abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:22:02 #76
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71944334
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:17 schreef StarGazer het volgende:
Wat nou als De Zeeuw en Enoh geblesseerd dan wel geschorst zijn? Dan zou je met Lindgren of Gabri toch prima backups hebben.
Ja, en als die geblesseerd raken hebben we als backups voor hén nog Donald, Anita, Vertonghen etc.
We hebben onwaarschijnlijk veel spelers voor die positie, maar slechts één centrumspits en één creatieve middenvelder. Dáár zit ons grote probleem.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71944344
De grap met van der Wiel was dat hij telkens dezelfde fout maakte, Doedelzak deed het de wedstrijd maar 1 ding als hij aan de bal kwam. Hij trok de sprint aan en dan vlak voor de zestien trok hij naar binnen. Van der Wiel trapte er telkens weer in en bleef de zijlijn maar dekken.

Als er geen haalbare verdedigers zijn scout je ze maar gewoon, desnoods haal je er twee met het idee dat er een het wel moet kunnen hallen. Chivu en Grygera zijn ook gescout, tuurlijk is het erg moeilijk om ze in een niet lopende verdediging in te passen. Maar het kan nooit slechter zijn dan met Wielaert op dit moment.
pi_71944356
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Mensen die de boel na 3 (!) wedstrijden al afschrijven
Inderdaad, vooral bij Jol. Maar vorig seizoen zag je al dat Wielaert nooit gehaald had mogen worden, net als Sno, Kennedy etc
AJAX AMSTERDAM!
pi_71944362
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:21 schreef BoNi het volgende:

[..]

Wie wordt er volgens jou wel kampioen dan en welke redenen zijn hiervoor te noemen?
Als ik een Twente professioneel wedstrijden uit zie spelen, dan geef ik die op dit moment de meeste kans. Qua selectie doen ze niet onder voor Ajax, AZ en PSV. Bovendien staat er een trainer die zn selectie al langer kent dan die van de andere 3 clubs. Dus die hoeft ook veel minder naar een nieuwe balans te zoeken.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71944367
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:13 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja dat was het voor VVV ook... PSV is een ploeg zonder scoringsvermogen. En dan krijg je gewoon 4 goals tegen. Tuurlijk komen er 2 uit een geniale vrije trap. Maar de makkelijkheid waarmee de rest ging zegt mij voldoende. Ajax wordt dit jaar géén kampioen. Tenzij er nog wat verrassingen worden aangekocht de komende 2 weken.
Maar Toivonen scoorde elke wedstrijd en tegen ons niet.
Goede verdediging hebben wij dus (dat is een beetje het niveau waar jij nu op redeneert).
Een team met Afellay, Bakkal, Toivonen, Lazovic geen scorend vermogen noemen .
Dat ze de eerste 2 wedstrijden niet scoren zegt echt helemaal niets zo vroeg in het seizoen.
Jezus Breach, je bent een leuke user maar nu kraam je echt een hele hoop onzin uit.
-
pi_71944413
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Breach het volgende:

[..]

Als ik een Twente professioneel wedstrijden uit zie spelen, dan geef ik die op dit moment de meeste kans. Qua selectie doen ze niet onder voor Ajax, AZ en PSV. Bovendien staat er een trainer die zn selectie al langer kent dan die van de andere 3 clubs. Dus die hoeft ook veel minder naar een nieuwe balans te zoeken.
Heb je RKC en Groningen niet gezien?
Werd ook heel professioneel uitgespeeld. Overigens lieten zij THUIS tegen psv punten liggen.
Wij verloren uit.
Dus nogmaals, !!!!
-
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:25:28 #83
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71944416
quote:

[..]

Die spelen, in eigen huis, ook gewoon gelijk tegen PSV.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:26:05 #84
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71944433
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Boschker en Ten Rouwelaar pakken regelmatig punten hoor. Stekelenburg niet.
Al zou ik geen beter alternatief weten op dit moment, Vermeer is bij hoge ballen ook niet altijd even zeker.
Stekelenburg maakt ook weleens een goede redding. Die goal van PSV vorige week tegen FC Twente was een ongelovelijke blunder, de rode kaart na dertig minuten tegen de Portugezen was stom. Ik vrees dat als Boschker bij Ajax keepte dat je wat minder enthousiast zou zijn. Feit is gewoon dat de achterste linie van Twente momenteel sterker is dan die van Ajax.
pi_71944452
quote:

[..]

Maar hij is wel 2 belangrijke aanvallers kwijt geraakt. Als N'Kufo daar uitvalt, blijft er ook niets over.
-
pi_71944455
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Morendo het volgende:

[..]

Stekelenburg maakt ook weleens een goede redding.
Dude, Stekelenburg speelt voor Ajax en is 28. Dan mag je toch wel iets meer dan 'weleens een goede redding' verwachten.
pi_71944462
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Goede verdediging hebben wij dus (dat is een beetje het niveau waar jij nu op redeneert).
Dat ze de eerste 2 wedstrijden niet scoren zegt echt helemaal niets zo vroeg in het seizoen.
Jezus Breach, je bent een leuke user maar nu kraam je echt een hele hoop onzin uit.
Dit dus.
pi_71944463
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bakkal: 28 - 5
Lazovic: 27 - 8
Koevermans: 26 - 8
Toivonen: 14 - 6
Amrabat: 25 - 5

Dat vind ik heel slechte cijfers als je bij PSV speelt..
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71944471
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:15 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dat is precies wat het zegt. Uiteraard komt dat ook door de verdediging. Maar zoals er geschreven staat in de column die ik hierboven heb gepost, Steek pakt geen punten en blijft dezelfde fouten maken. Hij is freaking 28! Het minste wat je mag verwachten van een club zoals Ajax is dat ze een keeper kunnen scouten. Groningen en AZ kunnen dat toch ook? PSV had hiervoor ook een prima keeper.
[..]

Frappant dat hij niet op het lijstje staat, was hem even vergeten. Wielaert komt gewoon tekort en zie ik liever vandaag dan morgen vertrekken. Maar telkens komen we op hetzelfde punt: er is niets beters. Overigens zijn Gabri, Lindgren en Oleguer prima bankzitters.

Ik zou er niet rouwig om zijn als de oude garde Ajax eens gaat verlaten. Stekelenburg en Emanuelson mogen van mij weg.
Ja maar ik zie in Oleguer een betere verdediger dan Wielaert. Ik snap het sowieso niet, 3 wedstrijden gespeeld in de competitie. Wissel de eerste 6/7/8 wedstrijden wat met het team. Want de voorbereiding was ook niet tegen topteams. En ik snap dat Jol dat niet doet. Misschien komt dat nog maar om dat spelers af te schrijven...
AJAX AMSTERDAM!
pi_71944516
Is Stekelenburg overigens echt al 28? De tering..

Die Ochoa is 2 jaar geleden eens in de geruchten voorgekomen geloof ik.
pi_71944532
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:27 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat zijn de cijfers van vorig seizoen, dit is een nieuw seizoen.
Dat kan je niet vergelijken, zeker niet omdat er nu een nieuwe coach zit.
-
pi_71944540
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:24 schreef Dvm86 het volgende:
Misschien is dit wat voor Ajax

Geet altijd een rete-vertekend beeld, die youtube filmpjes. Maar hij pakt hier wel een stuk of tien ballen die Stekelenburg niet had gehouden. Maar dat doet Ten Rouwelaar ook over een heel seizoen.
pi_71944549
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Nashje het volgende:
ik schrok ook even.
Zie Maarten niet meer bij een internationale topclub spelen iig.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:30:44 #94
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71944560
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:27 schreef Breach het volgende:

[..]

Mwoah, alleen de Koef en Lazovic scoren te weinig, maar die vallen ook vaak in. Bakkal is toch gewoon een middenvelder?
pi_71944574
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat zijn de cijfers van vorig seizoen, dit is een nieuw seizoen.
Dat kan je niet vergelijken, zeker niet omdat er nu een nieuwe coach zit.
Ja, alsof Rutten die spelers in 6,5 week ineens omtovert tot topspitsen. Nu kraam jij een beetje onzin uit Daggla
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:31:27 #96
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71944578
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef toma het volgende:
Zie Maarten niet meer bij een internationale topclub spelen iig.
Hij zelf waarschijnlijk wel.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:31:58 #97
53851 BoNi
pi_71944593
quote:
Suarez: 'Ik snap niets van Ooijer'
maandag 17 augustus, door Kampioenen2008, Roosendaal, 10:46u, FC Update

Luis Suarez en Andre Ooijer hadden het tijdens PSV-Ajax een paar keer flink met elkaar aan de stok. De twee zochten elkaar geregeld op en vochten, fysiek en verbaal, een paar pittige duels uit. Suarez begrijpt weinig van het optreden van de PSV'er.

'Ooijer zocht de hele tijd ruzie, ik snap dat niet', zei hij na de wedstrijd tegen FCUpdate.nl. 'Een paar jongens in de ploeg hadden me daar al voor gewaarschuwd, volgens hen doet Ooijer dat altijd. Zelf had ik nog nooit tegen hem gespeeld. Maar ik weet ook niet wat hij deed, misschien hoopte hij me te provoceren of zo'.

Ooijer zelf reageerde zondagmiddag geïrriteerd op vragen hierover. 'Zeg, ben jij van de scheidsrechtersbond ofzo?', beet hij een journalist toe, die een vraag over zijn duels met Suarez stelde. 'Het gaat helemaal niet om Suarez tegen Ooijer, het was Ajax tegen PSV. En als Suarez vindt dat ik ruzie zocht, moet hij dat maar tegen mij komen zeggen. Ik ga niet via de media met hem in discussie', zei hij tenslotte.
Schitterend!
pi_71944595
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

Mwoah, alleen de Koef en Lazovic scoren te weinig, maar die vallen ook vaak in. Bakkal is toch gewoon een middenvelder?
Hij werd toch in het rijtje gezet als argument tegen mijn stelling. Ga dan achteraf niet zeuren
pi_71944618
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

En hij vergeet Afellay. 13 uit 28 vorig seizoen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:33:14 #100
53851 BoNi
pi_71944630
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:32 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij werd toch in het rijtje gezet als argument tegen mijn stelling. Ga dan achteraf niet zeuren
Ach ja en jij 'vergeet' vervolgens voor het gemak Afellay maar even in je rijtje te zetten .
Schitterend!
pi_71944704
Ik schrok gister wel van Co Adriaanse bij studio voetbal zeg maar hij had wel gelijk.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71944715
quote:
Feyenoord heeft ook interesse in hem, maar kan hem niet betalen (surprising ) Ik heb deze man een aantal wedstrijden zien keepen en ben verbaast dat hij nog niet in Europa speelt.
pi_71944761
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef bloodysunday het volgende:
Ik schrok gister wel van Co Adriaanse bij studio voetbal zeg maar hij had wel gelijk.
Wat had ik die man graag bij Ajax gezien dit seizoen
Maar in Jol heb ik ook veel vertrouwen.
pi_71944766
quote:

Wat dacht je dan? 22 ofzo?
Dit wordt zijn zevende volledige seizoen bij het eerste!
Hij keept overigens nog steeds als een 22 jarige die net komt kijken bij het eerste.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71944792
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef navigator het volgende:

[..]

Hij keept overigens nog steeds als een 22 jarige die net komt kijken bij het eerste.
Stekelenburg viel gisteren helemaal niets te verwijten.
pi_71944801
Gabri weg ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71944827
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef toma het volgende:

[..]

Wat had ik die man graag bij Ajax gezien dit seizoen
Maar in Jol heb ik ook veel vertrouwen.
Ja inderdaad had liever Co gezien maar het is niet anders. Sinds de uitspraken van Co en vandaag na het bericht van de grote schoonmaak begin ik een beetje te twijfelen aan Jol
AJAX AMSTERDAM!
pi_71944829
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef toma het volgende:

[..]

Die 2e goal van Doedelzak was geen fout van hem vond je?
pi_71944832
quote:

[..]

Hahaha, jij hebt zeker de wedstrijd niet gezien.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:39:38 #110
53851 BoNi
pi_71944839
quote:

[..]

Eens.
Schitterend!
pi_71944845
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja, alsof Rutten die spelers in 6,5 week ineens omtovert tot topspitsen. Nu kraam jij een beetje onzin uit Daggla
Sorry, maar Bakkal is geen spits.. En Amrabat speelde amper gister (en scoorde niet).
Overigens speelt Rutten met een heel ander systeem waarin hij spelers anders gebruikt (kijk naar SImons).
Dan is het toch niet gek dat sommige spelers beter renderen?
Het was een middenvelder die 2x scoort en een aanvaller die 2x scoort UIT EEN VRIJE TRAP.
Dus de veldgoals kwamen van het middenveld. Overigens is het aantal gespeelde wedstrijden van Bakkal voor het grootste deel invalbeurten. Dus ook daar een vertekenend beeld.
-
pi_71944853
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef navigator het volgende:

[..]

Nee, dacht 25. Heb me gister wel weer een paar keer ernstig lopen irriteren aan hem. Echt gewoon he-le-maal niets doen bij sommige momenten. Ik begrijp er gewoon geen zak van. Als keeper wil je een bal toch uit je doel houden? Stekelenburg blijft 80% stilstaan, kijken en vervolgens boos worden op de muur die niet goed stond .
pi_71944876
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef BoNi het volgende:

[..]

Eens.
.
Hij gaf zelf toe dat ie bij de 3-2 verkeerd stond.
-
pi_71944932
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:32 schreef Breach het volgende:

[..]

Het is geen argument alleen, want Lazovic, Koevermans scoorde gister ook niet.
Afellay ook niet. Alleen Bakkal.
Dzsudzsak had 2 geniale vrije trappen, daar kan je bitter weinig aan doen als team.
-
pi_71944939
quote:

[..]

pi_71944950
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vond van niet. Hij schiet vanuit een onmogelijke positie zonder de intentie om de bal überhaupt op goal te schieten want het was een voorzet. Dat die bal dan in de kruising valt is gewoon puur geluk. Je kan niet verwachten dat Stekelenburg daar rekening mee houdt.
pi_71944957
Ooijer

Ajaxpride filmpje staat online btw.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:43:27 #118
53851 BoNi
pi_71944967
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die gozer geeft zelf aan dat hij de bal wilde voorgeven, dus het is ook logisch dat Stekelenburg daar op rekent. Stekelenburg stond gewoon goed opgesteld in deze situatie en heeft pech dat die bal precies in de verre hoek valt.
Hij had hem wellicht kunnen hebben, maar ik vond dat zeker geen grote fout.
Schitterend!
pi_71944981
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef toma het volgende:

[..]

Ik vond van niet. Hij schiet vanuit een onmogelijke positie zonder de intentie om de bal überhaupt op goal te schieten want het was een voorzet. Dat die bal dan in de kruising valt is gewoon puur geluk. Je kan niet verwachten dat Stekelenburg daar rekening mee houdt.
Daar denkt Stekelenburg gelukkig zelf heel anders over.
Was gewoon een fout van hem.
pi_71945029
Die eerste vrije trap had hij ook gewoon moeten hebben. Hij stond al zowat in de hoek waar de bal ging komen. Bij de eerste van Bakkel zat hij er dichtbij. Mijn stelling is dat een echte topkeeper zo'n bal er bij tijd en wijlen uitranselt.

Niet elke goal is meteen een blunder, maar hij zal ook nooit een onhoudbare bal pakken.
pi_71945041
quote:

[..]

Steek vond het zelf een fout van hem, Jol ook.
En het was dan ook zijn fout, hij staat halverwege de goal een meter voor z'n lijn. Hij staat dus gewoon 100% verkeerd.
-
pi_71945049
quote:

[..]

Daar is-ie toch keeper voor mag ik hopen? 'Dat Stekelenburg daar geen rekening mee houdt.' Volgende keer moet ie misschien even aan Doedelzak vragen hoe ie de bal gaat schieten . Kom nou.
pi_71945061
Stekelenburg maakt gewoon nooit een zekere indruk, je zou toch denken dat hij na al die jaren bij het 1e wat zekerder en rustiger zou zijn.
pi_71945072
quote:
Een keeper moet daar helemaal niet staan.
pi_71945076
quote:
Nee man, hij wordt volgende maand 27.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:48:42 #126
53851 BoNi
pi_71945127
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Die eerste vrije trap had hij ook gewoon moeten hebben. Hij stond al zowat in de hoek waar de bal ging komen. Bij de eerste van Bakkel zat hij er dichtbij. Mijn stelling is dat een echte topkeeper zo'n bal er bij tijd en wijlen uitranselt.

Niet elke goal is meteen een blunder, maar hij zal ook nooit een onhoudbare bal pakken.
Ach ja, David Seaman wordt door sommigen beschouwd als de beste Engelse keepers ooit en heeft ook weleens zo'n momentje gehad
Schitterend!
pi_71945157
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:48 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ach ja, David Seaman wordt door sommigen beschouwd als de beste Engelse keepers ooit en heeft ook weleens zo'n momentje gehad
Ja, toen was hij 55
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:49:57 #128
53851 BoNi
pi_71945169
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef Nashje het volgende:

[..]

Daar is-ie toch keeper voor mag ik hopen? 'Dat Stekelenburg daar geen rekening mee houdt.' Volgende keer moet ie misschien even aan Doedelzak vragen hoe ie de bal gaat schieten . Kom nou.
Nee, inderdaad, een keeper moet zeker niet anticiperen en altijd op zijn lijntje blijven staan . Kom nou.
Schitterend!
pi_71945183
http://en.sevenload.com/videos/u83dZbo-026TY2626

Schijnt ook een enorm talent te zijn. Met 1.86m zou hij in ieder geval niet misstaan in onze verdediging. Maar goed, als de scouting niet verder komt dan FC Twente, verbaast het me niets dat er geen speler haalbaar is.
pi_71945189
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Steek vond het zelf een fout van hem, Jol ook.
En het was dan ook zijn fout, hij staat halverwege de goal een meter voor z'n lijn. Hij staat dus gewoon 100% verkeerd.
Jol vond het na de wedstrijd toch niet echt een fout? Zo wilde hij het niet benoemen leek het.

Tsja, die eerste vrij trap - die bal komt wel vol in die hoek waar hij staat en met zijn lengte, ik weet het niet hoor. Maar goed, die bal van Honda bij Vorm mag er natuurlijk eigenlijk ook nooit in. Aan de andere kant pakt Stekelenburg wel weer fantastisch die kopbal uit de corner bij de lijn.
pi_71945193
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:48 schreef BoNi het volgende:

[..]

Als ie zo'n momentje weleens had zou ik niet zeiken, maar Stekelenburg heeft alleen maar van zo'n momentjes. Het is alweer lang geleden dat hij ons punten heeft bezorgd.
pi_71945219
Hij mag misschien zelf wel zeggen dat het een fout van hem is maar ik blijf erbij dat het geen fout is.
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef TiMPiN het volgende:
Stekelenburg maakt gewoon nooit een zekere indruk, je zou toch denken dat hij na al die jaren bij het 1e wat zekerder en rustiger zou zijn.
Stekelenburg haalt altijd wel een redelijk niveau maar wat ik mis bij hem is dat hij nooit eens een punt pakt voor Ajax met z'n reddingen en nooit onmogelijke ballen eruit houdt. Stekelenburg is gewoon een matige keeper die bij gebrek aan beter ook nog eens international is geworden. Toch vind ik dat er in Nederland weinig betere keepers rondlopen. Alleen Romero van AZ vind ik een echte topper.
pi_71945220
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef BoNi het volgende:

[..]

Nee, inderdaad, een keeper moet zeker niet anticiperen en altijd op zijn lijntje blijven staan . Kom nou.
Een keeper kan beter te ver naar achteren staan dan naar voren.
Vooruit lopen is een stuk makkelijker en sneller dan achteruit lopen.
Volgens mij een basisregel die je als keeper bij de C'tjes al leert omdat je op grote doelen over gaat.
pi_71945226
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef BoNi het volgende:

[..]

Stekelenburg staat een paar meter voor z'n goal maar anticipeert helemaal niet .
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:52:19 #135
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_71945261
Van Hanegem had wel gelijk in zn column dat Ajax creativiteit mist.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_71945307
Hij pakt gewoon nooit punten, hij zal nooit eens een bijna onmogelijke redding laten zien
pi_71945314
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:52 schreef Mr_DG het volgende:
Dat missen we al sinds de verkoop van Wesley.
pi_71945321
quote:
Hoe kun je in godsnaam creatief zijn als het niet eens voor elkaar krijgt om rustig op te bouwen? Ik zag op een gegeven moment alleen maar lange ballen op Rommedahl en Suarez.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:55:11 #139
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71945352
quote:
Ik ken een Jap uit Venlo die creatief is en graag naar ons toe wil komen.
pi_71945381
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik ken een Jap uit Venlo die creatief is en graag naar ons toe wil komen.
Ik ken een Mocro uit Amsterdam die er al is.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:56:39 #141
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71945402
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Boschker en Ten Rouwelaar pakken regelmatig punten hoor. Stekelenburg niet.
Al zou ik geen beter alternatief weten op dit moment, Vermeer is bij hoge ballen ook niet altijd even zeker.
Boschker het is een goede lijnkeeper maar laatste tijd maakt ie elke wedstrijd wel een cruciale fout, die is al een tijdje op zijn retour hoor
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71945425
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:54 schreef toma het volgende:

[..]

Hoe kun je in godsnaam creatief zijn als het niet eens voor elkaar krijgt om rustig op te bouwen? Ik zag op een gegeven moment alleen maar lange ballen op Rommedahl en Suarez.
Super kansloos inderdaad, die laatste 15 minuten. We moesten opzoek naar de gelijkmaker, had er wel vertrouwen in, maar toen ik zag dat iedereen maar lange ballen ging geven naar voren wist ik al meteen dat we zouden gaan verliezen . Stekelenburg is daar trouwens ook een ster in.
pi_71945448
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:54 schreef toma het volgende:

[..]

En dan een Rommedahl die de bal bijna niet kan aannemen en de bal weer wegspringt..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:59:06 #144
53851 BoNi
pi_71945484
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een keeper kan beter te ver naar achteren staan dan naar voren.
Vooruit lopen is een stuk makkelijker en sneller dan achteruit lopen.
Volgens mij een basisregel die je als keeper bij de C'tjes al leert omdat je op grote doelen over gaat.
Dat is ook zo, maar deze bal kan er gewoon bijna niet invallen, dus ik vind het niet vreemd dat Stekelenburg een voorzet verwacht en er dus voor kiest om niet op zijn lijn te gaan staan. Dat deze bal er zo invalt is gewoon pech voor Stekelenburg.
Wat dat betreft vind ik deze situatie echt vergelijkbaar met de situatie Ronaldinho-Seaman die ik eerder al aanhaalde waarbij de enorm ervaren keeper Seaman dezelfde 'fout' maakt.

Op zich ben ik het er mee eens dat Stekelenburg op dit moment niet de meest zekere indruk maakt, maar voor zijn blessure vond ik hem toch echt sterk keepen en was hij op weg om eindelijk de belofte waar te gaan maken. Hij heeft daarna zowel fysiek als mentaal een dal gekend en ik vind dat hij gesteund moet worden zolang hij eerste keeper is. Als hij weer de vorm van voor zijn blessure terug krijgt is hij gewoon de beste keeper van Nederland.
Schitterend!
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:59:54 #145
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71945509
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik ken een Mocro uit Amsterdam die er al is.
Oké, maar dan moet je voor de wedstrijd begint wel de tegenpartij inlichten dat ze niet te ruig of fysiek moeten worden. Want daar houd die jongen niet zo van. Bovendien moet je ook accepteren dat hij als creatief genie nooit doelpunten maakt. Een tikje opzij of een terugspeelbal naar achteren, ja dat kan hij goed.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:00:34 #146
53851 BoNi
pi_71945540
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik ken een Mocro uit Amsterdam Utrecht die er al is.
Schitterend!
pi_71945559
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:59 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar deze bal kan er gewoon bijna niet invallen,
Dat zagen we inderdaad.
pi_71945578
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef Silaz het volgende:

[..]

En dan een Rommedahl die de bal bijna niet kan aannemen en de bal weer wegspringt..
Vreselijk ja. In de eerste minuut een prachtige lange pass naar voren (van Atouba geloof ik). Als hij die bal goed aanneemt dan staat 1 op 1. Dat tekent wel het gebrek aan kwaliteit bij Rommedahl. Zijn goede punt is dat hij wel altijd zeer gedisciplineerd mee verdedigd en heel soms wel eens iets moois laat zien.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:03:58 #149
53851 BoNi
pi_71945654
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:59 schreef Morendo het volgende:

[..]

Oké, maar dan moet je voor de wedstrijd begint wel de tegenpartij inlichten dat ze niet te ruig of fysiek moeten worden. Want daar houd die jongen niet zo van. Bovendien moet je ook accepteren dat hij als creatief genie nooit doelpunten maakt. Een tikje opzij of een terugspeelbal naar achteren, ja dat kan hij goed.
Nou, hier doe je de kwaliteiten van Aissati wel behoorlijk tekort hoor...
Hij is helaas nog steeds niet in staat om op het hoogste niveau constant te presteren, maar een 'balletje breed' kun je Aissati zeker niet noemen.
Aissati heeft enorm veel spelinzicht, heeft een geweldige steekpass en is positioneel erg sterk, maar mist nog de fysieke kracht of de echte 'capaciteiten' om dit te compenseren.
Schitterend!
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:04:50 #150
53851 BoNi
pi_71945678
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zagen we inderdaad.
Ben ik even blij dat ik er 'bijna' bij heb gezet!
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')