.
.

Little Britain ken ik wel, Coupling is niet te vinden en IT Crowd net als de rest van de series even 3 afleveringen van gedownload. Voorlopig dus wel weer even wat te kijken in de vrije uurtjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Coupling, The IT Crowd, Black Books en Little Britain zijn werkelijk geniale series trouwens, maar dat is Brits, dus weer andere humor.
Vooral om die eerste twee heb ik echt dubbel gelegen.

Ja, zeer bekend merk hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kent iemand het koelkast of witgoed merk Indesit?

.
. .
.

Zijn beide gewoon A merken qua witgoed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bekend en niet berucht?.
Zit te twijfelen tussen een Indesit en een Zanussi... Verschil is 25 euro voor 3 liter inhoud meer.

Hounniet zonder UI is geen Hounietquote:

Wie is dat ook alweer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef Breach het volgende:
Even een gifje gejat uit het MMA-topic
[ afbeelding ]

Gina Caranoquote:

Ooh.quote:

Ik ga in de zon liggen, kusjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Breach, ga Sons of Anarchy kijken.

quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]

.
.

Er werd toch iets gezegd in het publiek ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]

dat is nog eens goed wakker wordenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]

Ik gok dat ze zichzelf op het grote scherm ziet. En camerageil als ze dan weer is, maakt ze er een mooi showtje vanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er werd toch iets gezegd in het publiek ofzo?

Ja. Verkorte versie van een andere gif. Heb daar nog zelfs een semi-lollige tekst bij gezet toen in een of ander topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er werd toch iets gezegd in het publiek ofzo?

Je krijgt toch wel reiskosten vergoeding?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:49 schreef Aanvoerder het volgende:
De manager van de Nederlandse vestiging van m'n ouwe werk in Praag heeft m'n voicemail net ingesproken. Of ik nog werk zoek. Enige is dat het in Den Bosch-Oost zit... aangezien ik er niet wil heen verhuizen betekent dat voor mij elke dag 2x2,5 uur reizen en treinkaartjes betaal ik dan (met korting) per maand zo'n 340 EUR voor. Salaris is echter iets van 2000 EUR bruto...
Hmzz... Voor een jaartje wil ik het misschien wel doen, maar daarna wil ik toch echt weg uit NL... Moeilijke keuze...

Gewoon reiskosten erbij proberen te rekenen inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel reiskosten vergoeding?
Ik heb geen invites meer, Houniet - probeer Prosac, Tim86 of Mike.

Ik vermoed van wel, maar ik maak me meer zorgen om de reistijd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel reiskosten vergoeding?
 Kijk, ik moet nu ook al vroeg op, maar ik kan dan niet meer avondeten met m'n familie, in de avond nergens tijd voor en Ajax is dan ook heel ver weg, hoewel ik voor doordeweekse wedstrijden echt wel vrij ga nemen.
 Kijk, ik moet nu ook al vroeg op, maar ik kan dan niet meer avondeten met m'n familie, in de avond nergens tijd voor en Ajax is dan ook heel ver weg, hoewel ik voor doordeweekse wedstrijden echt wel vrij ga nemen. 

Misschien heeft TerroRobbie nog een zolderkamertje vrij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar ik maak me meer zorgen om de reistijd.Kijk, ik moet nu ook al vroeg op, maar ik kan dan niet meer avondeten met m'n familie, in de avond nergens tijd voor en Ajax is dan ook heel ver weg, hoewel ik voor doordeweekse wedstrijden echt wel vrij ga nemen.
Een jaartje afzien om flink te gaan sparen heb ik er in principe wel voor over. Alleen dan zit ik elke dag tussen die boeren.

Ik wil per se niet naar Den Bosch verhuizen. Ik betaal nu geen huur en ik zit liever in de Randstad. Op zich kan ik in de trein wel van alles lezen. Heb daar nu weinig tijd voor en zou best goed uitkomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Misschien heeft TerroRobbie nog een zolderkamertje vrij?

Je zit al weken te zeuren dat je maar geen werk kan vinden en nu wordt het op je schoot geworpen en zie je ineens de negatieve kanten van het baantje?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, maar ik maak me meer zorgen om de reistijd.Kijk, ik moet nu ook al vroeg op, maar ik kan dan niet meer avondeten met m'n familie, in de avond nergens tijd voor en Ajax is dan ook heel ver weg, hoewel ik voor doordeweekse wedstrijden echt wel vrij ga nemen.
Een jaartje afzien om flink te gaan sparen heb ik er in principe wel voor over. Alleen dan zit ik elke dag tussen die boeren.

Hey, als ze in AMsterdam of Utrecht hadden gezeten had ik er al veel eerder gesolliciteerdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je zit al weken te zeuren dat je maar geen werk kan vinden en nu wordt het op je schoot geworpen en zie je ineens de negatieve kanten van het baantje?
Gewoon doen joh en daarbij lekker door blijven solliciteren.
En met die boeren is gezellig, hoewel.. Den Bosch-Oost, dat is echt nog geen boerenland.
 Ze waren altijd erg tevreden over mij.
 Ze waren altijd erg tevreden over mij.

Dat is iedere dag van Praag naar Brno en terug of van Brno naar Bratislava en terug.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:00 schreef Riro het volgende:
5 uur reizen per dag.Dat is wel heel veel..

Ze vragen jou toch? Gewoon zeggen dat je wilt, maar dat de reiskosten vergoed moeten worden of ze je een leaseauto aanbieden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hey, als ze in AMsterdam of Utrecht hadden gezeten had ik er al veel eerder gesolliciteerdZe waren altijd erg tevreden over mij.

hp.comquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:03 schreef Robinhoo het volgende:
Weet iemand hoe ik aan de drivers en software van een bepaalde laptop kan komen?

Leuk, een lease-auto zonder rijbewijs.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ze vragen jou toch? Gewoon zeggen dat je wilt, maar dat de reiskosten vergoed moeten worden of ze je een leaseauto aanbieden.

Ja heb ik al gekeken, maar dat is toch irritant? Naja ik zal het maar proberen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
hp.com
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=282&q=hp+drivers&btnG=Zoeken&meta=

quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Leuk, een lease-auto zonder rijbewijs.

Wat kan daar nou irritant aan zijn? Je krijgt het op een presenteerblaadjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja heb ik al gekeken, maar dat is toch irritant? Naja ik zal het maar proberen.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |