haha, zal ik ook zo willenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:18 schreef TheGeneral het volgende:
Mannetje van 8 die ff tegen Federer mag spelen...![]()
Geen idee waar het voor is maar het is vlak voor deze US Open..
Gaaf zeg! En mooie techniek heeft dat jongetje al zeg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:57 schreef tennisboy het volgende:
[..]
haha, zal ik ook zo willen.
Is wel een grappige rally.
Op dit moment niet. Ik wil Fish er nog uitgooienquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Doe de bracket site het bij jullie ook niet?
Als Gasquet het op zijn heupen krijgt? Die backhand verleer je niet hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat Nadal de kwartfinale wel haalt. Als hij daar tegen Tsonga moet zal hij het lastig krijgen. Halve finale kan hij ook wel halen, maar niet winnen tegen of Murray of Del Potro.
Die 1e rondes zijn allemaal spelers die een topper op halve kracht niet kunnen verslaan.
Tja, Gasquet staat 0-6 in onderlinge ontmoetingen.. Hij verloor een week geleden nog in de kwalificaties van New Haven van de nummer 459 van de wereld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Als Gasquet het op zijn heupen krijgt? Die backhand verleer je niet hoor
Ik heb hem tegen Gonzalez in de kwartquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat Nadal de kwartfinale wel haalt. Als hij daar tegen Tsonga moet zal hij het lastig krijgen. Halve finale kan hij ook wel halen, maar niet winnen tegen of Murray of Del Potro.
Die 1e rondes zijn allemaal spelers die een topper op halve kracht niet kunnen verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |