quote:
staat volgens mij nog niet in de OPquote:
nee, hij staat nog niet in de wiki...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat volgens mij nog niet in de OP
Ik gaat hem in de wiki zettenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, hij staat nog niet in de wiki...
maar nu is ie in de OP in elk geval gefixt
kan jij met je PR skills niet elke keer de vid. html maken?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, hij staat nog niet in de wiki...
maar nu is ie in de OP in elk geval gefixt
tuurlijk kan datquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan jij met je PR skills niet elke keer de vid. html maken?
Is dat niet keiveel werk voor muckquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan jij met je PR skills niet elke keer de vid. html maken?
preciesquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:24 schreef DaMart het volgende:
Muck heeft een lapo voor reactie #301.
[..]
Gevarieerd uitzicht vanaf het Starbucksterras.
die keren dat je ff inlogt is al superquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat
maar ik ben er natuurlijk niet altijd
maar àls ze er is, is het slechts 2 seconden werkquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat niet keiveel werk voor muck? Ze is er ook niet elk topic enzo...
Ennieweej, ik heb de OP in de wiki nu zo gemakt dat er én het filmpje én het userblok instaan. De TS kan dan naar keuze wat weglaten. Of allebei laten staan. Graag hoor ik van iedereen wat ie toffer vindt:filmpje "schaakbord" van User Icons allebei
McDonalds produceert ook geen echt eten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:41 schreef BrandX het volgende:
Irritatie: heerlijk gegeten hebben en nog steeds honger hebben.
McDonaldsquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
McDonalds produceert ook geen echt eten.
Ik viel bijna zelf flauw van mijn scheetquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik viel bijna zelf flauw van mijn scheet
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
McDonalds
Heerlijk aardappeltjes gebakken, met een kipschnitzeltje en appelmoes gegeten
geen toetjequote:
allebeiquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat niet keiveel werk voor muck? Ze is er ook niet elk topic enzo...
Ennieweej, ik heb de OP in de wiki nu zo gemakt dat er én het filmpje én het userblok instaan. De TS kan dan naar keuze wat weglaten. Of allebei laten staan. Graag hoor ik van iedereen wat ie toffer vindt:filmpje "schaakbord" van User Icons allebei
Fernandesreclame op een willekeurig treinstation in NL...quote:
Wij kwamen er in Parijs in de buurt van het hotel bij uit. En ja, het is schreeuwend duur, maar wel lekker voor een keertje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga niet naar een apart station om koffie te halen.
Sowieso is Starbucks op de stations (veel) te duur..
quote:
Genoteerd.quote:
wie had het over naar een speciaal station gaan dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga niet naar een apart station om koffie te halen.
Sowieso is Starbucks op de stations (veel) te duur..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:01 schreef MPG het volgende:
Fernandesreclame op een willekeurig treinstation in NL...
Moet jij niet het bordje dat erboven zit fotograferen![]()
Ik niet.quote:
daar kom ik zo langsquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ede-Wageningen_159.503.jpg? Neuh, dank je
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet.
Heb wel gerookte makreel uit de rookoven van schoonOA gekregen.
Die had ik een paar weken van schoonp_A_quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet.
Heb wel gerookte makreel uit de rookoven van schoonOA gekregen.
[MPG]quote:
Dan kan ik over een half uur naar je zwaaien?quote:
ik werk ma/di/wo van 8 tot 16.30, do inpakken en richting biddinghuizenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin in volgende week. Een intake workshop na werktijd. Dan ben ik van 7-21 uur op mijn werk
*sluit e-mail van werk weer.
ik weet niet of MPG dat wel lust eigenlijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef OA het volgende:
[..]
[MPG]
Muck, wanneer gaat jouw pa makreel roken?![]()
[/MPG]
Ik werk maar 4 dagen, morgen moet _A_ een keer invallen, zodat ze extra vrije dagen heeft. Het islandhoponderzoek begint nu de voorkeur te krijgen. Dat zou dan januari/februari zijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik werk ma/di/wo van 8 tot 16.30, do inpakken en richting biddinghuizen
Makreel roken... is weer eens wat anders dan tabakquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet niet of MPG dat wel lust eigenlijk
En de kans dat mijn pa makreel rookt is vele malen groter dan dat de schoonMuck het doet
over exact een half uur jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kan ik over een half uur naar je zwaaien?
we hebben meer dan 300 foto's gemaakt, dus dat moet lukkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef OA het volgende:
Muck en MPG, ik verwacht van jullie ook zoiets natuurlijk![]()
[showcase]Parijs
en precies daarom koop ik vrijwel nooit meer makreel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:35 schreef Pheno het volgende:
Goede makreel isDie van schoonp_A_ was ook prima, even fileren en weg was hij
Weinig graat is een makreel, dat fileert een stuk beter. Je hebt wel eens van die cheape vis waar je bij gaat huilen hoeveel graat er in zit
op de markt hier, bij een bepaald kraampjequote:Op zondag 16 augustus 2009 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
en precies daarom koop ik vrijwel nooit meer makreel.
Of er zit een ton graat in, of het smaakt naar potgrond
*jaloersquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
op de markt hier, bij een bepaald kraampjeZo mals, valt zo van de graad. Heerlijk
in de intercity van driebergen-zeist naar arnhemquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:46 schreef Pheno het volgende:
Waar? Al was het in de ICE waar ik zat ook daadwerkelijk stilEn in Japan is het helemaal not done om überhaupt in een coupe te gaan telefoneren
Voordeel van allemaal visboeren uit Scheveningen op de markt hebben staan natuurlijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
*jaloers
De visboer hier kan kibbeling al verprutsen, dus ik begin er niet meer aan
Das niet gek met die rare taal van ze daarquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
Maar in japan zijn ze dan ook veel verder met mobiele telefonie, die typen alleen maar, praten heb ik ze bijna niet kunnen betrappen met hun mobieltjes
wij hebben ook al veel te veel plannen voor de volgende vakantiequote:Op zondag 16 augustus 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
Saba
Trinidad
En toch nog twijfelen. Ik denk dat ik maar een dobbelsteen ga gooien.
Dat klopt, dat is leuk. mensen die bezig zijn en dan nog dom kijken dat de verbinding weg isquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
in de intercity van driebergen-zeist naar arnhem
fuck, nu heb ik zin in visquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Voordeel van allemaal visboeren uit Scheveningen op de markt hebben staan natuurlijk
jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is leuk. mensen die bezig zijn en dan nog dom kijken dat de verbinding weg isElke dag opnieuw.
Eigenlijk is hun taal vrij logisch. Werkwoorden achteraan, en als het onderwerp al duidelijk is, laat je het weg. Ik heet Pheno is daar dan ook niet watashi wa Pheno desu, maar Pheno desu.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet gek met die rare taal van ze daar
Niet. Hij houdt het bij halfzware shagquote:
Hoezo proberen? het is nu echt niet te warm of zoquote:
dan moeten we een keer de koelkast van EauAh gaan plunderenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet. Hij houdt het bij halfzware shag.
Ik voel me verre van lekker. Dus ja, proberen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo proberen? het is nu echt niet te warm of zoof heb ik iets gemist en moet ik in MPG terugleesmodus gaan?
Dan wel. geen pilletjes slikken, die werken toch niet. Slaap zequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik voel me verre van lekker. Dus ja, proberen.
Makreel?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef OA het volgende:
[..]
[MPG]
Muck, wanneer gaat jouw pa makreel roken?![]()
[/MPG]
Ik vond het een tof idee, totdat ik de commentaren in dat topic zagquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef OA het volgende:
Muck en MPG, ik verwacht van jullie ook zoiets natuurlijk![]()
[showcase]Parijs
Jullie zijn welkom hoor!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
dan moeten we een keer de koelkast van EauAh gaan plunderen
Ah, dezelfde tijden dus.. Alleen ben ik woensdag al vrijquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik werk ma/di/wo van 8 tot 16.30, do inpakken en richting biddinghuizen
Gewoon een jouwbuis filmpje maken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Makreel?
Ik vond het al heel wat dat ik een halve forel gegeten heb![]()
....
[..]
Ik vond het een tof idee, totdat ik de commentaren in dat topic zag...
Dan knutsel ik liever een ouwehoerverhaal gelardeerd met kiekjes in TRV denk ik.
Uiteraard, ik zou ook een leuk verhaaltje met foto's maken in TRV.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vond het een tof idee, totdat ik de commentaren in dat topic zag...
Dan knutsel ik liever een ouwehoerverhaal gelardeerd met kiekjes in TRV denk ik.
Trusten, bokskindjequote:
I am a Japannerquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
Maar in japan zijn ze dan ook veel verder met mobiele telefonie, die typen alleen maar, praten heb ik ze bijna niet kunnen betrappen met hun mobieltjes
en nog een testquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |