http://player.omroep.nl/?aflID=6686457 voor als je hem nog wilt danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, zoeen Chinese met Engels commentaar op Sopcast.
Prima stream dit hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=6686457 voor als je hem nog wilt dan
Celtic research in Bredaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:51 schreef jorrie100 het volgende:
Lol! ik heb al 2 nac liedjes gehoord!
Of bij Nac hebben ze toevallig Celtic liedjes?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:51 schreef jorrie100 het volgende:
Zoveel clubs hebben dezelfde liedjes dat je bij sommige liedjes niet eens de oorsprong kan terugvinden. Zo hoorde ik net ook al een Twente-liedjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of bij Nac hebben ze toevallig Celtic liedjes?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben mijn eigen commentaar maar aan het inspreken met de Evert bingo kaart erbij
Een van st pauli, wat een vriendenclub van celtic is. De ander heb ik niet gehoord, maar grote kans dat ie van celtic is gejat hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:51 schreef jorrie100 het volgende:
Guido Weijers komt in de rust zijn orignele single "If we go" zingenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of bij Nac hebben ze toevallig Celtic liedjes?
Dit tempo gaat het niet blijven. Celtic speelt haar eigen ritme. Een enorme stoornis voor elke tegenstander.quote:
Weinig kansen maakt het geen matige wedstrijd IMO.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef Ytereo het volgende:
Thomas lijkt er ook al jaren te spelen. Matige wedstrijd tot nu toe. Wel mooi om te zien dat zelfs Celtic met backs speelt die over de aanvallers gaan
Landry N'Guemo, komt van Nancy.quote:
Ik sta in je sigquote:
Dit moeten ze voortaan aanbieden.quote:
Wat Arsenal laat zien inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef jorrie100 het volgende:
Dit is pas voetbal!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Bikkelhard Thomas, zo zie ik het graag.
Celtic doet ook leuk mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat Arsenal laat zien inderdaad.
De bal veroveren en vervolgens blindelings naar voren rossen noem ik geen voetbal. Respect voor hun strijdlust, dat wel.quote:
Actie van McGeady was aardig, toen hij opkrabbelde maar daarna te lang wachtte met voorgeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De bal veroveren en vervolgens blindelings naar voren rossen noem ik geen voetbal. Respect voor hun strijdlust, dat wel.
Ik ook, hij straalt rust uit. En zijn passing is lekker hard.quote:
Dan begint de tweede helft ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef jorrie100 het volgende:
echt?? 33 pas?? en dan begint om 21:35 de 2e helft op de nos, dat kan toch niet?
Ze hebben geen spelers zoals Fabregas, v Persie en Arshavin in de gelederen. Strijdlust kan ook mooi zijn om te zien. Daar kunnen heel wat alle Nederlandse clubs een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Respect voor hun strijdlust, dat wel.
Hoogtepunten van de 1e helft ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:28 schreef golfer het volgende:
Nu gewoon op TV te zien bij de NOS op 3
Maar natuurlijk...quote:
En daarna rechtstreeks de 2e helft.quote:
NOS commentaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:28 schreef golfer het volgende:
Nu gewoon op TV te zien bij de NOS op 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Net alsof Celtic zoveel kansen loopt te creeren. Geen enkele utigespeelde kans heb ik van ze gezien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef msnk het volgende:
Erg jammer die lucky goal inderdaad. Niet verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |