dat is balenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:55 schreef RedemptioN het volgende:
teletekst zegt 21:32 op NL3, dus we missen de eerste helft wegens wk atletiek
zie ook teletekst pagina 224
ik zeg 0-2
Het seizoen is net één wedstrijd oudquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Van Persie mag wel weer eens scoren alleen. Dat is alweer een tijdje geleden volgens mij.
Hij heeft toch niet gescoord dit weekend? Heb niet de hele wedstrijd gezien namelijk.
Tja, als ze niet tegen elkaar spelen is het een groot Man Utd of Barca feest daarzo bij de NOS.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeroen Grueter? Dat zal wel fappen op Arsenal worden dan.
I lolled inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Het seizoen is net één wedstrijd oud
'al een tijd niet gescoord"
Grapjas
In de CL pakken ze zo goed als alle punten thuis, dus heeft blijkbaar toch wel veel invloed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:42 schreef ktnxbye het volgende:
Ik ga voor niets minder dan een overwinning van Arsenal. Ondanks dat de invloed van het publiek zo de hemel in wordt geprezen zal het altijd nog op het veld uitgevochten moeten worden. En gezien het kwaliteitsverschil zie ik celtic niet winnen, zeker niet over twee wedstrijden gezien.
De Engelse competitie ja, maar ook aan het eind van vorig seizoen en bij het NL elftal scoort ie niet meer zoveel valt me op. En vorige week knalde ze er 6 in, dus wat dat betreft..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Het seizoen is net één wedstrijd oud
'al een tijd niet gescoord"
Grapjas
.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:21 schreef ktnxbye het volgende:
Dus omdat Arsenal zes keer scoorde en omdat Van Persie daar niet eentje van was, daar verbind jij conclusies aan?
Ach, ik moet toch trainen tot half 10quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:55 schreef RedemptioN het volgende:
teletekst zegt 21:32 op NL3, dus we missen de eerste helft wegens wk atletiek
zie ook teletekst pagina 224
ik zeg 0-2
Bijna elke 2 weken in Enschede ook te aanschouwen. Je bent welkom, kom eens kijken.quote:
Dat van Twente is een lachertje in vergelijking met Liverpool en Celticquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:05 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Bijna elke 2 weken in Enschede ook te aanschouwen. Je bent welkom, kom eens kijken.
We zingen in Enschede ook gewoon ALONE, ALONE, ALONE hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat van Twente is een lachertje in vergelijking met Liverpool en Celtic
Nederlanders moeten zo'n song niet verkrachten met dat ALOON ALOON ALOON.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:05 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Bijna elke 2 weken in Enschede ook te aanschouwen. Je bent welkom, kom eens kijken.
Het klinkt in ieder geval voor geen meter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
We zingen in Enschede ook gewoon ALONE, ALONE, ALONE hoor.
geen aloon aloon aloon.
Dat doen ze in Liverpool dus niet. Maar hoe je het wendt of keert, het blijft een kut kitch cliche lied.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
We zingen in Enschede ook gewoon ALONE, ALONE, ALONE hoor.
geen aloon aloon aloon.
fixed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat doen ze in Liverpool en Glasgow dus niet. Maar hoe je het wendt of keert, het blijft een prachtig lied mits goed gezongen.
Je moet gewoon de geschiedenis achter dat lied bij Twente weten -reageer niet persoonlijk-quote:
Vertel, ik ben wel eens benieuwd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:13 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Je moet gewoon de geschiedenis achter dat lied bij Twente weten -reageer niet persoonlijk-
Celtic heeft altijd wel een heerlijke sfeer in hun stadion, kan je niet altijd zeggen van 'topclubs'.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:18 schreef _Mike_ het volgende:
Sjimz![]()
Celtic kan het vergeten, maarja ze walken tenminste niet a-loon a-loon a-loon.
Waar slaat dat nou weer opquote:
Turnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:33 schreef msnk het volgende:
Zwemmen over Ajax. Turnen over CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |