Mogguh PS. Hoe is het met de knietjes?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
Gelukkig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:22 schreef iamredleader het volgende:
Bij deze dan:
Natuurlijk is het met een knipoog
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
have fun!quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oei zie net dat het vliegtuig met mijn beste vriendin daar in veel eerder land dan verwacht. Ik ben naar schiphol!!
Wij zijn erg dankbaar met alle cadeau's, zowel kleding, speelgoed als meubel(tjes)quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Ik ken ook ouders die hetzelfde zeggen, maar dan zonder de knipoog.
En dan dure merken, zoals Stokke en Bugabooquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:27 schreef Soempie het volgende:
Of met een heel lijstje aan komen zetten van wat je waar kunt halen voor hun kind.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oei zie net dat het vliegtuig met mijn beste vriendin daar in veel eerder land dan verwacht. Ik ben naar schiphol!!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:27 schreef Soempie het volgende:
Of met een heel lijstje aan komen zetten van wat je waar kunt halen voor hun kind.
Wij ook, op één kledingsetje na. En dat heb ik ook eerlijk verteldquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wij zijn erg dankbaar met alle cadeau's, zowel kleding, speelgoed als meubel(tjes)
Owjaa, we hadden ook 1 pakje gekregen, dat was een soort kerst-rood-met-groen wollen pakje, maat 50, voor een baby geboren in februariquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Wij ook, op één kledingsetje na. En dat heb ik ook eerlijk verteld![]()
Maar we vonden het echt helemaal niets voor ons, zelfs mn oma! vond het niet mooi. We hebben het kunnen ruilen...
Dat riep iemand in Panningen ook en je weet hoe dat afgelopen is...quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat riep iemand in Panningen ook en je weet hoe dat afgelopen is...
Wat sommige mensen beweegt om zulke dingen te kopen??quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Owjaa, we hadden ook 1 pakje gekregen, dat was een soort kerst-rood-met-groen wollen pakje, maat 50, voor een baby geboren in februari![]()
foeilelijk, en gelukkig paste Jair er dus gewoon niet in, dus hebben we het opgeborgen...
Leuk is dat hè? Lennon zegt nu steeds papapapa of mamamama en soms opa.. tenminste daar lijkt het op.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:54 schreef iamredleader het volgende:
Jair is met z'n stembanden aan het oefenen, sinds een paar dagen doet hij rrrrrrrr, en dan van laag naar hoog, en omgekeerd. Af en toe erg geestig
Nu ligt hij in de studeerkamer naast me op de grond, lekker lawaai te maken en met z'n speen en een rammelaar te klooien, nog een kwartiertje en dan is het voedingstijd
Dat is wel heel stom.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en we hebben een bodywarmer gekren en maillots voor een meisje![]()
Dankje.quote:Soempie, succes met leren!! En hopelijk heb je woensdag veel geluk!
Oeh, ja, inderdaad: succes!quote:
Dat is niet meer van deze tijd hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:18 schreef Soempie het volgende:
Vervelend als je je eigen stem hoort als je iemand belt.Hoort die ander die echo dan ook? Ik heb zo snel mogelijk weer opgehangen en het niet gevraagd.
Hoe komt het dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet meer van deze tijd hoor
Of die ander het hoort hangt er echt vanaf.
Je belde met je mobiel? Slecht netwerk dan op het moment.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe komt het dan?Ik belde naar een vast nummer.
Echt zo irritant. Ik heb ook alleen van haar verstaan: 'nie..huis..avon....na..5..ellen..doeg'
Mja, maar gewoon vreemd dat ik het altijd alleen met dat nummer heb.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je belde met je mobiel? Slecht netwerk dan op het moment.
Oh, dan heeft ze zo'n draadloze telefoon thuis staan. Die dingen zijn een ramp als het een oud model is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, maar gewoon vreemd dat ik het altijd alleen met dat nummer heb.Kan me tenminste herinneren dat het de laatste keer dat ik belde (vorig jaar) ook zo was.
Eeew!quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:26 schreef Soempie het volgende:
oh, en ik had vannacht zo naar gedroomd. Ik was zwanger en moest bevallen. Vervolgens had de baby hetzelfde hoofd als Stewie Griffin, dat maakte het eerst heel pijnlijk.![]()
![]()
Vervolgens schrok ik me rot van het hoofd.
Jair brabbelt, heeft nog geen echte woorden, wel af en toe iets wat klinkt als jaja of zoquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk is dat hè? Lennon zegt nu steeds papapapa of mamamama en soms opa.. tenminste daar lijkt het op.![]()
Krijgt ie fruithapje??
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:26 schreef Soempie het volgende:
oh, en ik had vannacht zo naar gedroomd. Ik was zwanger en moest bevallen. Vervolgens had de baby hetzelfde hoofd als Stewie Griffin, dat maakte het eerst heel pijnlijk.![]()
![]()
Vervolgens schrok ik me rot van het hoofd.
Zo schattig om te horen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jair brabbelt, heeft nog geen echte woorden, wel af en toe iets wat klinkt als jaja of zo![]()
Sinds een paar weken al groente-hap, nu afwisselend nieuwe groenten en fruit. Steeds een paar dagen om te wennen, daarna weer door
Checkquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]haal je nog even een kopje koffie bij de Starbucks?
Gaat beter, nog een beetje stijfjes, maar fair enough. Woensdag draai ik weer een lange dienst, dat zou ik vrijdag ook doen maar denk dat ik die cancel, ik kan er niet twee zo vlak achter elkaarquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh PS. Hoe is het met de knietjes?
Hm, toetjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
Zo schattig om te horen.Ze schelen elkaar maar 10 dagen zag ik.
Zo hebben wij dat ook gedaan. Sinds zo'n 2,5 weken krijgt hij 's middags echte maaltijden en niet meer alleen groente, heerlijk vindt hij dat. Het toetje ook
Soempie![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mwuh een eenzame Soemp dan maar
Ha zit alweer thuis. Was wel een leuk idee geweest!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]kom anders met bus 300 terug naar Oranjebaan, loop 10 minuutjes en bel bij ons aan, Jair vindt het vast gezellig om je nog even te zien
Dus dit keer pak je de tram naar het Leidseplein, daar stap je op tram 5 richting Amstelveen, halte Onderuit, 5 minuutjes lopen, en dan knuffelen met Jairquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha zit alweer thuis. Was wel een leuk idee geweest!
Vandaag geen tijd meerquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus dit keer pak je de tram naar het Leidseplein, daar stap je op tram 5 richting Amstelveen, halte Onderuit, 5 minuutjes lopen, en dan knuffelen met Jair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |