Dan is 45 euro wel heel weinig.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net bij 3fm kaarten gewonnen voor lowlands!!!!!!!!!!!!!
smsen waarom ik moestquote:
Kun je een foto plaatsen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4, even een geschiedenis/defensie vraagje.
Ik heb een kogelhulzen uit WOII liggen. Diameter 20mm. Van wat voor soort wapen kunnen die geweest zijn?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat heb je in je sms gezet?quote:
Wat heb je dan gestuurd?quote:
Dat ik naar de states verhuis en al mn vrienden naar lowlands gaan (true) en dat ik daarom moet!quote:
Dan moet ik komende nacht de uitzending maar even terugluisteren dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat ik naar de states verhuis en al mn vrienden naar lowlands gaan (true) en dat ik daarom moet!
Ik ook niet, ze hebben nog niet teruggebeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:44 schreef MaJo het volgende:
Ga je naar Lowlands PS?![]()
![]()
vette shit!
ik bedenk me net dat ik geen flauw idee heb waar mijn kaartje eigenlijk is
Dan zul je bij PS moeten bedelen om het extra kaartje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:44 schreef MaJo het volgende:
Ga je naar Lowlands PS?![]()
![]()
vette shit!
ik bedenk me net dat ik geen flauw idee heb waar mijn kaartje eigenlijk is
Heb je 1 kaartje of 2? Anders wil ik die tweede welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze hebben nog niet teruggebeld
Dat dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zul je bij PS moeten bedelen om het extra kaartje.
Die geeft echt vaak super dingen weg in zijn programma.quote:
Ik ga met naamgenoot, we hebben namelijk samen gewonnen (zij smste ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je 1 kaartje of 2? Anders wil ik die tweede wel![]()
zit nu op m'n werk, later even maken/ plaatsenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je een foto plaatsen?
Van het kailber uitgaande kan het om munitie van luchtafweer, boordgeschut of een anti-tank geweer gaan.
Werksequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nu ga ik werken, stijf van de adrenaline
Ok, dan graag een foto van de complete huls en één van de bodem van de huls (voor de merktekens)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zit nu op m'n werk, later even maken/ plaatsen
Ah tofquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga met naamgenoot, we hebben namelijk samen gewonnen (zij smste ook)
Zou knap lullig zijn als je die niet meer kan vinden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah tofen mijn kaartje moet ook ergens zijn, alleen even goed zoeken
Tijd zat dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:13 schreef Soempie het volgende:
Ik heb voor het vak waar ik morgen tentamen van heb een samenvatting gekregen van een vriend van me.
Hopelijk redt die samenvatting me. Is nog wel 80 pagina's leeswerk en dan de collegesheets even doorscrollen.
Lijkt me wel een slim plan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:16 schreef Soempie het volgende:
En dan morgen gelijk maar beginnen met het volgende vak. In plaats van het uitstellen tot zondag.
5 uur opstaan??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 05:00 schreef Cobra4 het volgende:
0500!!! Opstaan!!!!!!!
Er staat een hartig ontbijt voor jullie klaar. Eet smakelijk!
[ afbeelding ]
Ben jij Lotte??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan kun je eventim bellen om je kaartje te blokkeren en krijg je een nieuwequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou knap lullig zijn als je die niet meer kan vinden.
Mooie tijd toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
5 uur opstaan??dat is wel een beetje te vroeg hoor.
Goedemorgen![]()
Das goed geregeld dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kun je eventim bellen om je kaartje te blokkeren en krijg je een nieuwe
Weer wisseling van de wacht dus?quote:
Alweer ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer wisseling van de wacht dus?![]()
Truste
quote:Bijten in een Pink Lady ® is een buitengewone sensatie! Van de heerlijke knapperigheid tot aan de tongstrelende ongeėvenaarde smaken, een metgezel voor elk moment. Levendige of rustgevende ogenblikken vol verlangen of plezier, delicatesse en subtiliteit; deze appel met aroma’s van bosaardbeien en vanille en verwijzingen naar litchi en rozen, is altijd verbluffend verleidelijk
ach sommige mensen daten en andere keuren appels.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:16 schreef Soempie het volgende:
Lol, ik zit een pinklady (appel) te eten en ik vind hem echt heel lekker. Dus ik opzoeken op internet (hoezo studieontwijkend gedrag?), is er een website van.
[..]
Je kunt het ook combineren:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ach sommige mensen daten en andere keuren appels.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |