abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71943651
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:36 schreef Rijpie het volgende:

[..]

Stuur een PM naar Raymania, die heeft zoiets vast wel in zijn overzichten staan.
De ontbrekende seizoenen zijn seizoenen waarin Stekelenburg maar 10 wedstrijden keepte en daarom geen realistisch beeld geven. Maar de statistieken spreken voor zich.

pi_71943653
Zonde van Gabri maar wel begrijpelijk, jammer van Lindgren - ook niet echt een slimme keus en raar van Oleguer; ik zou eerst een nieuwe verdediger halen voordat je hem weg doet...

De rest is wel begrijpelijk allemaal, ik denk alleen dat Sarpong het best had kunnen redden bij Ajax, maar niet in dit elftal momenteel. Gezien de namen die weg moeten of mogen, gaat er dus nog wel wat versterking komen her en der.
pi_71943669
Daarom weet ik zeker dat Honda flink wat creativiteit zal brengen... EN goals. .
Maar ik hoop vooral dat er een verdediger komt.. Liefst een Oostblokker of een Zuid Amerikaan.
Psv heeft Manolev gehaald, AZ had Moreno die het prima doet.. Toch kut dat wij dan niets kunnen vinden..
JOl moet toch wel iets in z'n netwerk hebben?
-
pi_71943726
Jezus wtf? Gabri wegsturen is hij wel goed bezig, ik geef toe hij is vaak geblesseerd maar wel van waarde. En Oleguer? Waarom? heeft hij de verdediging gezien met Wielaert tering man waarom zetten ze hem niet in de uitverkoop. Oleguer is stukken beter dan Wielaert.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71943740
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonde van Gabri maar wel begrijpelijk, jammer van Lindgren - ook niet echt een slimme keus en raar van Oleguer; ik zou eerst een nieuwe verdediger halen voordat je hem weg doet...

De rest is wel begrijpelijk allemaal, ik denk alleen dat Sarpong het best had kunnen redden bij Ajax, maar niet in dit elftal momenteel. Gezien de namen die weg moeten of mogen, gaat er dus nog wel wat versterking komen her en der.
Ja, dat vond ik ook al zo vreemd idd.
Hoe kan je een CV wegdoen als je er nog 1 nodig hebt? Vindt Jol hem dan echt ZO slecht? Of hebben ze al iemand klaar staan en moeten er eerst goed betaalde spelers weg?
-
pi_71943771
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:53 schreef bloodysunday het volgende:
Jezus wtf? Gabri wegsturen is hij wel goed bezig, ik geef toe hij is vaak geblesseerd maar wel van waarde. En Oleguer? Waarom? heeft hij de verdediging gezien met Wielaert tering man waarom zetten ze hem niet in de uitverkoop. Oleguer is stukken beter dan Wielaert.
Als er geen vervangers komen dan is het ''wtf'', over het algemeen komen ze beiden te kort voor Ajax.
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:56:55 #32
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71943791
Zou wel erg dom zijn om gabri EN lindgren te verkopen
Jawel, je keek.
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:57:10 #33
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71943798
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:50 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

De ontbrekende seizoenen zijn seizoenen waarin Stekelenburg maar 10 wedstrijden keepte en daarom geen realistisch beeld geven. Maar de statistieken spreken voor zich.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, wat zegt het dan? Het zegt wat mij betreft alleen dat Ajax relatief veel tegendoelpunten krijgt. Ik vind Stekelenburg geen topkeeper maar vind hem niet slechter dan Boschker, ten Rouwelaar, Timmer, Aerts, Sinouh en Waterman die schijnbaar minder ballen doorlaten. Bovendien is een keeper die écht beduidend beter is dan Steek peperduur.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71943804
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:55 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Als er geen vervangers komen dan is het ''wtf'', over het algemeen komen ze beiden te kort voor Ajax.
Vind ik reuze meevallen. Kom op zeg. Dan mag Wielaert ook wel ik het lijstje staan...
AJAX AMSTERDAM!
pi_71943818
Oleguer wegsturen en Wielaert hebben staan

Ik weet niet of gister hier het niveau van Wielaert is besproken. Maar wát een drama is dat zeg. Dat duwtje waar ie mee aan de kant werd gezet bijvoorbeeld
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71943880
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:58 schreef Breach het volgende:

Ik weet niet of gister hier het niveau van Wielaert is besproken. Maar wát een drama is dat zeg. Dat duwtje waar ie mee aan de kant werd gezet bijvoorbeeld
Duwtje? Bakkal gebruikte 2 handen, da's net effe iets anders.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:02:24 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_71943894
Oleguer breng ik hoogstpersoonlijk wel naar Omniworld, al moet er nog wel geld bij denk ik .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_71943898
Ik hoop zo dat Oleguer, Gabri en Lindgren blijven en het tegendeel bewijzen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71943908
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Oleguer breng ik hoogstpersoonlijk wel naar Omniworld, al moet er nog wel geld bij denk ik .
Breng je Wielaert dan naar Hollandia?
AJAX AMSTERDAM!
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:03:58 #40
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71943929
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:58 schreef Breach het volgende:

En dan nog 3 meter doorlopen Dat sloeg echt nergens op. En die goal dat hij en vd Wiel mekaar in de weg liepen was ook echt lomp.
#FreeHat
pi_71943968
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:03 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

En dan nog 3 meter doorlopen Dat sloeg echt nergens op. En die goal dat hij en vd Wiel mekaar in de weg liepen was ook echt lomp.
Had ie dan moeten doen? Bij ieder contact had Wielaert van het veld gemoeten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:05:51 #42
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_71943971
Ik hoor iedereen wel over dat er een verdediger (of 2) bij moet komen , maar ik weet geen haalbare verdediger.
En ik hoop dat Jol lekker weer 4-4-2 gaat spelen , dat zag IMHO beter uit.

Is Honda al binnen ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_71943982
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Had ie dan moeten doen? Bij ieder contact had Wielaert van het veld gemoeten.
Aan de andere kant rugdekking geven....
pi_71944006
4-4-2 lijkt me ook een veel beter systeem tijdens dit soort wedstrijden. Vanaf de zijkanten kwam nauwelijks of geen gevaar.
pi_71944007
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Duwtje? Bakkal gebruikte 2 handen, da's net effe iets anders.
Ja ja, en al die andere fouten waren zeker omdat ie geen 2e geel wilde pakken. Kom op zeg, alsof Rio Ferdinand niet 100 van zulke duwtjes krijgt in een wedstrijd. Wielaert is gewoon van het niveau subtop (waar hij gehaald is). En dan moet je er ook vanuit gaan dat je dat soort domme dingen erin houdt.

Maar goed. Na 3 wedstrijden hebben ze het al weer voor elkaar om elke hoop op een landstitel te laten vervliegen. Want laten we eerlijk zijn na 3 wedstrijden. Als Suarez er toch niet staat en zolang Aisatti er niet inkomt, is dit Ajax toch niks waard.

Prima dat ze niks (althans niks noemenswaardigs) aankopen in de zomerperiode. Maar na 3 wedstrijden denk ik daar dus niet meer zo over, het is gewoon dramatisch wat daar achterin staat. Van die 4 gasten achterin verdient alleen Blackcard Greg een voldoende. En dat zegt misschien al wel voldoende.

Dit gaat weer een lang en zwaar seizoen worden
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71944009
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nou, wat zegt het dan? Het zegt wat mij betreft alleen dat Ajax relatief veel tegendoelpunten krijgt. Ik vind Stekelenburg geen topkeeper maar vind hem niet slechter dan Boschker, ten Rouwelaar, Timmer, Aerts, Sinouh en Waterman die schijnbaar minder ballen doorlaten. Bovendien is een keeper die écht beduidend beter is dan Steek peperduur.
Boschker en Ten Rouwelaar pakken regelmatig punten hoor. Stekelenburg niet.
Al zou ik geen beter alternatief weten op dit moment, Vermeer is bij hoge ballen ook niet altijd even zeker.
-
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:08:28 #47
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_71944028
Onbegrijpelijk dat een vertrek van Lindgren, Gabri en Oleguer bespreekbaar is.
pi_71944038
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Aan de andere kant rugdekking geven....
Als vd wiel daar niet zo halfbakken verdedigd, hoeft Wielaert ook niet te kiezen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71944048
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:07 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja ja, en al die andere fouten waren zeker omdat ie geen 2e geel wilde pakken. Kom op zeg, alsof Rio Ferdinand niet 100 van zulke duwtjes krijgt in een wedstrijd. Wielaert is gewoon van het niveau subtop (waar hij gehaald is). En dan moet je er ook vanuit gaan dat je dat soort domme dingen erin houdt.

Maar goed. Na 3 wedstrijden hebben ze het al weer voor elkaar om elke hoop op een landstitel te laten vervliegen. Want laten we eerlijk zijn na 3 wedstrijden. Als Suarez er toch niet staat en zolang Aisatti er niet inkomt, is dit Ajax toch niks waard.

Prima dat ze niks (althans niks noemenswaardigs) aankopen in de zomerperiode. Maar na 3 wedstrijden denk ik daar dus niet meer zo over, het is gewoon dramatisch wat daar achterin staat. Van die 4 gasten achterin verdient alleen Blackcard Greg een voldoende. En dat zegt misschien al wel voldoende.

Dit gaat weer een lang en zwaar seizoen worden
Op basis waarvan verdient Gregory vd Wiel een voldoende?
pi_71944055
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Boschker en Ten Rouwelaar pakken regelmatig punten hoor. Stekelenburg niet.
Al zou ik geen beter alternatief weten op dit moment, Vermeer is bij hoge ballen ook niet altijd even zeker.
Michel Vorm is een toppertje, maar die zal niet echt zin hebben om naar Amsterdam te komen .

Lees net overigens op AT dat Jol met de zaakwaarnemer van El Hamdaoui zou hebben gesproken. Inhoud van het gesprek zou onduidelijk zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')