Nikkei 3,10% omlaag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef damsco het volgende:
Nog nieuws over Honda?
Dan is Granqvist ook geen optie. Snel is hij niet en niet altijd even wendbaar. Wel een goed inzicht en strijdvaardigheid. Ik acht hem echter geschikter voor de Bundesliga, op een of andere wijze zie ik in hem geen PSV, AZ of Ajax verdediger.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:23 schreef BoerBert het volgende:
Ook vind ik dat Oleguer best mag spelen, maar niet als de verdediging de halve wedstrijd tegen de middenlijn staat. Daarvoor is hij te sloom, maar zoals tegen PSV (vrijwel constant in eigen zestien) lijkt hij mij best goed bruikbaar.
Of Ajax moet z'n manier van verdedigen veranderen. Volgens mij vallen er nogal eens wat tegengoals doordat ze er keihard uitgerend worden (Lens vorig jaar bijv.)quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan is Granqvist ook geen optie. Snel is hij niet en niet altijd even wendbaar. Wel een goed inzicht en strijdvaardigheid. Ik acht hem echter geschikter voor de Bundesliga, op een of andere wijze zie ik in hem geen PSV, AZ of Ajax verdediger.
Niet alleen achterin, toen Jaap Stam, Sneijder, Heitinga, Perez en Huntelaar nog bij Ajax speelden die zaten er gelijk bovenop als er een grove overtreding werd gemaakt, nu staan ze allemaal als makke lammetjes te kijken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:44 schreef TiMPiN het volgende:
Granqvist is tenminste wel een echte vent. We hebben achterin allemaal van die softies rondlopen. Je moet gewoon een flink grote gozer hebben die ook af en toe een beuk durft uit te delen.
Hm...quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:48 schreef lighted het volgende:
http://www.nieuws.be/nieu(...)_Honda_0019652b.aspx
op de site van L1 kan ik nog niks vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:48 schreef lighted het volgende:
De gegeven link is ook de enige die er naar verwijst.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef reconnect het volgende:
[..]
op de site van L1 kan ik nog niks vinden
Die Belgen mogen hun bron ook wel is nakijken, verwijst naar L1 maar daar staat niks?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:48 schreef lighted het volgende:
Tot nu toe dus nog bullshitquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
De gegeven link is ook de enige die er naar verwijst.
quote:'Ajax en VVV Venlo rond over transfer Honda'
Ajax en VVV Venlo hebben elkaar gevonden in een afkoopsom voor Keisuke Honda, meldt Omroep Limburg L1 zaterdag. De Amsterdammers betalen naar verluid zes miljoen euro voor de Japanse spelmaker.
Een delegatie van de club uit de hoofdstad moet nog wel om de tafel met de middenvelder zelf, om tot een akkoord te komen over de persoonlijke voorwaarden van het contract. Verwacht word dat dit geen problemen hoeft op te leveren, omdat Honda in een eerder stadium zelf heeft aangegeven wel oren te hebben naar een transfer naar de club van Martin Jol.
VVV had een week geleden in de persoon van voorzitter Hai Berden een gesprek met een delegatie van PSV. De Limburgers vonden het bod van de Eindhovenaren, naar verluid 2,5 miljoen euro, echter te laag om serieus op in te kunnen gaan. Volgens Berden moest de hoogte van de transfersom reëel zijn, omdat zijn sterspeler anders nog minimaal een seizoen bij VVV Venlo zou spelen.
Lees meer »
zondag 14 jun 13u42
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:14 schreef Prosac het volgende:
Jezus tering, die eerste link is ook van 15 juni zie ik net.
http://www.gazettelive.co(...)lves-84229-24458881/quote:DUTCH giants Ajax Amsterdam may try to end Afonso Alves’ Teesside nightmare.
Alves’ representatives have held talks with Ajax, who are interested in taking the Brazilian back to Holland.
Alves was a prolific scorer with Heerenveen in the Eredivisie.
While Ajax are interested, they have not yet approached Boro to make an offer for the 28-year-old.
Alves has attracted plenty of interest from elsewhere, though the only bid that Boro have received so far is from Qatari side Al Saad.
However the amount of interest suggests that Alves will definitely be leaving before the transfer window closes on January 31.
Tuncay is also likely to move on, and Boro are waiting to see if Aston Villa boss Martin O’Neill renews his interest in the Turk.
Villa lost 2-0 at home to Wigan on Saturday and O’Neill, currently suffering from a spate of injuries, is keen to increase the size of his squad this month.
There are also regular stories in the media linking Stoke City with an interest in Robert Huth though, again, it is believed that the Potters have not made an official approach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |