Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat JMDP al voor de 2e week achter elkaar aan het spelen was.. En voor de 2e week achter elkaar de finale haalde.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Murray, knap blijven vechten en gewoon de fitste, ook een aspect wat je nodig hebt.
En gisteren toch nog tot een stuk later op de baan stond. Klopt ja, maar ik denk dat Murray op fitheid sowieso de betere is van JMDP.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat JMDP al voor de 2e week achter elkaar aan het spelen was.. En voor de 2e week achter elkaar de finale haalde.
ach, het wordt allemaal zo zwart wit gezien. Toernooi winst ja of nee. In dit geval zie ik iemand die 5 wedstrijden achter elkaar wint en een ander 4. Slechts 20% verschil. Boeiend.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat JMDP al voor de 2e week achter elkaar aan het spelen was.. En voor de 2e week achter elkaar de finale haalde.
4 en 3, 25%, maar goed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:52 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ach, het wordt allemaal zo zwart wit gezien. Toernooi winst ja of nee. In dit geval zie ik iemand die 5 wedstrijden achter elkaar wint en een ander 4. Slechts 20% verschil. Boeiend.
Ja DP wint van Hernych, Hanescu, Nadal en Roddickquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |