En je hunks van Fok! dan?quote:
Ja, hij voelde zich wel vereerd, ondanks dat we de naam wat anders hebben gemaakt. We hebben er wel een tijdje over moeten denken hoe te veranderen zodat het een leuke naam is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan tochMijn vriend wil (als we ooit kinderen mogen krijgen
) een eventuele zoon graag naar zijn vader vernoemen. Ik vind dat prima, maar dan wel een verkorting want ik vind de echte naam te ouderwets
Een goede vriendin heeft haar dochtertje naar mij vernoemd.... Ze heet Zara miss_anonimous Josefinequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hij voelde zich wel vereerd, ondanks dat we de naam wat anders hebben gemaakt. We hebben er wel een tijdje over moeten denken hoe te veranderen zodat het een leuke naam is.Lennon is trouwens niet vernoemd naar mn vader omdat Twan al naar hem vernoemd is. 1x is meer dan genoeg.
Een meisje had als tweede naam trouwens Saraï en derde naam Angee gehad. De laatste naam is een samenvoeging van de officiële namen van onze moeders. Antonia en Geertruida
Die gast van mn nieuwe school die me ging vertellen dat ie me al leuk vond enzoquote:
heb ik net gemist zeker, moet hier maar vaker rondhangen ik mis alle gossipquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die gast van mn nieuwe school die me ging vertellen dat ie me al leuk vond enzo
Wat liefquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een goede vriendin heeft haar dochtertje naar mij vernoemd.... Ze heet Zara miss_anonimous Josefine
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik ben gedouched en lig in bed. Tijd voor tukkies
Ik zal het eens voorleggen bijquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Als je ooit een jongetje krijgt, kun je hem natuurlijk ook gewoon Lennon Thom noemen?? Naar zn naamgenootje in Enschede.
![]()
Gefeliciteerd met je werknemer van de maand![]()
![]()
Enne LB
Dankjewel. Hebben we goed bedacht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorleggen bijmaar dat zal nog wel even duren
vind het wel heel mooi, Lennon thom
nu echt![]()
Vond ik ook wel. Ze is naar mijn middlename genoemd hoor.quote:
Dat maakt op zich niet uit. Het is gewoon lief.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Ze is naar mijn middlename genoemd hoor.
Idd!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat maakt op zich niet uit. Het is gewoon lief.
Ik ga de spullen bij elkaar pakken en slapen![]()
Fijne avond nog!!
Ja daar ga ik niet mee wonen hequote:
Weet je al in welk "house" je komt dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet mee wonen he
Dat is waar.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet mee wonen he
Ah wisseling van de wacht!quote:
Jepquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je al in welk "house" je komt dan?
Trustequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah wisseling van de wacht!
Ik ga slapen. Dames en heren weltrustenCobra een prettige wacht!
Beter.quote:
Da's oud!quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zag in de AKQ een vraag over Dracula.
Moest spontaan aan dit filmpje denken:
Nope. behalve dat ie pools isquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zijn er ook foto's, links, bio's enz langs gekomen toen ik weg was?
Is maar 6 jaar ouder dan ikzelf... En briljant bedacht. Dat dansje is prachtig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's oud!![]()
En verschrikkelijk slecht.
dus je zit samen met andere buitenlanders?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope. behalve dat ie pools is
Neuh, ik slaap op een kamer met een amerikaanse... er zijn gewoon ook andere buitenlandersquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je zit samen met andere buitenlanders?
Ik heb de site even bekeken en denk dat je een mooi keus hebt gemaakt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, ik slaap op een kamer met een amerikaanse... er zijn gewoon ook andere buitenlanders
toch welquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, ik slaap op een kamer met een amerikaanse... er zijn gewoon ook andere buitenlanders
heb het niet zelf gekozen en hoor net dat het ver lopen is naar het ontbijtquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de site even bekeken en denk dat je een mooi keus hebt gemaakt.![]()
Slaapsequote:Op maandag 17 augustus 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb het niet zelf gekozen en hoor net dat het ver lopen is naar het ontbijtMaar anyway
Ik ga lekker slapen, morgen weer hard werktruste
Truste PSquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb het niet zelf gekozen en hoor net dat het ver lopen is naar het ontbijtMaar anyway
Ik ga lekker slapen, morgen weer hard werktruste
Truste Neslequote:
Als jullie de Brik van Van Meel voor 45 euro hebben weten te kopen wil ik jullie er wel 100 euro voor geven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een nieuw tweedehands brik![]()
De vraagprijs was 70 euro. Wiebel kreeg hem voor 45 euro mee.![]()
autoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:17 schreef Soempie het volgende:
Wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |