Is het definitief?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:38 schreef versteegrob het volgende:
Alves naar Ajax, is dat positief? Hij scoorde wel lekker bij Heerenveen
Mits hij niet teveel kost is ie wat mij betreft welkom. Een doelpuntemaker kunnen we wel gebruiken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:38 schreef versteegrob het volgende:
Alves naar Ajax, is dat positief? Hij scoorde wel lekker bij Heerenveen
Zou wat zijn als je straks Alves, Suarez en Honda hebt die er alle drie 20+ inleggen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:45 schreef w00h00 het volgende:
Alves is helemaal nog niet zo'n slecht idee eigenlijk.
Wat zal ie kosten ? Hij is voor 20 miljoen naar Engeland gegaan, denk dat ie voor een miljoen of 8 wel op te halen is. Alhoewel 8 miljoen voor een 28-jarige speler toch wel erg veel geld is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:45 schreef w00h00 het volgende:
Alves is helemaal nog niet zo'n slecht idee eigenlijk.
Ja, zou wat zijn. Alleen ben ik bang dat onze verdediging ook voor de 3 x 20+ gaat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je straks Alves, Suarez en Honda hebt die er alle drie 20+ inleggen..
Sweet sweet dreams.
Zou ik een hele goede vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Zou Adeleye gescout worden? Danny Blind zou hem toch moeten kennen.
De ene week hoor je weer dat hij de PL clubs voor het uitzoeken heeft, maar dan gebeurd er weer niets.
Haha..quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:07 schreef versteegrob het volgende:
Zou echt wat zijn als Honda, Alves en nog een verdediger komt. Dat moet t och genoeg zijn voor de titel zou je denken.
Ik zie het alleen niet gebeurenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:07 schreef versteegrob het volgende:
Zou echt wat zijn als Honda, Alves en nog een verdediger komt. Dat moet t och genoeg zijn voor de titel zou je denken.
Hoezo komt Honda niet denk je ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Haha..
Misschien een of andere matige verdediger, maar Honda en Alves komen echt niet.
Ik heb sterk het gevoel dat Honda naar PSV zal gaan, geen idee waaromquote:
Omdat hij dan sowieso niet hoeft te verhuizen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb sterk het gevoel dat Honda naar PSV zal gaan, geen idee waarom
Ben ik erg benieuwd waar p$v dat geld vandaan haalt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb sterk het gevoel dat Honda naar PSV zal gaan, geen idee waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |