SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me erg netjes uitgedrukt. Eigenlijk vind ik dit gewoon ziek.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:09 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind dit wel een beetje vreemd om hier als vader zo serieus mee bezig te zijn.
Dit dus. Wat is dit voor krankzinnig topic?quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:08 schreef Bananenman het volgende:
What the fuck? Wil iemand even de kinderbescherming bellen voor TS zijn 7-jarige zoontje neersteekt?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:11 schreef edwin0503 het volgende:
zeer gehecht aan mijn zoontje en zal hem NOOIT iets aandoen.
Ik zou zelf dit niet snel doen tenzij mijn kind echt vreselijke dingen doet
Ik vind het werkelijk waar zeer bizar dat jij er over nagedacht hebt hoe je eventueel je zoontje dood zou maken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:11 schreef edwin0503 het volgende:
Hoi,
Dit is een gewone vraag zonder bijbedoelingen ben zeer gehecht aan mijn zoontje en zal hem NOOIT iets aandoen.
Ik weet het is een typisch onderwerp maar ja, je leest wel meer dingen waarvan je denkt bij je zelf van O jee.
Dus geen paniek graag...
Groetjes.
Hoi,
Dit is een gewone vraag zonder bijbedoelingen ben zeer gehecht aan mijn zoontje en zal hem NOOIT iets aandoen.
Ik weet het is een typisch onderwerp maar ja, je leest wel meer dingen waarvan je denkt bij je zelf van O jee.
Dus geen paniek graag...
Groetjes.
Nee joh tuurlijk niet. Tuurlijk wil jij je zoon niks aandoen, je fantaseerd het alleen telkens.quote:Wanneer hulpverleners niets doen of te laat iets doen zou ik zelf mijn zoontje doden. En hoe? waarschijnlijk puur uit paniek of wanhoop zou ik hem met een mes doodsteken gezien andere methoden niet snel voorhanden zijn. Als dit wel voor handen was dan zou ik hem ophangen [met nekbreek methoden] of een overdosis slaappillen toedienen.
Hey, laten we hier even een 'stel dat' discussie houden en uitvoerig bespreken over het hoe wat en waar. Maar niks doen met de verkregen ideeën he!quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:18 schreef edwin0503 het volgende:
Ieder mens heeft wel eens gedachtes aan de hand van TV onderwerpen of internet nieuwsberichten.
Er zijn mensen die dit zonder enige reden echt doen, mag dit dan een keer worden besproken?
Met nadruk op STEL DAT...
Groetjes.,
Het is al ziek om over zoiets te denken, als ik een zoon had zou zo'n gedachte niet eens bij mij opkomen, laat staan het te bespreken met een openbaar online forum.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:18 schreef edwin0503 het volgende:
Ieder mens heeft wel eens gedachtes aan de hand van TV onderwerpen of internet nieuwsberichten.
Er zijn mensen die dit zonder enige reden echt doen, mag dit dan een keer worden besproken?
Met nadruk op STEL DAT...
Groetjes.,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |