Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:39 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar mijn opleiding
Bedrijfskundige Informatica op HBO ( Saxion Enschede )quote:
Ok ok, wiskunde B2 dan heb je een goeie basis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:47 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb op de havo wiskunde b2 gehad. En op het hbo heb ik ook nog wiskunde gehad. Maar ook vakken als Dynamica en Trillingsleer waar ook behoorlijk wat wiskunde bij komt kijken. Maar het niveau van de wiskunde op de TU heb ik nooit gehad.
Wat is het verschil tussen Technische Informatica en Bedrijfskundige?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica op HBO ( Saxion Enschede )
nerd ehh.
Even een stukje gekopieerd want ik weet het niet goed te bewoorden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:54 schreef toma het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Technische Informatica en Bedrijfskundige?
Mij nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:02 schreef toma het volgende:
Dat lijkt me echt een verschrikkelijke opleiding Robinhoo
Juist andersomquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:06 schreef toma het volgende:
ICT lijkt me wel leuk maar Bedrijfskunde![]()
![]()
![]()
Vreselijk.
Nope, niet universeel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:59 schreef toma het volgende:
Is een schakeljaar universeel voor alle masters? Of heeft iedere master een specifiek schakelprogramma? Omdat ik nog niet zeker ben van de studie die ik wil gaan volgen is het wel handig dat ik na het schakelprogramma nog kan beslissen welke studie ik precies ga volgen.
check.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope, niet universeel.
Erm, hoe bedoelde je dat eigenlijk? Binnen een faculteit of voor alle uni's?
Hoe is dat afgelopen met die ene sollicitatie en San Fransisco?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Eindelijk mezelf eens een schop onder m'n kont gegeven en ff een half uur wezen fietsen op de mountainbike. Lekker gezweet en nu een heerlijk appeltje voor de dorst. De laatste tijd erg moe steeds na werk en ik denk dat het toch vooral komt doordat ik de afgelopen maanden nauwelijks gesport heb, want ik eet redelijk gezond en veel groente en fruit. Vanavond nog even rennen.
Helaas pindakaas. Die gasten zijn veel te kieskeurig. Wat ook jammer is is dat een hoop sollicitaties gewoon 0,0 reactie op komt. Niet eens een berichtje van sorry, maar helaas. Echt irritant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe is dat afgelopen met die ene sollicitatie en San Fransisco?
Of je binnen één faculteit één schakelprogramma hebt voor alle opleidingen of hebben alle opleidingen binnen een faculteit verschillende schakelprogramma's?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope, niet universeel.
Erm, hoe bedoelde je dat eigenlijk? Binnen een faculteit of voor alle uni's?
Leuk voor Ronaldo.quote:
Echt zo'n boek dat ze op Amazing " Mike, het is ge-welll-dig" Discoveries zouden kunnen verkopen of wat Oprah met haar book club zou aanprijzen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Breach het volgende:
Houniet er is nog hoop voor ons
Dit stond in die advertentiebalk op Fok:
http://www.vrouwenversieren.com/index2.htm
quote:
Die 2 had ik net ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef Prosac het volgende:
Ik heb bovenin Telfort en onderin Online Hulp Cannabis: snel onder controle!
Wat voor werk zoek je aanvoerder?
Check anders www.bamas.nl eens, daar staan soms verschillende schakelprogramma's uitgelegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef toma het volgende:
[..]
Of je binnen één faculteit één schakelprogramma hebt voor alle opleidingen of hebben alle opleidingen binnen een faculteit verschillende schakelprogramma's?
De opleiding Systems and Control lijkt me overigens ook heel erg interessant. Iemand ervaring ermee?
Ik denk dat het een Duitser was, die hebben daar ervaring mee.quote:
Ik denk dat het een Turk uit Almelo was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:25 schreef _Mike_ het volgende:
Ik hou van dit weer, alle dames in korte rokjes en topjes met inkijk
[..]
Ik denk dat het een Duitser was, die hebben daar ervaring mee.
Thx.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Check anders www.bamas.nl eens, daar staan soms verschillende schakelprogramma's uitgelegd.
Yup, ik heb nu nog de eerste 3 seizoenen staan, maar ik ben al bij driequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:43 schreef RayMania het volgende:
The West Wing is toch al best oud?
wat ging je ook alweer doen? Bedrijfseconomie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:50 schreef Robinhoo het volgende:
Ik moet nog boeken kopenJezus.
En ik moet 25 augustus voor het eerst naar school zie ik nu.
Bedrijfskundige informatica. Zit jij ook op het Saxion?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat ging je ook alweer doen? Bedrijfseconomie?
Had jij nou ook Mad Men al gekeken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie een beetje in politiek Amerika geinteresseerd is, moet echt de West Wing kijken.
Fantastische serie zonder saaie elementen of heel erg overdreven gestuurd richting een kant.
Eerste ep, ga nog beginnen aan dit seizoen. Eerst even WW er door heen jagenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Had jij nou ook Mad Men al gekeken?
1e jaars hequote:
Ja, CE 3de jaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bedrijfskundige informatica. Zit jij ook op het Saxion?
Dat is toch die chill opleiding?quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat is toch die chill opleiding?
Ik ken iemand heel goed die is ook 3e jaars CE op Saxion.quote:
wat een godvergeten kolerezooi! Sta al 1.45 u uit mn neus te vreten. Ik ga nog maar een biertje halen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:40 schreef RayMania het volgende:
Pfffffffff, tering treinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |