quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar als je o.a. de laatste 2 grand slams hebt gewonnen, 5x verdedigend kampioen bent en altijd sterk bent op Grand Slams dan ben je voor mij de topfavoriet .
Hij bedoelt denkt ik Murray of Roddick.quote:
Eurosport.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:46 schreef StinsonB het volgende:
Ik heb er zin in! Waar wordt het uitgezonden? Net 5 weer? Dat is me namelijk erg goed bevallen bij Wimbledon!
Ik hoop dat Roddick, Del Potro en Soderling ver komen, ik wacht met spanning af!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het wel grappig dat hij veel lager op de wereldranglijst staat dan Stephan Fransen Da's een Haagse jongen met wie ik vroeger vaak tenniste. Toen hij een jaar of tien was won ik nog van. Die is behoorlijk gestegen op de wereldranglijst. Sympathieke jongen ook.
Zelfs toen hij veertien was misschien nog wel. Ik ga het eens navragen. Maar hij was toen nog helemaal niet zo goed ook niet voor zijn leeftijd, anders had ik nooit van hem gewonnen.quote:
Ik gun die Britton nu al een setquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk stukje over Devin Britton, Federers tegenstander in de eerste ronde van de US Open.
Vooral die laatste alinea vind ik leuk. Verfrissend om iemand een keer zoiets te kunnen zeggen ("[...] and hopefully give him some resistance")
Ik vind het wel grappig dat hij veel lager op de wereldranglijst staat dan Stephan Fransen Da's een Haagse jongen met wie ik vroeger vaak tenniste. Toen hij een jaar of tien was won ik nog van hem. Die is behoorlijk gestegen op de wereldranglijst. Sympathieke jongen ook.
Ik denk dat het scheelt of het een avondwedstrijd is. Dan is er vaak een soort elektriciteit waardoor underdogs opeens boven zichzelf uitstijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik gun die Britton nu al een set![]()
Kom op Roger, doe alsof je nog niet helemaal wakker bent in de 1e
quote:American rookie Devin Britton thought his Octagon agent Kelly Wolf was kidding him when she said his first-round opponent in his debut US Open was Roger Federer. But, in a sign of the times, it took the teenager’s mobile phone to convince him.
“I was pretty shocked. When Kelly told me I didn’t believe her at first, but then I got 15 text messages in the space of 10 minutes and I knew it was true," he says. "I thought, ‘This is crazy.’ Later, when I walked into the locker room, the American guys – Brendan Evans, Jesse Levine and Robby Ginepri – just started laughing at me. But everyone has been supportive.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |