Hounietquote:
Wie is dat ook alweer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef Breach het volgende:
Even een gifje gejat uit het MMA-topic
[ afbeelding ]
Gina Caranoquote:
Ooh.quote:
Ik ga in de zon liggen, kusjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Breach, ga Sons of Anarchy kijken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
Er werd toch iets gezegd in het publiek ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
dat is nog eens goed wakker wordenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok dat ze zichzelf op het grote scherm ziet. En camerageil als ze dan weer is, maakt ze er een mooi showtje vanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er werd toch iets gezegd in het publiek ofzo?
Ja. Verkorte versie van een andere gif. Heb daar nog zelfs een semi-lollige tekst bij gezet toen in een of ander topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er werd toch iets gezegd in het publiek ofzo?
Je krijgt toch wel reiskosten vergoeding?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:49 schreef Aanvoerder het volgende:
De manager van de Nederlandse vestiging van m'n ouwe werk in Praag heeft m'n voicemail net ingesproken. Of ik nog werk zoek. Enige is dat het in Den Bosch-Oost zit... aangezien ik er niet wil heen verhuizen betekent dat voor mij elke dag 2x2,5 uur reizen en treinkaartjes betaal ik dan (met korting) per maand zo'n 340 EUR voor. Salaris is echter iets van 2000 EUR bruto...
Hmzz... Voor een jaartje wil ik het misschien wel doen, maar daarna wil ik toch echt weg uit NL... Moeilijke keuze...
Gewoon reiskosten erbij proberen te rekenen inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel reiskosten vergoeding?
Ik heb geen invites meer, Houniet - probeer Prosac, Tim86 of Mike.
Ik vermoed van wel, maar ik maak me meer zorgen om de reistijd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel reiskosten vergoeding?
Misschien heeft TerroRobbie nog een zolderkamertje vrij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar ik maak me meer zorgen om de reistijd.Kijk, ik moet nu ook al vroeg op, maar ik kan dan niet meer avondeten met m'n familie, in de avond nergens tijd voor en Ajax is dan ook heel ver weg, hoewel ik voor doordeweekse wedstrijden echt wel vrij ga nemen.
Een jaartje afzien om flink te gaan sparen heb ik er in principe wel voor over. Alleen dan zit ik elke dag tussen die boeren.
Ik wil per se niet naar Den Bosch verhuizen. Ik betaal nu geen huur en ik zit liever in de Randstad. Op zich kan ik in de trein wel van alles lezen. Heb daar nu weinig tijd voor en zou best goed uitkomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien heeft TerroRobbie nog een zolderkamertje vrij?
Je zit al weken te zeuren dat je maar geen werk kan vinden en nu wordt het op je schoot geworpen en zie je ineens de negatieve kanten van het baantje?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar ik maak me meer zorgen om de reistijd.Kijk, ik moet nu ook al vroeg op, maar ik kan dan niet meer avondeten met m'n familie, in de avond nergens tijd voor en Ajax is dan ook heel ver weg, hoewel ik voor doordeweekse wedstrijden echt wel vrij ga nemen.
Een jaartje afzien om flink te gaan sparen heb ik er in principe wel voor over. Alleen dan zit ik elke dag tussen die boeren.
Hey, als ze in AMsterdam of Utrecht hadden gezeten had ik er al veel eerder gesolliciteerdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je zit al weken te zeuren dat je maar geen werk kan vinden en nu wordt het op je schoot geworpen en zie je ineens de negatieve kanten van het baantje?![]()
Gewoon doen joh en daarbij lekker door blijven solliciteren.
En met die boeren is gezellig, hoewel.. Den Bosch-Oost, dat is echt nog geen boerenland.
Dat is iedere dag van Praag naar Brno en terug of van Brno naar Bratislava en terug.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:00 schreef Riro het volgende:
5 uur reizen per dag.Dat is wel heel veel..
Ze vragen jou toch? Gewoon zeggen dat je wilt, maar dat de reiskosten vergoed moeten worden of ze je een leaseauto aanbieden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hey, als ze in AMsterdam of Utrecht hadden gezeten had ik er al veel eerder gesolliciteerdZe waren altijd erg tevreden over mij.
hp.comquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:03 schreef Robinhoo het volgende:
Weet iemand hoe ik aan de drivers en software van een bepaalde laptop kan komen?
Leuk, een lease-auto zonder rijbewijs.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ze vragen jou toch? Gewoon zeggen dat je wilt, maar dat de reiskosten vergoed moeten worden of ze je een leaseauto aanbieden.
Ja heb ik al gekeken, maar dat is toch irritant? Naja ik zal het maar proberen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
hp.com
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=282&q=hp+drivers&btnG=Zoeken&meta=
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Leuk, een lease-auto zonder rijbewijs.
Wat kan daar nou irritant aan zijn? Je krijgt het op een presenteerblaadjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja heb ik al gekeken, maar dat is toch irritant? Naja ik zal het maar proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |