dat is balenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:55 schreef RedemptioN het volgende:
teletekst zegt 21:32 op NL3, dus we missen de eerste helft wegens wk atletiek
zie ook teletekst pagina 224
ik zeg 0-2
Het seizoen is net één wedstrijd oudquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Van Persie mag wel weer eens scoren alleen. Dat is alweer een tijdje geleden volgens mij.
Hij heeft toch niet gescoord dit weekend? Heb niet de hele wedstrijd gezien namelijk.
Tja, als ze niet tegen elkaar spelen is het een groot Man Utd of Barca feest daarzo bij de NOS.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeroen Grueter? Dat zal wel fappen op Arsenal worden dan.
I lolled inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Het seizoen is net één wedstrijd oud
'al een tijd niet gescoord"
Grapjas
In de CL pakken ze zo goed als alle punten thuis, dus heeft blijkbaar toch wel veel invloed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:42 schreef ktnxbye het volgende:
Ik ga voor niets minder dan een overwinning van Arsenal. Ondanks dat de invloed van het publiek zo de hemel in wordt geprezen zal het altijd nog op het veld uitgevochten moeten worden. En gezien het kwaliteitsverschil zie ik celtic niet winnen, zeker niet over twee wedstrijden gezien.
De Engelse competitie ja, maar ook aan het eind van vorig seizoen en bij het NL elftal scoort ie niet meer zoveel valt me op. En vorige week knalde ze er 6 in, dus wat dat betreft..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Het seizoen is net één wedstrijd oud
'al een tijd niet gescoord"
Grapjas
.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:21 schreef ktnxbye het volgende:
Dus omdat Arsenal zes keer scoorde en omdat Van Persie daar niet eentje van was, daar verbind jij conclusies aan?
Ach, ik moet toch trainen tot half 10quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:55 schreef RedemptioN het volgende:
teletekst zegt 21:32 op NL3, dus we missen de eerste helft wegens wk atletiek
zie ook teletekst pagina 224
ik zeg 0-2
Bijna elke 2 weken in Enschede ook te aanschouwen. Je bent welkom, kom eens kijken.quote:
Dat van Twente is een lachertje in vergelijking met Liverpool en Celticquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:05 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Bijna elke 2 weken in Enschede ook te aanschouwen. Je bent welkom, kom eens kijken.
We zingen in Enschede ook gewoon ALONE, ALONE, ALONE hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat van Twente is een lachertje in vergelijking met Liverpool en Celtic
Nederlanders moeten zo'n song niet verkrachten met dat ALOON ALOON ALOON.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:05 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Bijna elke 2 weken in Enschede ook te aanschouwen. Je bent welkom, kom eens kijken.
Het klinkt in ieder geval voor geen meter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
We zingen in Enschede ook gewoon ALONE, ALONE, ALONE hoor.
geen aloon aloon aloon.
Dat doen ze in Liverpool dus niet. Maar hoe je het wendt of keert, het blijft een kut kitch cliche lied.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
We zingen in Enschede ook gewoon ALONE, ALONE, ALONE hoor.
geen aloon aloon aloon.
fixed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat doen ze in Liverpool en Glasgow dus niet. Maar hoe je het wendt of keert, het blijft een prachtig lied mits goed gezongen.
Je moet gewoon de geschiedenis achter dat lied bij Twente weten -reageer niet persoonlijk-quote:
Vertel, ik ben wel eens benieuwd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:13 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Je moet gewoon de geschiedenis achter dat lied bij Twente weten -reageer niet persoonlijk-
Celtic heeft altijd wel een heerlijke sfeer in hun stadion, kan je niet altijd zeggen van 'topclubs'.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:18 schreef _Mike_ het volgende:
Sjimz![]()
Celtic kan het vergeten, maarja ze walken tenminste niet a-loon a-loon a-loon.
Waar slaat dat nou weer opquote:
Turnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:33 schreef msnk het volgende:
Zwemmen over Ajax. Turnen over CL.
quote:Celtic: Boruc; Hinkel, Caldwell, Loovens, Fox; McGeady, Brown, N'Guemo, Donati, Maloney; Samaras.
Arsenal: Almunia; Sagna, Gallas, Vermaelen, Clichy; Fábregas, Song, Denilson; Van Persie, Bendtner en Arshavin.
Mooi. Cesc is er dus bij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef Ytereo het volgende:
Zelfde opstelling als zaterdag voor Arsenal.
WK atletiek is belangrijker dan deze wedstrijdquote:
Leuk verhaal, maar in dit stadium moet je er gewoon staan. Het is geen oefenwedstrijd ofzo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:13 schreef wiggahlipz het volgende:
de afronding is nog niet optimaal over het algemeen maar ook daar word progressie geboekt. .
Geen sport is belangrijker dan voetbalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK atletiek is belangrijker dan deze wedstrijd
http://player.omroep.nl/?aflID=6686457quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:23 schreef Tieske1983 het volgende:
Er is een Stream op NOS.nl
Absoluut. Ik hoop het beste. Qua mentaliteit noem ik Fox en McDonald. Deze mannen zijn mentaal zo enorm sterk. Als het éénmaal loopt dan loopt het. Niet met enorme creativiteit of met de flits waarmee Arsenal speelt. Meer als brandende kolen. De op de achtergrond altijd brandende kolen die zich wanneer eenmaal genesteld kalm houden maar zonder meer 90 minuten doorbranden. Consistent. Vele malen consistenter dan een hoop teams die Europees spelen. Als er een team is dat Arsenal twee keer kan laten verliezen dan is het het Celtic van dit seizoen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar in dit stadium moet je er gewoon staan. Het is geen oefenwedstrijd ofzo.
Oud kakkiequote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:05 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Waar baseer je dat allemaal op? Op een mazzeloverwinning op Dinamo (de eerste uit-overwinning in hoeveel jaar?) of een overwinning op Aberdeen? Dat maakt weinig indruk hoor. Het is niet alsof Arsenal de eerste de beste is. In genoeg Europese heksenketels al gezegevierd. (Bernabeu, Stadio Olimpico, San SIro).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:32 schreef wiggahlipz het volgende:
Als er een team is dat Arsenal twee keer kan laten verliezen dan is het het Celtic van dit seizoen.
Ik krijg echt áltijd kippenvel van dat filmpje.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
TUKKERS ARE YOU WATCHING?!
Ik zat net ook al te denken van ''wtf?!''.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:44 schreef Gunner het volgende:
4-5-1 bij Celtic? Je zou bijna denken dat ze het in de broek doen.
Is gewoon dezelfde hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef Ytereo het volgende:
3 keer ? Nieuwe CL intro is vet.
Je hebt wel de NOSstream?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Huh op mijn stream hoorde je een Nederlands lied?
http://www.omroep.nl/live/nos_live2.asxquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft iemand voor mij de NOS-url die ik in WMP kan plakken?
Nieuwe generatie ftwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:46 schreef BoerBert het volgende:
Jammer dat Evert dit niet even had kunnen doen
Neem aan dat die opstelling op het plaatje klopt, maar dan zit de NOS er dus naast:quote:
Hij speelt gewoon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:47 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Neem aan dat die opstelling op het plaatje klopt, maar dan zit de NOS er dus naast:
Bij Celtic ontbreekt Glenn Loovens wegens een blessure.
Nee, zoeen Chinese met Engels commentaar op Sopcast.quote:
Is ook niet zo erg met zo'n sfeerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nos-stream bedoelde ik eigenlijkDie heeft geen commentaar.
http://player.omroep.nl/?aflID=6686457 voor als je hem nog wilt danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, zoeen Chinese met Engels commentaar op Sopcast.
Prima stream dit hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=6686457 voor als je hem nog wilt dan
Celtic research in Bredaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:51 schreef jorrie100 het volgende:
Lol! ik heb al 2 nac liedjes gehoord!
Of bij Nac hebben ze toevallig Celtic liedjes?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:51 schreef jorrie100 het volgende:
Zoveel clubs hebben dezelfde liedjes dat je bij sommige liedjes niet eens de oorsprong kan terugvinden. Zo hoorde ik net ook al een Twente-liedjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of bij Nac hebben ze toevallig Celtic liedjes?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben mijn eigen commentaar maar aan het inspreken met de Evert bingo kaart erbij
Een van st pauli, wat een vriendenclub van celtic is. De ander heb ik niet gehoord, maar grote kans dat ie van celtic is gejat hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:51 schreef jorrie100 het volgende:
Guido Weijers komt in de rust zijn orignele single "If we go" zingenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of bij Nac hebben ze toevallig Celtic liedjes?
Dit tempo gaat het niet blijven. Celtic speelt haar eigen ritme. Een enorme stoornis voor elke tegenstander.quote:
Weinig kansen maakt het geen matige wedstrijd IMO.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef Ytereo het volgende:
Thomas lijkt er ook al jaren te spelen. Matige wedstrijd tot nu toe. Wel mooi om te zien dat zelfs Celtic met backs speelt die over de aanvallers gaan
Landry N'Guemo, komt van Nancy.quote:
Ik sta in je sigquote:
Dit moeten ze voortaan aanbieden.quote:
Wat Arsenal laat zien inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef jorrie100 het volgende:
Dit is pas voetbal!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Bikkelhard Thomas, zo zie ik het graag.
Celtic doet ook leuk mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat Arsenal laat zien inderdaad.
De bal veroveren en vervolgens blindelings naar voren rossen noem ik geen voetbal. Respect voor hun strijdlust, dat wel.quote:
Actie van McGeady was aardig, toen hij opkrabbelde maar daarna te lang wachtte met voorgeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De bal veroveren en vervolgens blindelings naar voren rossen noem ik geen voetbal. Respect voor hun strijdlust, dat wel.
Ik ook, hij straalt rust uit. En zijn passing is lekker hard.quote:
Dan begint de tweede helft ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef jorrie100 het volgende:
echt?? 33 pas?? en dan begint om 21:35 de 2e helft op de nos, dat kan toch niet?
Ze hebben geen spelers zoals Fabregas, v Persie en Arshavin in de gelederen. Strijdlust kan ook mooi zijn om te zien. Daar kunnen heel wat alle Nederlandse clubs een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Respect voor hun strijdlust, dat wel.
Hoogtepunten van de 1e helft ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:28 schreef golfer het volgende:
Nu gewoon op TV te zien bij de NOS op 3
Maar natuurlijk...quote:
En daarna rechtstreeks de 2e helft.quote:
NOS commentaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:28 schreef golfer het volgende:
Nu gewoon op TV te zien bij de NOS op 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Net alsof Celtic zoveel kansen loopt te creeren. Geen enkele utigespeelde kans heb ik van ze gezien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef msnk het volgende:
Erg jammer die lucky goal inderdaad. Niet verdient.
Dus zou een gelijke stand beter de verhouding weergeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom niet? Net alsof Celtic zoveel kansen loopt te creeren. Geen enkele utigespeelde kans heb ik van ze gezien.
Celtic maakt niet veel kansen dus is het verdient dat de tegenstander 0-1 voor komt te staan? Ik vat hem niet...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom niet? Net alsof Celtic zoveel kansen loopt te creeren. Geen enkele utigespeelde kans heb ik van ze gezien.
Heel het team kan nog wat leren van dat spelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat een goal van Gallaskan Rommedahl nog wat van leren
wat het in Glasgow, Enschede of Rotterdam te zoeken heeft ontgaat me evenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:49 schreef Prosac het volgende:
Wat een verademing dat YNWA.
Ja lekker het nummer van Liverpool zingen.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef BluesRebel het volgende:
Twente
Maare.. zitten hier weer allemaal Arsenalfanboys of... ?
Ik ben voor Arsenal ja, is er wat mis mee?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef BluesRebel het volgende:
Twente
Maare.. zitten hier weer allemaal Arsenalfanboys of... ?
ben je Engels? heb je een favoriete Nederlandse club?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:52 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik ben voor Arsenal ja, is er wat mis mee?
En er zijn ook wel mensen die voor Celtic zijn hoor.
Met een beetje meer scherpte had de scheidsrechter de bal op de stip gezet, en stond het weer gelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Man met een beetje meer scherpte/geluk was de wedstrijd nu beslist.
Niks mis met Arsenal maar het is zo typisch dat vrijwel elke Nederlandse voetbalfan voor Arsenal en Barcelona isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:52 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik ben voor Arsenal ja, is er wat mis mee?
En er zijn ook wel mensen die voor Celtic zijn hoor.
Celtic wel ?quote:
Van Persie mager?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Persie laat nog niet zien dat hij hoort in het rijtje C. Ronaldo, Messi en J. Servaes. Hij is wel ontzettend mager.²
Ik ervaar het meer dat iedereen voor Man Utd en Barcelona is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Niks mis met Arsenal maar het is zo typisch dat vrijwel elke Nederlandse voetbalfan voor Arsenal en Barcelona isStrontvervelend als je ze dan hier allemaal in 1 topic tegenkomt
Maar goed.. ik blijf wel even hier
Daar ook liever nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef golfer het volgende:
Grueter moet het gewoon bij het zwemmen houden.
Ik zie je PI.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:56 schreef Robinhoo het volgende:
Die YNWA was slecht gezongen zeg. Wij zingen het beter.
Waarom edit je nou mijn reactie volledig? Haal dan gewoon het woord weg wat niet gewenst is. Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
- niet zo raar doen -
Blijf dan wegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Niks mis met Arsenal maar het is zo typisch dat vrijwel elke Nederlandse voetbalfan voor Arsenal en Barcelona isStrontvervelend als je ze dan hier allemaal in 1 topic tegenkomt
Jawel, je moet gewoon normaal doen, anders krijg je straf door je hele post te zien verdwijnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom edit je nou mijn reactie volledig? Haal dan gewoon het woord weg wat niet gewenst is. Dit slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:58 schreef Robinhoo het volgende:
Fortune die knakker die bij Utrecht heeft gespeeld?
Preciesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
Aanslag, aanslag.. zo te zien leeft hij nog hoor.
Oke wist ik niet.quote:
Ik reageerde op de twee momenten in korte tijd. Deze vonden beiden VOOR het discutabele moment plaats. Gevolgd door het woord ''sukkel'' in het kwadraat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Laat het dan langer staan dan 30 secondes mod!
nu ben ik nieuwsgierig![]()
Arsenal en AS Saint-Étiennequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik ervaar het meer dat iedereen voor Man Utd en Barcelona is.
Waarom zou ik wegblijvenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijf dan weg![]()
Ben wel Barcelona fan, maar geen Arsenal fan. Heb sympathie voor hun speelwijze. Maar ook voor die van Celtic
Niet ruzie makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom zou ik wegblijvenIk ben nu een neutrale kijker voor de verandering. (Is minder leuk maar beter voor je hart
)
Inderdaad ik ben weg gezapt naar sport1quote:
Wat is er op sport 1?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben weg gezapt naar sport1
Ben jij niet die Fries die voor Ajax is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
het was het waard danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Sporting - Fiorentina! Vukcevic maakt de 1-1 voor Sporting, trekt zijn T-shirt uit uit blijdschap, krijgt zijn 2e geel en wordt van het veld gestuurd
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Mislukken bij Feyenoord en slagen bij Celtic Arsenal.²
2-1 nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Sporting - Fiorentina! Vukcevic maakt de 1-1 voor Sporting, trekt zijn T-shirt uit uit blijdschap, krijgt zijn 2e geel en wordt van het veld gestuurd
Sportingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Wie is de Per dan? Ken die speler helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel een wissel aankomen voor de Per. Rond de 75ste minuut.²
Misschien Usain Bolt contracteren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef Gunner het volgende:
Ben niet onder de indruk van celtic. Enige wat ze goed kunnen is hard rennen
Bedankt voor de spoiler, bitch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
het is is IDD niet hoogstaandquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef Gunner het volgende:
Ben niet onder de indruk van celtic. Enige wat ze goed kunnen is hard rennen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
De 0-2 is duidelijk eerder in de maak dan de 1-1.
Wie maakt er ruzie!?quote:
Geen Fries, wel voor Ajaxquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben jij niet die Fries die voor Ajax is?
Ajax en niks andersquote:
zo een stomme regel vind ik dat..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
En 5 minuten eerder gaat de bijna gelijkmaker van Gallas wel net naastquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:13 schreef golfer het volgende:
Ze hebben wel pech bij Celtic. Eerst een van richting veranderde bal en nu een eigen doelpunt.
Eerste helft niet ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef sjimz het volgende:
Jammer.
Weer een mazzeldoelpunt maar wel verdiend op basis van de tweede helft.
Eerder een stomme kerel als je al geel hebt en toch je shirt uittrekt.. in de CL nog welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
zo een stomme regel vind ik dat..
Arsenal 0-2
we dachten allemaal dat je een fries wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wie maakt er ruzie!?![]()
[..]
Geen Fries, wel voor Ajax
[..]
Ajax en niks anders
zoiets dwing je af hoor. iik zie celtic alleen rennen en dom trappen. tsjah.... dan verdien je het imho ook niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef sjimz het volgende:
Jammer.
Weer een mazzeldoelpunt maar wel verdiend op basis van de tweede helft.
Gehuurdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Is die Guemo onlangs aangetrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |