Dat is al heel snel. Heel veel succes met alle voorbereidingen!! en kamer leegruimen. Lijkt me zo raar.quote:
Nogal jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Hey MaJo, fijn dat het beviel op je stage!!!
Druk dagje zo heWanneer komt je liefje weer terug?
That is a cause for celebrationquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:55 schreef MaJo het volgende:
lief komt morgen terug dus daar kom ik nu de dag mee door![]()
Dat gaan we morgen ook zeker doenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
That is a cause for celebration
Nog een Spartaan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Spartaaaaaaaa
Moeder haal de kinderen binnen
Nes gaat los in Amsterdam
Een kat met een cape en een vergrootglas en een soort zoekspelletje op papier.quote:
Gordon dus.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een aap met een stempel onder z'n kont
Gordon is blond.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aap was wel geel
http://internetometer.com/
Heeft ze je laten staan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die afspraak met Majo is echt verdoemd
tuurlijk nietquote:
natuurlijk nietquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me ineens af of Lennon vernoemd is naar John Lennon?
Is Peacemans vader Jeb Bush?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]of course
en omdat we het een hele mooie naam vinden. De volledige naam van Lennon is Lennon Thom Jeb. Thom vinden we een mooie naam en verwijst een beetje naar Thom Yorke van Radiohead en in mindere mate naar Tom McRae
. Jeb is een verbastering van de naam van Peacemans vader.
een meisje had Marley geheten
Howdy Cobraquote:
Dat is echt een leuke volledige naamquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]of course
en omdat we het een hele mooie naam vinden. De volledige naam van Lennon is Lennon Thom Jeb. Thom vinden we een mooie naam en verwijst een beetje naar Thom Yorke van Radiohead en in mindere mate naar Tom McRae
Je gaat vrienden maken met MaJo, da's onze ultieme Beatles fanquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]of course
Voetbal International met Gijp, Kraaij en Derksen straks op RTL7.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik twijfel tussen een film of een andere serie of verder met Grey's
Dat dacht je.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker pannenkoeken gegeten![]()
En hier is eindelijk wat leven in de brouwerij
Voetbalquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Voetbal International met Gijp, Kraaij en Derksen straks op RTL7.
Het was voor een vriendin, en nee die heeft nog geen huis....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |