Valt wel mee hoor, bij de bookies staat Murray dicht in de buurt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:24 schreef TheGeneral het volgende:
Federer heeft ook de laatste 2 Grand Slams gewonnen, de fameuze Roland Garros, Wimbledon combo. Hij zal hier als absolute topfavoriet aan het toernooi beginnen.
Ik neem aan dat de draw ook gewoon...quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik denk dat Del Potro zijn eerste finaleplaats op een Grand Slam gaat halen
Dat kan wel zo zijn, maar als je o.a. de laatste 2 grand slams hebt gewonnen, 5x verdedigend kampioen bent en altijd sterk bent op Grand Slams dan ben je voor mij de topfavoriet .quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:38 schreef APK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, bij de bookies staat Murray dicht in de buurt.
Ze kan net zo goed in een makkelijk deel terecht komen als in een moeilijk deel. Met een beetje geluk loot ze goed en zie ik dr wel een kwartfinale halenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:38 schreef Heero87 het volgende:
Ik geloof niet in een zege van Kim... Ze is wildcard en kan dus iedereen loten, Serena of Safina in de eerste ronde is niet uitgesloten. Ze krijgt dus sowieso een heel zwaar parcours af te leggen, en ik denk niet dat ze dat al kan overleven.
Bij de mannen ga ik gewoon voor Federer.
Welke Andy ?quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar als je o.a. de laatste 2 grand slams hebt gewonnen, 5x verdedigend kampioen bent en altijd sterk bent op Grand Slams dan ben je voor mij de topfavoriet .
Hij bedoelt denkt ik Murray of Roddick.quote:
Eurosport.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:46 schreef StinsonB het volgende:
Ik heb er zin in! Waar wordt het uitgezonden? Net 5 weer? Dat is me namelijk erg goed bevallen bij Wimbledon!
Ik hoop dat Roddick, Del Potro en Soderling ver komen, ik wacht met spanning af!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het wel grappig dat hij veel lager op de wereldranglijst staat dan Stephan Fransen Da's een Haagse jongen met wie ik vroeger vaak tenniste. Toen hij een jaar of tien was won ik nog van. Die is behoorlijk gestegen op de wereldranglijst. Sympathieke jongen ook.
Zelfs toen hij veertien was misschien nog wel. Ik ga het eens navragen. Maar hij was toen nog helemaal niet zo goed ook niet voor zijn leeftijd, anders had ik nooit van hem gewonnen.quote:
Ik gun die Britton nu al een setquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk stukje over Devin Britton, Federers tegenstander in de eerste ronde van de US Open.
Vooral die laatste alinea vind ik leuk. Verfrissend om iemand een keer zoiets te kunnen zeggen ("[...] and hopefully give him some resistance")
Ik vind het wel grappig dat hij veel lager op de wereldranglijst staat dan Stephan Fransen Da's een Haagse jongen met wie ik vroeger vaak tenniste. Toen hij een jaar of tien was won ik nog van hem. Die is behoorlijk gestegen op de wereldranglijst. Sympathieke jongen ook.
Ik denk dat het scheelt of het een avondwedstrijd is. Dan is er vaak een soort elektriciteit waardoor underdogs opeens boven zichzelf uitstijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik gun die Britton nu al een set![]()
Kom op Roger, doe alsof je nog niet helemaal wakker bent in de 1e
quote:American rookie Devin Britton thought his Octagon agent Kelly Wolf was kidding him when she said his first-round opponent in his debut US Open was Roger Federer. But, in a sign of the times, it took the teenager’s mobile phone to convince him.
“I was pretty shocked. When Kelly told me I didn’t believe her at first, but then I got 15 text messages in the space of 10 minutes and I knew it was true," he says. "I thought, ‘This is crazy.’ Later, when I walked into the locker room, the American guys – Brendan Evans, Jesse Levine and Robby Ginepri – just started laughing at me. But everyone has been supportive.
MIjn finale is Federer-Del Potroquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
De bracket ook allemaal even invullen hè.
En als je er nog niet bijzit even de Fok subleague joinen![]()
(Group: FOK! wachtwoord: baas)
Linkje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
Leuk filmpje. Mooi dat moment waarop Murray zo'n halfvolley slaat terwijl hij draait.quote:
Als bekend is wie waar komt dan worden ze ingevuld, of kun je ze tenminste voor jezelf invullen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:27 schreef Szura het volgende:
Even een vraag over die bracket.
Blijven die qualifier plekken zo staan of worden de namen hier nog ingevoerd?
Thanksquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als bekend is wie waar komt dan worden ze ingevuld, of kun je ze tenminste voor jezelf invullen.
Thanks! Vanaf 2004 maak ik er elk jaar één.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Mooi dat moment waarop Murray zo'n halfvolley slaat terwijl hij draait.
Je hebt het zelf gemaakt? Knap.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:40 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Thanks! Vanaf 2004 maak ik er elk jaar één.
Daar doe ik het voor.quote:Murray toch laatste paar toernooien van Del Potro verloren, ik ga voor Del Potro in de finale tegen Federer.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:40 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Thanks! Vanaf 2004 maak ik er elk jaar één.
Murray toch laatste paar toernooien van Del Potro verloren, ik ga voor Del Potro in de finale tegen Federer.
quote:
gedaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
Eurosport iig, Sporza zal de wedstrijden van Clijsters doen ga ik vanuit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
Waar wordt het eigenlijk uitgezonden? Net5, Eurosport?
haha, zal ik ook zo willenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:18 schreef TheGeneral het volgende:
Mannetje van 8 die ff tegen Federer mag spelen...![]()
Geen idee waar het voor is maar het is vlak voor deze US Open..
Gaaf zeg! En mooie techniek heeft dat jongetje al zeg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:57 schreef tennisboy het volgende:
[..]
haha, zal ik ook zo willen.
Is wel een grappige rally.
Op dit moment niet. Ik wil Fish er nog uitgooienquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Doe de bracket site het bij jullie ook niet?
Als Gasquet het op zijn heupen krijgt? Die backhand verleer je niet hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat Nadal de kwartfinale wel haalt. Als hij daar tegen Tsonga moet zal hij het lastig krijgen. Halve finale kan hij ook wel halen, maar niet winnen tegen of Murray of Del Potro.
Die 1e rondes zijn allemaal spelers die een topper op halve kracht niet kunnen verslaan.
Tja, Gasquet staat 0-6 in onderlinge ontmoetingen.. Hij verloor een week geleden nog in de kwalificaties van New Haven van de nummer 459 van de wereld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:34 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Als Gasquet het op zijn heupen krijgt? Die backhand verleer je niet hoor
Ik heb hem tegen Gonzalez in de kwartquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat Nadal de kwartfinale wel haalt. Als hij daar tegen Tsonga moet zal hij het lastig krijgen. Halve finale kan hij ook wel halen, maar niet winnen tegen of Murray of Del Potro.
Die 1e rondes zijn allemaal spelers die een topper op halve kracht niet kunnen verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |