Dat moet wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 03:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben blij dat ik hiervoor opgebleven ben, dit wil je gewoon zien. Del Potro.
Dat kan een knalgave finale worden morgen.
En die van Atdhe.net doet het nietquote:This service is restricted to users based in certain geographical regions.
Your computer's address indicates that you are viewing the service from outside these regions.
If you would like to contact our customer services department with regard to this issue please e-mail : support@betfair.com
Sinds wanneer is dat dan, want volgens mij deed hij het gisteren nog wel.. Is dat dan vanaf vandaag? Of is het gewoon een foutje ofzo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Alle Hollanders hebben daar last van volgens mij..hopeloos.
Schijt!quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan, want volgens mij deed hij het gisteren nog wel.. Is dat dan vanaf vandaag? Of is het gewoon een foutje ofzo?
Geen idee, ik het er een paar ton geparkeerd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:53 schreef sven23456 het volgende:
ik heb geen unibet account (tenminste niet met geld erop..) dan doet ie het niet of wel?
Wat is er leuk aan het tennis van JMDP dan? Behalve dat het erg hard is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:58 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop wel dat Del Potro wint in plaats van dat vreselijke tennis van Murray.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |