MIjn finale is Federer-Del Potroquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
De bracket ook allemaal even invullen hè.
En als je er nog niet bijzit even de Fok subleague joinen![]()
(Group: FOK! wachtwoord: baas)
Linkje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
Leuk filmpje. Mooi dat moment waarop Murray zo'n halfvolley slaat terwijl hij draait.quote:
Als bekend is wie waar komt dan worden ze ingevuld, of kun je ze tenminste voor jezelf invullen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:27 schreef Szura het volgende:
Even een vraag over die bracket.
Blijven die qualifier plekken zo staan of worden de namen hier nog ingevoerd?
Thanksquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als bekend is wie waar komt dan worden ze ingevuld, of kun je ze tenminste voor jezelf invullen.
Thanks! Vanaf 2004 maak ik er elk jaar één.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Mooi dat moment waarop Murray zo'n halfvolley slaat terwijl hij draait.
Je hebt het zelf gemaakt? Knap.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:40 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Thanks! Vanaf 2004 maak ik er elk jaar één.
Daar doe ik het voor.quote:Murray toch laatste paar toernooien van Del Potro verloren, ik ga voor Del Potro in de finale tegen Federer.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:40 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Thanks! Vanaf 2004 maak ik er elk jaar één.
Murray toch laatste paar toernooien van Del Potro verloren, ik ga voor Del Potro in de finale tegen Federer.
quote:
gedaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
Eurosport iig, Sporza zal de wedstrijden van Clijsters doen ga ik vanuit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
Waar wordt het eigenlijk uitgezonden? Net5, Eurosport?
haha, zal ik ook zo willenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:18 schreef TheGeneral het volgende:
Mannetje van 8 die ff tegen Federer mag spelen...![]()
Geen idee waar het voor is maar het is vlak voor deze US Open..
Gaaf zeg! En mooie techniek heeft dat jongetje al zeg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:57 schreef tennisboy het volgende:
[..]
haha, zal ik ook zo willen.
Is wel een grappige rally.
Op dit moment niet. Ik wil Fish er nog uitgooienquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Doe de bracket site het bij jullie ook niet?
Als Gasquet het op zijn heupen krijgt? Die backhand verleer je niet hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat Nadal de kwartfinale wel haalt. Als hij daar tegen Tsonga moet zal hij het lastig krijgen. Halve finale kan hij ook wel halen, maar niet winnen tegen of Murray of Del Potro.
Die 1e rondes zijn allemaal spelers die een topper op halve kracht niet kunnen verslaan.
Tja, Gasquet staat 0-6 in onderlinge ontmoetingen.. Hij verloor een week geleden nog in de kwalificaties van New Haven van de nummer 459 van de wereld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Als Gasquet het op zijn heupen krijgt? Die backhand verleer je niet hoor
Ik heb hem tegen Gonzalez in de kwartquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat Nadal de kwartfinale wel haalt. Als hij daar tegen Tsonga moet zal hij het lastig krijgen. Halve finale kan hij ook wel halen, maar niet winnen tegen of Murray of Del Potro.
Die 1e rondes zijn allemaal spelers die een topper op halve kracht niet kunnen verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |