Waarom zou ik wegblijvenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijf dan weg![]()
Ben wel Barcelona fan, maar geen Arsenal fan. Heb sympathie voor hun speelwijze. Maar ook voor die van Celtic
Niet ruzie makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom zou ik wegblijvenIk ben nu een neutrale kijker voor de verandering. (Is minder leuk maar beter voor je hart
)
Inderdaad ik ben weg gezapt naar sport1quote:
Wat is er op sport 1?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben weg gezapt naar sport1
Ben jij niet die Fries die voor Ajax is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Niks mis met Arsenal maar het is zo typisch dat vrijwel elke Nederlandse voetbalfan voor Arsenal en Barcelona isStrontvervelend als je ze dan hier allemaal in 1 topic tegenkomt
Maar goed.. ik blijf wel even hier
het was het waard danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Sporting - Fiorentina! Vukcevic maakt de 1-1 voor Sporting, trekt zijn T-shirt uit uit blijdschap, krijgt zijn 2e geel en wordt van het veld gestuurd
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Mislukken bij Feyenoord en slagen bij Celtic Arsenal.²
2-1 nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Sporting - Fiorentina! Vukcevic maakt de 1-1 voor Sporting, trekt zijn T-shirt uit uit blijdschap, krijgt zijn 2e geel en wordt van het veld gestuurd
Sportingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Wie is de Per dan? Ken die speler helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel een wissel aankomen voor de Per. Rond de 75ste minuut.²
Misschien Usain Bolt contracteren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:09 schreef Gunner het volgende:
Ben niet onder de indruk van celtic. Enige wat ze goed kunnen is hard rennen
Bedankt voor de spoiler, bitch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |