Ja ik ook nog 3 weken, maar dat is toch einde als je een vakantie hebt van 3 maanden?quote:
Niks 3 maanden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik ook nog 3 weken, maar dat is toch einde als je een vakantie hebt van 3 maanden?
Lekker welquote:
http://www.binaries4all.nl/beginners/quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik begrijp echt weinig van nieuwsgroepen.
Haha ik zag het ook netquote:
Kan kloppen,quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 @ 22:22 door sjimz:
Topic verplaatst van forum "Voetbal" naar forum "Mexicaanse griep"
Op maandag 17 augustus 2009 @ 22:58 door sjimz:
Topic verplaatst van forum "Mexicaanse griep" naar forum "Voetbal"
Hij stond in FLUquote:
Yw.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:00 schreef _Mike_ het volgende:
Maarja, bedankt Houniet je bent een baas
Lulhannesquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga slapen.
_Mike_ je topic is weer open!
Ik wil me daar ook wel eens in verdiepen. Het gaat alleen al bij de eerste stap mis.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/beginners/
dat is een handige site!
Ja, die handleiding heb ik ook gebruikt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/beginners/
dat is een handige site!
De helling van de twee driehoeken is anders en levert precies een blokje verschil op.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen hoe de fuck dit in elkaar zit.
Ik kijk er nu al een kwartier naar maar ik snap het nog steeds niet.
Nee, is precies hetzelfde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
De helling van de twee driehoeken is anders en levert precies een blokje verschil op.
De hellingshoek is hetzelfde als je dat bedoeld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
De helling van de twee driehoeken is anders en levert precies een blokje verschil op.
Dan niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:18 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, is precies hetzelfde.
Ik snap er niets van. Alle driehoeken zijn precies even groot en ze beslaan dezelfde oppervlakte. Alleen op de onderste oplossing is er ruimte over. Hoe kan dat?????????
Lengte van helling is verschillend, door het hoogte verschil van beide driehoekjes. Je ogen worden gewoon optisch gefuckt, je denkt dat dit niet kan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:18 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, is precies hetzelfde.
Ik snap er niets van. Alle driehoeken zijn precies even groot en ze beslaan dezelfde oppervlakte. Alleen op de onderste oplossing is er ruimte over. Hoe kan dat?????????
vaag iddquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij uitleggen hoe de fuck dit in elkaar zit.
Ik kijk er nu al een kwartier naar maar ik snap het nog steeds niet.
Nee hoor, het scheelt een heel klein beetje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
De hellingshoek is hetzelfde als je dat bedoeld.
Goed zo.quote:
Ik heb gewoon de newsserver van m´n provider, KPN, gebruikt. Ik ga er niet voor betalen, want dan is het hele voordeel weg.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:14 schreef toma het volgende:
Heb je een abonnement voor die nieuwsgroep server afgesloten GS? Ik heb toevallig gisteren weer voor een maand betaald bij Hitnews. Werkt als een brandweer. Als je er niet uit komt moet je maar even PM'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |