Hoe laat hebben jullie afgesproken? Doe MaJo de groetjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb zin hoor om wat met Majo te drinken
Ze is tot half negen bezig, daarna ergensquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie afgesproken? Doe MaJo de groetjes
Je bent een beetjeongeduldig jijquote:
Ohh niks gewoon... Die ene jongen die ik was vergeten die dan toch nog even zichzelf in de spotlight zet zo vlak voor ik wegga op een manier dat ik denk: wat nou als... en en en en ik ben hopeloosquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohh niks gewoon... Die ene jongen die ik was vergeten die dan toch nog even zichzelf in de spotlight zet zo vlak voor ik wegga op een manier dat ik denk: wat nou als... en en en en ik ben hopeloos
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hell yeah. Dan komen de provencialen(Sorry. no offense voor de mensen uit de provincie. Behalve voor die dus)
Hier is het helemaal niet zo warmquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ik ben weer terug van pauze... 2 pakken babymelk en 8 potjes babyvoeding rijker.. wel een gesleep zeg. Het is warm/klammig buiten.voor PS
Klinkt lekker en gezellig Ladyblack![]()
![]()
Nou woensdag wordt het 30 graden... van mij hoeft het niet meer zo. Gelukkig ben ik woensdag vrij...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier is het helemaal niet zo warmmn huis is sowieso lekker koel, maar ik heb wel weer zin in lekker warm weer
oh neem me toch niet serieusquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan me supergoed voorstellen dat je gek wordt van al die toeristen die niet snappen wat een fietsbel betekent, en die overal maar foto's staan maken, maar hou alsjeblieft op over provincialen
Die slaapt wel goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:35 schreef iamredleader het volgende:
Jair ligt weer heerlijk te slapen
4 jaarquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
In de wacht aan de tel.
PS hoe lang ga je? Of ga je echt emigreren?
Dat hoort ookquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mn ma en iik zijn begonnen aan de eerste stappen van het inpakken voor de us en het leeg/opruimen van mijn kamer
Veel werk?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mn ma en iik zijn begonnen aan de eerste stappen van het inpakken voor de us en het leeg/opruimen van mijn kamer
Mwha ik weet het niet. Sowieso is mijn broers kamer ook nog intact en die sneuvelt wsl eerst... Dat wordt mijn pa's studeerkamer. Mijn kamer wordt ooit ergens de logeerkamer dnenk ik, maar ik geloof dat ze m nog wel een jaartje voor mij willen bewaren...quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, het is echt bijna zover
![]()
Trouwens, je ouders gaan je oude kamer toch wel voor jou behouden? Het wordt niet de was/strijk/studeer/werkkamer of zo?
Zo dat is best lang zeg. Wat ga je daar doen? Spannend hoorquote:
Studerenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo dat is best lang zeg. Wat ga je daar doen? Spannend hoor![]()
Jair is een slaapkop, wandelze.
Soempie ik hoop voor je dat de fiets er nog voor je is vanavond.
Gaaf zeg. Welke studie?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Studeren
En ik hoop t ook voor Soempie, anders heb ik over n paar dagen misschien nog wel een fiets over
Ja maar mn schoentjes...quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:38 schreef LadyBlack het volgende:
Niet teveel schoenen meenemen want in Amerika doen ze ook aan uitverkoop
Ik kies niet echt een studie, meer een vakkenpakket, beetje culturele mix van journalistiek en artistieke vakkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaaf zeg. Welke studie?
Dat had ik ook wel gewild toen ik 19 jaar was, maar toen was dat nog niet echt... en toen had ik ook al een vrij serieuze relatie trouwens. Is alweer 16!jaar geleden. Jeetje, ik word oud.
![]()
Okay, klinkt erg leuk in ieder geval. Waar ga je dat doen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kies niet echt een studie, meer een vakkenpakket, beetje culturele mix van journalistiek en artistieke vakken
Knox College, Galesburg, Illinoisquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, klinkt erg leuk in ieder geval. Waar ga je dat doen?
Even heel snel gekeken, maar dat ziet er goed uit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Knox College, Galesburg, Illinois
27 augustusquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Even heel snel gekeken, maar dat ziet er goed uit.Wanneer vertrek je?
* mompelt.. allemaal gemist natuurlijk dus even op de hoogte gebracht willen worden
Dat is al heel snel. Heel veel succes met alle voorbereidingen!! en kamer leegruimen. Lijkt me zo raar.quote:
Nogal jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Hey MaJo, fijn dat het beviel op je stage!!!
Druk dagje zo heWanneer komt je liefje weer terug?
That is a cause for celebrationquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:55 schreef MaJo het volgende:
lief komt morgen terug dus daar kom ik nu de dag mee door![]()
Dat gaan we morgen ook zeker doenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
That is a cause for celebration
Nog een Spartaan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Spartaaaaaaaa
Moeder haal de kinderen binnen
Nes gaat los in Amsterdam
Een kat met een cape en een vergrootglas en een soort zoekspelletje op papier.quote:
Gordon dus.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een aap met een stempel onder z'n kont
Gordon is blond.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aap was wel geel
http://internetometer.com/
Heeft ze je laten staan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die afspraak met Majo is echt verdoemd
tuurlijk nietquote:
natuurlijk nietquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me ineens af of Lennon vernoemd is naar John Lennon?
Is Peacemans vader Jeb Bush?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]of course
en omdat we het een hele mooie naam vinden. De volledige naam van Lennon is Lennon Thom Jeb. Thom vinden we een mooie naam en verwijst een beetje naar Thom Yorke van Radiohead en in mindere mate naar Tom McRae
. Jeb is een verbastering van de naam van Peacemans vader.
een meisje had Marley geheten
Howdy Cobraquote:
Dat is echt een leuke volledige naamquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]of course
en omdat we het een hele mooie naam vinden. De volledige naam van Lennon is Lennon Thom Jeb. Thom vinden we een mooie naam en verwijst een beetje naar Thom Yorke van Radiohead en in mindere mate naar Tom McRae
Je gaat vrienden maken met MaJo, da's onze ultieme Beatles fanquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]of course
Voetbal International met Gijp, Kraaij en Derksen straks op RTL7.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik twijfel tussen een film of een andere serie of verder met Grey's
Dat dacht je.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker pannenkoeken gegeten![]()
En hier is eindelijk wat leven in de brouwerij
Voetbalquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Voetbal International met Gijp, Kraaij en Derksen straks op RTL7.
Het was voor een vriendin, en nee die heeft nog geen huis....quote:
Bij Domijn, de grootste woningbouwvereniging hier mag je onbeperkt meeloten, maar dat zal zij waarschijnlijk ook wel weten. Die leeftijdseisen zag ik ook, wel vreemd. Mijn onderbuurman is al een jaar of 40.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het was voor een vriendin, en nee die heeft nog geen huis....
DIe je laatst had aangeraden was geen optie helaas, ze is al 26Maar ze reageert op vanalles en nogwat en het zal heus wel loslopen denk ik. Het huis van mn moeder is nog steeds niet verkocht dus daar zit ze nu nog lekker
De Soundtrack van Amelie? Die heb ik ook.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb van het weekend voor het eerst in tijden weer 2 cd's gekocht. Ze zijn van Yann Tierssen.
Ze zijn helemaal fantastisch.
Ohja die heeft ook de amelie soundtrack gedaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb van het weekend voor het eerst in tijden weer 2 cd's gekocht. Ze zijn van Yann Tierssen.
coooolquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:15 schreef MaJo het volgende:
sorry PSben echt zo belachelijk gaar
zit nu pas in de trein door vertragingen
ik ben trouwens werknemer van de maand gewordeneen cadeaupakket ter waarde van 65 euro gekregen
me is happy
Goodbye lenin en Amelie? Die luister ik heel vaakquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, twee oudere albums. Een dubbel cd met een live concert en de CD voor de Soundtrack.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
De Soundtrack van Amelie? Die heb ik ook.
Congrats!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:15 schreef MaJo het volgende:
sorry PSben echt zo belachelijk gaar
zit nu pas in de trein door vertragingen
ik ben trouwens werknemer van de maand gewordeneen cadeaupakket ter waarde van 65 euro gekregen
me is happy
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]of course
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en majo, zoals ik al zei, ik vind het niet erg
Mja, daar moet je ook rekening mee houdenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maarbaal wel hoor, maar lijkt me verstandig om vroeg naar bed te gaan, anders houd ik het niet vol
Ik voor mijn doen ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mja, daar moet je ook rekening mee houdenZo lag ik gisteren echt vroeg in mijn bedje
Netjes tochquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik voor mijn doen ookvoor twaalven
dat ga ik nog eerder maken vandaag
Heel verstandig PS. Volgende week lekker vrij zeker?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga het ook niet laat maken... morgen is er grachtenfestival en dan ga ik werken!en ik heb verstandig gedaan., Ik zou twee lange diensten draaien deze week, namelijk woensdag en vrijdag, maar ik was zo kapot en pijnlijk na zaterdag, dat ik die van vrijdag heb geruild voor een korte dienst op donderdag (zorgvlied weer) en zaterdag (een of andere loungeparty)
Truste IARLquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef iamredleader het volgende:ook hier een douche-bedtime-welterusten post
Slaapsequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef iamredleader het volgende:ook hier een douche-bedtime-welterusten post
nahja, vrij... dan ga ik gewoon weg...":p misschien als er korte diensten op maandag en woensdag zijn dat ik die nog even pak, maar denk het nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heel verstandig PS. Volgende week lekker vrij zeker?
Pas donderdag toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nahja, vrij... dan ga ik gewoon weg...":p misschien als er korte diensten op maandag en woensdag zijn dat ik die nog even pak, maar denk het niet
de dag voordat je weggaat ga je nog even werken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nahja, vrij... dan ga ik gewoon weg...":p misschien als er korte diensten op maandag en woensdag zijn dat ik die nog even pak, maar denk het niet
Programma?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:49 schreef MaJo het volgende:
Truste red
heb vandaag te horen gekregen dat ik niet naar coldplay kan omdat dan de eerste uitzending van het programma is![]()
achja, wrom niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de dag voordat je weggaat ga je nog even werken?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:49 schreef MaJo het volgende:
Truste red
heb vandaag te horen gekregen dat ik niet naar coldplay kan omdat dan de eerste uitzending van het programma is![]()
quote:
Feestje?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je dinsdag toch je afscheidsfeest hebt
Het programma waar ik stage loop. Tv, je weet welquote:
neequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het programma waar ik stage loop. Tv, je weet wel
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Scriptie + afbeeldingen opgestuurd
Weer een stapje dichter bij afstuderen
Ja ik weet wel wat tv is. Maar welk programma dan kan ik namelijk kijken. Want ik ben wel benieuwd naar wat je doet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het programma waar ik stage loop. Tv, je weet wel
Feli meisquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Proost ze!quote:
Dat ga ik hier niet zeggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat tv is. Maar welk programma dan kan ik namelijk kijken. Want ik ben wel benieuwd naar wat je doet.
Okay! Top!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggenmaar laten we het erop houden dat het goed aansluit bij mijn studie
ik geef tegen die tijd wel een seintje
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is snel.... je gaat volgende week donderdag pas weg.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jeej heb eindelijk mijn vakantiefoto's
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is snel.... je gaat volgende week donderdag pas weg.....
Regiovraagje komt er zometeen aan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is snel.... je gaat volgende week donderdag pas weg.....
Het is als in Jeb.. geen Djep.. Andy, nee de vader van Peaceman is niet Jeb Bush, dan hadden we hier niet gewoond, denk ik. Het is een gedeelte van de naam van Peaceman omdat we de hele naam niet mooi vinden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat is echt een leuke volledige naam
Jeb als in 'Jep' of 'Djep'?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:19 schreef MaJo het volgende:
[..]ik had het met mijn
voor de gein over kindernamen en we vonden thom heel mooi, ook naar thom yorke
en toen ik hoorde dat jullie kindje lennon heet baalde ik dat ik dat niet zelf bedacht had
![]()
![]()
Dat kan tochquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is als in Jeb.. geen Djep.. Andy, nee de vader van Peaceman is niet Jeb Bush, dan hadden we hier niet gewoond, denk ik. Het is een gedeelte van de naam van Peaceman omdat we de hele naam niet mooi vinden.
En je hunks van Fok! dan?quote:
Ja, hij voelde zich wel vereerd, ondanks dat we de naam wat anders hebben gemaakt. We hebben er wel een tijdje over moeten denken hoe te veranderen zodat het een leuke naam is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan tochMijn vriend wil (als we ooit kinderen mogen krijgen
) een eventuele zoon graag naar zijn vader vernoemen. Ik vind dat prima, maar dan wel een verkorting want ik vind de echte naam te ouderwets
Een goede vriendin heeft haar dochtertje naar mij vernoemd.... Ze heet Zara miss_anonimous Josefinequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hij voelde zich wel vereerd, ondanks dat we de naam wat anders hebben gemaakt. We hebben er wel een tijdje over moeten denken hoe te veranderen zodat het een leuke naam is.Lennon is trouwens niet vernoemd naar mn vader omdat Twan al naar hem vernoemd is. 1x is meer dan genoeg.
Een meisje had als tweede naam trouwens Saraï en derde naam Angee gehad. De laatste naam is een samenvoeging van de officiële namen van onze moeders. Antonia en Geertruida
Die gast van mn nieuwe school die me ging vertellen dat ie me al leuk vond enzoquote:
heb ik net gemist zeker, moet hier maar vaker rondhangen ik mis alle gossipquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die gast van mn nieuwe school die me ging vertellen dat ie me al leuk vond enzo
Wat liefquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een goede vriendin heeft haar dochtertje naar mij vernoemd.... Ze heet Zara miss_anonimous Josefine
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gedouched en lig in bed. Tijd voor tukkies
Ik zal het eens voorleggen bijquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Als je ooit een jongetje krijgt, kun je hem natuurlijk ook gewoon Lennon Thom noemen?? Naar zn naamgenootje in Enschede.
![]()
Gefeliciteerd met je werknemer van de maand![]()
![]()
Enne LB
Dankjewel. Hebben we goed bedacht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorleggen bijmaar dat zal nog wel even duren
vind het wel heel mooi, Lennon thom
nu echt![]()
Vond ik ook wel. Ze is naar mijn middlename genoemd hoor.quote:
Dat maakt op zich niet uit. Het is gewoon lief.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Ze is naar mijn middlename genoemd hoor.
Idd!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat maakt op zich niet uit. Het is gewoon lief.
Ik ga de spullen bij elkaar pakken en slapen![]()
Fijne avond nog!!
Ja daar ga ik niet mee wonen hequote:
Weet je al in welk "house" je komt dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet mee wonen he
Dat is waar.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet mee wonen he
Ah wisseling van de wacht!quote:
Jepquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je al in welk "house" je komt dan?
Trustequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah wisseling van de wacht!
Ik ga slapen. Dames en heren weltrustenCobra een prettige wacht!
Beter.quote:
Da's oud!quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zag in de AKQ een vraag over Dracula.
Moest spontaan aan dit filmpje denken:
Nope. behalve dat ie pools isquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zijn er ook foto's, links, bio's enz langs gekomen toen ik weg was?
Is maar 6 jaar ouder dan ikzelf... En briljant bedacht. Dat dansje is prachtig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's oud!![]()
En verschrikkelijk slecht.
dus je zit samen met andere buitenlanders?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope. behalve dat ie pools is
Neuh, ik slaap op een kamer met een amerikaanse... er zijn gewoon ook andere buitenlandersquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je zit samen met andere buitenlanders?
Ik heb de site even bekeken en denk dat je een mooi keus hebt gemaakt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, ik slaap op een kamer met een amerikaanse... er zijn gewoon ook andere buitenlanders
toch welquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, ik slaap op een kamer met een amerikaanse... er zijn gewoon ook andere buitenlanders
heb het niet zelf gekozen en hoor net dat het ver lopen is naar het ontbijtquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de site even bekeken en denk dat je een mooi keus hebt gemaakt.![]()
Slaapsequote:Op maandag 17 augustus 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb het niet zelf gekozen en hoor net dat het ver lopen is naar het ontbijtMaar anyway
Ik ga lekker slapen, morgen weer hard werktruste
Truste PSquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb het niet zelf gekozen en hoor net dat het ver lopen is naar het ontbijtMaar anyway
Ik ga lekker slapen, morgen weer hard werktruste
Truste Neslequote:
Als jullie de Brik van Van Meel voor 45 euro hebben weten te kopen wil ik jullie er wel 100 euro voor geven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuw tweedehands brik![]()
De vraagprijs was 70 euro. Wiebel kreeg hem voor 45 euro mee.![]()
autoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:17 schreef Soempie het volgende:
Wat anders?
Dan is 45 euro wel heel weinig.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net bij 3fm kaarten gewonnen voor lowlands!!!!!!!!!!!!!
smsen waarom ik moestquote:
Kun je een foto plaatsen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4, even een geschiedenis/defensie vraagje.
Ik heb een kogelhulzen uit WOII liggen. Diameter 20mm. Van wat voor soort wapen kunnen die geweest zijn?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat heb je in je sms gezet?quote:
Wat heb je dan gestuurd?quote:
Dat ik naar de states verhuis en al mn vrienden naar lowlands gaan (true) en dat ik daarom moet!quote:
Dan moet ik komende nacht de uitzending maar even terugluisteren dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat ik naar de states verhuis en al mn vrienden naar lowlands gaan (true) en dat ik daarom moet!
Ik ook niet, ze hebben nog niet teruggebeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:44 schreef MaJo het volgende:
Ga je naar Lowlands PS?![]()
![]()
vette shit!
ik bedenk me net dat ik geen flauw idee heb waar mijn kaartje eigenlijk is
Dan zul je bij PS moeten bedelen om het extra kaartje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:44 schreef MaJo het volgende:
Ga je naar Lowlands PS?![]()
![]()
vette shit!
ik bedenk me net dat ik geen flauw idee heb waar mijn kaartje eigenlijk is
Heb je 1 kaartje of 2? Anders wil ik die tweede welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze hebben nog niet teruggebeld
Dat dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zul je bij PS moeten bedelen om het extra kaartje.
Die geeft echt vaak super dingen weg in zijn programma.quote:
Ik ga met naamgenoot, we hebben namelijk samen gewonnen (zij smste ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je 1 kaartje of 2? Anders wil ik die tweede wel![]()
zit nu op m'n werk, later even maken/ plaatsenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je een foto plaatsen?
Van het kailber uitgaande kan het om munitie van luchtafweer, boordgeschut of een anti-tank geweer gaan.
Werksequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nu ga ik werken, stijf van de adrenaline
Ok, dan graag een foto van de complete huls en één van de bodem van de huls (voor de merktekens)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zit nu op m'n werk, later even maken/ plaatsen
Ah tofquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga met naamgenoot, we hebben namelijk samen gewonnen (zij smste ook)
Zou knap lullig zijn als je die niet meer kan vinden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah tofen mijn kaartje moet ook ergens zijn, alleen even goed zoeken
Tijd zat dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:13 schreef Soempie het volgende:
Ik heb voor het vak waar ik morgen tentamen van heb een samenvatting gekregen van een vriend van me.
Hopelijk redt die samenvatting me. Is nog wel 80 pagina's leeswerk en dan de collegesheets even doorscrollen.
Lijkt me wel een slim plan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:16 schreef Soempie het volgende:
En dan morgen gelijk maar beginnen met het volgende vak. In plaats van het uitstellen tot zondag.
5 uur opstaan??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 05:00 schreef Cobra4 het volgende:
0500!!! Opstaan!!!!!!!
Er staat een hartig ontbijt voor jullie klaar. Eet smakelijk!
[ afbeelding ]
Ben jij Lotte??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan kun je eventim bellen om je kaartje te blokkeren en krijg je een nieuwequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou knap lullig zijn als je die niet meer kan vinden.
Mooie tijd toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
5 uur opstaan??dat is wel een beetje te vroeg hoor.
Goedemorgen![]()
Das goed geregeld dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kun je eventim bellen om je kaartje te blokkeren en krijg je een nieuwe
Weer wisseling van de wacht dus?quote:
Alweer ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer wisseling van de wacht dus?![]()
Truste
quote:Bijten in een Pink Lady ® is een buitengewone sensatie! Van de heerlijke knapperigheid tot aan de tongstrelende ongeëvenaarde smaken, een metgezel voor elk moment. Levendige of rustgevende ogenblikken vol verlangen of plezier, delicatesse en subtiliteit; deze appel met aroma’s van bosaardbeien en vanille en verwijzingen naar litchi en rozen, is altijd verbluffend verleidelijk
ach sommige mensen daten en andere keuren appels.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:16 schreef Soempie het volgende:
Lol, ik zit een pinklady (appel) te eten en ik vind hem echt heel lekker. Dus ik opzoeken op internet (hoezo studieontwijkend gedrag?), is er een website van.
[..]
Je kunt het ook combineren:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ach sommige mensen daten en andere keuren appels.....
Dat kan natuurlijk ook. Wel een aparte naam zeg.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kunt het ook combineren:
http://www.appel-pinklady.com/Pink-Lady-liefdesappel.html
Mooie planning.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:20 schreef MaJo het volgende:
Ben nu op mijn stage maar niemand van mijn redactie is erHeb dus niks te doen
![]()
Nou he, en dat op mijn tweede dagquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:46 schreef Soempie het volgende:
Potver, ik had echt het ideale studieontwijkende uitje bedacht: naar de kapper, omdat dat nodig moet gebeuren. Heeft Wiebel per ongeluk m'n pinpas, sleutels en telefoon meegenomen. [ afbeelding ]
Vermaak je je wel een beetje daar?quote:
Mwah het is wel een beetje saai nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vermaak je je wel een beetje daar?
We gingen gister zwemmen en in de rugzak had ik m'n spullen gestopt. Hij heeft vanmorgen die rugzak dus meegenomen naar z'n werk.quote:
Ah ok, dat verklaard hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gingen gister zwemmen en in de rugzak had ik m'n spullen gestopt. Hij heeft vanmorgen die rugzak dus meegenomen naar z'n werk.
Karma baby! Je moet gewoon lerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:46 schreef Soempie het volgende:
Potver, ik had echt het ideale studieontwijkende uitje bedacht: naar de kapper, omdat dat nodig moet gebeuren. Heeft Wiebel per ongeluk m'n pinpas, sleutels en telefoon meegenomen. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah het is wel een beetje saai nuZit maar een beetje de sites van politieke partijen af te struinen of ik daar iets spannends kan vinden. Maar het is reces nu dus er gebeurd weinig
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Karma baby! Je moet gewoon leren
Hoe komt het?quote:
Luidruchtige schilders buiten mijn flatje.quote:
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb van Nem wat gehoord over je stage, erg gaaf! Hoorde ook dat als het allemaal loopt volgens plan het misschien wel een vaste baan zou kunnen worden?
Je mag mij wel helpen met het uitvogelen van wat ik bedoel met m'n aantekeningen.![]()
[ afbeelding ]
Oordopjes?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Luidruchtige schilders buiten mijn flatje.![]()
Oftewel; Fransje Bauer muziek.
Met jouw hulp; natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt helemaalDe eerste vraag is natuurlijk of het programma gaat lopen en als dat zo is inderdaad of ik dan kan blijven
Laten we het hopenquote:
ai.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Luidruchtige schilders buiten mijn flatje.![]()
Oftewel; Fransje Bauer muziek.
Geen effect. Verzoeken om stilte ook niet.quote:
Als het eenmaal begint wel heel groot hier in de OP zetten en pmen en tig keer in de sc posten hoor! Ben heel benieuwd.quote:
Ik geef tegen die tijd zeker een seintjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het eenmaal begint wel heel groot hier in de OP zetten en pmen en tig keer in de sc posten hoor! Ben heel benieuwd.Straks mis ik het.
Hopen!? Is gewoon een feit!quote:
Mwah of het programma gaat lopen staat toch echt los van mijquote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah of het programma gaat lopen staat toch echt los van mij
Je hebt wel een hoge pet van me opquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Jij gaat er voor zorgen dat het programma blijft lopen.
Dat weet je toch?quote:
Mocht je eigen vervoer hebben dan adviseer ik de eetzaal van de Kpl van Oudheusden Kazerne in Hilversum.quote:Ik ga even lunchen
Vreemd genoeg lukt mij dat de laatste tijd alleen als ik op oefening ben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:10 schreef Soempie het volgende:
Of ogen dichtdoen, gedachten uitschakelen, in slaap vallen.
letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg lukt mij dat de laatste tijd alleen als ik op oefening ben.![]()
Dan kun je een kanon naast me afschieten. Maar nu.... helaas niet.
Beiden. Ik heb in de bedieningsruimte van een M-109 liggen slapen terwijl er geschoten is.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Karma baby! Je moet gewoon leren
Hey MaJoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef MaJo het volgende:
Men nu vind ik het echt niet leuk meerik heb alles gedaan wat ik kan doen en weet echt niet wat ik nog kan doen
ik kan erg slecht tegen niets doen
Ik probeer de eindredacteur te bellen maar die neemt niet op. Andere redacties heeft weinig zin want die maken hele andere programma's. Ik ga zo maar eens voorzichtig voorstellen of het wel nut heeft om nog te blijven...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey MaJo
Kun je niemand bellen of van een andere redactie vragen wat je kunt doen?Ik zou ook slecht niks kunnen doen op mn tweede dag
Als je wat te lezen / editten wilt hebben.....?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik probeer de eindredacteur te bellen maar die neemt niet op. Andere redacties heeft weinig zin want die maken hele andere programma's. Ik ga zo maar eens voorzichtig voorstellen of het wel nut heeft om nog te blijven...
't is een omafiets-brik, maar nu wel mijn brik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, heb je een mooie fiets gekocht gisteren?
Mijn brikje begint wel heel gammel te wordendus die moet binnenkort misschien maar naar de schuur verbannen worden als reservefiets....
Pimpen, goed ideequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is een omafiets-brik, maar nu wel mijn brik.![]()
Nog een beetje pimpen en dan ben ik helemaal blij.![]()
't is gewoon een fiets voor naar het zwembad, bos en station. In elk geval niet om lange afstanden mee te fietsen.
Oeh, ja zoiets. En fietstassen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pimpen, goed ideemaakt m ook minder jatgevoelig geloof ik
Ik heb nu roosjes om het stuur gewikkeld, en ik wil ook nog graag een rieten mandje voorop
(ik heb toch nog niet echt geld voor een nieuwe fiets)
Ik ben speciaal voor dit antwoord weer (even) wakker geworden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik probeer de eindredacteur te bellen maar die neemt niet op. Andere redacties heeft weinig zin want die maken hele andere programma's. Ik ga zo maar eens voorzichtig voorstellen of het wel nut heeft om nog te blijven...
Waar is het terug te luisteren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Whaaaaaa PS op de radio, echt hilarisch
Ik zou ook geen woord uit kunnen brengen!!alleen maar gillen waarschijnlijk
Zo cool ook dat je naamgenootje ook voor je had gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |