Een 17-40 op 35mm met een of meerdere Cokin graduele filters en soms een pola-filter erbij. Alleen de laatste is met statief gemaakt. De rest uit de hand. Of wilde je meer weten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kan je iets meer verklappen over je setup en hoe en wat?
Ik zie het niet direct, maar ik zal straks nog even in PS kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:59 schreef laBaguette het volgende:
Cokin grads willen nog wel eens een paarse zweem geven, volgens mij heb je daar in de laatste foto nog wat last van?
nope das precies wat ik wilde weten! thnx!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
Thanks allemaal
[..]
Een 17-40 op 35mm met een of meerdere Cokin graduele filters en soms een pola-filter erbij. Alleen de laatste is met statief gemaakt. De rest uit de hand. Of wilde je meer weten?
't kan ook aan mijn niet gecalibreerde scherm liggen hier op kantoor. Ik zal vanavond thuis ook nog eens kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie het niet direct, maar ik zal straks nog even in PS kijkenThnx.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:07 schreef laBaguette het volgende:
Maar los daarvan mijn complimenten, volgens mij heb je zojuist mijn nieuwe thema voor komend jaar aangedragen.
Ik ga met pano's aan de slag. (althans dat idee heb ik nu, nav jouw foto's). Woon zelf al aan de voet van de Alpen in Grenoble dus voorlopig leuke plekjes genoeg hier. Maar Normandie ziet er wel heel aantrekkelijk uit echter ik denk dat dit qua vakantiedagen dit jaar niet meer gaat lukken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je gaat met pano-foto's aan de slag? Of je gaat ook Normandie afcrossen voor leuke plekjes? In dat laatste geval: hou me ff op de hoogte
Ik zie mezelf nog wel een keer die kant op gaan
Sowieso omdat ik een hele toffe pano van Etretat niet goed gestitched krijg (eigenlijk hoort er nog een kerkje op #8 thuis maar die gaf problemen
) en die toch wel een keer overnieuw wil doen
Klinkt okquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:00 schreef laBaguette het volgende:
[..]
Ik ga met pano's aan de slag. (althans dat idee heb ik nu, nav jouw foto's). Woon zelf al aan de voet van de Alpen in Grenoble dus voorlopig leuke plekjes genoeg hier.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:45 schreef Ynske het volgende:
ik ga voor 6![]()
!!!
goh bij 8 heb ik vorig jaar ook gestaan
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:58 schreef Miss_S het volgende:
Nice! Vooral 2,3,8, & 9 zijn favoriet hier
Thanksquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |