abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71944704
Ik schrok gister wel van Co Adriaanse bij studio voetbal zeg maar hij had wel gelijk.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71944715
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Nashje het volgende:
Die Ochoa is 2 jaar geleden eens in de geruchten voorgekomen geloof ik.
Feyenoord heeft ook interesse in hem, maar kan hem niet betalen (surprising ) Ik heb deze man een aantal wedstrijden zien keepen en ben verbaast dat hij nog niet in Europa speelt.
pi_71944761
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef bloodysunday het volgende:
Ik schrok gister wel van Co Adriaanse bij studio voetbal zeg maar hij had wel gelijk.
Wat had ik die man graag bij Ajax gezien dit seizoen
Maar in Jol heb ik ook veel vertrouwen.
pi_71944766
quote:
Is Stekelenburg overigens echt al 28? De tering..

Die Ochoa is 2 jaar geleden eens in de geruchten voorgekomen geloof ik.
Wat dacht je dan? 22 ofzo?
Dit wordt zijn zevende volledige seizoen bij het eerste!
Hij keept overigens nog steeds als een 22 jarige die net komt kijken bij het eerste.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71944792
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef navigator het volgende:

[..]

Hij keept overigens nog steeds als een 22 jarige die net komt kijken bij het eerste.
Stekelenburg viel gisteren helemaal niets te verwijten.
pi_71944801
Gabri weg ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71944827
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef toma het volgende:

[..]

Wat had ik die man graag bij Ajax gezien dit seizoen
Maar in Jol heb ik ook veel vertrouwen.
Ja inderdaad had liever Co gezien maar het is niet anders. Sinds de uitspraken van Co en vandaag na het bericht van de grote schoonmaak begin ik een beetje te twijfelen aan Jol
AJAX AMSTERDAM!
pi_71944829
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef toma het volgende:

[..]

Die 2e goal van Doedelzak was geen fout van hem vond je?
pi_71944832
quote:

[..]

Hahaha, jij hebt zeker de wedstrijd niet gezien.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:39:38 #110
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71944839
quote:

[..]

Eens.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71944845
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja, alsof Rutten die spelers in 6,5 week ineens omtovert tot topspitsen. Nu kraam jij een beetje onzin uit Daggla
Sorry, maar Bakkal is geen spits.. En Amrabat speelde amper gister (en scoorde niet).
Overigens speelt Rutten met een heel ander systeem waarin hij spelers anders gebruikt (kijk naar SImons).
Dan is het toch niet gek dat sommige spelers beter renderen?
Het was een middenvelder die 2x scoort en een aanvaller die 2x scoort UIT EEN VRIJE TRAP.
Dus de veldgoals kwamen van het middenveld. Overigens is het aantal gespeelde wedstrijden van Bakkal voor het grootste deel invalbeurten. Dus ook daar een vertekenend beeld.
-
pi_71944853
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef navigator het volgende:

[..]

Nee, dacht 25. Heb me gister wel weer een paar keer ernstig lopen irriteren aan hem. Echt gewoon he-le-maal niets doen bij sommige momenten. Ik begrijp er gewoon geen zak van. Als keeper wil je een bal toch uit je doel houden? Stekelenburg blijft 80% stilstaan, kijken en vervolgens boos worden op de muur die niet goed stond .
pi_71944876
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef BoNi het volgende:

[..]

Eens.
.
Hij gaf zelf toe dat ie bij de 3-2 verkeerd stond.
-
pi_71944932
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:32 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij werd toch in het rijtje gezet als argument tegen mijn stelling. Ga dan achteraf niet zeuren
Het is geen argument alleen, want Lazovic, Koevermans scoorde gister ook niet.
Afellay ook niet. Alleen Bakkal.
Dzsudzsak had 2 geniale vrije trappen, daar kan je bitter weinig aan doen als team.
-
pi_71944939
quote:

[..]

pi_71944950
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vond van niet. Hij schiet vanuit een onmogelijke positie zonder de intentie om de bal überhaupt op goal te schieten want het was een voorzet. Dat die bal dan in de kruising valt is gewoon puur geluk. Je kan niet verwachten dat Stekelenburg daar rekening mee houdt.
pi_71944957
Ooijer

Ajaxpride filmpje staat online btw.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:43:27 #118
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71944967
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die gozer geeft zelf aan dat hij de bal wilde voorgeven, dus het is ook logisch dat Stekelenburg daar op rekent. Stekelenburg stond gewoon goed opgesteld in deze situatie en heeft pech dat die bal precies in de verre hoek valt.
Hij had hem wellicht kunnen hebben, maar ik vond dat zeker geen grote fout.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71944981
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef toma het volgende:

[..]

Ik vond van niet. Hij schiet vanuit een onmogelijke positie zonder de intentie om de bal überhaupt op goal te schieten want het was een voorzet. Dat die bal dan in de kruising valt is gewoon puur geluk. Je kan niet verwachten dat Stekelenburg daar rekening mee houdt.
Daar denkt Stekelenburg gelukkig zelf heel anders over.
Was gewoon een fout van hem.
pi_71945029
Die eerste vrije trap had hij ook gewoon moeten hebben. Hij stond al zowat in de hoek waar de bal ging komen. Bij de eerste van Bakkel zat hij er dichtbij. Mijn stelling is dat een echte topkeeper zo'n bal er bij tijd en wijlen uitranselt.

Niet elke goal is meteen een blunder, maar hij zal ook nooit een onhoudbare bal pakken.
pi_71945041
quote:

[..]

Steek vond het zelf een fout van hem, Jol ook.
En het was dan ook zijn fout, hij staat halverwege de goal een meter voor z'n lijn. Hij staat dus gewoon 100% verkeerd.
-
pi_71945049
quote:

[..]

Daar is-ie toch keeper voor mag ik hopen? 'Dat Stekelenburg daar geen rekening mee houdt.' Volgende keer moet ie misschien even aan Doedelzak vragen hoe ie de bal gaat schieten . Kom nou.
pi_71945061
Stekelenburg maakt gewoon nooit een zekere indruk, je zou toch denken dat hij na al die jaren bij het 1e wat zekerder en rustiger zou zijn.
pi_71945072
quote:
Een keeper moet daar helemaal niet staan.
pi_71945076
quote:
Is Stekelenburg overigens echt al 28? De tering..
Nee man, hij wordt volgende maand 27.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')