abonnement Unibet Coolblue
pi_71932139
Parijs dus....
#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

#10
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_71932181
tofheid!
waar stond je voor die tweede foto?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71932253
3, 8, 9 en 10

Foto 2 staat iets scheef
pi_71932509
Toffe fotos!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_71932729
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:22 schreef Mirjam het volgende:
tofheid!
waar stond je voor die tweede foto?
Geen idee hoe het daar heet Het is iig aan de overkant van de Eiffeltoren aan de andere kant van de Seine. Je komt daar nadat je eerst al die vage buitenlandse (lees niet-franse inwoners van Parijs) verkopers van de meest onmogelijke eiffeltorenkitsch van je af hebt weten te slaan.
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef Ruud het volgende:
3, 8, 9 en 10

Foto 2 staat iets scheef
k** Zat ik er nog zo op te letten
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:31 schreef appelsjap het volgende:
Toffe fotos!
Thnx
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_71932795
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geen idee hoe het daar heet Het is iig aan de overkant van de Eiffeltoren aan de andere kant van de Seine. Je komt daar nadat je eerst al die vage buitenlandse (lees niet-franse inwoners van Parijs) verkopers van de meest onmogelijke eiffeltorenkitsch van je af hebt weten te slaan.
[..]

k** Zat ik er nog zo op te letten
[..]

Thnx
Recht zetten
Echt té makkelijk.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_71933188
Kan het niet zijn dat die tweede foto is gemaakt van uit Palais de Chaillot ook wel Trocadéro genoemd?
Ben namelijk ook in Parijs geweest en heb van af die plek ongeveer dezelfde foto gemaakt.
[link]http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Troc1.jpg[/link]

Oh sorry vergeet helemaal te reageren op je foto's
Leuke serie en een goed idee voor mij om de volgende keer een te fotograferen in zwart- wit
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:48:58 #8
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_71933190
Leuke fotos! Ik zie #2 ietsje scheef en foto #5.

Op foto #2 zie je dat de vlaggenmast op het paleis niet precies onder het midden van de boog van de eiffeltoren valt, en op #5 lijkt de Champs-Élysées een klein tikkie naar rechts weg te lopen.

Het water op #9 kom ik niet helemaal uit: de horizon lijkt recht, en toch heb ik het idee dat het water rechts hoger staat. Maar heel eerlijk gezegd: met dit soort doorkijkjes krijg ik dat ook nooit goed voor elkaar.

Nogmaals: leuke serie!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:52:55 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71933336
Lekker afwisselend . Foto 2 ff rechtzetten en dan is 'ie nog meer .

Als je dan toch bezig bent mag je foto 5 ook ff rechtzetten . De weg begint wel mooi in 't midden maar eindigt daar niet. </mierenneukmodus>

Doe die zwartwit-foto's ook eens in de toning die de rest van de foto's hebben, dan komt de serie als serie beter tot z'n recht denk ik.
Huilen dan.
pi_71933604
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:39 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Recht zetten
Echt té makkelijk.
Ik ben niet achterlijk hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_71933711
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:52 schreef Isdatzo het volgende:
Doe die zwartwit-foto's ook eens in de toning die de rest van de foto's hebben, dan komt de serie als serie beter tot z'n recht denk ik.
Je wil de zwartwit-foto's in kleur zien? Zullen we die discussie gewoon niet gaan voeren? Ik heb er een hekel aan als mensen gaan vragen om kleurenversies terwijl ik een zwartwit-versie presenteer

Als je iets anders bedoelt, dan heb ik bovenstaande niet gezegd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:09:24 #12
167923 appelsjap
All the above
pi_71934014
Wat een mierenneukers hier, het zijn gewoon mooie fotos. Moeilijk hè, positief zijn.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_71935108
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:09 schreef appelsjap het volgende:
Wat een mierenneukers hier, het zijn gewoon mooie fotos. Moeilijk hè, positief zijn.
Miereneuken mag En het commentaar wordt positief gebracht Relax man...komt goed
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_71935197
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:48 schreef Waterdruppel het volgende:
Kan het niet zijn dat die tweede foto is gemaakt van uit Palais de Chaillot ook wel Trocadéro genoemd?
Ben namelijk ook in Parijs geweest en heb van af die plek ongeveer dezelfde foto gemaakt.
[link]http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Troc1.jpg[/link]

Oh sorry vergeet helemaal te reageren op je foto's
Leuke serie en een goed idee voor mij om de volgende keer een te fotograferen in zwart- wit
Zie de link. Je hebt gelijk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_71935303
Mooie foto's
Vooral 1, 3 en 9 vind ik mooi, met name vanwege de compositie.

De verschillende foto's van de Champs Elyssees (of hoe je het ook schrijft ) vind ik niet veel aan, hoewel ik 4 nog wel leuk vind vanwege die overstekende mensen. Wat wilde je met die foto's? Ik mis een beetje de reden dat ze in je showcase zitten zeg maar
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:43:25 #16
167923 appelsjap
All the above
pi_71935354
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Miereneuken mag En het commentaar wordt positief gebracht Relax man...komt goed
Nee, het komt niet goed! GVD!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_71935934
Petertje!
Mooie foto's!!!
En vooral die bij de Eiffeltoren zijn erg mooi.
Nummer 3 vind ik de mooiste
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_71937175
Leuke set! Paar foto's die je vaker langs ziet komen, maar met name nummer 6 vind ik erg sfeervol.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71940880
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:41 schreef Xcalibur het volgende:
De verschillende foto's van de Champs Elyssees (of hoe je het ook schrijft ) vind ik niet veel aan, hoewel ik 4 nog wel leuk vind vanwege die overstekende mensen. Wat wilde je met die foto's? Ik mis een beetje de reden dat ze in je showcase zitten zeg maar
Een reden dat ze in mijn showcase zitten? Omdat ik ze zelf tof vind vanwege de dieptewerking die erin zit.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_71940882
En thnx allemaal verder
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_71943036
zwart wit fotoos werken heel goed maar (en ik vraag niet om de kleurenversie) als je ze zo presenteert als nu komt het erg over als allemaal losse fotoos terwijl ik de potentie zie voor een hele mooie serie (en dan vallen de zw fotoos nu dus een beetje uit de toon)

Verder erg leuke fotoos... ik kan me meer plezieren met de niet standaard onderwerpen (champs, eifeltoren etc staan bij iedereen al op de foto) maar je insteek is erg goed en het zijn zeker geen standaard plaatjes geworden waardoor ze allemaal leuk weg kijken.

Als je nimmer de intentie voor een serie had dan zijn het stuk voor stuk prima fotoos Alleen de laatste kan me niet echt bekoren maar dat is meer persoonlijk. Met de foto zelf is ook niet zoveel mis

  maandag 17 augustus 2009 @ 10:43:48 #22
147091 janeway
live long and prosper
pi_71943549
Nr 2 vind ik heel mooi, is idd beetje scheef..
nr 3 vind ik persoonlijk wat druk..
Nr 6 vind ik de voorgrond wat druk rommelig, verder is het standpunt juist wel heel leuk.
nr 5 en 7 vind ik ook wel heel gaaf, door de diepte werking, je ziet hoe groot het daar is..
Zelf ben ik niet goed in stadsbeeld, ik zie dit soort plaatjes nooit ter plekke..
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:49:52 #23
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_71959115
nice one m8!!

4 en 10 doen t voor mij goed!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_71966168
Voor de liefhebbers een kleine update a la mijn La Normandie Panoramique-topic

#11
]
#12
]
#13
]
#14
]
#15
]

Het kan zijn dat het hier en daar wat scheef is. Ik heb het zo recht mogelijk geprobeerd te krijgen maar er blijft wat vertekening in zitten bij sommige foto's. En ik zeg ook alvast dat bij #11 en #12 de bovenkant een tikkie te krap is
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:21:26 #25
147091 janeway
live long and prosper
pi_71967207
12 is het voor mij en 11 is ook wel gaaf 13 geeft wel een klassiek parijs beeld en 14 en 15 doen mij niet zo veel alhoewel bij 15 die wolken partij rechts wel heel mooi is..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')