quote:Celtic: Boruc; Hinkel, Caldwell, Loovens, Fox; McGeady, Brown, N'Guemo, Donati, Maloney; Samaras.
Arsenal: Almunia; Sagna, Gallas, Vermaelen, Clichy; Fábregas, Song, Denilson; Van Persie, Bendtner en Arshavin.
Mooi. Cesc is er dus bij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef Ytereo het volgende:
Zelfde opstelling als zaterdag voor Arsenal.
WK atletiek is belangrijker dan deze wedstrijdquote:
Leuk verhaal, maar in dit stadium moet je er gewoon staan. Het is geen oefenwedstrijd ofzo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:13 schreef wiggahlipz het volgende:
de afronding is nog niet optimaal over het algemeen maar ook daar word progressie geboekt. .
Geen sport is belangrijker dan voetbalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK atletiek is belangrijker dan deze wedstrijd
http://player.omroep.nl/?aflID=6686457quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:23 schreef Tieske1983 het volgende:
Er is een Stream op NOS.nl
Absoluut. Ik hoop het beste. Qua mentaliteit noem ik Fox en McDonald. Deze mannen zijn mentaal zo enorm sterk. Als het éénmaal loopt dan loopt het. Niet met enorme creativiteit of met de flits waarmee Arsenal speelt. Meer als brandende kolen. De op de achtergrond altijd brandende kolen die zich wanneer eenmaal genesteld kalm houden maar zonder meer 90 minuten doorbranden. Consistent. Vele malen consistenter dan een hoop teams die Europees spelen. Als er een team is dat Arsenal twee keer kan laten verliezen dan is het het Celtic van dit seizoen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar in dit stadium moet je er gewoon staan. Het is geen oefenwedstrijd ofzo.
Oud kakkiequote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:05 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Bijna elke 2 weken in Enschede ook te aanschouwen. Je bent welkom, kom eens kijken.
Waar baseer je dat allemaal op? Op een mazzeloverwinning op Dinamo (de eerste uit-overwinning in hoeveel jaar?) of een overwinning op Aberdeen? Dat maakt weinig indruk hoor. Het is niet alsof Arsenal de eerste de beste is. In genoeg Europese heksenketels al gezegevierd. (Bernabeu, Stadio Olimpico, San SIro).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:32 schreef wiggahlipz het volgende:
Als er een team is dat Arsenal twee keer kan laten verliezen dan is het het Celtic van dit seizoen.
Ik krijg echt áltijd kippenvel van dat filmpje.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
TUKKERS ARE YOU WATCHING?!
Ik zat net ook al te denken van ''wtf?!''.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:44 schreef Gunner het volgende:
4-5-1 bij Celtic? Je zou bijna denken dat ze het in de broek doen.
Is gewoon dezelfde hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef Ytereo het volgende:
3 keer ? Nieuwe CL intro is vet.
Je hebt wel de NOSstream?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Huh op mijn stream hoorde je een Nederlands lied?
http://www.omroep.nl/live/nos_live2.asxquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft iemand voor mij de NOS-url die ik in WMP kan plakken?
Nieuwe generatie ftwquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:46 schreef BoerBert het volgende:
Jammer dat Evert dit niet even had kunnen doen
Neem aan dat die opstelling op het plaatje klopt, maar dan zit de NOS er dus naast:quote:
Hij speelt gewoon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:47 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Neem aan dat die opstelling op het plaatje klopt, maar dan zit de NOS er dus naast:
Bij Celtic ontbreekt Glenn Loovens wegens een blessure.
Nee, zoeen Chinese met Engels commentaar op Sopcast.quote:
Is ook niet zo erg met zo'n sfeerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nos-stream bedoelde ik eigenlijkDie heeft geen commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |