Dus zou een gelijke stand beter de verhouding weergeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom niet? Net alsof Celtic zoveel kansen loopt te creeren. Geen enkele utigespeelde kans heb ik van ze gezien.
Celtic maakt niet veel kansen dus is het verdient dat de tegenstander 0-1 voor komt te staan? Ik vat hem niet...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom niet? Net alsof Celtic zoveel kansen loopt te creeren. Geen enkele utigespeelde kans heb ik van ze gezien.
Heel het team kan nog wat leren van dat spelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
wat een goal van Gallaskan Rommedahl nog wat van leren
wat het in Glasgow, Enschede of Rotterdam te zoeken heeft ontgaat me evenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:49 schreef Prosac het volgende:
Wat een verademing dat YNWA.
Ja lekker het nummer van Liverpool zingen.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef BluesRebel het volgende:
Twente
Maare.. zitten hier weer allemaal Arsenalfanboys of... ?
Ik ben voor Arsenal ja, is er wat mis mee?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef BluesRebel het volgende:
Twente
Maare.. zitten hier weer allemaal Arsenalfanboys of... ?
ben je Engels? heb je een favoriete Nederlandse club?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:52 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik ben voor Arsenal ja, is er wat mis mee?
En er zijn ook wel mensen die voor Celtic zijn hoor.
Met een beetje meer scherpte had de scheidsrechter de bal op de stip gezet, en stond het weer gelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Man met een beetje meer scherpte/geluk was de wedstrijd nu beslist.
Niks mis met Arsenal maar het is zo typisch dat vrijwel elke Nederlandse voetbalfan voor Arsenal en Barcelona isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:52 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik ben voor Arsenal ja, is er wat mis mee?
En er zijn ook wel mensen die voor Celtic zijn hoor.
Celtic wel ?quote:
Van Persie mager?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Persie laat nog niet zien dat hij hoort in het rijtje C. Ronaldo, Messi en J. Servaes. Hij is wel ontzettend mager.²
Ik ervaar het meer dat iedereen voor Man Utd en Barcelona is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Niks mis met Arsenal maar het is zo typisch dat vrijwel elke Nederlandse voetbalfan voor Arsenal en Barcelona isStrontvervelend als je ze dan hier allemaal in 1 topic tegenkomt
Maar goed.. ik blijf wel even hier
Daar ook liever nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef golfer het volgende:
Grueter moet het gewoon bij het zwemmen houden.
Ik zie je PI.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:56 schreef Robinhoo het volgende:
Die YNWA was slecht gezongen zeg. Wij zingen het beter.
Waarom edit je nou mijn reactie volledig? Haal dan gewoon het woord weg wat niet gewenst is. Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
- niet zo raar doen -
Blijf dan wegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Niks mis met Arsenal maar het is zo typisch dat vrijwel elke Nederlandse voetbalfan voor Arsenal en Barcelona isStrontvervelend als je ze dan hier allemaal in 1 topic tegenkomt
Jawel, je moet gewoon normaal doen, anders krijg je straf door je hele post te zien verdwijnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom edit je nou mijn reactie volledig? Haal dan gewoon het woord weg wat niet gewenst is. Dit slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:58 schreef Robinhoo het volgende:
Fortune die knakker die bij Utrecht heeft gespeeld?
Preciesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:59 schreef Prosac het volgende:
Aanslag, aanslag.. zo te zien leeft hij nog hoor.
Oke wist ik niet.quote:
Ik reageerde op de twee momenten in korte tijd. Deze vonden beiden VOOR het discutabele moment plaats. Gevolgd door het woord ''sukkel'' in het kwadraat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Laat het dan langer staan dan 30 secondes mod!
nu ben ik nieuwsgierig![]()
Arsenal en AS Saint-Étiennequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ik ervaar het meer dat iedereen voor Man Utd en Barcelona is.
Waarom zou ik wegblijvenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijf dan weg![]()
Ben wel Barcelona fan, maar geen Arsenal fan. Heb sympathie voor hun speelwijze. Maar ook voor die van Celtic
Niet ruzie makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom zou ik wegblijvenIk ben nu een neutrale kijker voor de verandering. (Is minder leuk maar beter voor je hart
)
Inderdaad ik ben weg gezapt naar sport1quote:
Wat is er op sport 1?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben weg gezapt naar sport1
Ben jij niet die Fries die voor Ajax is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
het was het waard danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Sporting - Fiorentina! Vukcevic maakt de 1-1 voor Sporting, trekt zijn T-shirt uit uit blijdschap, krijgt zijn 2e geel en wordt van het veld gestuurd
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Mislukken bij Feyenoord en slagen bij Celtic Arsenal.²
2-1 nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Sporting - Fiorentina! Vukcevic maakt de 1-1 voor Sporting, trekt zijn T-shirt uit uit blijdschap, krijgt zijn 2e geel en wordt van het veld gestuurd
Sportingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Wie is de Per dan? Ken die speler helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel een wissel aankomen voor de Per. Rond de 75ste minuut.²
Misschien Usain Bolt contracteren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef Gunner het volgende:
Ben niet onder de indruk van celtic. Enige wat ze goed kunnen is hard rennen
Bedankt voor de spoiler, bitch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
het is is IDD niet hoogstaandquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef Gunner het volgende:
Ben niet onder de indruk van celtic. Enige wat ze goed kunnen is hard rennen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
De 0-2 is duidelijk eerder in de maak dan de 1-1.
Wie maakt er ruzie!?quote:
Geen Fries, wel voor Ajaxquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben jij niet die Fries die voor Ajax is?
Ajax en niks andersquote:
zo een stomme regel vind ik dat..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
En 5 minuten eerder gaat de bijna gelijkmaker van Gallas wel net naastquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:13 schreef golfer het volgende:
Ze hebben wel pech bij Celtic. Eerst een van richting veranderde bal en nu een eigen doelpunt.
Eerste helft niet ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef sjimz het volgende:
Jammer.
Weer een mazzeldoelpunt maar wel verdiend op basis van de tweede helft.
Eerder een stomme kerel als je al geel hebt en toch je shirt uittrekt.. in de CL nog welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
zo een stomme regel vind ik dat..
Arsenal 0-2
we dachten allemaal dat je een fries wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wie maakt er ruzie!?![]()
[..]
Geen Fries, wel voor Ajax
[..]
Ajax en niks anders
zoiets dwing je af hoor. iik zie celtic alleen rennen en dom trappen. tsjah.... dan verdien je het imho ook niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef sjimz het volgende:
Jammer.
Weer een mazzeldoelpunt maar wel verdiend op basis van de tweede helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |