Dat kan natuurlijk ook. Wel een aparte naam zeg.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kunt het ook combineren:
http://www.appel-pinklady.com/Pink-Lady-liefdesappel.html
Mooie planning.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:20 schreef MaJo het volgende:
Ben nu op mijn stage maar niemand van mijn redactie is erHeb dus niks te doen
![]()
Nou he, en dat op mijn tweede dagquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:46 schreef Soempie het volgende:
Potver, ik had echt het ideale studieontwijkende uitje bedacht: naar de kapper, omdat dat nodig moet gebeuren. Heeft Wiebel per ongeluk m'n pinpas, sleutels en telefoon meegenomen. [ afbeelding ]
Vermaak je je wel een beetje daar?quote:
Mwah het is wel een beetje saai nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vermaak je je wel een beetje daar?
We gingen gister zwemmen en in de rugzak had ik m'n spullen gestopt. Hij heeft vanmorgen die rugzak dus meegenomen naar z'n werk.quote:
Ah ok, dat verklaard hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gingen gister zwemmen en in de rugzak had ik m'n spullen gestopt. Hij heeft vanmorgen die rugzak dus meegenomen naar z'n werk.
Karma baby! Je moet gewoon lerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:46 schreef Soempie het volgende:
Potver, ik had echt het ideale studieontwijkende uitje bedacht: naar de kapper, omdat dat nodig moet gebeuren. Heeft Wiebel per ongeluk m'n pinpas, sleutels en telefoon meegenomen. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah het is wel een beetje saai nuZit maar een beetje de sites van politieke partijen af te struinen of ik daar iets spannends kan vinden. Maar het is reces nu dus er gebeurd weinig
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Karma baby! Je moet gewoon leren
Hoe komt het?quote:
Luidruchtige schilders buiten mijn flatje.quote:
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb van Nem wat gehoord over je stage, erg gaaf! Hoorde ook dat als het allemaal loopt volgens plan het misschien wel een vaste baan zou kunnen worden?
Je mag mij wel helpen met het uitvogelen van wat ik bedoel met m'n aantekeningen.![]()
[ afbeelding ]
Oordopjes?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Luidruchtige schilders buiten mijn flatje.![]()
Oftewel; Fransje Bauer muziek.
Met jouw hulp; natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt helemaalDe eerste vraag is natuurlijk of het programma gaat lopen en als dat zo is inderdaad of ik dan kan blijven
Laten we het hopenquote:
ai.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Luidruchtige schilders buiten mijn flatje.![]()
Oftewel; Fransje Bauer muziek.
Geen effect. Verzoeken om stilte ook niet.quote:
Als het eenmaal begint wel heel groot hier in de OP zetten en pmen en tig keer in de sc posten hoor! Ben heel benieuwd.quote:
Ik geef tegen die tijd zeker een seintjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het eenmaal begint wel heel groot hier in de OP zetten en pmen en tig keer in de sc posten hoor! Ben heel benieuwd.Straks mis ik het.
Hopen!? Is gewoon een feit!quote:
Mwah of het programma gaat lopen staat toch echt los van mijquote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah of het programma gaat lopen staat toch echt los van mij
Je hebt wel een hoge pet van me opquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Jij gaat er voor zorgen dat het programma blijft lopen.
Dat weet je toch?quote:
Mocht je eigen vervoer hebben dan adviseer ik de eetzaal van de Kpl van Oudheusden Kazerne in Hilversum.quote:Ik ga even lunchen
Vreemd genoeg lukt mij dat de laatste tijd alleen als ik op oefening ben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:10 schreef Soempie het volgende:
Of ogen dichtdoen, gedachten uitschakelen, in slaap vallen.
letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg lukt mij dat de laatste tijd alleen als ik op oefening ben.![]()
Dan kun je een kanon naast me afschieten. Maar nu.... helaas niet.
Beiden. Ik heb in de bedieningsruimte van een M-109 liggen slapen terwijl er geschoten is.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Karma baby! Je moet gewoon leren
Hey MaJoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef MaJo het volgende:
Men nu vind ik het echt niet leuk meerik heb alles gedaan wat ik kan doen en weet echt niet wat ik nog kan doen
ik kan erg slecht tegen niets doen
Ik probeer de eindredacteur te bellen maar die neemt niet op. Andere redacties heeft weinig zin want die maken hele andere programma's. Ik ga zo maar eens voorzichtig voorstellen of het wel nut heeft om nog te blijven...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey MaJo
Kun je niemand bellen of van een andere redactie vragen wat je kunt doen?Ik zou ook slecht niks kunnen doen op mn tweede dag
Als je wat te lezen / editten wilt hebben.....?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik probeer de eindredacteur te bellen maar die neemt niet op. Andere redacties heeft weinig zin want die maken hele andere programma's. Ik ga zo maar eens voorzichtig voorstellen of het wel nut heeft om nog te blijven...
't is een omafiets-brik, maar nu wel mijn brik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, heb je een mooie fiets gekocht gisteren?
Mijn brikje begint wel heel gammel te wordendus die moet binnenkort misschien maar naar de schuur verbannen worden als reservefiets....
Pimpen, goed ideequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is een omafiets-brik, maar nu wel mijn brik.![]()
Nog een beetje pimpen en dan ben ik helemaal blij.![]()
't is gewoon een fiets voor naar het zwembad, bos en station. In elk geval niet om lange afstanden mee te fietsen.
Oeh, ja zoiets. En fietstassen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Pimpen, goed ideemaakt m ook minder jatgevoelig geloof ik
Ik heb nu roosjes om het stuur gewikkeld, en ik wil ook nog graag een rieten mandje voorop
(ik heb toch nog niet echt geld voor een nieuwe fiets)
Ik ben speciaal voor dit antwoord weer (even) wakker geworden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik probeer de eindredacteur te bellen maar die neemt niet op. Andere redacties heeft weinig zin want die maken hele andere programma's. Ik ga zo maar eens voorzichtig voorstellen of het wel nut heeft om nog te blijven...
Waar is het terug te luisteren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Whaaaaaa PS op de radio, echt hilarisch
Ik zou ook geen woord uit kunnen brengen!!alleen maar gillen waarschijnlijk
Zo cool ook dat je naamgenootje ook voor je had gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |