abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71930778
Ik kwam net toevallig langs een filmpje van "mosh-pits".
Op het filmpje zie je mensen die vooraan het podium staan bij een band en in het rond slaan en trappen.
Is het de bedoeling dat je elkaar raakt of gaan ze gewoon zogenaamd "los" op de muziek?

Wat is de bedoeling? Heb je er weleens tussen gestaan?

Filmpje ter illustratie:
pi_71930791
Dat is wel een extreem voorbeeld, OldJeller.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_71930812
tvp!
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_71930822
lekker gezellig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:37:32 #5
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_71930864
Ik maak hem altijd / ga er altijd in staan.. is gewoon geweldig en er zijn wel degelijk regels.. als het goed is kom je er zonder kleerscheuren uit hoor.. hoogstens een paar blauwe plekken.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_71930904
mosh pits zijn voor losers
Die Ananas (Ananas comosus) ist eine Pflanzenart aus der Familie der Bromeliengewächse (Bromeliaceae). Sie ist ursprünglich in Amerika heimisch und wird heute weltweit in den tropischen Gebieten als Obstpflanze angebaut.
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:39:13 #7
220833 plus44
Your favorite redneck!
pi_71930913
3 hoeraatjes voor pits e.d.
Poison The Well, yo!
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:39:21 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71930917
Ik heb het zonder geluid bekeken, maar afgezien van het rondtrappen valt het nog wel mee eerlijk gezegd Heb het vroeger (toen ik nog jong en wild was ) wel extremer meegemaakt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:43:53 #9
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_71931027
Moshpits
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:45:14 #10
177114 Demon_Hunter
pi_71931059
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:38 schreef blankensteyn het volgende:
mosh pits zijn voor losers
Waarom wie vallen we lastig ?
pi_71931559
Ik, als meisje zijnde, vind het soms leuk om al mijn agressie eruit te gooien in een moshpit. Bij muziek die in mijn ogen (oren) zo vet is dat rondspringen op de beat niet goed genoeg is, is een moshpit op z'n plaats.
Natuurlijk word je vast wel eens hard geraakt, maar als je daar bang voor bent moet je er ook niet in gaan.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:08:35 #12
262333 chris10
Be yourself and fuck the world
pi_71931736
Merk dat mannen 't nog steeds lame vinden als vrouwen ook in een mosh pit staan... de meesten durven je amper aan te raken of zeggen sorry als dat gebeurt. Overigens kom ik bij concerten en tijdens festivals steeds minder vaak een goede mosh pit tegen; tegenwoordig zijn die duffe circle pits populairder!

Overigens zijn mosh pits heel vriendelijk, ook al ziet 't er misschien agressief uit!
pi_71931778
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik maak hem altijd / ga er altijd in staan.. is gewoon geweldig en er zijn wel degelijk regels.. als het goed is kom je er zonder kleerscheuren uit hoor.. hoogstens een paar blauwe plekken.
Maar wat doe je dan, wat is de bedoeling?
Duwen en slaan, maar ook weer niet iemand gericht neerslaan.. hoe precies?
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:10:24 #14
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_71931787
Er zijn grenzen. Van die mongolen die zo in het wildeweg aan het slaan zijn (zoals in het filmpje), die zijn schijtirritant. Vooral als de dan ook nog van die spike-armbanden hebben.

Voor de rest is het wel grappig om te zien en soms wel lachen om er zelf ook in te springen.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:11:26 #15
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_71931820
WTF

Devolutie in optima forma.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:11:32 #16
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_71931823
Wall of Death, dat is het betere werk
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_71931895
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef chris10 het volgende:
Merk dat mannen 't nog steeds lame vinden als vrouwen ook in een mosh pit staan... de meesten durven je amper aan te raken of zeggen sorry als dat gebeurt. Overigens kom ik bij concerten en tijdens festivals steeds minder vaak een goede mosh pit tegen; tegenwoordig zijn die duffe circle pits populairder!
Klopt wel. Ik merk dat ze zich meer inhouden zodra er een vrouw/meisje instaat, maar dan kom ik ook niet aan mijn exercise. Als het te hard is ren ik toch gewoon weg. :
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:14:17 #18
266329 Funkstarr
whatever floats your boat
pi_71931904
Schijtirritant, je kan ook gewoon niet normaal bewegen op die muziek en dan als last resort gaat men elkaar dan maar de schedels inbeuken, jottem.
pi_71931930
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:10 schreef Billy_Talent het volgende:
Er zijn grenzen. Van die mongolen die zo in het wildeweg aan het slaan zijn (zoals in het filmpje), die zijn schijtirritant. Vooral als de dan ook nog van die spike-armbanden hebben.

Voor de rest is het wel grappig om te zien en soms wel lachen om er zelf ook in te springen.
Maar eigenlijk is het gewoon een beetje wild tussen elkaar springen en wat geduw en getrek?
Of wel wat meer de handjes laten wapperen?
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:16:38 #20
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71931989
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik belandde een keer in zo'n duwpartij bij een metalbandje in Arnhem. Ik struikelde, maar raakte de grond niet eens. Werd meteen bij mijn schouders omhoog gesleurd, en dat is best fijn tussen een paar wildebrassen met kisten aan hun voeten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:17:56 #21
236839 TimKuik
pi_71932039
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef chris10 het volgende:

Overigens zijn mosh pits heel vriendelijk, ook al ziet 't er misschien agressief uit!
Hmmzz, bij Anti-Flag op Lowlands vorig jaar heb ik een 17(?) jarig meisje naar de EHBO moeten dragen omdat die niet meer reageerde (was plat op haar smoel gegaan).. Verder boeien vrouwen in een moshpit me niet, ze kiezen er zelf voor. Geen speciale behandeling dus.
pi_71932259
Vrouwen tussen een stel wilde buffels zou ik inderdaad wel wat vreemd vinden.
Überhaupt het hele fenomeen.. maar vrouwen ertussen?
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:25:34 #23
262333 chris10
Be yourself and fuck the world
pi_71932275
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef TimKuik het volgende:
Verder boeien vrouwen in een moshpit me niet, ze kiezen er zelf voor. Geen speciale behandeling dus.
Da's de juiste spirit! 't Is echt irritant als mannen/jongens zich inhouden... ik kies er idd toch zelf voor?
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:26:26 #24
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_71932306
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:15 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Maar eigenlijk is het gewoon een beetje wild tussen elkaar springen en wat geduw en getrek?
Of wel wat meer de handjes laten wapperen?
Ik heb er niet zo veel ervaring mee, maar er zijn verschillende soorten pits.

Het wild tegen elkaar aanspringen vind ik nog wel prima. Duwen en trekken hoort er niet echt bij volgens mij.

Handjes laten wapperen vind ik niet nodig, maar sommigen helaas wel.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_71932309

Niet weten wat n mosh-pit is..
I'm not a sinner.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:27:40 #26
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_71932358
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:25 schreef chris10 het volgende:

[..]

Da's de juiste spirit! 't Is echt irritant als mannen/jongens zich inhouden... ik kies er idd toch zelf voor?
Maar straks maakt iemand je stuk
Vrouwen zijn breekbaar
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:28:44 #27
236839 TimKuik
pi_71932400
Wat ik ook leuk vind zijn van die sukkels die aan de rand van de pit mensen staan te meppen keihard door de pit te douwen en ze dan zo lang mogelijk in het midden proberen te houden.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:29:21 #28
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_71932425
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Hmmzz, bij Anti-Flag op Lowlands vorig jaar heb ik een 17(?) jarig meisje naar de EHBO moeten dragen omdat die niet meer reageerde (was plat op haar smoel gegaan).. Verder boeien vrouwen in een moshpit me niet, ze kiezen er zelf voor. Geen speciale behandeling dus.
Waarna je d'r iPod etc. even controleerde op gekopierde muziek?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:29:56 #29
236839 TimKuik
pi_71932445
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:29 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Waarna je d'r iPod etc. even controleerde op gekopierde muziek?
Juist
pi_71932496
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef Ezechielk het volgende:
Wall of Death, dat is het betere werk
Net even bekeken. Twee partijen tegenover elkaar en dan zo hard mogelijk tegelijkertijd naar de andere kant rennen en iemand neerbeuken?
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:32:55 #31
236839 TimKuik
pi_71932546
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Net even bekeken. Twee partijen tegenover elkaar en dan zo hard mogelijk tegelijkertijd naar de andere kant rennen en iemand neerbeuken?
Dat heb je juist..

pi_71932552
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Zeer grappig om te zien.
Ik ga altijd 5 meter verderop staan.
I'm not a sinner.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:38:12 #33
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_71932739
Leuk liedje op zich. Kende Irate helemaal niet
AFC AJAX
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:39:06 #34
236839 TimKuik
pi_71932776
Tevens valt het qua geweld wel me, het ergste wat me ooit is overkomen is dit:

Daar zag je na 2 dagen niks meer van, ik denk dat ik een horloge had geschampt ofzo.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:41:16 #35
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_71932862
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:49:14 #36
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_71933195
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:10 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Maar wat doe je dan, wat is de bedoeling?
Duwen en slaan, maar ook weer niet iemand gericht neerslaan.. hoe precies?
Je beukt gewoon tegen elkaar aan. Zie het niet als agressie.

Het filmpje in de OP zijn misschien wel erg extreme voorbeelden.
Als je nog nooit live een punk- of hardcore punkband in actie hebt gezien kunt je moeilijk voorstellen waarom het gedaan wordt en wat er leuk aan is.
Want veel trancers/mainstreamers/mooiboys denken dat het doel van een moshpit het "pijnigen" is. En dat is zeker niet waar. Als iemand valt staan er meteen 6 man naast die hem weer optillen. Zie het als broederschap.
Vroeger had je kleine zaaltjes waarin dit soort bandjes spelen en daar was weinig plaats en ontstond een soort pogo-dans die uitgroeide tot een mosh pit.

Chicks in de moshpit moet kunnen btw, maar geen meisjes van 1.60m waarbij het hoofd op ellebooghoogte zit van een gemiddelde man, want dat gaat niet lang goed. Een meid van 1.80m in de pit levert geen problemen op.
Sommige bands zorgen voor een girl-pit tijdens een nummer en vragen of er geen mannen de pit in willen.

Wil je je frustraties kwijt in een mosh pit dan is het geen goed plan om mensen gericht te gaan slaan.
De meesten gaan namelijk voor de fun in de pit en als ze in de gaten hebben dat iemand gericht aan het slaan is dan werken ze je er gemakkelijk uit met de meerderheid.
Spike armbanden in de pit is ook geen goed plan. Zelf zorg ik ook dat ik geen horloges ofzo om heb.

Zelf heb ik me nog nooit pijn gedaan in een pit. Vind het trouwens de enige heteroman-dans die bestaat.

Een ander misverstand is dat moshpits horen bij lompe metal muziek en langharige apen.
Echte goeie pits kom je tegen bij snelle (positieve) punkrock.
pi_71933259
Maar elke "mosh-pit" is dus verschllend. Het kan zo zijn dat er alleen wat wild wordt rondgesprongen, maar het kan ook zijn dat er handen en voeten rondvliegen.
Als je plots een klap in je gezicht krijgt, heb je dat dan ook te accepteren als "part of the game" of..
pi_71933344
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Als je nog nooit live een punk- of hardcore punkband in actie hebt gezien kunt je moeilijk voorstellen waarom het gedaan wordt en wat er leuk aan is.
Want veel trancers/mainstreamers/mooiboys denken dat het doel van een moshpit het "pijnigen" is. En dat is zeker niet waar. Als iemand valt staan er meteen 6 man naast die hem weer optillen. Zie het als broederschap.
Vroeger had je kleine zaaltjes waarin dit soort bandjes spelen en daar was weinig plaats en ontstond een soort pogo-dans die uitgroeide tot een mosh pit.

Chicks in de moshpit moet kunnen btw, maar geen meisjes van 1.60m waarbij het hoofd op ellebooghoogte zit van een gemiddelde man, want dat gaat niet lang goed. Een meid van 1.80m in de pit levert geen problemen op.
Sommige bands zorgen voor een girl-pit tijdens een nummer en vragen of er geen mannen de pit in willen.

Wil je je frustraties kwijt in een mosh pit dan is het geen goed plan om mensen gericht te gaan slaan.
De meesten gaan namelijk voor de fun in de pit en als ze in de gaten hebben dat iemand gericht aan het slaan is dan werken ze je er gemakkelijk uit met de meerderheid.
Spike armbanden in de pit is ook geen goed plan. Zelf zorg ik ook dat ik geen horloges ofzo om heb.

Zelf heb ik me nog nooit pijn gedaan in een pit. Vind het trouwens de enige heteroman-dans die bestaat.

Een ander misverstand is dat moshpits horen bij lompe metal muziek en langharige apen.
Ah, dat verklaart een boel, dank.
"pogo" die term heb ik vroeger weleens gehoord!
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:53:27 #39
236839 TimKuik
pi_71933360
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef OldJeller het volgende:
Als je plots een klap in je gezicht krijgt, heb je dat dan ook te accepteren als "part of the game" of..
Als het niet expres op jou gericht is moet je het accepteren, kan altijd gebeuren.

Als het wel expres op jou gericht is kan je overwegen de persoon een poeier in z'n maag te geven ofzo. Of gewoon aan hem vragen waar hij mee bezig is.
pi_71933406
quote:

[..]

Eensch!
pi_71933414
Ik doe er nooit aan mee, meer zelfs, ik ga ervan weg
en ze draaien ook zelden deze muziek op de feestjes waar ik naartoe ga, dus kom het niet zo vaak tegen
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:55:17 #42
220833 plus44
Your favorite redneck!
pi_71933424
quote:

[..]

wikipedia had het niet beter kunnen zeggen!
Poison The Well, yo!
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:59:46 #43
236839 TimKuik
pi_71933599
Ik heb ook wel eens een Turk uit mijn klas meegenomen naar een optreden, eerst durfde hij niet maar daarna was ie helemaal verkocht.
pi_71933795
quote:

pi_71933803
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:53 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Als het niet expres op jou gericht is moet je het accepteren, kan altijd gebeuren.

Als het wel expres op jou gericht is kan je overwegen de persoon een poeier in z'n maag te geven ofzo. Of gewoon aan hem vragen waar hij mee bezig is.
Behoorlijk arbitrair dus in zo'n wilde situatie.

Oja, hier wilde ik je nog op wijzen.
pi_71934145
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:32 schreef TimKuik het volgende:
Dat heb je juist..

Lijken wel hooligans, goed topic .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:17:03 #47
177114 Demon_Hunter
pi_71934326
quote:
Maar elke "mosh-pit" is dus verschllend. Het kan zo zijn dat er alleen wat wild wordt rondgesprongen, maar het kan ook zijn dat er handen en voeten rondvliegen.
Nee, het soort pit is afhankelijk van de metal variant die er gespeeld word.. zogenaamde Hardcore metal bands (walls of jericho bijv) daar heb je echt dat springen en om je heen slaan.. maar punk bands zoals dropkick murphys zorgen meer voor Pongo pitjes waar iedereen als het ware een beetje tegen elkaar aanleunt.. daar zijn grote pits ook minder hard als kleine pits.. als je een kleine pit hebt met 30-40 man dan heb je meer ruimte tussen de mensen en dus is de impact van een beuk veel groter.
pi_71955610
Ben al jaar of 10 bezig met moshen en dan vooral op punk/hardcore shows met weinig mensen. Je kent meestal iedereen die meedoet in de pit. Gewoon vaak een pit ingaan en je weet hoe je bepaalde moves het beste kan ontwijken of opvangen. Headwalks,stagediven of met je benen verticaal de lucht in crowdsurfen is best wel gevaarlijk als je niemand kent. Niet zozeer voor je zelf, maar meer voor de mensen om je heen die niet weten wat er gebeurt. Ooit op jongen in rolstoel gevallen na slechte crowdsurf op een popfestivalletje hier in de buurt en dan ga je wel nadenken over wat je doet bij welk publiek

Om mooie stagedives met salto's te maken is al stuk lastiger, vooral mensen die hebben geskate zijn hier vaak goed in. Ze weten hoe het is om in de lucht te zijn. Crowdsurfen met luchtbedden en bodyboards is vaak ook erg vermakelijk. Hoorde laatst dat je het ook wel vaker op de vaak bij metalbandjes ziet.

Een van de betere moshpits waar ik in heb gestaan afgelopen maanden.

Boring fucking politics that'll get us all shot
Left wing, right wing, you can stuff the lot
Keep your petty prejudice, I don't see the point
ANARCHY AND FREEDOM IS WHAT I WANT ~~Crass
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:10:03 #49
246373 Idler
Simplicity!
pi_71955713
Een beetje beschaafde moshpit kan ik altijd waarderen.
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_71956030
Ik ook, gewoon een beetje tegen elkaar duwen met de schouders en dan weer wegrennen en dan weer tegen elkaar aan beuken, laatst nog gedaan.
  FOK!fotograaf maandag 17 augustus 2009 @ 18:30:09 #51
145146 Andyy
pi_71956279
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:34 schreef OldJeller het volgende:
Ik kwam net toevallig langs een filmpje van "mosh-pits".
Op het filmpje zie je mensen die vooraan het podium staan bij een band en in het rond slaan en trappen.
Is het de bedoeling dat je elkaar raakt of gaan ze gewoon zogenaamd "los" op de muziek?

Wat is de bedoeling? Heb je er weleens tussen gestaan?

Filmpje ter illustratie:
Dat is hardcore mosh (nouja, sommige wat je ervan ziet)
In Nederland zijn de mosh pits meestal gewoon elkaar duwen en beuken met de schouders met ongeschreven regels (persoon die valt omhoog helpen etc)

Maar hardcore moshes(wel dat om je heen slaan en schoppen) zijn gewoon hard, ik heb een keer m'n wenkbrauw open gehad en iemand eens keihard in z'n gezicht geraakt
  FOK!fotograaf maandag 17 augustus 2009 @ 18:31:33 #52
145146 Andyy
pi_71956313
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:10 schreef Billy_Talent het volgende:

Hardcore (of wat dan ook core) en spikes gaan niet echt samen
  FOK!fotograaf maandag 17 augustus 2009 @ 18:37:16 #53
145146 Andyy
pi_71956499
quote:
Er zijn ook verschillende moshpits, je hebt ook Circle pits, dan rennen mensen rondjes en duwen/beuken elkaar/mensen die aan de zijkant van een pit staan

(Muziek is alleen bagger)
pi_71956615
Waar ik een schijthekel aan heb is mensen die langs de kant staan en mensen er ongewild in proberen te duwen/houden.
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:44:15 #55
236839 TimKuik
pi_71956719
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef Conversatie het volgende:
Waar ik een schijthekel aan heb is mensen die langs de kant staan en mensen er ongewild in proberen te duwen/houden.
Klopt, maar als je je bemoeit met de pit door een beetje aan de rand te staan meppen kan je van mij een beuk richting het midden van de pit verwachten. Als je er gewoon staat om het staan laat ik je wel met rust.
pi_71956833
Mensen die door daaraan mee te doen hun arm breken of een andere verwonding oplopen, mogen wat mij betreft zelf de zorgkosten betalen. Wat een idioot fenomeen zeg.
Er gaat niets boven Groningen
pi_71956983
Wat de neuk, iedereen doet hier aan mosh pits? Ik ken niemand die dat ooit heeft gedaan .
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:01:35 #58
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_71957334
Als de kans zich voor doet en het gaat er iets rustiger aan toe dan in het filmpje in de OP, dan spring ik er lekker tussen, een beetje duwen, springen en af en toe een elleboogje links en rechts uitdelen en ontvangen, heerlijk..

Tot nu toe altijd en alleen maar een paar blauwe plekken en wat kleine kneusinkjes opgelopen, nooit iets ernstigs gelukkig, maar dat geeft niet, dat hoort erbij..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_71957408
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat de neuk, iedereen doet hier aan mosh pits? Ik ken niemand die dat ooit heeft gedaan .
Dit is Fok!.
  FOK!fotograaf maandag 17 augustus 2009 @ 19:14:51 #60
145146 Andyy
pi_71957823
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee, mensen die zich aangesproken voelen posten
pi_71958224
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef sander-3 het volgende:
Mensen die door daaraan mee te doen hun arm breken of een andere verwonding oplopen, mogen wat mij betreft zelf de zorgkosten betalen. Wat een idioot fenomeen zeg.
Dat dus. Wat een randdebielen
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:29:14 #62
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:37:23 #63
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_71958653
Dat ik er altijd zo van ga zweten, dat vind ik wel wat minder..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_71962868
Een aantal oude metal vrienden van mij doen het nu nog steeds
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:05:06 #65
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_71966636
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef sander-3 het volgende:
Bij de gemiddelde sport is de kans groter dat je je blesseert, en laten we het maar niet hebben over de impact. Bij een goeie pit heb je hooguit wat blauwe plekken en meer niet.
pi_71967797
Een lekkere pit is heerlijk lekker springen, beetje beuken, duwen.
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:53:38 #67
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_71968035
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:45 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Waarom wie vallen we lastig ?
Zo'n beetje iedereen die er toevallig omheen staat en de band wel wil zien en horen
Ook geen sig dus
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:59:01 #68
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_71968141
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:53 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Zo'n beetje iedereen die er toevallig omheen staat en de band wel wil zien en horen
Iedereen die naar die muziek gaat weet wat een moshpit is, en weet dat een moshpit leuk is en niks met geweld te maken heeft. Ps. bij ieder optreden staan genoeg mensen die niet meedoen aan een moshpit en daar sta je gewoon rustig en heb je nergens last van.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:00:13 #69
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_71968182
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Iedereen die naar die muziek gaat weet wat een moshpit is, en weet dat een moshpit leuk is en niks met geweld te maken heeft. Ps. bij ieder optreden staan genoeg mensen die niet meedoen aan een moshpit en daar sta je gewoon rustig en heb je nergens last van.
En dan krijg je om de 20 seconden een van die wezenlozen tegen je aan gebeukt. Stelletje asocialen
Ook geen sig dus
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:07:07 #70
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_71968327
Sommige mensen beoefenen voor hun hobby een vechtsport of een verdedigingssport.
Dat is ook agressie die je op een positieve manier gebruikt.
Daarbij kunnen ook gewonden vallen. Van buiten lijkt het ook agressiviteit en vijandigheid.
Terwijl ze na de wedstrijd elkaar de hand schudden. Hiervan kun je hetzelfde zeggen als wat hier over een slamdance verteld wordt.

Sommige mensen moeten eens niet zo wereldvreemd zijn en niet direct zaken veroordelen waarvan ze totaal niet weten wat het is.
pi_71971425
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bij de gemiddelde sport is de kans groter dat je je blesseert, en laten we het maar niet hebben over de impact. Bij een goeie pit heb je hooguit wat blauwe plekken en meer niet.
Ja, nee, dat is leuk natuurlijk. Een paar lekkere blauwe plekken zijn nooit weg. Stelletje sukkels.. Als je blauwe plekken zo fijn vind, wil ik je ook wel even in mekaar trappen hoor..
Er gaat niets boven Groningen
pi_71972336
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:53 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Mwah, ik kom wel eens bij de wat meer mainstream bands (Kamelot ed) en daar wil ook wel eens een kleine pit ontstaan.
Maar die zijn altijd ergens vooraan en over het algemeen staan ik en de rest van de mensen die echt voor de muziek komen, wat verder naar achter
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_71972814
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Ik heb er niet zo veel ervaring mee, maar er zijn verschillende soorten pits.

Het wild tegen elkaar aanspringen vind ik nog wel prima. Duwen en trekken hoort er niet echt bij volgens mij.

Handjes laten wapperen vind ik niet nodig, maar sommigen helaas wel.
dan heb je het over pogoën toch? geen mosh pit meer `
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:31 schreef Andyy het volgende:

[..]

Hardcore (of wat dan ook core) en spikes gaan niet echt samen
in de nederlandse hardcore scene worden mosh pits en aanverwanten echt niet gewardeerd
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:10:22 #74
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_71973280
moshpits

oermensens, die een oerdans doen, mannen die zich willen bewijzen als sterkste stoerste man
fail
we zitten reeds in het jaar 2009 hoor

(btw, hardstyle ftw)
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:32:19 #75
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_71975086
ah, jij bent dus degene in dit filmpje?

Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')