quote:
staat volgens mij nog niet in de OPquote:
nee, hij staat nog niet in de wiki...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat volgens mij nog niet in de OP
Ik gaat hem in de wiki zettenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, hij staat nog niet in de wiki...
maar nu is ie in de OP in elk geval gefixt
kan jij met je PR skills niet elke keer de vid. html maken?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, hij staat nog niet in de wiki...
maar nu is ie in de OP in elk geval gefixt
tuurlijk kan datquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan jij met je PR skills niet elke keer de vid. html maken?
Is dat niet keiveel werk voor muckquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan jij met je PR skills niet elke keer de vid. html maken?
preciesquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:24 schreef DaMart het volgende:
Muck heeft een lapo voor reactie #301.
[..]
Gevarieerd uitzicht vanaf het Starbucksterras.
die keren dat je ff inlogt is al superquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat
maar ik ben er natuurlijk niet altijd
maar àls ze er is, is het slechts 2 seconden werkquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat niet keiveel werk voor muck? Ze is er ook niet elk topic enzo...
Ennieweej, ik heb de OP in de wiki nu zo gemakt dat er én het filmpje én het userblok instaan. De TS kan dan naar keuze wat weglaten. Of allebei laten staan. Graag hoor ik van iedereen wat ie toffer vindt:filmpje "schaakbord" van User Icons allebei
McDonalds produceert ook geen echt eten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:41 schreef BrandX het volgende:
Irritatie: heerlijk gegeten hebben en nog steeds honger hebben.
McDonaldsquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
McDonalds produceert ook geen echt eten.
Ik viel bijna zelf flauw van mijn scheetquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik viel bijna zelf flauw van mijn scheet
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
McDonalds
Heerlijk aardappeltjes gebakken, met een kipschnitzeltje en appelmoes gegeten
geen toetjequote:
allebeiquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat niet keiveel werk voor muck? Ze is er ook niet elk topic enzo...
Ennieweej, ik heb de OP in de wiki nu zo gemakt dat er én het filmpje én het userblok instaan. De TS kan dan naar keuze wat weglaten. Of allebei laten staan. Graag hoor ik van iedereen wat ie toffer vindt:filmpje "schaakbord" van User Icons allebei
Fernandesreclame op een willekeurig treinstation in NL...quote:
Wij kwamen er in Parijs in de buurt van het hotel bij uit. En ja, het is schreeuwend duur, maar wel lekker voor een keertje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga niet naar een apart station om koffie te halen.
Sowieso is Starbucks op de stations (veel) te duur..
quote:
Genoteerd.quote:
wie had het over naar een speciaal station gaan dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga niet naar een apart station om koffie te halen.
Sowieso is Starbucks op de stations (veel) te duur..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:01 schreef MPG het volgende:
Fernandesreclame op een willekeurig treinstation in NL...
Moet jij niet het bordje dat erboven zit fotograferen![]()
Ik niet.quote:
daar kom ik zo langsquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ede-Wageningen_159.503.jpg? Neuh, dank je
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet.
Heb wel gerookte makreel uit de rookoven van schoonOA gekregen.
Die had ik een paar weken van schoonp_A_quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet.
Heb wel gerookte makreel uit de rookoven van schoonOA gekregen.
[MPG]quote:
Dan kan ik over een half uur naar je zwaaien?quote:
ik werk ma/di/wo van 8 tot 16.30, do inpakken en richting biddinghuizenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin in volgende week. Een intake workshop na werktijd. Dan ben ik van 7-21 uur op mijn werk
*sluit e-mail van werk weer.
ik weet niet of MPG dat wel lust eigenlijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef OA het volgende:
[..]
[MPG]
Muck, wanneer gaat jouw pa makreel roken?![]()
[/MPG]
Ik werk maar 4 dagen, morgen moet _A_ een keer invallen, zodat ze extra vrije dagen heeft. Het islandhoponderzoek begint nu de voorkeur te krijgen. Dat zou dan januari/februari zijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik werk ma/di/wo van 8 tot 16.30, do inpakken en richting biddinghuizen
Makreel roken... is weer eens wat anders dan tabakquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet niet of MPG dat wel lust eigenlijk
En de kans dat mijn pa makreel rookt is vele malen groter dan dat de schoonMuck het doet
over exact een half uur jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kan ik over een half uur naar je zwaaien?
we hebben meer dan 300 foto's gemaakt, dus dat moet lukkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef OA het volgende:
Muck en MPG, ik verwacht van jullie ook zoiets natuurlijk![]()
[showcase]Parijs
en precies daarom koop ik vrijwel nooit meer makreel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:35 schreef Pheno het volgende:
Goede makreel isDie van schoonp_A_ was ook prima, even fileren en weg was hij
Weinig graat is een makreel, dat fileert een stuk beter. Je hebt wel eens van die cheape vis waar je bij gaat huilen hoeveel graat er in zit
op de markt hier, bij een bepaald kraampjequote:Op zondag 16 augustus 2009 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
en precies daarom koop ik vrijwel nooit meer makreel.
Of er zit een ton graat in, of het smaakt naar potgrond
*jaloersquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
op de markt hier, bij een bepaald kraampjeZo mals, valt zo van de graad. Heerlijk
in de intercity van driebergen-zeist naar arnhemquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:46 schreef Pheno het volgende:
Waar? Al was het in de ICE waar ik zat ook daadwerkelijk stilEn in Japan is het helemaal not done om überhaupt in een coupe te gaan telefoneren
Voordeel van allemaal visboeren uit Scheveningen op de markt hebben staan natuurlijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
*jaloers
De visboer hier kan kibbeling al verprutsen, dus ik begin er niet meer aan
Das niet gek met die rare taal van ze daarquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
Maar in japan zijn ze dan ook veel verder met mobiele telefonie, die typen alleen maar, praten heb ik ze bijna niet kunnen betrappen met hun mobieltjes
wij hebben ook al veel te veel plannen voor de volgende vakantiequote:Op zondag 16 augustus 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
Saba
Trinidad
En toch nog twijfelen. Ik denk dat ik maar een dobbelsteen ga gooien.
Dat klopt, dat is leuk. mensen die bezig zijn en dan nog dom kijken dat de verbinding weg isquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
in de intercity van driebergen-zeist naar arnhem
fuck, nu heb ik zin in visquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voordeel van allemaal visboeren uit Scheveningen op de markt hebben staan natuurlijk
jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is leuk. mensen die bezig zijn en dan nog dom kijken dat de verbinding weg isElke dag opnieuw.
Eigenlijk is hun taal vrij logisch. Werkwoorden achteraan, en als het onderwerp al duidelijk is, laat je het weg. Ik heet Pheno is daar dan ook niet watashi wa Pheno desu, maar Pheno desu.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet gek met die rare taal van ze daar
Niet. Hij houdt het bij halfzware shagquote:
Hoezo proberen? het is nu echt niet te warm of zoquote:
dan moeten we een keer de koelkast van EauAh gaan plunderenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet. Hij houdt het bij halfzware shag.
Ik voel me verre van lekker. Dus ja, proberen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo proberen? het is nu echt niet te warm of zoof heb ik iets gemist en moet ik in MPG terugleesmodus gaan?
Dan wel. geen pilletjes slikken, die werken toch niet. Slaap zequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik voel me verre van lekker. Dus ja, proberen.
Makreel?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef OA het volgende:
[..]
[MPG]
Muck, wanneer gaat jouw pa makreel roken?![]()
[/MPG]
Ik vond het een tof idee, totdat ik de commentaren in dat topic zagquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef OA het volgende:
Muck en MPG, ik verwacht van jullie ook zoiets natuurlijk![]()
[showcase]Parijs
Jullie zijn welkom hoor!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
dan moeten we een keer de koelkast van EauAh gaan plunderen
Ah, dezelfde tijden dus.. Alleen ben ik woensdag al vrijquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik werk ma/di/wo van 8 tot 16.30, do inpakken en richting biddinghuizen
Gewoon een jouwbuis filmpje maken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Makreel?
Ik vond het al heel wat dat ik een halve forel gegeten heb![]()
....
[..]
Ik vond het een tof idee, totdat ik de commentaren in dat topic zag...
Dan knutsel ik liever een ouwehoerverhaal gelardeerd met kiekjes in TRV denk ik.
Uiteraard, ik zou ook een leuk verhaaltje met foto's maken in TRV.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vond het een tof idee, totdat ik de commentaren in dat topic zag...
Dan knutsel ik liever een ouwehoerverhaal gelardeerd met kiekjes in TRV denk ik.
Trusten, bokskindjequote:
I am a Japannerquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
Maar in japan zijn ze dan ook veel verder met mobiele telefonie, die typen alleen maar, praten heb ik ze bijna niet kunnen betrappen met hun mobieltjes
en nog een testquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 071 Pheno
02. 039 Muck
03. 036 marcb1974
04. 030 BrandX
05. 021 indahnesia.com
06. 019 Dr_Flash
07. 014 DaMart
08. 014 goldfinger1963
09. 014 MPG
10. 013 Pien85
11. 013 OA
12. 010 Sjowhan
13. 010 Papierversnipperaar
14. 005 Aarti
15. 003 JortK
16. 003 dndiek
17. 001 Fha
18. 001 MaleDuck
19. 001 eer-ik
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van donderdag 13 augustus 2009
66. 058 Ladylike
71. 057 Bengeltje
72. 056 goldfinger1963
90. 048 Dr_Flash
quote:Top 100 van vrijdag 14 augustus 2009
82. 052 goldfinger1963
89. 051 Frutsel
91. 050 Pheno
quote:Top 100 van zaterdag 15 augustus 2009
13. 093 Pheno
quote:Top 100 van zondag 16 augustus 2009
09. 138 Pheno
55. 064 Dr_Flash
63. 059 Papierversnipperaar
tsss... zit ik hier weer op mn werk...quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat op deze nationale vrije dag.
en wat vieren we vandaag?quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat op deze nationale vrije dag.
3x niets ?quote:
quote:
tja, niet iedereen heeft evenveel geluk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss... zit ik hier weer op mn werk...
Zover zijn we hier nog nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Onafhankelijkheid van de Nederlanders
Koppijn, ogen die uit hun kassen springen, misselijk en een bonk trillen.quote:
oh, minder goed gekozen moment voor je ogen om uit je kassen te springen inderdaad. Dat hadden ze beter na je verhuizing kunnen doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Koppijn, ogen die uit hun kassen springen, misselijk en een bonk trillen.
maar moet werken, want nog het nodige regelen voordat ik vanaf de 20ste vrij ben om te verhuizen.
mjah. Dat soort dingen gebeuren. Ik overleef het welquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh, minder goed gekozen moment voor je ogen om uit je kassen te springen inderdaad. Dat hadden ze beter na je verhuizing kunnen doen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Koppijn, ogen die uit hun kassen springen, misselijk en een bonk trillen.
maar moet werken, want nog het nodige regelen voordat ik vanaf de 20ste vrij ben om te verhuizen.
para zit er al in, tegen de hoofdpijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]wat heb je gedaan?
En zou je er niet eens wat paracetamol ingooien toch maar even wel je bed in gaan vanmiddag?
Beterschap iig
Goed zoquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
para zit er al in, tegen de hoofdpijn.
succes met de verhuizing in ieder geval, de rest zal wel overgaan mag ik zo hopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah. Dat soort dingen gebeuren. Ik overleef het welHoop ik.
Wie ben jij? En waarom had ik geen e-mail met plaatjes er in?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee want ik sta niet in het filmpje![]()
![]()
![]()
Moah, ik Torrent met 160-180kb/sec volcontinue, dus ik denk dat het een foutje van hun kant is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef Pheno het volgende:
Of het is een loze waarschuwing en doet hun meter het niet goed
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef MrManiak het volgende:
Oooh, wat een heerlijk bakkie pleur heb ik in m'n handen
Uhm, die heb ik wel ergens .quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
hmz... een key nodig.. voor dat VSO dinges.. anders heb ik een lelijke tekst door mijn beeld zie ik wel.
Nou vertel het eensquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:29 schreef Pheno het volgende:
Je kunt beter vragen wat ik hier doe, de rest is crew of geweest.
Zelfs ik een paar seconden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:29 schreef Pheno het volgende:
Koffie drinken?quote:
Maar voor jou geldt een gedoogbeleid.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:29 schreef Pheno het volgende:
Ok, in dat gevalquote:
quote:
Way ahead of youquote:
Uitgelachen worden.quote:
Pinguins zijn dan ook best tof.quote:
Waar zei ik dat?quote:
Laatst nog in mijn fobo. Of was dat iemand anders? of toch eens mijn pm's lezen?quote:
heel goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:29 schreef BrandX het volgende:
heel klein beetje opgeknapt meld ik mij even.
Hihi hahaquote:
kandidaat waarvoor?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
Zal ik me maar weer kandidaat stellen? De teleurstelling.
Klodols deel II ofzo.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:42 schreef Pheno het volgende:
Zo nog een wrap met verse quacamole naar binnen werpen
Eerst maar weer wachten of er een externe solli komt. Zal wel weer niet.quote:
Er zou toch geen Idols komen?quote:
tis inmiddels wel traditie om te solliciteren. Die kan je niet zomaar opzij schuiven hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
Zal ik me maar weer kandidaat stellen? De teleurstelling.
wil je nou nog steeds een blauwe wordenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst maar weer wachten of er een externe solli komt. Zal wel weer niet.
nee wordt de Odolsquote:
goeie vraagquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie ben jij? En waarom had ik geen e-mail met plaatjes er in?
Elke ochtend. dat is gezond.quote:
Dat kan zomaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis inmiddels wel traditie om te solliciteren. Die kan je niet zomaar opzij schuiven hoor!
dan hebben ze niks meer te lachenquote:
Dan lachen ze je uit omdat je de hoop hebt opgegevenquote:
heb al ijs op dankjequote:
Daar staat niet dat er extern gezocht wordtquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:34 schreef OA het volgende:
Ph, haal die open solli maar weer van stal... V&A
Vandaar een open solli...quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar staat niet dat er extern gezocht wordt
Wel een lachen subforum om te modden....quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:34 schreef OA het volgende:
Ph, haal die open solli maar weer van stal... V&A
teveel moeite, dat wordt toch wel weer intern opgelost.quote:
Een gesloten solli dan maarquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
teveel moeite, dat wordt toch wel weer intern opgelost.
Dat is het al. Als geen mod een goed woordje voor je doet kom je er zeker nietquote:
Wie zit er OP fok? Kan je daar op zitten dan? Zou een stoel niet beter zitten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
je zit op fok dus het zal meevallen
Ik post wel in elk FC-topic dat Pheno beschikbaar is. Simpeler kan nietquote:
hoe dat zo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:20 schreef BrandX het volgende:
Ik wou dat ik niet zo sterk en slim was als dat ik ben
Marcquote:
ik post mijn tieten wel even internquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het al. Als geen mod een goed woordje voor je doet kom je er zeker niet
Dan had ik maanden terug al van bepaalde acties afgezien.quote:
Ja sorry hoor, ik ga geen echte fotos in mijn fobo plaatsenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
[verzuurde modus]
Oh, en verder heb ik een broertje dood aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn, gewoon, omdat het kan en hun eigen leven te kort schiet. So sad. Maja, dat is weer een ander onderwerp
[/verzuurde-modus]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik ga geen echte fotos in mijn fobo plaatsen
snap ikquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan had ik maanden terug al van bepaalde acties afgezien.
Dus wellicht toch niet zo slim geweestshit. Mijn eigen statement onderuit geluld
[verzuurde modus]
Oh, en verder heb ik een broertje dood aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn, gewoon, omdat het kan en hun eigen leven te kort schiet. So sad. Maja, dat is weer een ander onderwerp
[/verzuurde-modus]
Dank je. Begon een heel iniminikleinbeetje aan mijn inschattingsvermogen te twijfelen. Dat hoeft dus nietquote:
welnee, maak je maar geen zorgenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dank je. Begon een heel iniminikleinbeetje aan mijn inschattingsvermogen te twijfelen. Dat hoeft dus niet
je mag hier wel komen helpen hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
Fuck, alles gedaan wat ik moest doen vandaag. verveeltijd.
ach, als je duidelijk omschrijft waarom je geschikt bent voor een functie, zou ik niet weten waarom je niet gekozen zou kunnen wordenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef Pheno het volgende:
Ik kan een solli gaan schrijvenmaar aan de andere kant word ik toch niet gekozen, dus het nut ontgaat me zo langzamerhand.
Ga naar huis. Je bent klaar met je werkzaamheden!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
Fuck, alles gedaan wat ik moest doen vandaag. verveeltijd.
Ik ben thuis. Parttimedag hequote:Op maandag 17 augustus 2009 15:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga naar huis. Je bent klaar met je werkzaamheden!
na tig keer heb ik er weinig animo voor om weer teleurgesteld te wordenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, als je duidelijk omschrijft waarom je geschikt bent voor een functie, zou ik niet weten waarom je niet gekozen zou kunnen worden
"KIES. MIJ.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:14 schreef Muck het volgende:
ach, als je duidelijk omschrijft waarom je geschikt bent voor een functie, zou ik niet weten waarom je niet gekozen zou kunnen worden
He, een zon. Bestaat dat nog?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*proest*
nja, dan maar vervelen indd
"Ik bef als de beste"quote:
Oh lache hee, dat heb ik met vrouwenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:25 schreef Pheno het volgende:
na tig keer heb ik er weinig animo voor om weer teleurgesteld te worden
Mja, dat snap ik ook maar al te goed. Dan kun je beter de "komt het niet, dan maar niet" strategie nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh lache hee, dat heb ik met vrouwen
Als je Lost nodig had, had ik je het laatste seizoen ook wel kunnen geven. Daar hebben al meer fokusers van gebruik gemaaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:zo kom je dus op The Pirate Bay...
Enfin, eerste DVD-tje is gelukt, tweede is in de maak. Heb met max 200kb/sec toch al 3 gig binnengehaald vandaag. Geduld is een schone zaak
hoe groot is de HDTV versie wel niet dan? De afleveringen zijn nu nog redelijk van omvang.. haha.. net te downloaden hier. Gelukkig had ik tot en met vier al in Maleisie gehaald. Tot en met drie zelfs een originele versie. Vier was er nog niet, over vijf hoeven we het helemaal niet te hebben in de winkel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je Lost nodig had, had ik je het laatste seizoen ook wel kunnen geven. Daar hebben al meer fokusers van gebruik gemaaktmet ondertiteling voor de watjes, amerikaans, dus wel hdtv
Seizoen 5 is 5 dvds. Ik heb de laatste drie geloof ik nog op ftp staan. Omdat niet iedereen het geduld heeft om die mkvs te converteren (duurt op die baggerathlon van mij zo'n 6 uurquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoe groot is de HDTV versie wel niet dan? De afleveringen zijn nu nog redelijk van omvang.. haha.. net te downloaden hier. Gelukkig had ik tot en met vier al in Maleisie gehaald. Tot en met drie zelfs een originele versie. Vier was er nog niet, over vijf hoeven we het helemaal niet te hebben in de winkel.
train zequote:
Hoe snel gaat het downloaden? Anders trek je even een dvd van mij weg, om te kijken of dat sneller gaat? 1 aflevering is 1,whatever gig, maar ik heb er dus 4 op een dvd image op schijf.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, het converteren duurt bij mij 40 minuten voor de eerste vier episodes, inclusief die 'wat gebeurde er ook alweer'-episode 0.
Downloaden ook maar enkele uren. Dus vooruit.. voor <800 mb per episode wacht ik wel tot morgenochtend.
De snelheid waarmee ik download is de top hier, zo rond de 200kb/sec. Ik laat deze wel lekker lopen. Morgenochtend zullen ze wel klaar zijn vermoed ik zo. Komt mooi uit, want ik ga nog een filmpje kijken en daarna naar bed.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe snel gaat het downloaden? Anders trek je even een dvd van mij weg, om te kijken of dat sneller gaat? 1 aflevering is 1,whatever gig, maar ik heb er dus 4 op een dvd image op schijf.
quote:
Bij de uitgang van station Ede-Wageningen staat al een aantal dagen eoa mongool iedere middag kerstliedjes te fluitenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe wat kijken ze vreemd als je in een winkel om kerstspullen vraagt
kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe wat kijken ze vreemd als je in een winkel om kerstspullen vraagt
heeft ie toevallig kerstslingers bij zichquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de uitgang van station Ede-Wageningen staat al een aantal dagen eoa mongool iedere middag kerstliedjes te fluiten
was vorig jaar ook alquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan me er wel iets bij voorstellen.
* indahnesia.com kijkt ook even.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:14 schreef Muck het volgende:
* Muck kijkt naar haar tieten, haalt haar schouders op en komt later wel weer eens voorzichtig in KSC kijken
Wat moet je met Kerststollen in Augustus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was vorig jaar ook al![]()
maar dit jaar is het me wel gelukt om kerststollen te krijgen
Normaal niet, wie weet vanmiddag wel. Of twee kerstballen in zijn oren. Het kan maar zo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft ie toevallig kerstslingers bij zich
Ze heeft tieten?quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe snel gaat het downloaden? Anders trek je even een dvd van mij weg, om te kijken of dat sneller gaat? 1 aflevering is 1,whatever gig, maar ik heb er dus 4 op een dvd image op schijf.
we hebben zaterdag een kerstpartyquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat moet je met Kerststollen in Augustus?
Uhm, ik vroeg het hem zodat hij van mij kon downloaden met 6mbit per sec.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Hangt van je verbinding en server af enz enz
met mijn 30mbit verbinding 750mb in ongeveer 5a6min
Ah, je houdt de tietenpics voor jezelf.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
Voor mij is het nu wel duidelijk.
Onze mongool komt zo jouw kant opquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben zaterdag een kerstparty
staan er buiten sneeuw machine's en binnen is alles in kerstversiering
Jazekerquote:
whehehehequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onze mongool komt zo jouw kant op
quote:
Geen idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |