Arsenal hier direct al als winnaar bestempelen is een stelling die niet serieus genomen dient te worden. Werkelijk onzin. Met nieuwe manager Tony Mowbray lijkt het allemaal BEHOORLIJK in orde te zijn. Ik bezoek met regelmaat de trainingen, en dit Europese avontuur lijkt een klapper te worden. Het park lijkt geboost, door de aderen van de spelers lijkt benzine gepompt. Mobraw, Grant en Lennon lijken eindelijk weer eens een team te hebben neergezet dat behalve fysiek enorm sterk ook nog eens speelt als een team. Ik verwacht een hoop pressiespel vanaf het middenveld, de afronding is nog niet optimaal over het algemeen maar ook daar word progressie geboekt. De schakel verdediging-middenveld wordt dit jaar veel minder belast. De middenvelders schuiven prima en zo wordt er veel op één linie gespeeld. Het schakelen naar voren neemt meer tijd maar het is ontzettend moeilijk om te doorbreken. Een counterende ploeg loopt zich al snel vast, een aanvallend ingestelde ploeg als Arsenal zal het iets makkelijk krijgen. Ik zie vanavond sowieso geen verlies voor Celtic. Het probleem zal gaan liggen in de omschakeling, het vinden van de goal. Er gaat in IEDER geval één punt gehaald worden, mocht het niet heel raar lopen.
wie de lip niet eert is de wiggah niet weert