Feyenoord heeft ook interesse in hem, maar kan hem niet betalen (surprisingquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Nashje het volgende:
Die Ochoa is 2 jaar geleden eens in de geruchten voorgekomen geloof ik.
Wat had ik die man graag bij Ajax gezien dit seizoenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef bloodysunday het volgende:
Ik schrok gister wel van Co Adriaanse bij studio voetbal zegmaar hij had wel gelijk.
Wat dacht je dan? 22 ofzo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Nashje het volgende:
Is Stekelenburg overigens echt al 28?De tering..
Die Ochoa is 2 jaar geleden eens in de geruchten voorgekomen geloof ik.
Stekelenburg viel gisteren helemaal niets te verwijten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef navigator het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? 22 ofzo?![]()
Dit wordt zijn zevende volledige seizoen bij het eerste!
Hij keept overigens nog steeds als een 22 jarige die net komt kijken bij het eerste.
Ja inderdaad had liever Co gezien maar het is niet anders. Sinds de uitspraken van Co en vandaag na het bericht van de grote schoonmaak begin ik een beetje te twijfelen aan Jolquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef toma het volgende:
[..]
Wat had ik die man graag bij Ajax gezien dit seizoen
Maar in Jol heb ik ook veel vertrouwen.
Die 2e goal van Doedelzak was geen fout van hem vond je?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef toma het volgende:
[..]
Stekelenburg viel gisteren helemaal niets te verwijten.
Hahaha, jij hebt zeker de wedstrijd niet gezien.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef toma het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry, maar Bakkal is geen spits.. En Amrabat speelde amper gister (en scoorde niet).quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, alsof Rutten die spelers in 6,5 week ineens omtovert tot topspitsen. Nu kraam jij een beetje onzin uit Daggla
Nee, dacht 25. Heb me gister wel weer een paar keer ernstig lopen irriteren aan hem. Echt gewoon he-le-maal niets doen bij sommige momenten. Ik begrijp er gewoon geen zak van. Als keeper wil je een bal toch uit je doel houden? Stekelenburg blijft 80% stilstaan, kijken en vervolgens boos worden op de muur die niet goed stondquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef navigator het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? 22 ofzo?![]()
Dit wordt zijn zevende volledige seizoen bij het eerste!
Hij keept overigens nog steeds als een 22 jarige die net komt kijken bij het eerste.
Het is geen argument alleen, want Lazovic, Koevermans scoorde gister ook niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij werd toch in het rijtje gezet als argument tegen mijn stelling. Ga dan achteraf niet zeuren
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Hij schiet vanuit een onmogelijke positie zonder de intentie om de bal überhaupt op goal te schieten want het was een voorzet. Dat die bal dan in de kruising valt is gewoon puur geluk. Je kan niet verwachten dat Stekelenburg daar rekening mee houdt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die 2e goal van Doedelzak was geen fout van hem vond je?
Die gozer geeft zelf aan dat hij de bal wilde voorgeven, dus het is ook logisch dat Stekelenburg daar op rekent. Stekelenburg stond gewoon goed opgesteld in deze situatie en heeft pech dat die bal precies in de verre hoek valt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die 2e goal van Doedelzak was geen fout van hem vond je?
Daar denkt Stekelenburg gelukkig zelf heel anders over.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Hij schiet vanuit een onmogelijke positie zonder de intentie om de bal überhaupt op goal te schieten want het was een voorzet. Dat die bal dan in de kruising valt is gewoon puur geluk. Je kan niet verwachten dat Stekelenburg daar rekening mee houdt.
Steek vond het zelf een fout van hem, Jol ook.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Hij schiet vanuit een onmogelijke positie zonder de intentie om de bal überhaupt op goal te schieten want het was een voorzet. Dat die bal dan in de kruising valt is gewoon puur geluk. Je kan niet verwachten dat Stekelenburg daar rekening mee houdt.
Daar is-ie toch keeper voor mag ik hopen? 'Dat Stekelenburg daar geen rekening mee houdt.'quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef toma het volgende:
[..]
Een keeper moet daar helemaal niet staan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef toma het volgende:
Nee man, hij wordt volgende maand 27.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Nashje het volgende:
Is Stekelenburg overigens echt al 28?De tering..
Ach ja, David Seaman wordt door sommigen beschouwd als de beste Engelse keepers ooit en heeft ook weleens zo'n momentje gehadquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Die eerste vrije trap had hij ook gewoon moeten hebben. Hij stond al zowat in de hoek waar de bal ging komen. Bij de eerste van Bakkel zat hij er dichtbij. Mijn stelling is dat een echte topkeeper zo'n bal er bij tijd en wijlen uitranselt.
Niet elke goal is meteen een blunder, maar hij zal ook nooit een onhoudbare bal pakken.
Ja, toen was hij 55quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ach ja, David Seaman wordt door sommigen beschouwd als de beste Engelse keepers ooit en heeft ook weleens zo'n momentje gehad
Nee, inderdaad, een keeper moet zeker niet anticiperen en altijd op zijn lijntje blijven staanquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar is-ie toch keeper voor mag ik hopen? 'Dat Stekelenburg daar geen rekening mee houdt.'Volgende keer moet ie misschien even aan Doedelzak vragen hoe ie de bal gaat schieten
. Kom nou.
Jol vond het na de wedstrijd toch niet echt een fout? Zo wilde hij het niet benoemen leek het.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Steek vond het zelf een fout van hem, Jol ook.
En het was dan ook zijn fout, hij staat halverwege de goal een meter voor z'n lijn. Hij staat dus gewoon 100% verkeerd.
Als ie zo'n momentje weleens had zou ik niet zeiken, maar Stekelenburg heeft alleen maar van zo'n momentjes. Het is alweer lang geleden dat hij ons punten heeft bezorgd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ach ja, David Seaman wordt door sommigen beschouwd als de beste Engelse keepers ooit en heeft ook weleens zo'n momentje gehad
Stekelenburg haalt altijd wel een redelijk niveau maar wat ik mis bij hem is dat hij nooit eens een punt pakt voor Ajax met z'n reddingen en nooit onmogelijke ballen eruit houdt. Stekelenburg is gewoon een matige keeper die bij gebrek aan beter ook nog eens international is geworden. Toch vind ik dat er in Nederland weinig betere keepers rondlopen. Alleen Romero van AZ vind ik een echte topper.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef TiMPiN het volgende:
Stekelenburg maakt gewoon nooit een zekere indruk, je zou toch denken dat hij na al die jaren bij het 1e wat zekerder en rustiger zou zijn.
Een keeper kan beter te ver naar achteren staan dan naar voren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, een keeper moet zeker niet anticiperen en altijd op zijn lijntje blijven staan. Kom nou.
Stekelenburg staat een paar meter voor z'n goal maar anticipeert helemaal nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, een keeper moet zeker niet anticiperen en altijd op zijn lijntje blijven staan. Kom nou.
Dat missen we al sinds de verkoop van Wesley.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:52 schreef Mr_DG het volgende:
Van Hanegem had wel gelijk in zn column dat Ajax creativiteit mist.
Hoe kun je in godsnaam creatief zijn als het niet eens voor elkaar krijgt om rustig op te bouwen? Ik zag op een gegeven moment alleen maar lange ballen op Rommedahl en Suarez.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:52 schreef Mr_DG het volgende:
Ik ken een Jap uit Venlo die creatief is en graag naar ons toe wil komen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:52 schreef Mr_DG het volgende:
Ik ken een Mocro uit Amsterdam die er al is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ken een Jap uit Venlo die creatief is en graag naar ons toe wil komen.
Boschkerquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Boschker en Ten Rouwelaar pakken regelmatig punten hoor. Stekelenburg niet.
Al zou ik geen beter alternatief weten op dit moment, Vermeer is bij hoge ballen ook niet altijd even zeker.
Super kansloos inderdaad, die laatste 15 minuten. We moesten opzoek naar de gelijkmaker, had er wel vertrouwen in, maar toen ik zag dat iedereen maar lange ballen ging geven naar voren wist ik al meteen dat we zouden gaan verliezenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:54 schreef toma het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam creatief zijn als het niet eens voor elkaar krijgt om rustig op te bouwen? Ik zag op een gegeven moment alleen maar lange ballen op Rommedahl en Suarez.
En dan een Rommedahl die de bal bijna niet kan aannemen en de bal weer wegspringt..quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:54 schreef toma het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam creatief zijn als het niet eens voor elkaar krijgt om rustig op te bouwen? Ik zag op een gegeven moment alleen maar lange ballen op Rommedahl en Suarez.
Dat is ook zo, maar deze bal kan er gewoon bijna niet invallen, dus ik vind het niet vreemd dat Stekelenburg een voorzet verwacht en er dus voor kiest om niet op zijn lijn te gaan staan. Dat deze bal er zo invalt is gewoon pech voor Stekelenburg.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een keeper kan beter te ver naar achteren staan dan naar voren.
Vooruit lopen is een stuk makkelijker en sneller dan achteruit lopen.
Volgens mij een basisregel die je als keeper bij de C'tjes al leert omdat je op grote doelen over gaat.
Oké, maar dan moet je voor de wedstrijd begint wel de tegenpartij inlichten dat ze niet te ruig of fysiek moeten worden. Want daar houd die jongen niet zo van. Bovendien moet je ook accepteren dat hij als creatief genie nooit doelpunten maakt. Een tikje opzij of een terugspeelbal naar achteren, ja dat kan hij goed.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik ken een Mocro uit Amsterdam die er al is.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik ken een Mocro uit Amsterdam Utrecht die er al is.
Dat zagen we inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:59 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar deze bal kan er gewoon bijna niet invallen,
Vreselijk ja. In de eerste minuut een prachtige lange pass naar voren (van Atouba geloof ik). Als hij die bal goed aanneemt dan staat 1 op 1. Dat tekent wel het gebrek aan kwaliteit bij Rommedahl. Zijn goede punt is dat hij wel altijd zeer gedisciplineerd mee verdedigd en heel soms wel eens iets moois laat zien.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
En dan een Rommedahl die de bal bijna niet kan aannemen en de bal weer wegspringt..
Nou, hier doe je de kwaliteiten van Aissati wel behoorlijk tekort hoor...quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oké, maar dan moet je voor de wedstrijd begint wel de tegenpartij inlichten dat ze niet te ruig of fysiek moeten worden. Want daar houd die jongen niet zo van. Bovendien moet je ook accepteren dat hij als creatief genie nooit doelpunten maakt. Een tikje opzij of een terugspeelbal naar achteren, ja dat kan hij goed.
quote:
Voetballend is hij natuurlijk zéér goed en tegen kleine clubs die naar de ArenA komen om 90 minuten te verdedigen kan hij van grote waarde zijn. Het probleem is gewoon dat hij de fysiek heeft van een ballerina. Hoe je dat nog kunt veranderen is mij een raadsel. Honda vind ik daarentegen vrij sterk. Bovendien heeft Honda meer scorend vermogen. Van mij hoeft Aissati niet te vertrekken, zolang er maar een creatieve, scorende middenvelder bij komt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nou, hier doe je de kwaliteiten van Aissati wel behoorlijk tekort hoor...
Hij is helaas nog steeds niet in staat om op het hoogste niveau constant te presteren, maar een 'balletje breed' kun je Aissati zeker niet noemen.
Aissati heeft enorm veel spelinzicht, heeft een geweldige steekpass en is positioneel erg sterk, maar mist nog de fysieke kracht of de echte 'capaciteiten' om dit te compenseren.
Ik beticht vooral de sportjournalistiek van het extreem hypen van een speler, die na jaren van aanmodderen eindelijk eens een paar wedstrijden op rij goed speelt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:06 schreef kevin6188 het volgende:
Rommedahl direct betichten van arrogantie is dan weer het andere uiterste.
Klopt, maar jongens als Sneijder, van der Vaart, Iniesta, Xavi om er maar een paar te noemen hebben ook geen fysiek, maar weten dit slim te compenseren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voetballend is hij natuurlijk zéér goed en tegen kleine clubs die naar de ArenA komen om 90 minuten te verdedigen kan hij van grote waarde zijn. Het probleem is gewoon dat hij de fysiek heeft van een ballerina. Hoe je dat nog kunt veranderen is mij een raadsel. Honda vind ik daarentegen vrij sterk. Bovendien heeft Honda meer scorend vermogen. Van mij hoeft Aissati niet te vertrekken, zolang er maar een creatieve, scorende middenvelder bij komt.
Wie dan Rechtsback? Silva ofzo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:11 schreef Scorpie het volgende:
Rommedahl, van der Wiel, Vertonghen mogen op de bank zitten bij de volgende wedstrijd.
Atouba gaat ons punten kosten dit seizoen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wie dan Rechtsback? Silva ofzo?
Silva - Oleguer - Alderweireld - Atouba?
Silva - Wielaert - Oleguer - Atouba?
Vertonghen en Emanuelson zijn ook geen opties voor die positie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Atouba gaat ons punten kosten dit seizoen.
Silva - Oleguer - Alderweireld - Vertonghen / Atouba.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wie dan Rechtsback? Silva ofzo?
Silva - Oleguer - Alderweireld - Atouba?
Silva - Wielaert - Oleguer - Atouba?
Betaal jij?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef Scorpie het volgende:
Iemand nog die Granqvist gezien gisteren? De enige bij Groningen die wel voorop in de strijd gaat.....wat mij betreft hem halen, en eventueel Douglas van Twente.......
Vooral weer middelmaat halen en de subtop verrijken, goed idee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef Scorpie het volgende:
Iemand nog die Granqvist gezien gisteren? De enige bij Groningen die wel voorop in de strijd gaat.....wat mij betreft hem halen, en eventueel Douglas van Twente.......
Vertonghen moet gewoon niet op het middenveld spelen. Zie hem liever als linksback.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:11 schreef Scorpie het volgende:
Rommedahl, van der Wiel, Vertonghen mogen op de bank zitten bij de volgende wedstrijd.
Door hem een paar wedstrijden niet te laten spelen kan je hem wel een signaal gevenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:18 schreef Morendo het volgende:
En in ieder geval van der Wiel laten staan. Het is belangrijk om talenten het vertrouwen te geven.
Wiel------Oleguer----Alderweireld-----Atouba
Ik zie toch echt liever Vertonghen op linksback dan Atouba.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vertonghen en Emanuelson zijn ook geen opties voor die positie.
Liever Oleguer, dan die cliniclown van een Wielaertquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:18 schreef toma het volgende:
[..]
Vertonghen moet gewoon niet op het middenveld spelen. Zie hem liever als linksback.
Volgende wedstrijd zo:
-----------------------Stekelenburg--------------------------
vd Wiel--------Wielaert-----Alderweireld--Vertonghen
-----------------de Zeeuw----Enoh-------------------------
----Aissati---------------------------------Emanuelson---
--------------------Suárez----Sulejmani--------------------
Granqvist is echt geen middelmaat. Maar hij zal de ellende ook niet gaan verhelpen. Dat zag je aan Stam. Als het team z'n taken niet goed uitvoert kan je John Terry heten, maar in je eentje lukt het niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:18 schreef 16meter het volgende:
Vooral weer middelmaat halen en de subtop verrijken, goed idee.
Ajax moet zelf eens behoorlijke spelers scouten. Waarom lukt dat club als Groningen, Heerenveen, maar ook PSV telkens wel?
In dat geval vergeef ik hem de derde tegengoal.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef fathank het volgende:
Steek is overigens 26, wordt dit jaar 27.
En op linksback niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Silva - Oleguer - Alderweireld - Vertonghen / Atouba.
Iig Vertonghen niet meer op het middenveld, daar komt die jongen gewoon tekort.
Overdrijf niet zo man. Heb ik hem gisteren 1 keer zien doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het constant proberen te dollen op je eigen helft van je tegenstander als linksback komt ons echt nog duur te staan vrees ik.
Ja dat zei ik gelijk al, maar een aantal users vind dat je iemand eerst een kans moet geven. Ik had veel liever Obradovic zien komen, die zie je over een aantal jaar terug in de top terwijl wij in de winter weer een nieuwe linksback moeten gaan kopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Precies. Waarom denk je dat ze bij de Spurs en HSV blij waren met zijn vertrek? Die jongen haalt de meest vreemde capriolen uit. Hij deed het bij elke club, Ajax zal geen uitzondering worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja dat zei ik gelijk al, maar een aantal users vind dat je iemand eerst een kans moet geven. Ik had veel liever Obradovic zien komen, die zie je over een aantal jaar terug in de top terwijl wij in de winter weer een nieuwe linksback moeten gaan kopen.
Al was het maar één keer, dat is één keer teveel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo man. Heb ik hem gisteren 1 keer zien doen.
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Dat gaat 'm niet worden, en ja dat heb ik na een wedstrijdje gezien. Ik wil hier wel wat weddenschappen voor afsluiten. Wie durft?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:36 schreef denthemen het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat we Salcido moeten halen? Hij heeft nu een mindere periode maar het is een fantastische verdediger
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
In dat geval vergeef ik hem de derde tegengoal.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:36 schreef denthemen het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat we Salcido moeten halen? Hij heeft nu een mindere periode maar het is een fantastische verdediger
Na de 4-3 was de kans op een 5-3 stukken groter dan de 4-4 helaas.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Bij het nog eens bekijken van de samenvatting had 4-4 ook gewoon gekund. Was niet verdient geweest, maar kansen genoeg. En dan liep niemand te klagen.
Zou Adeleye gescout worden? Danny Blind zou hem toch moeten kennen.
De ene week hoor je weer dat hij de PL clubs voor het uitzoeken heeft, maar dan gebeurd er weer niets.
Je kan wel een hoop namen blijven posten, je kan wel youtube-filmpjes blijven posten van onbekende namen uit de wereld die een talent schijnen te zijn; maar met 11 talenten kom je er ook niet hoor, want wat is er juist de afgelopen twee seizoenen elke keer gezegd? Dat het team te jong is en een echte ervaren leider mist.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:32 schreef Dvm86 het volgende:
Randrup, Jorgensen, Obradovic, Ecuele Manga, Ochoa. Er loopt genoeg talent rond, maar Ajax faalt keer-op-keer en staart zich blind op talent in de sub-top. Als dit niet verandert dit seizoen, vrees ik dat er weinig hoop is op Champions League. Ik geef Jol het voordeel van de twijfel, hij is er immers nog maar net, maar het is wel frustrerend om te zien.
We moeten wel, gezien de 'kwaliteit' wat er nu in de achterhoede staatquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:41 schreef twi het volgende:
Kopuh kopuh. Beer baas beer baas kopuh. Kopuh beer,kopuh baas, baas beer baas kopuh kopuh kopuh!
Moeten er gewoon 21 zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:11 schreef Rumille het volgende:
Programma:
Sparta thuis
Heracles uit
NAC thuis
VVV uit
ADO thuis
Roda uit
Willem II thuis
Als je in deze 7 wedstrijden minimaal 16 punten haalt, dan ben je gewoon goed op weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |