Yup Urby vond het niet nodig om met Manolev mee te lopen, dus stond hij opeens tegenover Amrabat en Manolevquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:24 schreef fathank het volgende:
Overigens werd Atouba ook een aantal keer overlopen omdat hij tegenover 2 man kwam te staan. Dan krijgt iedere verdediger het moeilijk. Zelfs als je Paolo Maldini heet.
Ik gok op NAC thuis 1-4quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Zullen we dit gewoon lekker wedstrijd voor wedstrijd bekijken? Ajax zou Ajax niet zijn om zich tegen een van deze tegenstanders op hele onnodige/knullige wijze te verslikken.
VVV uit was de vorige keer ook geen zekerheidje. NAC is echt een defensief en countersterke ploeg, absoluut voor uitkijken.quote:
16 punten is realistisch gezien goed mogelijk. Mensen die 21 punten verwachten hebben de laatste jaren echt niet opgelet... Alle uitwedstrijden worden lastig en NAC thuis ook.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:11 schreef Rumille het volgende:
Programma:
Sparta thuis
Heracles uit
NAC thuis
VVV uit
ADO thuis
Roda uit
Willem II thuis
Als je in deze 7 wedstrijden minimaal 16 punten haalt, dan ben je gewoon goed op weg.
Ja dat was inderdaad een strakke bal, jammer dat Rommedahl hem niet kon dood leggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef fathank het volgende:
En dan is het wel weer lekker makkelijk om Atouba af te branden en een miskoop te noemen. Maar als ik dan even het moment in de eerste minuut erbij pak waarbij hij die crossbal op Rommedahl geeft over een metertje of 50 á 60 alsof het niks is kun je best wel wat.
Ik denk dat hij ook gewoon leeg was, daarom snapte ik ook niet dat er geen 3e wissel kwam.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef fathank het volgende:
En dan is het wel weer lekker makkelijk om Atouba af te branden en een miskoop te noemen. Maar als ik dan even het moment in de eerste minuut erbij pak waarbij hij die crossbal op Rommedahl geeft over een metertje of 50 á 60 alsof het niks is kun je best wel wat.
hahaquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:14 schreef Prosac het volgende:
Jezus tering, die eerste link is ook van 15 juni zie ik net.
Het is misschien naief om 21 punten te verwachten, maar als je uit deze serie wedstrijden geen 21 punten haalt, kun je het kampioenschap tijdens de kerst alweer op je buik schrijven. In deze serie moet je de buffer opbouwen, die je in november en december kunt en zal verspelen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
16 punten is realistisch gezien goed mogelijk. Mensen die 21 punten verwachten hebben de laatste jaren echt niet opgelet... Alle uitwedstrijden worden lastig en NAC thuis ook.
Eens. Al ga ik voor 17/18 punten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef twi het volgende:
[..]
Het is misschien naief om 21 punten te verwachten, maar als je uit deze serie wedstrijden geen 21 punten haalt, kun je het kampioenschap tijdens de kerst alweer op je buik schrijven. In deze serie moet je de buffer opbouwen, die je in november en december kunt en zal verspelen.
Alles minder dan 18 punten zou teleurstellend zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Eens. Al ga ik voor 17/18 punten.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sparta, Heracles, NAC, VVV, ADO, Roda en Willem II moeten gewoon 21 punten zijn, minimaal 18 en een ongelukkig gelijkspel. Als je dan in die drie wedstrijden daarna minimaal 4 punten haalt, scoor je meer dan prima en dan moet ik nog maar eens zien of AZ, Twente, PSV (en Feyenoord) dat kunnen nadoen.
Je moet echt nu gaan werken naar AZ uit en die reeks wedstrijden is daar perfect voor. Tussendoor natuurlijk nog een beetje presteren in de Europa League.
Onzin, wie zegt dat a) de concurrent alles wint b) Ajax tijdens die lastige wedstrijden geen punten pakt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef twi het volgende:
[..]
Het is misschien naief om 21 punten te verwachten, maar als je uit deze serie wedstrijden geen 21 punten haalt, kun je het kampioenschap tijdens de kerst alweer op je buik schrijven. In deze serie moet je de buffer opbouwen, die je in november en december kunt en zal verspelen.
De lastige wedstrijden van Ajax zullen niet allemaal gewonnen gaan. En dat kan best, net zoals je best een lastige wedstrijd bij PSV uit kunt verliezen. Sommigen zullen gewonnen worden, en sommigen zullen gelijk gaan. Ik denk dat er zelden een seizoen is geweest waar Ajax bovengemiddeld goed of bovengemiddeld slecht presteert in de (sub)topwedstrijden. Dat betekent alleen dat je daar ook je voordeel niet echt pakt, waardoor je dat dit jaar voor de verandering maar eens beter een keer tegen de kleintjes kunt doen. Kortom, de komende paar wedstrijden zijn gewoon heel belangrijk, als je terug kijkt op hoe het de afgelopen paar seizoenen is gegaan (RKC uit, Excelsior thuis, Sparta uit, NAC thuis, Willem II uit).quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Onzin, wie zegt dat a) de concurrent alles wint b) Ajax tijdens die lastige wedstrijden geen punten pakt?
Je kan zelfs wat eventueel opgelopen schade herstellen...
Heb je je 'oude' ID-kaart al moeten inleveren? Anders lijkt het me dat het bonnetje geldig is. Je zou toch gewoon moeten kunnen reizen als je opgaat voor verlenging van je ID?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:14 schreef mrsjaak2 het volgende:
ff vraagje.
ik heb mijn id-kaart laten verlengen en ik moet hier nog een week op wachten. Ik heb wel een bonnetje van het gemeentehuis meegekregen waar mijn naam en dergelijk op staan. kan ik wel gewoon donderdag naar ajax toe of doen ze daar moeilijk over. ook als ik mijn verhaal uitleg.
die oude heb ik in moeten leveren idd. ik kan de helpdesk van ajax nu niet bereiken, heb ze al wel een mailtje gestuurd. hopelijk dat daar nog op wordt geantwoordquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb je je 'oude' ID-kaart al moeten inleveren? Anders lijkt het me dat het bonnetje geldig is. Je zou toch gewoon moeten kunnen reizen als je opgaat voor verlenging van je ID?
Neem in ieder geval wel je rijbewijs mee of iets anders waarmee je kunt aantonen wie je bent. Dat is het minste dat je in dit geval kunt doen.
Morgen weer even bellen. Denk dat het wel in orde komt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:23 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
die oude heb ik in moeten leveren idd. ik kan de helpdesk van ajax nu niet bereiken, heb ze al wel een mailtje gestuurd. hopelijk dat daar nog op wordt geantwoord
Die waren er wel, maar dat was in tijden die we niet nog eens zullen meemaken vrees ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat er zelden een seizoen is geweest waar Ajax bovengemiddeld goed of bovengemiddeld slecht presteert in de (sub)topwedstrijden.
a) AZ gaat wat mij betreft die reeks wel winnen en b) is alleen maar hopen op beter. Hoe je het ook wend of keert, uit die reeks van 7 MOET er resultaat komen, anders ben je bij de winterstop al kansloos.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, wie zegt dat a) de concurrent alles wint b) Ajax tijdens die lastige wedstrijden geen punten pakt?
Je kan zelfs wat eventueel opgelopen schade herstellen...
De beslissingen vallen bijna altijd in de 2e seizoenshelft, mits je natuurlijk niet al te ver achterstaat in de winterstop. Ze moeten het wel heel erg bont maken om in de winterstop al kansloos te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
a) AZ gaat wat mij betreft die reeks wel winnen en b) is alleen maar hopen op beter. Hoe je het ook wend of keert, uit die reeks van 7 MOET er resultaat komen, anders ben je bij de winterstop al kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |