Hoe kun je dan ¤123 winnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:22 schreef Federer-fan het volgende:
Nja, ik heb er nog 123 euro mee gewonnen. Ik zette honderd euro in tegen Federer toen hij layodds had van 1.03
quote:
Ja, rare wedstrijd hoor.quote:Wat een wedstrijd. En dan de manier waarop hij het weggaf. Weinig eerste services in en veel fouten. Maar ja, het is maar voorbereidingstoernooitje richting US Open.
Ik had eerder al twintig euro tegen Federer ingezet n daarna nog een beetje in-play getrade.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:32 schreef Szura het volgende:
Fed en Rafa die op dezelfde dag een grote voorsprong weggeven, dat zie je ook nooit![]()
Trouwens, volgens teletekst kan Murray nummer 2 worden als ie de finale haalt
had het zelf alleen even van dit tornooi uitgerekend maar volgende de ATP-sitequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:09 schreef Szura het volgende:
Zijn daar de OS bijgerekend?
Die punten vervallen maandag ook en Nadal heeft er 800 en Murray 10.
quote:By reaching the final, Murray would accumulate 8,850 points, surpassing Nadal’s total of 8,665.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
Theo Bakker: "Davydenko speelde bepaald niet slecht gisteren"
.
[...]
En, was het een mooie rally?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:19 schreef Szura het volgende:
Wat is dat voor klote stream op atdhe.net![]()
Na 15 seconden kijken heb je je maximum bereikt
Murray was zich aan het klaarmaken voor een opslag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En, was het een mooie rally?
Ja, haarscherp beeld, maar vervelend dat dat aschermpje altijd zo klein is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
Betfair heeft al een paar jaar de beste streams, geen discussie over mogelijk.
En 4-1* Murray. Tsonga had 0-40 op Murrays service maar Murray houdt dhem us.quote:Break Murray *3-1.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:23 schreef TheGeneral het volgende:
Tsonga, kies nou je moment om te rammen tegen die bal.. Nu wil je elke bal rammen en gaan er zo veel ver uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |