hoe dat zo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:20 schreef BrandX het volgende:
Ik wou dat ik niet zo sterk en slim was als dat ik ben
Marcquote:
ik post mijn tieten wel even internquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het al. Als geen mod een goed woordje voor je doet kom je er zeker niet
Dan had ik maanden terug al van bepaalde acties afgezien.quote:
Ja sorry hoor, ik ga geen echte fotos in mijn fobo plaatsenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
[verzuurde modus]
Oh, en verder heb ik een broertje dood aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn, gewoon, omdat het kan en hun eigen leven te kort schiet. So sad. Maja, dat is weer een ander onderwerp
[/verzuurde-modus]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik ga geen echte fotos in mijn fobo plaatsen
snap ikquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan had ik maanden terug al van bepaalde acties afgezien.
Dus wellicht toch niet zo slim geweestshit. Mijn eigen statement onderuit geluld
[verzuurde modus]
Oh, en verder heb ik een broertje dood aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn, gewoon, omdat het kan en hun eigen leven te kort schiet. So sad. Maja, dat is weer een ander onderwerp
[/verzuurde-modus]
Dank je. Begon een heel iniminikleinbeetje aan mijn inschattingsvermogen te twijfelen. Dat hoeft dus nietquote:
welnee, maak je maar geen zorgenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dank je. Begon een heel iniminikleinbeetje aan mijn inschattingsvermogen te twijfelen. Dat hoeft dus niet
je mag hier wel komen helpen hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
Fuck, alles gedaan wat ik moest doen vandaag. verveeltijd.
ach, als je duidelijk omschrijft waarom je geschikt bent voor een functie, zou ik niet weten waarom je niet gekozen zou kunnen wordenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef Pheno het volgende:
Ik kan een solli gaan schrijvenmaar aan de andere kant word ik toch niet gekozen, dus het nut ontgaat me zo langzamerhand.
Ga naar huis. Je bent klaar met je werkzaamheden!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
Fuck, alles gedaan wat ik moest doen vandaag. verveeltijd.
Ik ben thuis. Parttimedag hequote:Op maandag 17 augustus 2009 15:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga naar huis. Je bent klaar met je werkzaamheden!
na tig keer heb ik er weinig animo voor om weer teleurgesteld te wordenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, als je duidelijk omschrijft waarom je geschikt bent voor een functie, zou ik niet weten waarom je niet gekozen zou kunnen worden
"KIES. MIJ.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:14 schreef Muck het volgende:
ach, als je duidelijk omschrijft waarom je geschikt bent voor een functie, zou ik niet weten waarom je niet gekozen zou kunnen worden
He, een zon. Bestaat dat nog?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*proest*
nja, dan maar vervelen indd
"Ik bef als de beste"quote:
Oh lache hee, dat heb ik met vrouwenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:25 schreef Pheno het volgende:
na tig keer heb ik er weinig animo voor om weer teleurgesteld te worden
Mja, dat snap ik ook maar al te goed. Dan kun je beter de "komt het niet, dan maar niet" strategie nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh lache hee, dat heb ik met vrouwen
Als je Lost nodig had, had ik je het laatste seizoen ook wel kunnen geven. Daar hebben al meer fokusers van gebruik gemaaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:zo kom je dus op The Pirate Bay...
Enfin, eerste DVD-tje is gelukt, tweede is in de maak. Heb met max 200kb/sec toch al 3 gig binnengehaald vandaag. Geduld is een schone zaak
hoe groot is de HDTV versie wel niet dan? De afleveringen zijn nu nog redelijk van omvang.. haha.. net te downloaden hier. Gelukkig had ik tot en met vier al in Maleisie gehaald. Tot en met drie zelfs een originele versie. Vier was er nog niet, over vijf hoeven we het helemaal niet te hebben in de winkel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je Lost nodig had, had ik je het laatste seizoen ook wel kunnen geven. Daar hebben al meer fokusers van gebruik gemaaktmet ondertiteling voor de watjes, amerikaans, dus wel hdtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |