Ja ik ook nog 3 weken, maar dat is toch einde als je een vakantie hebt van 3 maanden?quote:
Niks 3 maanden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik ook nog 3 weken, maar dat is toch einde als je een vakantie hebt van 3 maanden?
Lekker welquote:
http://www.binaries4all.nl/beginners/quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik begrijp echt weinig van nieuwsgroepen.
Haha ik zag het ook netquote:
Kan kloppen,quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 @ 22:22 door sjimz:
Topic verplaatst van forum "Voetbal" naar forum "Mexicaanse griep"
Op maandag 17 augustus 2009 @ 22:58 door sjimz:
Topic verplaatst van forum "Mexicaanse griep" naar forum "Voetbal"
Hij stond in FLUquote:
Yw.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:00 schreef _Mike_ het volgende:
Maarja, bedankt Houniet je bent een baas
Lulhannesquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga slapen.
_Mike_ je topic is weer open!
Ik wil me daar ook wel eens in verdiepen. Het gaat alleen al bij de eerste stap mis.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/beginners/
dat is een handige site!
Ja, die handleiding heb ik ook gebruikt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/beginners/
dat is een handige site!
De helling van de twee driehoeken is anders en levert precies een blokje verschil op.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen hoe de fuck dit in elkaar zit.
Ik kijk er nu al een kwartier naar maar ik snap het nog steeds niet.
Nee, is precies hetzelfde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
De helling van de twee driehoeken is anders en levert precies een blokje verschil op.
De hellingshoek is hetzelfde als je dat bedoeld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
De helling van de twee driehoeken is anders en levert precies een blokje verschil op.
Dan niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:18 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, is precies hetzelfde.
Ik snap er niets van. Alle driehoeken zijn precies even groot en ze beslaan dezelfde oppervlakte. Alleen op de onderste oplossing is er ruimte over. Hoe kan dat?????????
Lengte van helling is verschillend, door het hoogte verschil van beide driehoekjes. Je ogen worden gewoon optisch gefuckt, je denkt dat dit niet kan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:18 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, is precies hetzelfde.
Ik snap er niets van. Alle driehoeken zijn precies even groot en ze beslaan dezelfde oppervlakte. Alleen op de onderste oplossing is er ruimte over. Hoe kan dat?????????
vaag iddquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen hoe de fuck dit in elkaar zit.
Ik kijk er nu al een kwartier naar maar ik snap het nog steeds niet.
Nee hoor, het scheelt een heel klein beetje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
De hellingshoek is hetzelfde als je dat bedoeld.
Goed zo.quote:
Ik heb gewoon de newsserver van m´n provider, KPN, gebruikt. Ik ga er niet voor betalen, want dan is het hele voordeel weg.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:14 schreef toma het volgende:
Heb je een abonnement voor die nieuwsgroep server afgesloten GS? Ik heb toevallig gisteren weer voor een maand betaald bij Hitnews. Werkt als een brandweer. Als je er niet uit komt moet je maar even PM'en
Probeer eens CTRL+Shift...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan nog iets anders (ik leek echt een enorme computerleek nu): mijn tekens kloppen al een tijdje niet. Vraagteken, apenstaartje, zit allemaal niet op de plek waar het volgens m´n ToBo zit. Heb al gekeken of m´n ToBo op een andere taal stond of zo, maar dat is het denk ik niet, of misschien moet ik wel een andere taal proberen. Heb Amerikaans en Nederlands geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Iemand een oplossing, want het werkt nogal irritant.
Veel verder dan dat kom ik trouwens niet met computers hoor...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
En dan denk JIJ dat je een nerd bent. Wat zijn dndiek en ik dan wel niet![]()
Ik zeg nergens dat ik een nerd ben, ik ben volgens mij alleen wel wat handiger met computers dan hoe ik nu overkom met al m'n vragenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
En dan denk JIJ dat je een nerd bent. Wat zijn dndiek en ik dan wel niet![]()
Ik kan soms heel slecht liegen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga over een kleine 25 minuten maffen.
ik kreeg ook een brief vorige week. ik moest aangeven via studielink dat ik niet heringeschreven wil worden voor komend schooljaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:15 schreef Prosac het volgende:
na 4 vruchteloze pogingen, is mij vandaag binnen 5 minuten ineens wel de herinschrijving via Studielink gelukt.
Kansloos ook dat je je via dat systeem moet herinschrijven, maar dat ze nu alsnog formulieren toesturen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:02 schreef Prosac het volgende:
Vond je andere UI lekkerder Robinhoo.. deze heeft zo'n heksenneus lijkt het.
Ja ik moest snel een andere hebben, die andere UI was mijn vriendin namelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:02 schreef Prosac het volgende:
Vond je andere UI lekkerder Robinhoo.. deze heeft zo'n heksenneus lijkt het.
Waarom die grote bril dan?quote:
Zon schijntquote:
Dacht meer aan Sjimz met een blonde pruik.. Zo van: "Jow dudes, ik heb weer 2 paar nieuwe schoenen besteld"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:20 schreef Prosac het volgende:
Als je de foto nog eens goed beschouwd, lijkt het net een man. Beetje Kelly.
Damn you Paris Hilton!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
16 of 17 jaar en dan al compleet plastic en een Playboy Bunny uitstraling...
ej die heb je uit mijn foboquote:
Joh.. Maar ik kan het niet goed zien maar volgens mij heeft ze ook nog blauwe ogen. Brunette met blauwe ogenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ej die heb je uit mijn fobodie is ook lekker ja.
Vergeet je zonnebril niet.quote:
Heb je mijn nieuwe hyves foto gezien ofzoquote:
Ik heb je nu voor het eerst je gezicht gezien manquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe hyves foto gezien ofzo
Hoezo was dat niet te zien op mijn vorige hyves foto dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb je nu voor het eerst je gezicht gezien man
Ja, dan zat er altijd zn huge zonnebril voor en had je je gezicht ongeveer hetzelfde als je UIquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoezo was dat niet te zien op mijn vorige hyves foto dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |