abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:22:02 #76
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71944334
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:17 schreef StarGazer het volgende:
Wat nou als De Zeeuw en Enoh geblesseerd dan wel geschorst zijn? Dan zou je met Lindgren of Gabri toch prima backups hebben.
Ja, en als die geblesseerd raken hebben we als backups voor hén nog Donald, Anita, Vertonghen etc.
We hebben onwaarschijnlijk veel spelers voor die positie, maar slechts één centrumspits en één creatieve middenvelder. Dáár zit ons grote probleem.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71944344
De grap met van der Wiel was dat hij telkens dezelfde fout maakte, Doedelzak deed het de wedstrijd maar 1 ding als hij aan de bal kwam. Hij trok de sprint aan en dan vlak voor de zestien trok hij naar binnen. Van der Wiel trapte er telkens weer in en bleef de zijlijn maar dekken.

Als er geen haalbare verdedigers zijn scout je ze maar gewoon, desnoods haal je er twee met het idee dat er een het wel moet kunnen hallen. Chivu en Grygera zijn ook gescout, tuurlijk is het erg moeilijk om ze in een niet lopende verdediging in te passen. Maar het kan nooit slechter zijn dan met Wielaert op dit moment.
pi_71944356
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:20 schreef BertMaalderink het volgende:
Mensen die de boel na 3 (!) wedstrijden al afschrijven
Inderdaad, vooral bij Jol. Maar vorig seizoen zag je al dat Wielaert nooit gehaald had mogen worden, net als Sno, Kennedy etc
AJAX AMSTERDAM!
pi_71944362
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:21 schreef BoNi het volgende:

[..]

Wie wordt er volgens jou wel kampioen dan en welke redenen zijn hiervoor te noemen?
Als ik een Twente professioneel wedstrijden uit zie spelen, dan geef ik die op dit moment de meeste kans. Qua selectie doen ze niet onder voor Ajax, AZ en PSV. Bovendien staat er een trainer die zn selectie al langer kent dan die van de andere 3 clubs. Dus die hoeft ook veel minder naar een nieuwe balans te zoeken.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71944367
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:13 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja dat was het voor VVV ook... PSV is een ploeg zonder scoringsvermogen. En dan krijg je gewoon 4 goals tegen. Tuurlijk komen er 2 uit een geniale vrije trap. Maar de makkelijkheid waarmee de rest ging zegt mij voldoende. Ajax wordt dit jaar géén kampioen. Tenzij er nog wat verrassingen worden aangekocht de komende 2 weken.
Maar Toivonen scoorde elke wedstrijd en tegen ons niet.
Goede verdediging hebben wij dus (dat is een beetje het niveau waar jij nu op redeneert).
Een team met Afellay, Bakkal, Toivonen, Lazovic geen scorend vermogen noemen .
Dat ze de eerste 2 wedstrijden niet scoren zegt echt helemaal niets zo vroeg in het seizoen.
Jezus Breach, je bent een leuke user maar nu kraam je echt een hele hoop onzin uit.
-
pi_71944413
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Breach het volgende:

[..]

Als ik een Twente professioneel wedstrijden uit zie spelen, dan geef ik die op dit moment de meeste kans. Qua selectie doen ze niet onder voor Ajax, AZ en PSV. Bovendien staat er een trainer die zn selectie al langer kent dan die van de andere 3 clubs. Dus die hoeft ook veel minder naar een nieuwe balans te zoeken.
Heb je RKC en Groningen niet gezien?
Werd ook heel professioneel uitgespeeld. Overigens lieten zij THUIS tegen psv punten liggen.
Wij verloren uit.
Dus nogmaals, !!!!
-
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:25:28 #83
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71944416
quote:

[..]

Die spelen, in eigen huis, ook gewoon gelijk tegen PSV.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:26:05 #84
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71944433
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Boschker en Ten Rouwelaar pakken regelmatig punten hoor. Stekelenburg niet.
Al zou ik geen beter alternatief weten op dit moment, Vermeer is bij hoge ballen ook niet altijd even zeker.
Stekelenburg maakt ook weleens een goede redding. Die goal van PSV vorige week tegen FC Twente was een ongelovelijke blunder, de rode kaart na dertig minuten tegen de Portugezen was stom. Ik vrees dat als Boschker bij Ajax keepte dat je wat minder enthousiast zou zijn. Feit is gewoon dat de achterste linie van Twente momenteel sterker is dan die van Ajax.
pi_71944452
quote:

[..]

Maar hij is wel 2 belangrijke aanvallers kwijt geraakt. Als N'Kufo daar uitvalt, blijft er ook niets over.
-
pi_71944455
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Morendo het volgende:

[..]

Stekelenburg maakt ook weleens een goede redding.
Dude, Stekelenburg speelt voor Ajax en is 28. Dan mag je toch wel iets meer dan 'weleens een goede redding' verwachten.
pi_71944462
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Goede verdediging hebben wij dus (dat is een beetje het niveau waar jij nu op redeneert).
Dat ze de eerste 2 wedstrijden niet scoren zegt echt helemaal niets zo vroeg in het seizoen.
Jezus Breach, je bent een leuke user maar nu kraam je echt een hele hoop onzin uit.
Dit dus.
pi_71944463
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bakkal: 28 - 5
Lazovic: 27 - 8
Koevermans: 26 - 8
Toivonen: 14 - 6
Amrabat: 25 - 5

Dat vind ik heel slechte cijfers als je bij PSV speelt..
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71944471
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:15 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dat is precies wat het zegt. Uiteraard komt dat ook door de verdediging. Maar zoals er geschreven staat in de column die ik hierboven heb gepost, Steek pakt geen punten en blijft dezelfde fouten maken. Hij is freaking 28! Het minste wat je mag verwachten van een club zoals Ajax is dat ze een keeper kunnen scouten. Groningen en AZ kunnen dat toch ook? PSV had hiervoor ook een prima keeper.
[..]

Frappant dat hij niet op het lijstje staat, was hem even vergeten. Wielaert komt gewoon tekort en zie ik liever vandaag dan morgen vertrekken. Maar telkens komen we op hetzelfde punt: er is niets beters. Overigens zijn Gabri, Lindgren en Oleguer prima bankzitters.

Ik zou er niet rouwig om zijn als de oude garde Ajax eens gaat verlaten. Stekelenburg en Emanuelson mogen van mij weg.
Ja maar ik zie in Oleguer een betere verdediger dan Wielaert. Ik snap het sowieso niet, 3 wedstrijden gespeeld in de competitie. Wissel de eerste 6/7/8 wedstrijden wat met het team. Want de voorbereiding was ook niet tegen topteams. En ik snap dat Jol dat niet doet. Misschien komt dat nog maar om dat spelers af te schrijven...
AJAX AMSTERDAM!
pi_71944516
Is Stekelenburg overigens echt al 28? De tering..

Die Ochoa is 2 jaar geleden eens in de geruchten voorgekomen geloof ik.
pi_71944532
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:27 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat zijn de cijfers van vorig seizoen, dit is een nieuw seizoen.
Dat kan je niet vergelijken, zeker niet omdat er nu een nieuwe coach zit.
-
pi_71944540
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:24 schreef Dvm86 het volgende:
Misschien is dit wat voor Ajax

Geet altijd een rete-vertekend beeld, die youtube filmpjes. Maar hij pakt hier wel een stuk of tien ballen die Stekelenburg niet had gehouden. Maar dat doet Ten Rouwelaar ook over een heel seizoen.
pi_71944549
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Nashje het volgende:
Is Stekelenburg overigens echt al 28? De tering..
ik schrok ook even.
Zie Maarten niet meer bij een internationale topclub spelen iig.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:30:44 #94
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71944560
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:27 schreef Breach het volgende:

[..]

Mwoah, alleen de Koef en Lazovic scoren te weinig, maar die vallen ook vaak in. Bakkal is toch gewoon een middenvelder?
pi_71944574
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat zijn de cijfers van vorig seizoen, dit is een nieuw seizoen.
Dat kan je niet vergelijken, zeker niet omdat er nu een nieuwe coach zit.
Ja, alsof Rutten die spelers in 6,5 week ineens omtovert tot topspitsen. Nu kraam jij een beetje onzin uit Daggla
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:31:27 #96
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71944578
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef toma het volgende:
Zie Maarten niet meer bij een internationale topclub spelen iig.
Hij zelf waarschijnlijk wel.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:31:58 #97
53851 BoNi
pi_71944593
quote:
Suarez: 'Ik snap niets van Ooijer'
maandag 17 augustus, door Kampioenen2008, Roosendaal, 10:46u, FC Update

Luis Suarez en Andre Ooijer hadden het tijdens PSV-Ajax een paar keer flink met elkaar aan de stok. De twee zochten elkaar geregeld op en vochten, fysiek en verbaal, een paar pittige duels uit. Suarez begrijpt weinig van het optreden van de PSV'er.

'Ooijer zocht de hele tijd ruzie, ik snap dat niet', zei hij na de wedstrijd tegen FCUpdate.nl. 'Een paar jongens in de ploeg hadden me daar al voor gewaarschuwd, volgens hen doet Ooijer dat altijd. Zelf had ik nog nooit tegen hem gespeeld. Maar ik weet ook niet wat hij deed, misschien hoopte hij me te provoceren of zo'.

Ooijer zelf reageerde zondagmiddag geïrriteerd op vragen hierover. 'Zeg, ben jij van de scheidsrechtersbond ofzo?', beet hij een journalist toe, die een vraag over zijn duels met Suarez stelde. 'Het gaat helemaal niet om Suarez tegen Ooijer, het was Ajax tegen PSV. En als Suarez vindt dat ik ruzie zocht, moet hij dat maar tegen mij komen zeggen. Ik ga niet via de media met hem in discussie', zei hij tenslotte.
Schitterend!
pi_71944595
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

Mwoah, alleen de Koef en Lazovic scoren te weinig, maar die vallen ook vaak in. Bakkal is toch gewoon een middenvelder?
Hij werd toch in het rijtje gezet als argument tegen mijn stelling. Ga dan achteraf niet zeuren
pi_71944618
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

En hij vergeet Afellay. 13 uit 28 vorig seizoen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:33:14 #100
53851 BoNi
pi_71944630
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:32 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij werd toch in het rijtje gezet als argument tegen mijn stelling. Ga dan achteraf niet zeuren
Ach ja en jij 'vergeet' vervolgens voor het gemak Afellay maar even in je rijtje te zetten .
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')