2 voor 12 en Per seconde wijzer hebben dat wel, maar die zitten bij dezelfde omroep. Voor de rest weet ik het nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben de programma's onderling geen contact om dit soort zaken tegen te houden?
Eerste ronde uitgeschakeld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe dan ook: Met het mes op tafel heeft hij niet gewonnen
Dus aan jou en Tim om verder te komen.quote:
WTF? Ik ben wel een quizfanaat, maar mijn algemene kennis is niet afdoende om me te meten met experts.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus aan jou en Tim om verder te komen.
niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
WTF? Ik ben wel een quizfanaat, maar mijn algemene kennis is niet afdoende om me te meten met experts.
qonmann is geschikter, ik ben slechts infiltrant.
mn ouders willen ook nooit meedoen met twee voor twaalf terwijl ze het thuis wel bijna altijd wetenquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Klopt.
Nou, dan ben ik niet de enige.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mn ouders willen ook nooit meedoen met twee voor twaalf terwijl ze het thuis wel bijna altijd weten
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:27 schreef iamredleader het volgende:C4, alles hier in het gareel gehouden van het weekend?
Jij snapt het.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En zolang ze maar binnen de lijntjes blijven, mogen ze verder kleuren
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:33 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag weer "fris"en fruitig aan het werk en ik zit vandaag alleen... is een beetje saai.
MaJo veel succes vandaag!!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:39 schreef iamredleader het volgende:
Even een foto van afgelopen week:
[ afbeelding ]
Wel beter dan een nietmachine.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:42 schreef iamredleader het volgende:Neuh, maar Jair was zo lekker met z'n handjes aan het bewegen dat ik hem maar het eerste gaf wat ik op het bureau had liggen. En dat was m'n mobiel
Daar is nu speelgoed voor uitgevonden hèquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:42 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, maar Jair was zo lekker met z'n handjes aan het bewegen dat ik hem maar het eerste gaf wat ik op het bureau had liggen. En dat was m'n mobiel
Hmjah, dat doen ze soms, hèquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:43 schreef Diaan73 het volgende:wat kijkt hij ondeugend.
Onze ondeugd heeft me vannacht even wakker gehouden, dat zijn we helemaal niet gewend van hem.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:44 schreef Diaan73 het volgende:
Daar is nu speelgoed voor uitgevonden hè
Lekkerquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:43 schreef iamredleader het volgende:
Het is trouwens een slaapkoppie
Heb hem vanochtend verschoond en weer in bed gelegd rond kwart over zeven / half acht, en dat is dus anderhalf uur geleden
Heel soms... en als ik vrij ben, vind ik het niet zo erg, maar als je er om half 7 uit moet om te gaan werken, is dat minder. Maar ja, we zullen het wel overleven.quote:
Same here, heerlijk als de kleine dan nog even kan gaan pitten, heb ik ff tijd voor mezelfquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
LekkerDat doe ik met Lennon ook als ik thuis ben, heerlijk. Hij slaapt dan vaak nog tot een uur of 10. ik ga dan vaak zelf nog even meeslapen. Al kan dat niet meer vanaf deze week, Twan moet weer naar school en moet ik dus wegbrengen als ik vrij ben.
Da's inderdaad te verwachten. Dochtertje van een collega heeft het sinds vorige weekquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens op het kdv van Lennon heeft iemand Mexicaanse griep. Dat kon ook niet uitblijven natuurlijk.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bedoelt al die troep die mensen steeds cadeau geven?
* Gaat terug naar winkel met kado voor Jair wat ik tijdens een volgende meet had willen geven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weten we meteen hoe ze er over denken.quote:
Ik hoop dat IARL een knipoog vergeten is. Anders is het wel een beetje 'uit de hoogte' of ondankbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weten we meteen hoe ze er over denken.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat IARL een knipoog vergeten is. Anders is het wel een beetje 'uit de hoogte' of ondankbaar.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:13 schreef Soempie het volgende:
Ik heb woensdag een tentamen en ik ben weer eens te laat begonnen. En volgende week maandag nog een tentamen waar ik ook nog aan moet beginnen.
Ik hoop het.quote:
Vast wel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
En hopelijk heb ik ook nog een beetje geluk woensdag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |