Probeer eens CTRL+Shift...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan nog iets anders (ik leek echt een enorme computerleek nu): mijn tekens kloppen al een tijdje niet. Vraagteken, apenstaartje, zit allemaal niet op de plek waar het volgens m´n ToBo zit. Heb al gekeken of m´n ToBo op een andere taal stond of zo, maar dat is het denk ik niet, of misschien moet ik wel een andere taal proberen. Heb Amerikaans en Nederlands geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Iemand een oplossing, want het werkt nogal irritant.

Veel verder dan dat kom ik trouwens niet met computers hoor...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
En dan denk JIJ dat je een nerd bent. Wat zijn dndiek en ik dan wel niet

Ik zeg nergens dat ik een nerd ben, ik ben volgens mij alleen wel wat handiger met computers dan hoe ik nu overkom met al m'n vragenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
En dan denk JIJ dat je een nerd bent. Wat zijn dndiek en ik dan wel niet

Ik kan soms heel slecht liegen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga over een kleine 25 minuten maffen.

ik kreeg ook een brief vorige week. ik moest aangeven via studielink dat ik niet heringeschreven wil worden voor komend schooljaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:15 schreef Prosac het volgende:
na 4 vruchteloze pogingen, is mij vandaag binnen 5 minuten ineens wel de herinschrijving via Studielink gelukt.
Kansloos ook dat je je via dat systeem moet herinschrijven, maar dat ze nu alsnog formulieren toesturen.

!
 ! 

quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:02 schreef Prosac het volgende:
Vond je andere UI lekkerder Robinhoo.. deze heeft zo'n heksenneus lijkt het.

Ja ik moest snel een andere hebben, die andere UI was mijn vriendin namelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:02 schreef Prosac het volgende:
Vond je andere UI lekkerder Robinhoo.. deze heeft zo'n heksenneus lijkt het.

Waarom die grote bril dan?quote:

Zon schijntquote:

Dacht meer aan Sjimz met een blonde pruik.. Zo van: "Jow dudes, ik heb weer 2 paar nieuwe schoenen besteld"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:20 schreef Prosac het volgende:
Als je de foto nog eens goed beschouwd, lijkt het net een man. Beetje Kelly.

Damn you Paris Hilton!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
16 of 17 jaar en dan al compleet plastic en een Playboy Bunny uitstraling...

ej die heb je uit mijn foboquote:
 die is ook lekker ja.
 die is ook lekker ja.

Joh.. Maar ik kan het niet goed zien maar volgens mij heeft ze ook nog blauwe ogen. Brunette met blauwe ogenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ej die heb je uit mijn fobodie is ook lekker ja.

Vergeet je zonnebril niet.quote:

Heb je mijn nieuwe hyves foto gezien ofzoquote:

, hopelijk kan het aan mijn verwachtingen van een lekker klassiek sfeertje voldoen.
, hopelijk kan het aan mijn verwachtingen van een lekker klassiek sfeertje voldoen. 

Ik heb je nu voor het eerst je gezicht gezien manquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe hyves foto gezien ofzo

Hoezo was dat niet te zien op mijn vorige hyves foto dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb je nu voor het eerst je gezicht gezien man

Ja, dan zat er altijd zn huge zonnebril voor en had je je gezicht ongeveer hetzelfde als je UIquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoezo was dat niet te zien op mijn vorige hyves foto dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |