Bij Domijn, de grootste woningbouwvereniging hier mag je onbeperkt meeloten, maar dat zal zij waarschijnlijk ook wel weten. Die leeftijdseisen zag ik ook, wel vreemd. Mijn onderbuurman is al een jaar of 40.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het was voor een vriendin, en nee die heeft nog geen huis....
DIe je laatst had aangeraden was geen optie helaas, ze is al 26Maar ze reageert op vanalles en nogwat en het zal heus wel loslopen denk ik. Het huis van mn moeder is nog steeds niet verkocht dus daar zit ze nu nog lekker
De Soundtrack van Amelie? Die heb ik ook.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb van het weekend voor het eerst in tijden weer 2 cd's gekocht. Ze zijn van Yann Tierssen.
Ze zijn helemaal fantastisch.
Ohja die heeft ook de amelie soundtrack gedaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb van het weekend voor het eerst in tijden weer 2 cd's gekocht. Ze zijn van Yann Tierssen.
coooolquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:15 schreef MaJo het volgende:
sorry PSben echt zo belachelijk gaar
zit nu pas in de trein door vertragingen
ik ben trouwens werknemer van de maand gewordeneen cadeaupakket ter waarde van 65 euro gekregen
me is happy
Goodbye lenin en Amelie? Die luister ik heel vaakquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, twee oudere albums. Een dubbel cd met een live concert en de CD voor de Soundtrack.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
De Soundtrack van Amelie? Die heb ik ook.
Congrats!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:15 schreef MaJo het volgende:
sorry PSben echt zo belachelijk gaar
zit nu pas in de trein door vertragingen
ik ben trouwens werknemer van de maand gewordeneen cadeaupakket ter waarde van 65 euro gekregen
me is happy
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]of course
en omdat we het een hele mooie naam vinden. De volledige naam van Lennon is Lennon Thom Jeb. Thom vinden we een mooie naam en verwijst een beetje naar Thom Yorke van Radiohead en in mindere mate naar Tom McRae
. Jeb is een verbastering van de naam van Peacemans vader.
een meisje had Marley geheten
Gelukkig maarquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en majo, zoals ik al zei, ik vind het niet erg
Mja, daar moet je ook rekening mee houdenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig maarbaal wel hoor, maar lijkt me verstandig om vroeg naar bed te gaan, anders houd ik het niet vol
Ik voor mijn doen ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mja, daar moet je ook rekening mee houdenZo lag ik gisteren echt vroeg in mijn bedje
Netjes tochquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik voor mijn doen ookvoor twaalven
dat ga ik nog eerder maken vandaag
Heel verstandig PS. Volgende week lekker vrij zeker?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga het ook niet laat maken... morgen is er grachtenfestival en dan ga ik werken!en ik heb verstandig gedaan., Ik zou twee lange diensten draaien deze week, namelijk woensdag en vrijdag, maar ik was zo kapot en pijnlijk na zaterdag, dat ik die van vrijdag heb geruild voor een korte dienst op donderdag (zorgvlied weer) en zaterdag (een of andere loungeparty)
Truste IARLquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef iamredleader het volgende:ook hier een douche-bedtime-welterusten post
Slaapsequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef iamredleader het volgende:ook hier een douche-bedtime-welterusten post
nahja, vrij... dan ga ik gewoon weg...":p misschien als er korte diensten op maandag en woensdag zijn dat ik die nog even pak, maar denk het nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heel verstandig PS. Volgende week lekker vrij zeker?
Pas donderdag toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nahja, vrij... dan ga ik gewoon weg...":p misschien als er korte diensten op maandag en woensdag zijn dat ik die nog even pak, maar denk het niet
de dag voordat je weggaat ga je nog even werken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nahja, vrij... dan ga ik gewoon weg...":p misschien als er korte diensten op maandag en woensdag zijn dat ik die nog even pak, maar denk het niet
Programma?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:49 schreef MaJo het volgende:
Truste red
heb vandaag te horen gekregen dat ik niet naar coldplay kan omdat dan de eerste uitzending van het programma is![]()
achja, wrom niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de dag voordat je weggaat ga je nog even werken?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:49 schreef MaJo het volgende:
Truste red
heb vandaag te horen gekregen dat ik niet naar coldplay kan omdat dan de eerste uitzending van het programma is![]()
quote:
Feestje?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je dinsdag toch je afscheidsfeest hebt
Het programma waar ik stage loop. Tv, je weet welquote:
neequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het programma waar ik stage loop. Tv, je weet wel
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Scriptie + afbeeldingen opgestuurd
Weer een stapje dichter bij afstuderen
Ja ik weet wel wat tv is. Maar welk programma dan kan ik namelijk kijken. Want ik ben wel benieuwd naar wat je doet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het programma waar ik stage loop. Tv, je weet wel
Feli meisquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Proost ze!quote:
Dat ga ik hier niet zeggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat tv is. Maar welk programma dan kan ik namelijk kijken. Want ik ben wel benieuwd naar wat je doet.
Okay! Top!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggenmaar laten we het erop houden dat het goed aansluit bij mijn studie
ik geef tegen die tijd wel een seintje
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is snel.... je gaat volgende week donderdag pas weg.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jeej heb eindelijk mijn vakantiefoto's
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is snel.... je gaat volgende week donderdag pas weg.....
Regiovraagje komt er zometeen aan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is snel.... je gaat volgende week donderdag pas weg.....
Het is als in Jeb.. geen Djep.. Andy, nee de vader van Peaceman is niet Jeb Bush, dan hadden we hier niet gewoond, denk ik. Het is een gedeelte van de naam van Peaceman omdat we de hele naam niet mooi vinden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat is echt een leuke volledige naam
Jeb als in 'Jep' of 'Djep'?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:19 schreef MaJo het volgende:
[..]ik had het met mijn
voor de gein over kindernamen en we vonden thom heel mooi, ook naar thom yorke
en toen ik hoorde dat jullie kindje lennon heet baalde ik dat ik dat niet zelf bedacht had
![]()
![]()
Dat kan tochquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is als in Jeb.. geen Djep.. Andy, nee de vader van Peaceman is niet Jeb Bush, dan hadden we hier niet gewoond, denk ik. Het is een gedeelte van de naam van Peaceman omdat we de hele naam niet mooi vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |