Wimbledon-gras is ook weer totaal anders dan dat van de andere gras-toernooien. Blijft overigens op een specifieke manier snel, alleen wel minder dan voorheen. En wat betreft HC verschilt het natuurlijk ook per court, zelfs de courts op één en hetzelfde complex verschillen vaak significant in snelheid. Voor wat betreft Montreal dacht ik dat het Centre court niet heel erg snel was (het tweede court sneller), maar daar kan ik niet direct een concrete bron van vinden. Dat het niet extreem snel is, is echter wel duidelijk en dat zijn er ook maar een paar door het jaar heen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:17 schreef Colplay het volgende:
[..]
Wel mooi hoe iedereen elkaar tegenspreekt, of ergens anders de nadruk legt. Nadal kan Wimbledon winnen omdat gras niet zo snel is als HC en Montreal op HC is weer langzaam en gras is ultrasnel. Is de snelheid van een baan ergens terug te vinden of kan iedereen het gewoon gebruiken zoals het hem het beste uitkomt?
Ik wil hier trouwens niet mee zeggen dat ik je niet geloof, want hier heb ik niet zo heel veel verstand van, maar ik moet zeggen dat ik de discussies hierover altijd heel tegenstrijdig vind.
Speelschema 14/08:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:31 schreef Yurithemaster het volgende:
OOP
http://www3.rogerscup.com/men/OP_aug_14_09.pdf
Maar wel weer een break om de orenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:38 schreef APK het volgende:
Break Murray.
Break Davydenko.
3-2*
Davydenko ziet er best scherp uit.
Davydenkova.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:42 schreef Nalbandian het volgende:
Maar wel weer een break om de oren!
Ik dacht dat Agassi en Federer er 15 hadden en Nadal 17quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:47 schreef Szura het volgende:
Federer en Nadal hebben trouwens beide 15 Master Series toernooien gewonnen.
Agassi heeft het record in handen met 17.
Dat record gaat er dus binnen nu en een jaar wel aan
Nadal:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat Agassi en Federer er 15 hadden en Nadal 17Maar ik kan me vergissen.
Als Federer of 2002: Hamburg of 2009: Madrid in een ander jaar gewonnen had, was het ook een stuk korter geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:05 schreef Szura het volgende:
Opvallend trouwens hoe weinig tijd Nadal voor die 15 nodig had
Nee, het klopt wat Szura zegt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat Agassi en Federer er 15 hadden en Nadal 17Maar ik kan me vergissen.
Van mij ook.quote:
Ja, en een bizar setpoint. Tsonga die valt en nog een duikvolley speelt en Federer die een enorme kans mist om het punt te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Tsonga speelt goed. Pakt 1e set met 7-6. Federer moet aan de bak.
Zag er wel spectaculair uit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en een bizar setpoint. Tsonga die valt en nog een duikvolley speelt en Federer die een enorme kans mist om het punt te maken.
Ja, zeker. Alleen Federer had niet veel meer moeten doen dan die bal over het net slaan.quote:
Nostradamus is in da house.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik voorspel dat Federer nu gaat winnen. 1 set gelijk en nu een break voor in de 3e. Tsonga heeft last van een blessure van zijn slagarm.
Nou, daar hoef je geen Nostradamus voor te zijn hoor. Dit is een gelopen koers.quote:
Dat kan, want dat was zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:10 schreef Gangster-Engel het volgende:
verstond ik nou dat fed 3 mp tegen heeft gehad?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, daar hoef je geen Nostradamus voor te zijn hoor. Dit is een gelopen koers.
Hoe kun je dan ¤123 winnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:22 schreef Federer-fan het volgende:
Nja, ik heb er nog 123 euro mee gewonnen. Ik zette honderd euro in tegen Federer toen hij layodds had van 1.03
quote:
Ja, rare wedstrijd hoor.quote:Wat een wedstrijd. En dan de manier waarop hij het weggaf. Weinig eerste services in en veel fouten. Maar ja, het is maar voorbereidingstoernooitje richting US Open.
Ik had eerder al twintig euro tegen Federer ingezet n daarna nog een beetje in-play getrade.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:32 schreef Szura het volgende:
Fed en Rafa die op dezelfde dag een grote voorsprong weggeven, dat zie je ook nooit![]()
Trouwens, volgens teletekst kan Murray nummer 2 worden als ie de finale haalt
had het zelf alleen even van dit tornooi uitgerekend maar volgende de ATP-sitequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:09 schreef Szura het volgende:
Zijn daar de OS bijgerekend?
Die punten vervallen maandag ook en Nadal heeft er 800 en Murray 10.
quote:By reaching the final, Murray would accumulate 8,850 points, surpassing Nadal’s total of 8,665.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
Theo Bakker: "Davydenko speelde bepaald niet slecht gisteren"
.
[...]
En, was het een mooie rally?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:19 schreef Szura het volgende:
Wat is dat voor klote stream op atdhe.net![]()
Na 15 seconden kijken heb je je maximum bereikt
Murray was zich aan het klaarmaken voor een opslag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En, was het een mooie rally?
Ja, haarscherp beeld, maar vervelend dat dat aschermpje altijd zo klein is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Betfair heeft al een paar jaar de beste streams, geen discussie over mogelijk.
En 4-1* Murray. Tsonga had 0-40 op Murrays service maar Murray houdt dhem us.quote:Break Murray *3-1.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:23 schreef TheGeneral het volgende:
Tsonga, kies nou je moment om te rammen tegen die bal.. Nu wil je elke bal rammen en gaan er zo veel ver uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:52 schreef Nalbandian het volgende:
Die backhand!
En ja hoor.. Weer zo'n domme balSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4-3*
Goede return..
*5-4
Je loopt wat achter?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:57 schreef Szura het volgende:
Hoe krijgt ie die nou in dat hoekje man
Hm dat lijkt er dan wel op, Tsonga slaat hem hier nu net in het netquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je loopt wat achter?
MP Murray.
Hij is teveel aan het Murray-en eigenlijk, die sloeg tot vorig jaar ook op de belangrijkste punten van die dropshots.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:00 schreef TheGeneral het volgende:
En WEER zon DOMME dropshot van Tsonga.. Ongelooflijk...
18 juli 2005, Hewittquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:03 schreef TheGeneral het volgende:
Lang geleden dat niet Federer of Nadal nummer 1 of 2 staan.
Bedoel je niet alleen het eersteservicepercentage van Murray? 61% is matig maar niet slecht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:03 schreef Szura het volgende:
Die eerste servicepercentagesSchandalig
![]()
Tsonga 61
Murray 42
Matig ja maar voor Tsonga vind ik het slecht. Die kan zoveel beterquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je niet alleen het eersteservicepercentage van Murray? 61% is matig maar niet slecht.
Ja zeker, lekker knallen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijke pot he, Ambro.
Als Del Potro zich zo blijft ontwikkelen is hij over enkele jaren niet meer te houden.
Die zitten alleen maar te slowchattenquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Scheer je weg, dit topic is voor blauwen.
Beetje sneaky dat nu proberen uit te lokken, erg ben jij!quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zitten alleen maar te slowchatten
Jij zat toch op Roddick?quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:01 schreef Tim86 het volgende:
Met fantastisch slagen naar 30-30, come onnnnn Delpo
Ja, Ambro, zie ik net.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:02 schreef Tim86 het volgende:
Nee hoor APK, dat was KZ.
(in de war met iemand anders?)
Dat moet wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben blij dat ik hiervoor opgebleven ben, dit wil je gewoon zien. Del Potro.
Dat kan een knalgave finale worden morgen.
En die van Atdhe.net doet het nietquote:This service is restricted to users based in certain geographical regions.
Your computer's address indicates that you are viewing the service from outside these regions.
If you would like to contact our customer services department with regard to this issue please e-mail : support@betfair.com
Sinds wanneer is dat dan, want volgens mij deed hij het gisteren nog wel.. Is dat dan vanaf vandaag? Of is het gewoon een foutje ofzo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Alle Hollanders hebben daar last van volgens mij..hopeloos.
Schijt!quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan, want volgens mij deed hij het gisteren nog wel.. Is dat dan vanaf vandaag? Of is het gewoon een foutje ofzo?
Geen idee, ik het er een paar ton geparkeerd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:53 schreef sven23456 het volgende:
ik heb geen unibet account (tenminste niet met geld erop..) dan doet ie het niet of wel?
Wat is er leuk aan het tennis van JMDP dan? Behalve dat het erg hard is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:58 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop wel dat Del Potro wint in plaats van dat vreselijke tennis van Murray.
Het is aanvallend. Hij wil het punt maken. Hij gaat voor zijn slagen. Het is 1 dimensionaal ja. Maar ik vind het leuker dan dat vreselijke afwachtende, verdedigende, wachten op de fout van de tegenstander spel van Murray. En af en toe een briljante backhand geeft mij niet genoeg voldoening om een hele partij naar dat afwachtende te kijken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan het tennis van JMDP dan? Behalve dat het erg hard is.
ik zie ook niet echt waarom je het tennis van JMDP zoveel mooier vind dan dat van murrayquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan het tennis van JMDP dan? Behalve dat het erg hard is.
Het gaat me er ook niet zo zeer om dat het spel van JMDP zo mooi is, maar ik vind het niet zo vervelend als dat van Murray. Hij kan trouwens wel anders spelen. Zoals hij bijvoorbeeld tegen Nadal speelde op de US Open was geweldig om naar te kijken. De partij tegen Federer op de TMC ook. Maar zo speelt hij maar zeer zelden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:03 schreef sven23456 het volgende:
[..]
ik zie ook niet echt waarom je het tennis van JMDP zoveel mooier vind dan dat van murray
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
JMDP heeft de wc niet op tijd gehaald
hmm zit wat in jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het gaat me er ook niet zo zeer om dat het spel van JMDP zo mooi is, maar ik vind het niet zo vervelend als dat van Murray. Hij kan trouwens wel anders spelen. Zoals hij bijvoorbeeld tegen Nadal speelde op de US Open was geweldig om naar te kijken. De partij tegen Federer op de TMC ook. Maar zo speelt hij maar zeer zelden.
Nou en. Het zijn ook maar mensen hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
JMDP heeft de wc niet op tijd gehaald
Dik, binnenkant lijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:41 schreef TheGeneral het volgende:
Was die bal van Murray volgens Hawk Eye goed? Mijn beeld stond ineens stil.
Oke, op die stream is dat lastig te zien...quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dik, binnenkant lijn.
Mini-break JMDP.
Vooral vanwege zijn fitness. Drie sets trekt hij echt niet meer zo te zien. Zal zich voor Cinci wel terugtrekken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:43 schreef TheGeneral het volgende:
Netjes en zeer belangrijke 1e set voor Delpo.
Exactamente.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooral vanwege zijn fitness. Drie sets trekt hij echt niet meer zo te zien. Zal zich voor Cinci wel terugtrekken.
Dat kan idd nog een probleem worden als Murray de tweede wint.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooral vanwege zijn fitness. Drie sets trekt hij echt niet meer zo te zien. Zal zich voor Cinci wel terugtrekken.
Een nog hardere knal is dag BP#2quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:49 schreef TheGeneral het volgende:
Geweldige knal om die BP weg te werken zeg
Imo wordt het nu heel lastig voor 'm, hij is niet fris meer, 5 kwartier op de klok al.quote:
Ja, zeker! Ben erg benieuwd. Hoop op een fantastische race. Zal Bolt wel worden. Als iemand hem kan bedreigen is het Powell lijkt me, want Gay loopt niet erg sterk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:06 schreef TheGeneral het volgende:
Voor de geïnteresseerden hier die het niet weten,
Om 21.30 is op de WK atletiek de finale van de 100 meter sprint met Bolt, Gay enz.
Dat even tussendoor.
Ja, *2-0 Murray, gelopen koers lijkt het.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Szura het volgende:
1-1 in sets nu dus of wat?
Ik ben nog aan het bijkomen van Bolt
Eindelijk iemand die het tennis van JMDP wél weet te waarderenquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is aanvallend. Hij wil het punt maken. Hij gaat voor zijn slagen. Het is 1 dimensionaal ja. Maar ik vind het leuker dan dat vreselijke afwachtende, verdedigende, wachten op de fout van de tegenstander spel van Murray. En af en toe een briljante backhand geeft mij niet genoeg voldoening om een hele partij naar dat afwachtende te kijken.
Er zijn hier heel veel mensen die het tennis van JMDP waarderen, alleen waarderen de meeste mensen het negatief.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het tennis van JMDP wél weet te waarderen
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er zijn hier heel veel mensen die het tennis van JMDP waarderen, alleen waarderen de meeste mensen het negatief.
quote:
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat JMDP al voor de 2e week achter elkaar aan het spelen was.. En voor de 2e week achter elkaar de finale haalde.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Murray, knap blijven vechten en gewoon de fitste, ook een aspect wat je nodig hebt.
En gisteren toch nog tot een stuk later op de baan stond. Klopt ja, maar ik denk dat Murray op fitheid sowieso de betere is van JMDP.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat JMDP al voor de 2e week achter elkaar aan het spelen was.. En voor de 2e week achter elkaar de finale haalde.
ach, het wordt allemaal zo zwart wit gezien. Toernooi winst ja of nee. In dit geval zie ik iemand die 5 wedstrijden achter elkaar wint en een ander 4. Slechts 20% verschil. Boeiend.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat JMDP al voor de 2e week achter elkaar aan het spelen was.. En voor de 2e week achter elkaar de finale haalde.
4 en 3, 25%, maar goed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:52 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ach, het wordt allemaal zo zwart wit gezien. Toernooi winst ja of nee. In dit geval zie ik iemand die 5 wedstrijden achter elkaar wint en een ander 4. Slechts 20% verschil. Boeiend.
Ja DP wint van Hernych, Hanescu, Nadal en Roddickquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |