MIjn finale is Federer-Del Potroquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
De bracket ook allemaal even invullen hè.
En als je er nog niet bijzit even de Fok subleague joinen![]()
(Group: FOK! wachtwoord: baas)
Linkje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
Leuk filmpje. Mooi dat moment waarop Murray zo'n halfvolley slaat terwijl hij draait.quote:
Als bekend is wie waar komt dan worden ze ingevuld, of kun je ze tenminste voor jezelf invullen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:27 schreef Szura het volgende:
Even een vraag over die bracket.
Blijven die qualifier plekken zo staan of worden de namen hier nog ingevoerd?
Thanksquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als bekend is wie waar komt dan worden ze ingevuld, of kun je ze tenminste voor jezelf invullen.
Thanks! Vanaf 2004 maak ik er elk jaar één.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Mooi dat moment waarop Murray zo'n halfvolley slaat terwijl hij draait.
Je hebt het zelf gemaakt? Knap.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:40 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Thanks! Vanaf 2004 maak ik er elk jaar één.
Daar doe ik het voor.quote:Murray toch laatste paar toernooien van Del Potro verloren, ik ga voor Del Potro in de finale tegen Federer.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:40 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Thanks! Vanaf 2004 maak ik er elk jaar één.
Murray toch laatste paar toernooien van Del Potro verloren, ik ga voor Del Potro in de finale tegen Federer.
quote:
gedaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
Eurosport iig, Sporza zal de wedstrijden van Clijsters doen ga ik vanuit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
Waar wordt het eigenlijk uitgezonden? Net5, Eurosport?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |