abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71947939
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Moeten er gewoon 21 zijn.
Roda uit is altijd een kutwedstrijd voor Ajax, toch?
-
pi_71947973
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Traditiegetrouw
pi_71948093
Heracles wordt ook lastig. Kort na Bratislava-uit.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:27:31 #204
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71948165
Tering, wat gaat dit topic snel.
pi_71948187
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Traditiegetrouw
Dan zeg ik minimaal 18 punten. .
-
pi_71948261
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:25 schreef kevin6188 het volgende:
Heracles wordt ook lastig. Kort na Bratislava-uit.
Dat soort wedstrijden moet je gewoon kunnen winnen. Desnoods stel je wat spelers op die in Bratislava niet hebben gespeeld.
-
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:31:27 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71948297
Er is nog helemaal niets aan de hand. Ik heb er nog veel vertrouwen in.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:32:55 #208
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_71948345
De transfermarkt is nog gewoon twee weken open
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_71948374
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
Er is nog helemaal niets aan de hand. Ik heb er nog veel vertrouwen in.
Dat sowieso. Was mooi geweest als je PSV op 7 punten had kunnen zetten.
Maar je staat sowieso voor, gelijk of 1 punt achter iedereen. Alles kan nog. En begon AZ ook niet met 2 verliespartijen vorig jaar?
pi_71948580
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij begrijpt er echt niets van, met je ''wij zijn Ajax, wij leiden op''. Welke verdedigers uit de jeugdopleiding wil je naast Van der Wiel en Alderweireld zetten? Wil je met Siem de Jong op het middenveld spelen? Met Bodul in de spits of Sarpong op 10? Waarom denk je dat Jol Van der Heiden en Blind wilt verhuren? Omdat ze nog niet goed genoeg zijn om mee te kunnen in het eerste. Maar nee, gooi ze lekker voor de leeuwen in plaats van ze rustig te brengen, dat heeft altijd al goed uitgepakt

Je hoeft geen expert te zijn om te begrijpen dat er te weinig jeugdspelers doorbreken om dit team door het seizoen te loodsen. Er zal zwaar geïnvesteerd moeten worden in de jeugdopleiding om deze weer de beste ter wereld te maken - en dus te zorgen dat de beste talenten in de jeugd van Ajax komen te spelen. Op dit moment is de jeugdopleiding niet goed genoeg. Ik herinner me dat we deze discussie eerder gevoerd hebben, maar het feit dat het overgrote deel van de basis bestaat uit spelers die niet afkomstig zijn uit de Ajax jeugd, zegt genoeg. En begin alsjeblieft niet over Stekelenburg en Emanuelson, die jongens voegen niets toe aan dit team en zijn mede verantwoordelijk voor het uitblijven van succes.

En hou toch op met je dit talent en dat talent zijn niet haalbaar. Er is vorig jaar meer dan 30 miljoen neer geknald en jij zegt dat talenten van 1-3 miljoen niet haalbaar zijn? Spelers met ervarenheid zijn niet haalbaar, dat blijkt keer op keer. Dan kun je kiezen tussen A. spelers uit eigen jeugd, B. middelmatige spelers uit de Nederlandse competitie en C. buitenlands talent. A is geen optie, anders zouden Bodul, Sarpong etc. niet verhuurd hoeven te worden. B. is gebleken niet erg sucesvol te zijn in de afgelopen jaren. C. is een prima optie. Garantie tot succes? Dat niet, maar wel een prima oplossing totdat de jeugdopleiding weer voldoende rendeert.

Wij zijn Ajax, wij leiden op Yeah right.
pi_71948620
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:11 schreef Rumille het volgende:
Programma:
Sparta thuis
Heracles uit
NAC thuis
VVV uit
ADO thuis
Roda uit
Willem II thuis
Als je in deze 7 wedstrijden minimaal 16 punten haalt, dan ben je gewoon goed op weg.
wel heel realistisch

NAC mag dan heel misschien een gelijkspelletje worden. Maar waar laat jij die overige 3 punten liggen ?
pi_71948621
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:30 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat soort wedstrijden moet je gewoon kunnen winnen. Desnoods stel je wat spelers op die in Bratislava niet hebben gespeeld.
Helaas is de praktijk al een tijdje anders.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71948725
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:41 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

wel heel realistisch

NAC mag dan heel misschien een gelijkspelletje worden. Maar waar laat jij die overige 3 punten liggen ?
Roda uit (altijd lastig) of Heracles uit (net na Europees)
pi_71949049
Ik hou Europees m'n hart vast
AJAX AMSTERDAM!
pi_71949206
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Verliezen daar regelmatig ja.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71949690
Zojuist bratislava geboekt, zijn dr nog meer fokkers die heen gaan?
pi_71949708
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:55 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hou Europees m'n hart vast
Ik ben vooral bang voor blessures
pi_71949735
quote:
Programma:
Sparta thuis
Heracles uit
NAC thuis
VVV uit
ADO thuis
Roda uit
Willem II thuis
Als je in deze 7 wedstrijden minimaal 16 punten haalt, dan ben je gewoon goed op weg.

Zullen we dit gewoon lekker wedstrijd voor wedstrijd bekijken? Ajax zou Ajax niet zijn om zich tegen een van deze tegenstanders op hele onnodige/knullige wijze te verslikken.
pi_71949961
Toch zeer spijtig dat Lindgren niet meer in de plannen van Jol voorkomt. Die jongen had vorig seizoen het al bijzonder moeilijk (mede door blessureleed), heeft er vervolgens alles weer aan gedaan om topfit te worden, en nu is ie 100% wedstrijdfit valt hij steeds buiten de boot.
pi_71950156
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch zeer spijtig dat Lindgren niet meer in de plannen van Jol voorkomt. Die jongen had vorig seizoen het al bijzonder moeilijk (mede door blessureleed), heeft er vervolgens alles weer aan gedaan om topfit te worden, en nu is ie 100% wedstrijdfit valt hij steeds buiten de boot.
Daarnaast een geweldige mentaliteit. Daarnaast was zijn eerste seizoenshelft bij Ajax prima, snap dus echt niet waarom hij geen kans meer krijgt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:34:57 #221
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71950205
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Probleem is dat jongens als Lindgren in een goed draaiend elftal prima mee kunnen en voor clubs uit de middenmoot ook gewoon echt toegevoegde waarde hebben, maar bij de topclubs kunnen ze net dat kleine beetje extra dat verwacht wordt niet brengen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71950339
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:40 schreef Dvm86 het volgende:

[..]
We denken er fundamenteel anders over, dus ik probeer het kort te houden.

1). Er is momenteel geen geld om risico te nemen met het halen van welk talent dan ook, die zich nog in de Eredivisie of grotere competitie heeft bewezen. Spelers uit Scandinavië, Oostblok en Zuid-Amerika zijn altijd nog risicovolle groep, en je weet nooit exact hoe een speler in elkaar steekt wat betreft fysiek, mentaliteit en karakter. Ook niet na een halfjaar intensief scouten. Dit in tegenstelling tot een speler die je al sinds zijn 8ste in eigen opleiding hebt. Taalproblemen, cultuurproblemen, andere verwachtingen, andere competitie, andere omgeving. Als je een Elm nu haalt, is hij pas in Maart echt waardevol zoals hij nu voor zijn eigen club is. Misschien onder de omstandigheden van '94-'95 of met het kapitaal van City een prima te nemen risico, maar in deze periode niet.

2). Er is weinig ruimte voor een plek in het elftal of selectie; Oleguer, Gabri, Lindgren, Kennedy, Ogararu, Sno, etc - ja, ze voegen kwalitatief misschien weinig meer toe, ze hebben weinig waarde, maar ze staan nog wel op de kostenpost qua salaris. En behoorlijk ook. Dus je moet eerst lozen voordat je iets haalt, ook al zou de beoogde aankoop meer kunnen brengen dan de huidige speler.

3). Ik zal altijd 100x liever een echt talent als Donald, Blind of Van der Heijden door zien breken bij Ajax dan een of andere vage Oostblokker of Braziliaan; daar heb ik meer mee als Ajacied zijnde dan bussen vol spelers uit het buitenland die niet eens zo veel meer toevoegen, zoals we in de laatste jaren hebben kunnen ervaren. Elke speler die je haalt uit het buitenland van 20, 21, 22 jaar; dat gaat allemaal ten koste van de ontwikkeling van die jongens. Dus als het verschil in potentie minimaal is, dan altijd de jeugdspeler prefereren boven een aankoop.

Dus als jij je jeugdopleiding wil verbeteren en optimaal wil laten renderen, is zwaar investeren in buitenlands talent juist de manier om je jeugdopleiding kapot te maken, aangezien er geen enkele speler meer de kans heeft om direct Ajax 1 te halen.

Er is geen garantie bij opleiden, er is geen garantie bij talent, er is geen garantie bij ervaring - er is nooit garantie. Een mix van al die drie factoren is ideaal voor Ajax, probleem is alleen dat momenteel geen van de drie factoren voldoet, dus dan moet je naar mijn mening twee dingen doen: extreem talentvol haalbaar talent halen (wat naar mijn mening Honda momenteel is) en / of een persoonlijkheid met ervaring die iets uitstraalt (zoals Chivu of Heitinga hadden) - maar geen idee wie.
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:54:53 #223
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71950744
Nog nieuws over Honda?
Please consider the environment before printing this post
pi_71950842
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef damsco het volgende:
Nog nieuws over Honda?
Ja, hij is naar verluid gesignaleerd bij de Arena.
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:59:33 #225
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71950849
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:59 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ja, hij is naar verluid gesignaleerd bij de Arena.
Geen flauwe grappen over Honda Civic toch?
Please consider the environment before printing this post
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:00:57 #226
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71950877
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef damsco het volgende:
Nog nieuws over Honda?
Nikkei 3,10% omlaag.
pi_71951068
pi_71951440
Denk dat de komst van Honda het einde van Ismael betekend.
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:23:34 #229
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71951469
Ik snap echt niet waarom Donald nog zo weinig speelt. Die gozer heeft toch gewoon genoeg fysiek om op het middenveld z'n ding te kunnen doen?

Daarnaast snap ik niet helemaal waarom een aantal mensen weer schreeuwt dat Vertonghen niet meer op het middenveld moet spelen. Vorig seizoen was het geloof ik precies andersom, of niet?

Ook vind ik dat Oleguer best mag spelen, maar niet als de verdediging de halve wedstrijd tegen de middenlijn staat. Daarvoor is hij te sloom, maar zoals tegen PSV (vrijwel constant in eigen zestien) lijkt hij mij best goed bruikbaar.
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:25:37 #230
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71951523
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:23 schreef BoerBert het volgende:

Ook vind ik dat Oleguer best mag spelen, maar niet als de verdediging de halve wedstrijd tegen de middenlijn staat. Daarvoor is hij te sloom, maar zoals tegen PSV (vrijwel constant in eigen zestien) lijkt hij mij best goed bruikbaar.
Dan is Granqvist ook geen optie. Snel is hij niet en niet altijd even wendbaar. Wel een goed inzicht en strijdvaardigheid. Ik acht hem echter geschikter voor de Bundesliga, op een of andere wijze zie ik in hem geen PSV, AZ of Ajax verdediger.
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:32:19 #231
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71951711
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:25 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dan is Granqvist ook geen optie. Snel is hij niet en niet altijd even wendbaar. Wel een goed inzicht en strijdvaardigheid. Ik acht hem echter geschikter voor de Bundesliga, op een of andere wijze zie ik in hem geen PSV, AZ of Ajax verdediger.
Of Ajax moet z'n manier van verdedigen veranderen. Volgens mij vallen er nogal eens wat tegengoals doordat ze er keihard uitgerend worden (Lens vorig jaar bijv.)
pi_71952042
Granqvist is tenminste wel een echte vent. We hebben achterin allemaal van die softies rondlopen. Je moet gewoon een flink grote gozer hebben die ook af en toe een beuk durft uit te delen.
pi_71952142
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:44 schreef TiMPiN het volgende:
Granqvist is tenminste wel een echte vent. We hebben achterin allemaal van die softies rondlopen. Je moet gewoon een flink grote gozer hebben die ook af en toe een beuk durft uit te delen.
Niet alleen achterin, toen Jaap Stam, Sneijder, Heitinga, Perez en Huntelaar nog bij Ajax speelden die zaten er gelijk bovenop als er een grove overtreding werd gemaakt, nu staan ze allemaal als makke lammetjes te kijken.
pi_71952277
quote:
op de site van L1 kan ik nog niks vinden
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:52:45 #237
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71952311
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef reconnect het volgende:

[..]

op de site van L1 kan ik nog niks vinden
De gegeven link is ook de enige die er naar verwijst.
pi_71952410
Honda moet gewoon komen het is nu of nooit! Suarez is werkelijk in top vorm en als hij zo door gaat komt in de winterstop die grote club wel. Honda zou het verlies van Suarez nog een beetje kunnen compenseren en zo lang ze bij elkaar in 1 team zitten is het helemaal smullen.
pi_71952422
Wie zegt dat het lijtstje van 10 spelers waar is? Vind het altijd raar dat zulke berichten met 100% waarheid wordt aangenomen. Misschien kloppen er maar een paar namen.

Ben zo benieuwd wie de aankopen gaan worden. Nu hopen op winst donderdag en zondag, dan is het gelijk even wat rustiger bij Ajax.

ps: Wat mist Suarez een grootte kans bij de 1-0 voorsprong, echt onbegrijpelijk dat die voor de stift kiest ipv gewoon een schot. Dan sta je na 15 min 0-2 voor, als als als als als

[ Bericht 23% gewijzigd door anon_10041401 op 17-08-2009 16:02:30 ]
pi_71952444
quote:
Die Belgen mogen hun bron ook wel is nakijken, verwijst naar L1 maar daar staat niks?
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:58:23 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_71952459
Honda zou gewoon een goeie aankoop zijn, maar kan en mag niet de laatste zijn. Met deze kneuzenverdediging kan je het shaken dit jaar, wederom.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_71952478
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:52 schreef Prosac het volgende:

[..]

De gegeven link is ook de enige die er naar verwijst.
Tot nu toe dus nog bullshit 6mil vind ik opzich wel een aardige prijs
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:05:08 #243
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71952612
Dat is dan tweede keer volgens die site dat Honda naar ons toe komt.
quote:
'Ajax en VVV Venlo rond over transfer Honda'

Ajax en VVV Venlo hebben elkaar gevonden in een afkoopsom voor Keisuke Honda, meldt Omroep Limburg L1 zaterdag. De Amsterdammers betalen naar verluid zes miljoen euro voor de Japanse spelmaker.

Een delegatie van de club uit de hoofdstad moet nog wel om de tafel met de middenvelder zelf, om tot een akkoord te komen over de persoonlijke voorwaarden van het contract. Verwacht word dat dit geen problemen hoeft op te leveren, omdat Honda in een eerder stadium zelf heeft aangegeven wel oren te hebben naar een transfer naar de club van Martin Jol.

VVV had een week geleden in de persoon van voorzitter Hai Berden een gesprek met een delegatie van PSV. De Limburgers vonden het bod van de Eindhovenaren, naar verluid 2,5 miljoen euro, echter te laag om serieus op in te kunnen gaan. Volgens Berden moest de hoogte van de transfersom reëel zijn, omdat zijn sterspeler anders nog minimaal een seizoen bij VVV Venlo zou spelen.
Lees meer »
zondag 14 jun 13u42
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71952670
14 juni
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:14:36 #245
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71952819
Jezus tering, die eerste link is ook van 15 juni zie ik net.
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:16:42 #246
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71952865
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:14 schreef Prosac het volgende:
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71953000
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:16 schreef Bevin het volgende:

[..]

pi_71953024
Lees nu net dat stukje over Ooijer, wat een kneus is dat zeg
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71953048
quote:
DUTCH giants Ajax Amsterdam may try to end Afonso Alves’ Teesside nightmare.

Alves’ representatives have held talks with Ajax, who are interested in taking the Brazilian back to Holland.

Alves was a prolific scorer with Heerenveen in the Eredivisie.

While Ajax are interested, they have not yet approached Boro to make an offer for the 28-year-old.

Alves has attracted plenty of interest from elsewhere, though the only bid that Boro have received so far is from Qatari side Al Saad.

However the amount of interest suggests that Alves will definitely be leaving before the transfer window closes on January 31.

Tuncay is also likely to move on, and Boro are waiting to see if Aston Villa boss Martin O’Neill renews his interest in the Turk.

Villa lost 2-0 at home to Wigan on Saturday and O’Neill, currently suffering from a spate of injuries, is keen to increase the size of his squad this month.

There are also regular stories in the media linking Stoke City with an interest in Robert Huth though, again, it is believed that the Potters have not made an official approach.
http://www.gazettelive.co(...)lves-84229-24458881/
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:24:04 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71953070
Overigens werd Atouba ook een aantal keer overlopen omdat hij tegenover 2 man kwam te staan. Dan krijgt iedere verdediger het moeilijk. Zelfs als je Paolo Maldini heet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71953088
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:24 schreef fathank het volgende:
Overigens werd Atouba ook een aantal keer overlopen omdat hij tegenover 2 man kwam te staan. Dan krijgt iedere verdediger het moeilijk. Zelfs als je Paolo Maldini heet.
Yup Urby vond het niet nodig om met Manolev mee te lopen, dus stond hij opeens tegenover Amrabat en Manolev
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:27:49 #252
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71953166
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zullen we dit gewoon lekker wedstrijd voor wedstrijd bekijken? Ajax zou Ajax niet zijn om zich tegen een van deze tegenstanders op hele onnodige/knullige wijze te verslikken.
Ik gok op NAC thuis 1-4
WOS'ser for life.
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:28:02 #253
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71953175
En dan is het wel weer lekker makkelijk om Atouba af te branden en een miskoop te noemen. Maar als ik dan even het moment in de eerste minuut erbij pak waarbij hij die crossbal op Rommedahl geeft over een metertje of 50 á 60 alsof het niks is kun je best wel wat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:29:57 #254
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71953221
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:27 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Ik gok op NAC thuis 1-4
VVV uit was de vorige keer ook geen zekerheidje. NAC is echt een defensief en countersterke ploeg, absoluut voor uitkijken.
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:30:48 #255
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71953243
quote:
Programma:
Sparta thuis
Heracles uit
NAC thuis
VVV uit
ADO thuis
Roda uit
Willem II thuis
16 punten is realistisch gezien goed mogelijk. Mensen die 21 punten verwachten hebben de laatste jaren echt niet opgelet... Alle uitwedstrijden worden lastig en NAC thuis ook.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71953272
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef fathank het volgende:
En dan is het wel weer lekker makkelijk om Atouba af te branden en een miskoop te noemen. Maar als ik dan even het moment in de eerste minuut erbij pak waarbij hij die crossbal op Rommedahl geeft over een metertje of 50 á 60 alsof het niks is kun je best wel wat.
Ja dat was inderdaad een strakke bal, jammer dat Rommedahl hem niet kon dood leggen ...
pi_71953303
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef fathank het volgende:
Ik denk dat hij ook gewoon leeg was, daarom snapte ik ook niet dat er geen 3e wissel kwam.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71953361
Atouba was op inderdaad. Jol had hem in de rust moeten wisselen. Of eigenlijk helemaal niet moeten opstellen; hij was er nog niet klaar voor. Of tenminste, niet voor 90 minuten tegen PSV.
pi_71953384
Atouba had er gewoon na 60 minuten uit gehaald moeten worden
pi_71953404
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:14 schreef Prosac het volgende:
haha
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:01:55 #261
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71954023
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:30 schreef TAV74 het volgende:

[..]

16 punten is realistisch gezien goed mogelijk. Mensen die 21 punten verwachten hebben de laatste jaren echt niet opgelet... Alle uitwedstrijden worden lastig en NAC thuis ook.
Het is misschien naief om 21 punten te verwachten, maar als je uit deze serie wedstrijden geen 21 punten haalt, kun je het kampioenschap tijdens de kerst alweer op je buik schrijven. In deze serie moet je de buffer opbouwen, die je in november en december kunt en zal verspelen.
pi_71954138
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef twi het volgende:

[..]

Het is misschien naief om 21 punten te verwachten, maar als je uit deze serie wedstrijden geen 21 punten haalt, kun je het kampioenschap tijdens de kerst alweer op je buik schrijven. In deze serie moet je de buffer opbouwen, die je in november en december kunt en zal verspelen.
Eens. Al ga ik voor 17/18 punten.
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:09:12 #263
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71954192
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:06 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Eens. Al ga ik voor 17/18 punten.
Alles minder dan 18 punten zou teleurstellend zijn.
pi_71954238
quote:
Bron: Voetbal4u.com
Aldus die Belgische site. En op die site staat helemaal niets.
-
pi_71954248
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

Sparta, Heracles, NAC, VVV, ADO, Roda en Willem II moeten gewoon 21 punten zijn, minimaal 18 en een ongelukkig gelijkspel. Als je dan in die drie wedstrijden daarna minimaal 4 punten haalt, scoor je meer dan prima en dan moet ik nog maar eens zien of AZ, Twente, PSV (en Feyenoord) dat kunnen nadoen.

Je moet echt nu gaan werken naar AZ uit en die reeks wedstrijden is daar perfect voor. Tussendoor natuurlijk nog een beetje presteren in de Europa League.
pi_71954279
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef twi het volgende:

[..]

Onzin, wie zegt dat a) de concurrent alles wint b) Ajax tijdens die lastige wedstrijden geen punten pakt?
Je kan zelfs wat eventueel opgelopen schade herstellen.. .
-
pi_71954315
ff vraagje.

ik heb mijn id-kaart laten verlengen en ik moet hier nog een week op wachten. Ik heb wel een bonnetje van het gemeentehuis meegekregen waar mijn naam en dergelijk op staan. kan ik wel gewoon donderdag naar ajax toe of doen ze daar moeilijk over. ook als ik mijn verhaal uitleg.
pi_71954412
Zullen we het maar wedstrijd voor wedstrijd bekijken ?
Gewoon de eerstvolgende wedstrijd er boven op en gaan voor die 3 punten. Wat er daarna komt zie we dan wel weer.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:20:26 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71954433
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Onzin, wie zegt dat a) de concurrent alles wint b) Ajax tijdens die lastige wedstrijden geen punten pakt?
De lastige wedstrijden van Ajax zullen niet allemaal gewonnen gaan. En dat kan best, net zoals je best een lastige wedstrijd bij PSV uit kunt verliezen. Sommigen zullen gewonnen worden, en sommigen zullen gelijk gaan. Ik denk dat er zelden een seizoen is geweest waar Ajax bovengemiddeld goed of bovengemiddeld slecht presteert in de (sub)topwedstrijden. Dat betekent alleen dat je daar ook je voordeel niet echt pakt, waardoor je dat dit jaar voor de verandering maar eens beter een keer tegen de kleintjes kunt doen. Kortom, de komende paar wedstrijden zijn gewoon heel belangrijk, als je terug kijkt op hoe het de afgelopen paar seizoenen is gegaan (RKC uit, Excelsior thuis, Sparta uit, NAC thuis, Willem II uit).
pi_71954461
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:14 schreef mrsjaak2 het volgende:
ff vraagje.

ik heb mijn id-kaart laten verlengen en ik moet hier nog een week op wachten. Ik heb wel een bonnetje van het gemeentehuis meegekregen waar mijn naam en dergelijk op staan. kan ik wel gewoon donderdag naar ajax toe of doen ze daar moeilijk over. ook als ik mijn verhaal uitleg.
Heb je je 'oude' ID-kaart al moeten inleveren? Anders lijkt het me dat het bonnetje geldig is. Je zou toch gewoon moeten kunnen reizen als je opgaat voor verlenging van je ID?

Neem in ieder geval wel je rijbewijs mee of iets anders waarmee je kunt aantonen wie je bent. Dat is het minste dat je in dit geval kunt doen.
pi_71954529
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:21 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Heb je je 'oude' ID-kaart al moeten inleveren? Anders lijkt het me dat het bonnetje geldig is. Je zou toch gewoon moeten kunnen reizen als je opgaat voor verlenging van je ID?

Neem in ieder geval wel je rijbewijs mee of iets anders waarmee je kunt aantonen wie je bent. Dat is het minste dat je in dit geval kunt doen.
die oude heb ik in moeten leveren idd. ik kan de helpdesk van ajax nu niet bereiken, heb ze al wel een mailtje gestuurd. hopelijk dat daar nog op wordt geantwoord

ik heb trouwens geen rijbewijs oid, ik neem wel mijn ov mee
pi_71954591
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:23 schreef mrsjaak2 het volgende:

[..]

die oude heb ik in moeten leveren idd. ik kan de helpdesk van ajax nu niet bereiken, heb ze al wel een mailtje gestuurd. hopelijk dat daar nog op wordt geantwoord
Morgen weer even bellen. Denk dat het wel in orde komt.
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:33:14 #273
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71954717
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef twi het volgende:

[..]

Ik denk dat er zelden een seizoen is geweest waar Ajax bovengemiddeld goed of bovengemiddeld slecht presteert in de (sub)topwedstrijden.
Die waren er wel, maar dat was in tijden die we niet nog eens zullen meemaken vrees ik.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71954753
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

a) AZ gaat wat mij betreft die reeks wel winnen en b) is alleen maar hopen op beter. Hoe je het ook wend of keert, uit die reeks van 7 MOET er resultaat komen, anders ben je bij de winterstop al kansloos.
pi_71954827
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

a) AZ gaat wat mij betreft die reeks wel winnen en b) is alleen maar hopen op beter. Hoe je het ook wend of keert, uit die reeks van 7 MOET er resultaat komen, anders ben je bij de winterstop al kansloos.
De beslissingen vallen bijna altijd in de 2e seizoenshelft, mits je natuurlijk niet al te ver achterstaat in de winterstop. Ze moeten het wel heel erg bont maken om in de winterstop al kansloos te zijn.
pi_71954831
Alves naar Ajax, is dat positief? Hij scoorde wel lekker bij Heerenveen
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:40:09 #277
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71954864
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:38 schreef versteegrob het volgende:
Is het definitief?
WOS'ser for life.
pi_71954895
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:38 schreef versteegrob het volgende:
Mits hij niet teveel kost is ie wat mij betreft welkom. Een doelpuntemaker kunnen we wel gebruiken.
Hij is natuurlijk wel een topsalaris gewend in Engeland.
En aangezien het nogal een geldwolf schijnt te zijn vraag ik me af of ie wel komt.
pi_71954901
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:40 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Is het definitief?
Gerucht.
pi_71954903
Het is nu juist goed te doen om jonge verdedigers te scouten, je speelt 4-4-2 en een stuk minder aanvallend onder Jol. Voor elke speler een stuk makkelijker om te leren dan als je moet verdedigen met 30-40 meter leegte in je rug.
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:44:36 #281
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71954975
Heerenveen speelde 433 met Alves toch?
WOS'ser for life.
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:45:34 #282
51286 w00h00
Digital man!
pi_71954998
Alves is helemaal nog niet zo'n slecht idee eigenlijk.
pi_71955078
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:45 schreef w00h00 het volgende:
Zou wat zijn als je straks Alves, Suarez en Honda hebt die er alle drie 20+ inleggen. .
Sweet sweet dreams .
-
pi_71955144
volgens mij is dat allemaal onzin. Ajax heeft vandaag wel met een zaakwaarnemer gepraat, maar nu gaan ze alle spelers die hij onder zijn hoede heeft in verband brengen met Ajax
pi_71955146
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:45 schreef w00h00 het volgende:
Wat zal ie kosten ? Hij is voor 20 miljoen naar Engeland gegaan, denk dat ie voor een miljoen of 8 wel op te halen is. Alhoewel 8 miljoen voor een 28-jarige speler toch wel erg veel geld is.
Hij zal ook nog wel een miljoenensalaris willen dus hij kost wel een paar knaken.
pi_71955202
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zou wat zijn als je straks Alves, Suarez en Honda hebt die er alle drie 20+ inleggen. .
Sweet sweet dreams .
Ja, zou wat zijn. Alleen ben ik bang dat onze verdediging ook voor de 3 x 20+ gaat.
pi_71955420
Alves zal hem niet gaan worden denk ik, te hoge transfer prijs (uitgaande van 8 miljoen) waar je niets meer aan het verdiend bij doorverkoop en te hoog salaris. Dan had je beter voor Berg kunnen kiezen.
pi_71955462
Als Alves niet al te duur is wil ik hem er zeker wel bij hebben. Het ontbreekt aan zo'n soort spits bij ons.
pi_71955480
tvp is zeker te laat nu he
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:01:24 #290
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71955481
Alves... ik heb er mijn twijfels bij. Goed spits als het team op hem is afgestemd, maar of hij ook in een meer collectief systeem gaat renderen vraag ik me af.
pi_71955483
Liever Honda dan Alves. Alves is leuk, maar brengt geen creativiteit mee. Daarnaast wil ik Mickey voorin gewoon naast Suarez zien, en niemand anders.
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Zou Adeleye gescout worden? Danny Blind zou hem toch moeten kennen.
De ene week hoor je weer dat hij de PL clubs voor het uitzoeken heeft, maar dan gebeurd er weer niets.
Zou ik een hele goede vinden . Als je die haalt heb je wel een verdediging voor de toekomst in huis.

Hoe zit het eigenlijk met de cv's uit de jeugd? Misschien Blind gewoon naast Toby zetten. Lekker laten uitgroeien tot iets moois alla papa . Kappelhof? V/d Meulen?

En als Jol ook ziet dat Atouba niets is misschien Shakison iets voor op links?

[ Bericht 4% gewijzigd door Nashje op 17-08-2009 18:09:25 ]
pi_71955655
Zou echt wat zijn als Honda, Alves en nog een verdediger komt. Dat moet t och genoeg zijn voor de titel zou je denken.
pi_71955715
Adeleye roep ik al maanden, maar die jongen schijnt wel een mentaliteits probleempje te hebben. Als hij in het nationale eftal van Nigeria staat speelt hij altijd als een beest en maakt zelden fouten, bij Sparta is hij meestal toch een stuk minder sterk door slechte concentratie en mentaliteit.

Als Jol hem van dat probleem af kan helpen zou het wel een prima verdediger zijn voor Ajax.
pi_71955787
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:07 schreef versteegrob het volgende:
Zou echt wat zijn als Honda, Alves en nog een verdediger komt. Dat moet t och genoeg zijn voor de titel zou je denken.
Haha..

Misschien een of andere matige verdediger, maar Honda en Alves komen echt niet.
pi_71955792
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:07 schreef versteegrob het volgende:
Ik zie het alleen niet gebeuren
pi_71955870
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:12 schreef 16meter het volgende:

[..]

Haha..

Misschien een of andere matige verdediger, maar Honda en Alves komen echt niet.
Hoezo komt Honda niet denk je ?
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:16:25 #297
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71955895
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:15 schreef Seam het volgende:

[..]

Hoezo komt Honda niet denk je ?
Ik heb sterk het gevoel dat Honda naar PSV zal gaan, geen idee waarom
pi_71955933
'Delegatie Ajax sprak met zaakwaarnemers Alves'
Geschreven op maandag, 17 augustus om 17:25

Ajax zou onlangs een informerend gesprek hebben gehad met de zaakwaarnemers van Afonso Alves. Dat meldt The Gazzette Live, een doorgaans goed ingevoerde krant uit Noordoost-Engeland. De aanvaller van Middlesbrough is uit op een vertrek, maar tot dusver heeft alleen Al Sadd uit Qatar concrete belangstelling getoond.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:17:51 #299
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71955936
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Omdat hij dan sowieso niet hoeft te verhuizen?
pi_71955946
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ben ik erg benieuwd waar p$v dat geld vandaan haalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')