abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71851107

Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:05:37 #2
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71851168
Urby staat er elke wedstrijd in.
#FreeHat
pi_71851198
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urby staat er elke wedstrijd in.
als hij zo blijft spelen zal dat niet lang meer zo zijn
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:07:37 #4
166976 DuvelDuvel
pi_71851222
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:51 schreef Wooldoor het volgende:
De grap is dat van der Wiel helemaal geen back is maar een centrale verdediger, ik weet nog wel 2 seizoenen geleden dat hij 2 wedstrijden geweldig inviel als centrum verdediger. Iedereen was toen helemaal lyrisch van hem, een beetje hetzelfde als met Alderweireld nu.
Van de Wiel is gewoon een goede back. Was inderdaad 2 jaar geleden gedebuteerd als Cv maar als back doet hij het zeer goed. Veel snelheid komt vaak mee op. En als CV zou hij niet zo snel het nederlands elftal hebben gehaald.
#FreeHat
pi_71851313
Lekker lompe TT weer. We zijn 2 wedstrijden onderweg, oftewel nieuwe ronde, nieuwe kansen. Urby en Aissati zijn nu niet meteen "kind van de rekening" na 2 wedstrijden. Als Aissati zondag in de basis zou spelen en een geweldige wedstrijd speelt is alles opeens weer anders.
pi_71851343
Lekkere onflatteuze foto's heb je erbij gezet.

Hoewel, Urby kijkt altijd wazig.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71851366
Jol kan mij niet wijsmaken dat er geen plaats is voor Aissati. Als hij het echt in die jongen ziet zitten laat hij hem wel spelen.
WOS'ser for life.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:15:13 #8
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71851440
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef Gabbylicious het volgende:
Jol kan mij niet wijsmaken dat er geen plaats is voor Aissati. Als hij het echt in die jongen ziet zitten laat hij hem wel spelen.
Als ik het goed begrijp is Jol iig intensief met hem bezig, lijkt me dus dat hij het wel degelijk in hem ziet zitten. Met was bijschaven komt hij in de loop van het seizoen wel meer in beeld.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:25:15 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71851700
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:06 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

als hij zo blijft spelen zal dat niet lang meer zo zijn
Dat dacht ik jaren geleden al wanneer Furby zo waardeloos speelde, maar blijkbaar vindt men het in Amsterdam niet zo erg....(!)
pi_71851711
Met Aissati komt het echt wel goed.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71851749
Na de eerste 2 wedstrijden kan je toch nog geen conclusies trekken, als we 6 wedstrijden verder zijn mag ik toch wel is hopen dat er een stabiele basis staat die niet elke week veranderd en waarmee we goed voetbal spelen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71851965
Aissati komt er wel, maar ik kan ik me goed voorstellen dat Jol vanuit een aantal basiszekerheden verder werkt aan een ploeg. Op dit moment passen De Zeeuw en Enoh daar meer in dan Aissati.
pi_71851969
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:26 schreef bloodysunday het volgende:
Na de eerste 2 wedstrijden kan je toch nog geen conclusies trekken, als we 6 wedstrijden verder zijn mag ik toch wel is hopen dat er een stabiele basis staat die niet elke week veranderd en waarmee we goed voetbal spelen.
Hoeveel seizoenen speelt Urby al wel niet bij Ajax? Kan je toch wel een keer de conclusie trekken dat hij niet Ajax waardig is. Met Aissati moet ik het nog maar zien, ik blijf hem te licht vinden voor Ajax.
pi_71852006

Ik zie het filmpje nu pas. GENIAAL

Fijn elftal hadden we toen ook zeg
Porcupine Tee - Normal
pi_71852123
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hoeveel seizoenen speelt Urby al wel niet bij Ajax? Kan je toch wel een keer de conclusie trekken dat hij niet Ajax waardig is. Met Aissati moet ik het nog maar zien, ik blijf hem te licht vinden voor Ajax.
Ik heb het niet over Urby, maar over het algemeen in het team.
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:40:30 #16
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71852156
Zo, Fortitudo heeft ook weer z'n zin.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:41:25 #17
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71852187
Wat moet er met Gabri gebeuren als ie terug is? In plaats van Enoh?
Jawel, je keek.
pi_71852212
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef jna het volgende:
In mijn ogen wel, of Rommedahl eruit maar word het wel erg defensief
AJAX AMSTERDAM!
pi_71852219
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hoeveel seizoenen speelt Urby al linkshalf/linksbuiten? Hoelang is Jol al trainer van Ajax? Hoe een speler rendeert is ook afhankelijk van watvoor taken een trainer de speler op legt.
Oftewel, je lult bullshit.
pi_71852264
De nieuwste tweet van GvdWiel, die is weg hoor
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:46:11 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71852317
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:

Dat dat alweer zo lang geleden is ook, herinner me dat feestje nog alsof het vorig jaar was
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:46:43 #22
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71852338
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef Ytereo het volgende:
Hmmm... dat kun je wel op meerdere manieren opvatten natuurlijk
pi_71852369

Hopen dat die tijd herleeft kan worden
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:48:25 #24
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71852388
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef Ytereo het volgende:
Geen speld tussen te krijgen inderdaad
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71852537
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:42 schreef lighted het volgende:

[..]

Hoeveel seizoenen speelt Urby al linkshalf/linksbuiten? Hoelang is Jol al trainer van Ajax? Hoe een speler rendeert is ook afhankelijk van watvoor taken een trainer de speler op legt.
Oftewel, je lult bullshit.
pi_71852566
Hmm...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71852579
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ok, knuppel.
pi_71852641
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef bloodysunday het volgende:

Lul, nu zag ik die 3-2 weer terug. Klote Inzaghi/Tomasson .

Trauma .
Porcupine Tee - Normal
pi_71852650
quote:

Jari, wat mis ik hem nog het meest als speler en mens bij Ajax. Wat een klasbak.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:57:27 #30
53851 BoNi
pi_71852662
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm...
Er stond eerst iets als: 'nou, ik heb mijn koffers al gepakt', maar dan nog...
Schitterend!
pi_71852697
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef lighted het volgende:

[..]

Ok, knuppel.
Niet huilen.
pi_71852807
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:57 schreef BoNi het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat heb ik ff gemist.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71852847
Ik mis de tijd dat Ajax gewoon nog een club was die Europees succes boekte, dat er weer een sfeer was in het stadion die niet met woorden te beschrijven is. Hoop dat Jol het dit jaar een beetje terug kan brengen in de Europa League (wat een grafnaam trouwens)
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:06:27 #34
53851 BoNi
pi_71852881
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:03 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat heb ik ff gemist.
Je doelde met je post op dat bericht op Twitter van van der Wiel neem ik aan?

Indien nee, laat dan maar zitten
Indien ja, er stond eerst achter die link op zijn twitter: Ik heb mijn koffers al gepakt, maar dat heeft hij inmiddels weggehaald.
Schitterend!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:08:44 #35
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71852938
Laat BlackCardGreg maar lekker optieften
pi_71852952
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:

[..]

Je doelde met je post op dat bericht op Twitter van van der Wiel neem ik aan?

Indien nee, laat dan maar zitten
Indien ja, er stond eerst achter die link op zijn twitter: Ik heb mijn koffers al gepakt, maar dat heeft hij inmiddels weggehaald.
Oh, ok. Als hij zonodig naar Madrid wil, moet 'ie dat lekker doen. Goed bezig weer in ieder geval.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:18:08 #37
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71853152
quote:

Helden.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:19:23 #38
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71853189
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Oh, ok. Als hij zonodig naar Madrid wil, moet 'ie dat lekker doen. Goed bezig weer in ieder geval.
Tsja, of hij wil reacties uitlokken natuurlijk.
pi_71853220
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:19 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Tsja, of hij wil reacties uitlokken natuurlijk.
Dan moet 'ie zeker naar Madrid. Zo snel mogelijk.
pi_71853354
Als hij wilt gaan, oke. Maar Ajax moet ten alle tijden de jackpot vragen voor VD Wiel. Marktconform of niet, boeit totaal niet. Feit is dat Ajax gewoon flink verzwakt wordt bij zijn vertrek. En dat er een talent wederom te vroeg vertrekt. Je kan wel gaan zeuren dat Ajax 10 miljoen niet kan weigeren, maar wie pas je in deze fase nog in als rechtsback ? Of wie haal je als Ajax zijnde voor die plek ? De meest complete speler voor die plek is geblesseerd en uberhaupt blessuregevoelig. Ogararu en Silva zijn te zwak voor Ajax 1.

Met Vermaelen verloor je een in potentie sterke centrale verdediger, die onder Bassie linksback speelde. Ajax heeft zich met zijn geld (stomme regeling met die termijnen) totaal niet kunnen versterken in defensief opzicht. Dat probleem krijg je nu met het vertrek van Soulja boy weer.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_71853360
Ik heb weer een e-mail van Martin Jol.
pi_71853395
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:57 schreef BoNi het volgende:

[..]

Wat een sukkel !!!
pi_71853544
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71853571
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Lebawski het volgende:
Als hij wilt gaan, oke. Maar Ajax moet ten alle tijden de jackpot vragen voor VD Wiel. Marktconform of niet, boeit totaal niet. Feit is dat Ajax gewoon flink verzwakt wordt bij zijn vertrek. En dat er een talent wederom te vroeg vertrekt. Je kan wel gaan zeuren dat Ajax 10 miljoen niet kan weigeren, maar wie pas je in deze fase nog in als rechtsback ? Of wie haal je als Ajax zijnde voor die plek ? De meest complete speler voor die plek is geblesseerd en uberhaupt blessuregevoelig. Ogararu en Silva zijn te zwak voor Ajax 1.

Met Vermaelen verloor je een in potentie sterke centrale verdediger, die onder Bassie linksback speelde. Ajax heeft zich met zijn geld (stomme regeling met die termijnen) totaal niet kunnen versterken in defensief opzicht. Dat probleem krijg je nu met het vertrek van Soulja boy weer.
Silva vind ik eerlijk gezegd niet te zwak voor Ajax 1, maar een topper is het ook niet.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71853609
Het eerste halfjaar na zijn transfer heeft Silva prima gespeeld. De tandem met Suarez was toen perfect.

Sindsdien is het minder, maar dat kan ook zijn omdat hij te graag wil en geen ritme heeft. Silva gaat er, goed of niet goed, in ieder geval altijd voor en dat waardeer ik aan hem.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:36:40 #46
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71853615
quote:

Wat een wedstrijd was dat zeg.Een slachtpartij op het veld en buiten het stadion en op de tribune was het een bende.
pi_71853653
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:36 schreef kevin6188 het volgende:
Het eerste halfjaar na zijn transfer heeft Silva prima gespeeld. De tandem met Suarez was toen perfect.

Sindsdien is het minder, maar dat kan ook zijn omdat hij te graag wil en geen ritme heeft. Silva gaat er, goed of niet goed, in ieder geval altijd voor en dat waardeer ik aan hem.
Ik vind Silva ook een mooi mannetje, vind het ook een beetje jammer dat hij nooit meer speelt. Ook na die goal tegen HSV van Leonardo, zat op de bank en was ontzettend blij met de goal ondanks hij niet eens die wedstrijd gespeeld had. Gaat er ook altijd voor inderdaad
AJAX AMSTERDAM!
pi_71853789
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ik vind Silva ook een mooi mannetje, vind het ook een beetje jammer dat hij nooit meer speelt. Ook na die goal tegen HSV van Leonardo, zat op de bank en was ontzettend blij met de goal ondanks hij niet eens die wedstrijd gespeeld had. Gaat er ook altijd voor inderdaad
Zijn mentaliteit is totaal niks op aan te merken. Daar mogen vele nog wat van leren. Maar ook deze voorbereiding werd toch weer duidelijk dat het een slechte mandekker is en dat zijn pass en voorzet te slecht zijn. Hij moet het vooral van zijn inzet en drang naar voren hebben. Perfect voor de subtop, te weinig inbreng voor Ajax. Daar blijf ik bij. Ik heb vaak genoeg geroepen dat hij een kans moet krijgen, maar hij heeft het niet helaas.
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_71853879
Je mag toch wel een geintje maken.. Kom op zeg, 3 miljoen voor een speler met een contract tot 2013.
Of mag VdW nu ook al niet meer sarcastisch zijn?
-
pi_71853903
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:44 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Zijn mentaliteit is totaal niks op aan te merken. Daar mogen vele nog wat van leren. Maar ook deze voorbereiding werd toch weer duidelijk dat het een slechte mandekker is en dat zijn pass en voorzet te slecht zijn. Hij moet het vooral van zijn inzet en drang naar voren hebben. Perfect voor de subtop, te weinig inbreng voor Ajax. Daar blijf ik bij. Ik heb vaak genoeg geroepen dat hij een kans moet krijgen, maar hij heeft het niet helaas.
Ik het begin van vorig seizoen, toen van der Wiel basisklant was vond ik dat zeker niet terecht want Silva was toen beter.
Maarja van der Wiel is een tallentje waardoor ik hem een kans geef en begin dit seizoen begon ik een klein beetje in te zien waarom van der Wiel dus basisklant is. Maarja hij blijft een arrogante klootzak, die nog heeeel veel kan leren.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71854043
Tja, met 11 lieverdjes win je als topclub ook niks... Wat Van der Wiel buiten het veld doet of roept boeit me eigenlijk minder. Zolang hij maar presteert en z'n ding doet bij Ajax. Spelers met clubliefde, binding, carriereplanning of uberhaupt een graadje verstand zijn al zeldzaam anno 2009... Ik sta niet gauw meer ergens van te kijken en eis enkel prestaties op korte termijn van de huidige spelers. Van Jol verwacht ik de harde hand waar nodig en het ontwikkelen van een visie voor de lange termijn.

Daarom boeit het feit dat Gregs een eikel zou zijn mij eigenlijk helemaal niks. Feit is dat hij redelijk goed presteert sinds zijn basisplek. Dat is voorlopig voldoende.
pi_71854073
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:55 schreef Lebawski het volgende:
Tja, met 11 lieverdjes win je als topclub ook niks... Wat Van der Wiel buiten het veld doet of roept boeit me eigenlijk minder. Zolang hij maar presteert en z'n ding doet bij Ajax. Spelers met clubliefde, binding, carriereplanning of uberhaupt een graadje verstand zijn al zeldzaam anno 2009... Ik sta niet gauw meer ergens van te kijken en eis enkel prestaties op korte termijn van de huidige spelers. Van Jol verwacht ik de harde hand waar nodig en het ontwikkelen van een visie voor de lange termijn.

Daarom boeit het feit dat Gregs een eikel zou zijn mij eigenlijk helemaal niks. Feit is dat hij redelijk goed presteert sinds zijn basisplek. Dat is voorlopig voldoende.
Wat hij buiten het veld doet boeit mij ook verder niks, maar andere de schuld geven van zijn eigen fouten kan ik niet tegen. Ook zijn voorzetten zijn dramatisch, en soms word hij zo voorbij gespeeld.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71854182
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:56 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Wat hij buiten het veld doet boeit mij ook verder niks, maar andere de schuld geven van zijn eigen fouten kan ik niet tegen. Ook zijn voorzetten zijn dramatisch, en soms word hij zo voorbij gespeeld.
Mentaliteit mag zeker beter. Verder zijn er inderdaad genoeg punten om aan te werken, maar zijn aanvallend vermogen als rechtsback is gewoon goed voor Eredivisie begrippen. Verder is hij snel en afgetraind genoeg om z'n mannetje te staan. Laten we niet doen alsof Van der Wiel zomaar een talentje is. Hij is 5x zover dan zijn collega's Blind, vd Heijden, Sarpong en Bodul. Dat zijn talenten in mijn ogen. Van der Wiel is een goede jonge speler.
pi_71854246
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:08 schreef damsco het volgende:
Laat BlackCardGreg maar lekker optieften
Knuppel.
pi_71854283
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:01 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Mentaliteit mag zeker beter. Verder zijn er inderdaad genoeg punten om aan te werken, maar zijn aanvallend vermogen als rechtsback is gewoon goed voor Eredivisie begrippen. Verder is hij snel en afgetraind genoeg om z'n mannetje te staan. Laten we niet doen alsof Van der Wiel zomaar een talentje is. Hij is 5x zover dan zijn collega's Blind, vd Heijden, Sarpong en Bodul. Dat zijn talenten in mijn ogen. Van der Wiel is een goede jonge speler.
Hij is zeker nog geen volwaardige speler..
AJAX AMSTERDAM!
pi_71854326
Dat beweer ik ook niet, maar voorlopig is er op zijn plek geen betere bij Ajax. En hij voegt de laatste weken gewoon een hoop toe aan het spel van Ajax, voor iemand op zijn positie. Verdedigend kan het natuurlijk bij iedereen binnen Ajax beter....
pi_71854355
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:08 schreef Lebawski het volgende:
Dat beweer ik ook niet, maar voorlopig is er op zijn plek geen betere bij Ajax. En hij voegt de laatste weken gewoon een hoop toe aan het spel van Ajax, voor iemand op zijn positie. Verdedigend kan het natuurlijk bij iedereen binnen Ajax beter....
Of hij een toevoeging is weet ik niet, hij is in ieder geval van waarde.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71854429
Veronica zendt Slovan Bratislava - Ajax uit, de 27e om 18.30 uur.
pi_71854475
beter halen ze ook de rechten van de thuiswedstrijd en niet zoals lampjes ineens op EL
pi_71854526
Leuk dat die wedstrijd uitgezonden wordt. Voor de thuiswedstrijd heb ik de kaartjes binnen. 1e wedstrijd die ik live zie dit jaar. Moet sowieso zo'n 200 km heen en terug afleggen voor een wedstrijdje in Amsterdam..
pi_71854574
Jij woont in duitsland?
pi_71854584
Haha, op 3 km na wel ja.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:21:24 #63
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71854597
-normaal doen-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 13-08-2009 19:58:36 ]
pi_71854624
Ga die internet-rel-fittie even prive uitvechten ofzo...
pi_71854905
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:20 schreef Lebawski het volgende:
Haha, op 3 km na wel ja.
ik op 200 meter na en heb er dit jaar al 10+ gezien.
pi_71854937
quote:
Afonso Alves heeft drie aanbiedingen op zak

Middlesbrough en Afonso Alves maken zich op voor een voortijdig afscheid. De Braziliaanse spits, die furore maakte bij SC Heerenveen, schermt met drie concrete aanbiedingen.

Na de degradatie uit de Premier League wil Middlesbrough af van Alves, die ondanks de status van recordaankoop zijn draai niet heeft kunnen vinden bij Boro. Manager Gareth Southgate moet zich echter kunnen vinden in de geboden afkoopsom.

Aan geïnteresseerde clubs is er geen gebrek. 'We hebben drie aanbiedingen gehad', zei Alves' zaakwaarnemer Roberto Tiburcio tegen ESPN. 'Een uit Frankrijk, een uit Qatar en een van een grote Europese club, uit de G14. Maar dat is niet FC Porto.' Naast AS Monaco en Al-Ahli zou Benfica de derde club zijn die in de markt is voor de Braziliaanse spits.

'Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over de toekomst van Alves', aldus Tiburcio. 'De speler is er rustig onder. Op dit moment is hij een speler van Middlesbrough, heeft hij al een oefenduel gespeeld en in 45 minuten twee goals gemaakt.'
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)biedingen-op-zak.htm

Zou het Ajax zijn? Ik vind het op zich wel een prima speler; sterk, doelgericht.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71855020
Nee dat is Benfica.
pi_71855116
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Niet huilen.
Geb. datum 1990. Ben benieuwd wie er als eerste huilt , knuppel.
pi_71855163
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:39 schreef Office-sir het volgende:
Nee dat is Benfica.
Benfica behoort niet tot de G14. Bestaat de G14 überhaupt nog wel?
pi_71855166
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:39 schreef Office-sir het volgende:
Nee dat is Benfica.
Zit niet in de G14.
-
pi_71855200
Wie zegt dat Alves weet of Benfica in de G14 zit of niet? Punt is dat hij daarnaartoe gaat en niet naar Ajax.
pi_71855216
G14
quote:

* Duitsland Borussia Dortmund (Duitsland)
* Duitsland FC Bayern München (Duitsland)
* Engeland Liverpool FC (Engeland)
* Engeland Manchester United FC (Engeland)
* Frankrijk Olympique Marseille (Frankrijk)
* Frankrijk Paris Saint-Germain (Frankrijk)
* Italië Internazionale (Italië)
* Italië Juventus (Italië)
* Italië AC Milan (Italië)
* Nederland AFC Ajax (Nederland)
* Nederland PSV (Nederland)
* Portugal FC Porto (Portugal)
* Spanje Barcelona (Spanje)
* Spanje Real Madrid (Spanje)

vanaf 2002
* Engeland Arsenal FC (Engeland)
* Duitsland Bayer 04 Leverkusen (Duitsland)
* Frankrijk Olympique lyonnais (Frankrijk)
* Spanje Valencia CF (Spanje)
Nu de European Club Association
AJAX AMSTERDAM!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 augustus 2009 @ 18:53:14 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71855410
quote:
Het thuisduel van Ajax in de playoffs van de voorronde van de Europa League op donderdag 20 augustus tegen Slovan Bratislava zal live te zien zijn bij RTL7. Het duel begint om 20.45 uur.
Ajax Netwerk
Ajaxlife.nl meldt zojuist dat Veronica de uitzendrechten heeft weten te verkrijgen voor het uitduel van Ajax in Bratislava op donderdag 27 augustus. Dat duel begint om 18.30 uur.
Ajax Netwerk
In de voorronde mochten de betreffende thuisspelende clubs de uitzendrechten nog zelf verkopen. Vanaf de groepsfase zijn de uitzendrechten van alle duels als pakket verkocht aan RTL en Eredivisie Live, waarbij RTL de eerste keuze heeft.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:54:27 #74
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71855446
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef jna het volgende:
In plaats van Rommedahl of op de bank, maar niet in plaats van Enoh.

Kind van de rekening? Dat "klinkt" zo zielig. Ze passen gewoon niet in de ploeg. Het sterkste Ajax is een Ajax zonder Aissati en Emanuelson.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71855449
lol. mooi topic alweer.

Alves is niet haalbaar voor Ajax imo.
WOS'ser for life.
pi_71855639
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik werk op zondag, studeer en heb daarom sowieso weinig kansen om een wedstrijd te zien. Ook totaal niet erg verder.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:36 schreef Morendo het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)biedingen-op-zak.htm

Zou het Ajax zijn? Ik vind het op zich wel een prima speler; sterk, doelgericht.
Ik ben er geen voorstander van om een team rondom een speler te bouwen. Doe je dat niet, dan rendeert Alves ook niet.
pi_71855660
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:54 schreef Barca het volgende:

[..]

In plaats van Rommedahl of op de bank, maar niet in plaats van Enoh.

Kind van de rekening? Dat "klinkt" zo zielig. Ze passen gewoon niet in de ploeg. Het sterkste Ajax is een Ajax zonder Aissati en Emanuelson.
Aissati én Emanuelson samen op het veld, dat werkt momenteel niet. Toch zou ik Aissati niet te snel afschrijven, mits Enoh en de Zeeuw achter hem staan, waardoor balverlies dus niet direct dodelijk is, zou zijn spel toch uit de verf moeten komen.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:02:48 #78
168255 J.Herrer
pi_71855692
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:10 schreef lighted het volgende:
Lekker lompe TT weer. We zijn 2 wedstrijden onderweg, oftewel nieuwe ronde, nieuwe kansen. Urby en Aissati zijn nu niet meteen "kind van de rekening" na 2 wedstrijden. Als Aissati zondag in de basis zou spelen en een geweldige wedstrijd speelt is alles opeens weer anders.
Als Honda komt is het einde verhaal voor Urby. Hij heeft nu wel lang genoeg mogen prutsen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71855732
Ik zie Emanuelson ook niet zo maar naar een topclub verkassen. Of er moet een club komen net als Liverpool voor Babel.
pi_71855753
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Ik werk op zondag, studeer en heb daarom sowieso weinig kansen om een wedstrijd te zien. Ook totaal niet erg verder.
[..]

Ik ben er geen voorstander van om een team rondom een speler te bouwen. Doe je dat niet, dan rendeert Alves ook niet.
Natuurlijk moet je geen ploeg bouwen rondom een labiele Braziliaan, maar met Alves in de spits heb je wel een sterk aanspeelpunt die als 'bliksemafleider' kan fungeren voor Suarez en Sulejmani. Ik denk dat die twee spelers heel veel baat hebben bij de komst van een fysiek sterke spits.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:06:07 #81
30220 Barca
pi_71855761
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:01 schreef Morendo het volgende:

[..]

Aissati én Emanuelson samen op het veld, dat werkt momenteel niet. Toch zou ik Aissati niet te snel afschrijven, mits Enoh en de Zeeuw achter hem staan, waardoor balverlies dus niet direct dodelijk is, zou zijn spel toch uit de verf moeten komen.
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba;
Gabri, Enoh, De Zeeuw, Donald/Lindgren/Anita;
Suarez/Aissati, Cvitanich/Suarez
pi_71855797
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:05 schreef Morendo het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je geen ploeg bouwen rond een labiele Braziliaan, maar met Alves in de spits heb je wel een sterk aanspeelpunt die als 'bliksemafleider' kan fungeren voor Suarez en Sulejmani. Ik denk dat die twee spelers heel veel baat hebben bij de komst van een fysiek sterke spits.
Een aanspeelpunt moet wel combineren, slim zijn en balvast zijn. Dat zie ik allemaal niet bij die dure Alves. Niet vertstandig als je het mij vraagt. Het idee is goed, maar met Alves heb je dan niet de juiste uitvoerig. Toivonen zou perfect zijn..
pi_71855840
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Barca het volgende:

[..]

Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba;
Is Sulejmani overleden?

Sowieso, vier verdedigend ingestelde middenvelders? Dat is niet 'des Ajax'.
pi_71855851
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef borisz het volgende:

[..]
Hm, had al een vermoeden dat die uitwedstrijd vroeg gespeeld zou worden. Ik kom geloof ik 10:15 aan in Bratislava en daarna lekker stappen. Prima tijd.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71855883
Aissati als spits in een 442? Als rechts/linksbuiten in 433?
WOS'ser for life.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:17:17 #86
30220 Barca
pi_71856031
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:09 schreef Morendo het volgende:

[..]

Is Sulejmani overleden?

Sowieso, vier verdedigend ingestelde middenvelders? Dat is niet 'des Ajax'.
Nee hoor, Sulejmani is niet overleden. Maar geen basisplaats denkbaar voor hem. Wel voor de andere genoemde spelers.

Niet des Ajax. 4-4-2 is ook niet des Ajax. Schijt met niet des Ajax! Onze defensieve zwakte moet gecompenseerd worden!
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef Gabbylicious het volgende:
Aissati als spits in een 442? Als rechts/linksbuiten in 433?
Geen 4-3-3, alleen 4-4-2! En dan is Aissati geen spits, maar speelt hij achter de spits. Dus 4 - 4 - 1 - 1.
pi_71856085
quote:

Het lijkt wel alsof die gast op 1.17 een Feyenoord shirt draagt
pi_71856248
08:00 de trein zondag !

Met zaterdagnacht nog een zuipfeest voor de boeg
pi_71856331
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Barca het volgende:

[..]

Stekelenburg;
Van der Wiel, WielaertOleguer, Alderweireld, Atouba;
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:31:01 #90
30220 Barca
pi_71856375
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:29 schreef bloodysunday het volgende:

[..]
Oleguer?! Alsjeblieft niet! Dan liever Van der Wiel centraal, Enoh rechtsback, Gabri centraal op het middenveld en Sno rechtshalf. Hoewel dat beslist niet ideaal is!
pi_71856434
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:31 schreef Barca het volgende:

[..]

Oleguer?! Alsjeblieft niet! Dan liever Van der Wiel centraal, Enoh rechtsback, Gabri centraal op het middenveld en Sno rechtshalf. Hoewel dat beslist niet ideaal is!
nee dat is lekker. Beter Oleguer dan Wielaert
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:34:58 #92
30220 Barca
pi_71856478
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ik zeg al: beslist niet ideaal. Maar Oleguer ... die past bij Haarlem!
pi_71856501
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:34 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik zeg al: beslist niet ideaal. Maar Oleguer ... die past bij Haarlem!

Euhm, nee
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:39:55 #94
166976 DuvelDuvel
pi_71856589
Vanavond op EL de wedstrijd Psv-Ajax uit 2007 1-5
#FreeHat
pi_71856603
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vanmiddag was de 6-2 van afgelopen seizoen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:41:54 #96
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71856633
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ah relaxed! Thanks.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71856638
Tuurlijk gooi Enoh gewoon op rechtsback.
pi_71856713
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

damn, dit is al je zoveelste pro-Oleguer en anti-Wielaert post
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:44:56 #99
30220 Barca
pi_71856723
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:42 schreef Office-sir het volgende:
Bij positie stond vorig seizoen "verdediger". Hij kan wel als rechtsback spelen. Maar ik zei al "niet ideaal!". Je moet wel even goed lezen!
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:36 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Euhm, nee
Zo lang Oleguer maar niet speelt! Dan mag je van mij Mickey in het centrum van de verdediging zetten!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:45:18 #100
166976 DuvelDuvel
pi_71856732
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:40 schreef dndiek het volgende:

[..]

Vanmiddag was de 6-2 van afgelopen seizoen
Ja die heb ik gezellig zitten kijken
#FreeHat
pi_71856741
Je bent niet goed wijs, die jongen heeft daar nog nooit gespeeld dus kan hij daar NIET spelen.
pi_71856775
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:42 schreef Office-sir het volgende:
Een van de weinige jongens die zich profileert op een belangrijke positie gewoon posteren op een plek waar de nood niet echt hoog is. Hulde.

Pssst: Gabri heeft bij Barcelona zo'n beetje meer wedstrijden op rechtsback gespeeld dan op het middenveld. Dus als je dan toch wilt gaan toveren, zet hem dan daar neer en laat Enoh in z'n waarde.
pi_71856821
Ah, dus zolang je goed leest, kan Enoh prima verdediger spelen.

Tuurlijk.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:48:24 #104
30220 Barca
pi_71856824
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:45 schreef Office-sir het volgende:
Je bent niet goed wijs, die jongen heeft daar nog nooit gespeeld dus kan hij daar NIET spelen.
Volgens mij heeft hij daar wel eens gespeeld (bij blessure of schorsing van Van der Wiel?). In ieder geval stond vorig seizoen bij zijn naam verdediger.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:46 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Een van de weinige jongens die zich profileert op een belangrijke positie gewoon posteren op een plek waar de nood niet echt hoog is. Hulde.[quote]Op donderdag 13 augustus 2009 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
Ah, dus zolang je goed leest, kan Enoh prima verdediger spelen.

Tuurlijk.
Enoh wordt niet als 1e keus rechtsback genoemd, maar als noodoplossing als Wielaert niet speelt. Omdat Van der Wiel dan centraal moet spelen en niet Oleguer.

Pssst: Gabri heeft bij Barcelona zo'n beetje meer wedstrijden op rechtsback gespeeld dan op het middenveld. Dus als je dan toch wilt gaan toveren, zet hem dan daar neer en laat Enoh in z'n waarde.
[/quote]Mag ook. Zo lang Oleguer maar niet speelt!
pi_71856837
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:48 schreef Barca het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij daar wel eens gespeeld (bij blessure of schorsing van Van der Wiel?). In ieder geval stond vorig seizoen bij zijn naam verdediger.
Omdat niemand wist wie hij was, ja.
pi_71856878
Ik vind Gvanderwiel wel Ajax waardig.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:51:17 #107
30220 Barca
pi_71856900
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:48 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Omdat niemand wist wie hij was, ja.
Ja hoor. De club weet niet wie hij is.
pi_71856936
-normaal doen-

[ Bericht 46% gewijzigd door sjimz op 13-08-2009 20:07:33 ]
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:54:27 #109
166976 DuvelDuvel
pi_71856980
Negeer die Barca gewoon met zn onzin.
#FreeHat
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:55:06 #110
30220 Barca
pi_71857001
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:52 schreef Office-sir het volgende:
Gast ben jij een debiel ofzo, die neger kwam zomaar bij Ajax aanwaaien en Ajax.nl moest er toch wat neerzetten en jij neemt vervolgens meteen aan dat hij daar ook goed uit de voeten kan.
Kwam zo maar aanwaaien ... Ze hebben hem gecontracteerd op basis van zijn kwaliteiten, dan weet de club ook wat hij kan.

Daarbij, hij speelt op rechts en kan verdedigen. En volgens mij heeft hij toch een wedstrijd als rechtsback gespeeld.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Negeer die Barca gewoon met zn onzin.
Goed idee. Over onzin gesproken: Oleguer willen opstellen. Dát is pas onzin!
pi_71857067
Nee dat heeft hij nooit, en als je een rechterspits bent kun je niet uit de voeten op de rechtshalf of rechtsback. Wat een basisschool beargumentatie zeg.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:58:13 #112
168255 J.Herrer
pi_71857092
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:17 schreef Barca het volgende:
Niet des Ajax. 4-4-2 is ook niet des Ajax. Schijt met niet des Ajax! Onze defensieve zwakte moet gecompenseerd worden!
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:31 schreef Barca het volgende:

[..]

Oleguer?! Alsjeblieft niet! Dan liever Van der Wiel centraal, Enoh rechtsback, Gabri centraal op het middenveld en Sno rechtshalf.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:02:58 #113
30220 Barca
pi_71857224
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef Office-sir het volgende:
Nee dat heeft hij nooit, en als je een rechterspits bent kun je niet uit de voeten op de rechtshalf of rechtsback. Wat een basisschool beargumentatie zeg.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:58 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

[..]

Zo lang Oleguer maar niet speelt! En ook geen Vertonghen en Urby!
pi_71857292
Tis toch niet te geloven dit he
pi_71857337
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Barca het volgende:

[..]

Kwam zo maar aanwaaien ... Ze hebben hem gecontracteerd op basis van zijn kwaliteiten, dan weet de club ook wat hij kan.

Daarbij, hij speelt op rechts en kan verdedigen. En volgens mij heeft hij toch een wedstrijd als rechtsback gespeeld.
[..]

Goed idee. Over onzin gesproken: Oleguer willen opstellen. Dát is pas onzin!
Grappenmaker, niks mis met Oleguer die gozer kan prima in de basis starten
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:08:38 #116
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_71857375
Zolang iedereen blijft reageren op die trol , blijft ze doorgaan
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:08:44 #117
30220 Barca
pi_71857378
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:07 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Grappenmaker, niks mis met Oleguer die gozer kan prima in de basis starten
Nee, dat kan hij niet! Die gast is niet eens Ajax-waardig!
pi_71857407
Jij bent niet Ajax waardig Barca, met je fantasie opstellingen, inderdaad Enoh is een geweldige rechtsback in jouw hoofd!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:12:25 #119
30220 Barca
pi_71857475
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:09 schreef Office-sir het volgende:
Jij bent niet Ajax waardig Barca, met je fantasie opstellingen, inderdaad Enoh is een geweldige rechtsback in jouw hoofd!
Ik ben toch ook geen speler?
pi_71857504
Claim ik dat? Nee.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:14:35 #121
30220 Barca
pi_71857519
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:13 schreef Office-sir het volgende:
Claim ik dat? Nee.
Wat zeur je dan met je Ajax-waardig?!?
pi_71857586
Ik zeur niet, ik merk op.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:19:08 #123
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71857651
-doe normaal-

[ Bericht 91% gewijzigd door sjimz op 13-08-2009 20:28:00 ]
WOS'ser for life.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:24:14 #124
30220 Barca
pi_71857793
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef Office-sir het volgende:
Ik zeur niet, ik merk op.
Waarom merk je het dan op?!? Aangezien ik geen voetballer ben, maakt het niet uit of ik wel of niet goed genoeg zou zijn om bij Ajax te voetballen!
pi_71857809
Een Ajacied is eveneens een supporter dat je dit niet weet is illustratief voor jouw algemene kennis.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:26:25 #126
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71857857
Enoh zou prima een wedstrijd op rechtsback kunnen.
WOS'ser for life.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:30:05 #127
30220 Barca
pi_71857970
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef Office-sir het volgende:
Een Ajacied is eveneens een supporter dat je dit niet weet is illustratief voor jouw algemene kennis.
Dat weet ik wel. Ik ben in mijn doen en laten juist een echte Ajacied! Kritiek hebben op spelers en resultaten.
pi_71858014
-niet persoonlijk worden-

[ Bericht 87% gewijzigd door sjimz op 13-08-2009 20:33:01 ]
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:31:42 #129
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71858026
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:30 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat weet ik wel. Ik ben in mijn doen en laten juist een echte Ajacied! Kritiek hebben op spelers en resultaten.

Je verwart kritiek hebben op spelers en resultaten met je club steunen.
WOS'ser for life.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:32:51 #130
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71858061
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:31 schreef Office-sir het volgende:
-persoonlijk geneuzel-
Gast, waarom mag hij niet denken dat Enoh op rechtsback kan spelen?

Dat is zijn mening.

[ Bericht 24% gewijzigd door sjimz op 13-08-2009 20:34:49 ]
WOS'ser for life.
pi_71858074
Gezelligheid hier
Porcupine Tee - Normal
pi_71858099
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:32 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Gast, waarom mag hij niet denken dat Enoh op rechtsback kan spelen?

Dat is zijn mening.
Niet als je het basseerd op een fout op ajax.nl en omdat hij rechts op het middenveld kan spelen en verdedigen kan, dan ben je gewoon niet goed wijs.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:35:13 #133
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71858129
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:34 schreef Office-sir het volgende:

[..]

Niet als je het basseerd op een fout op ajax.nl en omdat hij rechts op het middenveld kan spelen en verdedigen kan, dan ben je gewoon niet goed wijs.
Dat klopt.
WOS'ser for life.
pi_71858142
Officide-sir, als jij nu even wat minder persoonlijk tegen users gaat doen of ze anders maar gaat negeren.
pi_71858177
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Gabbylicious het volgende:
Enoh zou prima een wedstrijd op rechtsback kunnen.
Hoe weet je dat?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:43:27 #136
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71858370
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?

Hij heeft een degelijke basistechniek en een goede tackle.

In de D'ers was dat genoeg om elke week rechtsback te staan.
WOS'ser for life.
pi_71858598
. Sorry
pi_71858625
Ik zou bijv. Ibrahimovic in de verdediging zetten want hij heeft fysiek, snelheid en kan een bal goed vasthouden.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:53:22 #139
166976 DuvelDuvel
pi_71858657
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:52 schreef Office-sir het volgende:
Ik zou bijv. Ibrahimovic in de verdediging zetten want hij heeft fysiek, snelheid en kan een bal goed vasthouden.
Je bent een kloon he.
#FreeHat
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:59:39 #140
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71858850
quote:
WOS'ser for life.
pi_71858906
quote:
Porcupine Tee - Normal
pi_71859059
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:43 schreef lighted het volgende:

[..]

Geb. datum 1990. Ben benieuwd wie er als eerste huilt , knuppel.
Je wordt met de reactie grappiger ben benieuwd wat je volgende is, ik begin al vast te lachen .
pi_71859307
quote:

Mooi filmpje
pi_71859468
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:33 schreef StarGazer het volgende:
Gezelligheid hier
Als de klonen en barca nou opflikkeren, dat maakt het al weer een stuk gezelliger!
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71859475
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Je bent een kloon he.
Hij heeft natuurlijk wel een punt, zo redeneert Barca dus echt om iemand als Oleguer niet te hoeven opstellen .
-
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:29:46 #146
168255 J.Herrer
pi_71859698
Waarom heeft iemand met de naam Barca eigenlijk een hekel aan een oud Barca-speler?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:34:24 #147
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_71859833
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:18 schreef Lebawski het volgende:
Leuk dat die wedstrijd uitgezonden wordt. Voor de thuiswedstrijd heb ik de kaartjes binnen. 1e wedstrijd die ik live zie dit jaar. Moet sowieso zo'n 200 km heen en terug afleggen voor een wedstrijdje in Amsterdam..
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:20 schreef Office-sir het volgende:
Jij woont in duitsland?
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:20 schreef Lebawski het volgende:
Haha, op 3 km na wel ja.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef w00h00 het volgende:
Het is weer zo typisch

Ik heb bij Ajax wel eens het idee dat bijna al jullie supporters uit Meppel, Steenwijk, Assen en soortgelijk komen En dan vervolgens ook nog tegen elkaar opscheppen over hoe vaak ze naar "Hunne cluppe in ut West'n goan"

Als echte Amsterdammer moet je daar toch ook zo nu en dan helemaal van worden of zie ik dat nu verkeerd?

Semi On topic:
Best grappig om in het Ajax en het Honda topic te zien hoe zo ontzettend veel ajaxieden lopen te blaten dat Honda niet goed genoeg voor Ajax zou zijn overigens. Dat hij te duur is, dat hij zich eerst maar moet bewijzen. etc. Honda is misschien wel de beste speler in de ere na Suarez en heeft een vergelijkbare potentie. Je kan hem nu waarschijnlijk voor 6 miljoen oppikken als je VVV een schappelijk perentage bijj doorverkoop en/of een prestatieclausule biedt en dan vind men het te duur en te vroeg. Onbegrijpelijk... Jullie middenveld is an sich wel aardig bezet maar een speler als Honda moet je altijd op willen pikken, daar krijg je nooit spijt van en zoals het nu gaat tekent die jongen over een paar maanden gewoon bij everton/HSV/PSV en kan je hem verder wel vergeten als ajax zijnde
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:39:33 #148
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71859989
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:34 schreef Hanoying het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is weer zo typisch

Ik heb bij Ajax wel eens het idee dat bijna al jullie supporters uit Meppel, Steenwijk, Assen en soortgelijk komen En dan vervolgens ook nog tegen elkaar opscheppen over hoe vaak ze naar "Hunne cluppe in ut West'n goan"

Als echte Amsterdammer moet je daar toch ook zo nu en dan helemaal van worden of zie ik dat nu verkeerd?

Semi On topic:
Best grappig om in het Ajax en het Honda topic te zien hoe zo ontzettend veel ajaxieden lopen te blaten dat Honda niet goed genoeg voor Ajax zou zijn overigens. Dat hij te duur is, dat hij zich eerst maar moet bewijzen. etc. Honda is misschien wel de beste speler in de ere na Suarez en heeft een vergelijkbare potentie. Je kan hem nu waarschijnlijk voor 6 miljoen oppikken als je VVV een schappelijk perentage bijj doorverkoop en/of een prestatieclausule biedt en dan vind men het te duur en te vroeg. Onbegrijpelijk... Jullie middenveld is an sich wel aardig bezet maar een speler als Honda moet je altijd op willen pikken, daar krijg je nooit spijt van en zoals het nu gaat tekent die jongen over een paar maanden gewoon bij everton/HSV/PSV en kan je hem verder wel vergeten als ajax zijnde
Ach, Ajax is door heel het land heen populair. Ik heb er weinig problemen mee.
pi_71860015
quote:

hoop tekst
Ik zie het probleem niet? Alleen maar goed dat door heel het land supporters zitten toch?? Ik kom zelf uit Rotterdam. Dus er zijn zelfs Rotterdammers die het snappen!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:42:43 #150
168255 J.Herrer
pi_71860079
quote:
Helemaal mee eens
Ik ben 1 van de Ajacieden die het juist wel in hem ziet zitten, ik kijk verder niet naar het feit dat hij net uit de Jupiler komt of dat hij maar bij VVV speelt maar naar zijn potentieel. Ik vind dat Ajax hem tegen elke prijs moet contracteren want je gaat hem hoe dan ook met dikke winst door verkopen. Dan heb ik het nog niet eens over de merchandising uit Japan die Ajax zal verdienen. Leg gewoon 10 miljoen voor hem neer (minder is natuurlijk altijd mooi) want je verdient het hoe dan ook zo weer terug.

Situatie doet me een beetje denken aan Ronaldo die ook genoeg indruk maakte op Manchester Utd na 1 oefenwedstrijdje. Ferguson durfde de gok te wagen en de rest is geschiedenis
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:44:32 #151
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_71860135
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:40 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet? Alleen maar goed dat door heel het land supporters zitten toch?? Ik kom zelf uit Rotterdam. Dus er zijn zelfs Rotterdammers die het snappen!
Een godwin zou hier bij wijze van uitzondering wel op zijn plaats zijn
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_71860149
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is weer zo typisch

Dat zie je verkeerd ja.
Ik stond vroegah (in de Meer, dus echt vroegah) met 2 gastjes in het vak die ook ergens uit een uithoek kwamen.
Die zongen met een mooi boers accent "het zijn maaar kuuuuuut kankerboeren" mee. Maar ze waren er wel ELKE wedstrijd.
Ik vind dat prachtig. En ik weet zeker dat zij wel nog steeds een seizoenskaart hebben voor de ArenA.
Ik woon in Amsterdam maar ga nog maar zelden naar wedstrijden.
-
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:45:07 #153
30220 Barca
pi_71860156
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:29 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom heeft iemand met de naam Barca eigenlijk een hekel aan een oud Barca-speler?
Omdat 'ie niet kan voetballen?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:52:24 #154
166976 DuvelDuvel
pi_71860379
Gister was het trouwens nogal onrustig in Amsterdam. Waren ook Ajaxsupporters bij betrokken las ik. Weet iemand wat daar aan de hand was?
#FreeHat
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:52:49 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71860392
quote:

Leuk om terug te zien.
Zlatan wat een held. En dat standaard milan-geluk .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:55:06 #156
168255 J.Herrer
pi_71860476
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Houniet het volgende:

[..]

Leuk om terug te zien.
Zlatan wat een held. En dat standaard milan-geluk .
meliod (1 dag geleden)
0
Antwoorden
ik was 10 jaar ofzo
en ik keek ac milan - ajax
en het werd 1-1 2-1 en toen bij die 2-2 moest ik gewoon huilen van blijschap
dat waren pas echt ajax tijden

donderdag 13 augustus 2009 @ 21:56:07 #157
168255 J.Herrer
pi_71860507
Wel mooie muziek
pi_71860549
quote:

Wat een dag, wat een dag

Als 11 jarig jochie dat daar allemaal mee maken. Ik vergeet het nooit meer
pi_71860606
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gister was het trouwens nogal onrustig in Amsterdam. Waren ook Ajaxsupporters bij betrokken las ik. Weet iemand wat daar aan de hand was?
Misschien moet je eens het nieuws een keer kijken
pi_71860847
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wat een dag, wat een dag

Als 11 jarig jochie dat daar allemaal mee maken. Ik vergeet het nooit meer
Ik had dagen later nog kramp van het springen.. Toen die gasten begonnen te drummen, gingen ze op het veld ook los. .
Een van de leukste wedstrijden qua sfeer waar ik ooit ben geweest.
-
pi_71860920
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik had dagen later nog kramp van het springen.. Toen die gasten begonnen te drummen, gingen ze op het veld ook los. .
Een van de leukste wedstrijden qua sfeer waar ik ooit ben geweest.
Joduhhh joduhhhhh!

Superjoduhhhh ole ole Su-per-jo-duhh ole ole ole

Heel erg vet was het ja!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:15:38 #162
166976 DuvelDuvel
pi_71861091
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Misschien moet je eens het nieuws een keer kijken
Ik heb het ook gezien op het nieuws vriend. Ze hadden het alleen maar over fans van Nederlandse clubs waaronder Ajax en Nec die de confrontatie zochten met de Engelse.
Vroeg me meer af wat het verhaal hierachter was.
#FreeHat
pi_71861458
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Joduhhh joduhhhhh!

Superjoduhhhh ole ole Su-per-jo-duhh ole ole ole

Heel erg vet was het ja!
Hahaha, ik kreeg gewoon kippenvel toen ik dit las en er aan terug dacht .
Heb de wedstrijd nog op videoband staan.. Heb alleen geen videorecorder meer .
-
pi_71861659
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Ik heb het ook gezien op het nieuws vriend. Ze hadden het alleen maar over fans van Nederlandse clubs waaronder Ajax en Nec die de confrontatie zochten met de Engelse.
Vroeg me meer af wat het verhaal hierachter was.
De Ajacieden waren daar alleen om een biertje in hun eigen stad te drinken. Maar zelfs dat mag niet meer
pi_71861917
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

De Ajacieden waren daar alleen om een biertje in hun eigen stad te drinken. Maar zelfs dat mag niet meer
Zo droog die lange vanochtend op het nieuws. .
Die gast die een hand gaf aan de smeris toen ze hem lieten gaan.
Reporter: Wat kwam je hier doen?
Gast: Eeeeh, biertje drinken?
Reporter: Hahahaha, met z'n 150-en?
Gast: Ja, gezellig toch?
-
pi_71862127
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zo droog die lange vanochtend op het nieuws. .
Die gast die een hand gaf aan de smeris toen ze hem lieten gaan.
Reporter: Wat kwam je hier doen?
Gast: Eeeeh, biertje drinken?
Reporter: Hahahaha, met z'n 150-en?
Gast: Ja, gezellig toch?
Grote A.

Ook dat beeld als die nieuwslezer het filmpje inleidt. Zie je hem twee koppen boven de andere agenten uit torenen
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:57:36 #167
166976 DuvelDuvel
pi_71862314
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zielig
#FreeHat
pi_71862381
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is weer zo typisch

Wat de fuck boeit dát nou weer ? Het feit dat ik ver weg woon maakt mij toch niet minder liefhebber dan een ander ? Sinds wanneer moet je regionaal gebonden een club steunen ? Ik ben gewoon een liefhebber van Ajax, vanwege hun uitstraling en voetbal. De meeste hier zijn voor PSV. Damn wat een bullshit zeg, bah bah. Overigens spreek ik perfect abn.
pi_71862686
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:59 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Wat de fuck boeit dát nou weer ? Het feit dat ik ver weg woon maakt mij toch niet minder liefhebber dan een ander ? Sinds wanneer moet je regionaal gebonden een club steunen ? Ik ben gewoon een liefhebber van Ajax, vanwege hun uitstraling en voetbal. De meeste hier zijn voor PSV. Damn wat een bullshit zeg, bah bah. Overigens spreek ik perfect abn.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:12:28 #170
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_71862775
quote:

[..]

Reageer maar niet op die kortzichtigheid. Zonder die "provinciaaltjes" is Ajax niks door populariteit en steun, en zonder Amsterdam is Ajax niks door cultuur en geschiedenis, en overigens is het ook nog eens een lekker stereotype beeld wat 'ie schetst wat maar zelden voorkomt
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_71863474
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Reageer maar niet op die kortzichtigheid. Zonder die "provinciaaltjes" is Ajax niks door populariteit en steun, en zonder Amsterdam is Ajax niks door cultuur en geschiedenis, en overigens is het ook nog eens een lekker stereotype beeld wat 'ie schetst wat maar zelden voorkomt
Precies... alsof je in een dorp in Noord-Holland opeens wel volwaardig Ajacied bent. Zoveel echte Amsterdammers bestaan er niet meer. Het gros is student, buitenlander of voormalig provinciaal in Amsterdam.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:09 schreef Black-Death het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sorry dat ik me aangesproken voel hoor...
pi_71863654
Groet'n uut Overijssel
Of hoe spel je dat? Ik kan niet plat praten
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_71863768
Ik woon maar 5 kilometer van de ArenA af, jullie mogen me aanraken.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_71863802
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef Pritt het volgende:
Ik woon maar 5 kilometer van de ArenA af, jullie mogen me aanraken.
Het was leuker als je in de jaren '80 '90 vlakbij de Meer woonde, daar heeft Ajax toch meer successen behaald. Pas dan zou ik je aan willen raken
pi_71863901
quote:

[..]

.
-
pi_71864125
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Mensen die naar het stadion komen, daar heb je wat aan. Ook al komen ze uit Polen bv:

Internet fans daarentegen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71864300
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:56 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Mensen die naar het stadion komen, daar heb je wat aan. Ook al komen ze uit Polen bv:

Internet fans daarentegen:

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie aan die Poolse fans, ze drinken Heineken en hebben sjaaltjes met het oude logo

Edit: Alleen op de site van hun geven ze de spelers en clubs wel hun eigen naam:
quote:
•Atletico Madryt zainteresowane Gregorym van der Wielem
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:06:55 #179
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_71864440
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef behangplakker het volgende:
Groet'n uut Overijssel
Of hoe spel je dat? Ik kan niet plat praten
Ik kom uit west-Overijssel, ben ik dan wel goedgekeurd als een volwaardig Ajax fan?
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_71864473
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:02 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Mooie aan die Poolse fans, ze drinken Heineken en hebben sjaaltjes met het oude logo

Edit: Alleen op de site van hun geven ze de spelers en clubs wel hun eigen naam:
[..]
Dat is een Poolse naamval van Gregory van der Wiel.
pi_71864518
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:06 schreef Egamer het volgende:

[..]

Ik kom uit west-Overijssel, ben ik dan wel goedgekeurd als een volwaardig Ajax fan?
Hier Raalte dus Ook al zo'n klotegehucht
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat is een Poolse naamval van Gregory van der Wiel.
Ik dacht al zoiets, maar omdat het namen zijn (Madryt, Wielem) dacht ik dat dat niet kon
pi_71864551
Madryt zal wel gewoon hoe ze Madrid schrijven in het Pools.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:12:30 #183
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71864591
Het is toch ook Amsterdamu in het Tsjechisch? Ik herinner me één of andere mafkees die daar ooit een spandoek over had gemaakt namelijk.
pi_71864735
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:12 schreef Silenus het volgende:
Het is toch ook Amsterdamu in het Tsjechisch? Ik herinner me één of andere mafkees die daar ooit een spandoek over had gemaakt namelijk.
Tulipany z Amsterdamu. Tulpen uit Amsterdam.

officieel is het Amsterodam in het Tsjechisch. En uit Amsterdam = z Amsterodamu. Maar die o wordt vaak weggelaten.
pi_71864795
Stekelenburg zit in een restaurant te eten en zit aan het bier, ik hoop voor hem dat hij zondag scherp is.
pi_71864828
Dat restaurant van Holland Casino in Amsterdam is open tot 2 uur he? Wat een gokverslaafde alcoholist en feestbeest is het toch ook.
pi_71864829
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:20 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg zit in een restaurant te eten en zit aan het bier, ik hoop voor hem dat hij zondag scherp is.
Geldt het dan niet dat je 2/3 dagen voor een westrijd 's nachts niet op pad moet zijn, en zeker niet aan de alcohol. Wat een instelling

Kenneth
pi_71864859
Steek, tyf alsjeblieft op. Dit is echt de druppel.
pi_71864964
Ik zit nu Daar Hoorden Zij Engelen Zingen weer te kijken, ik herken nu allemaal spelertjes.
Een hele kleine Van der Wiel, Nordin Amrabat, etc.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:28:49 #190
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71864980

Kwam deze nog tegen.

Heeft ie eigenlijk al een club?
Jawel, je keek.
pi_71864990
.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:34:12 #192
166976 DuvelDuvel
pi_71865084
quote:
Hij wil op Verhoeven gaan lijken
#FreeHat
pi_71865113
Hij doet maar wat! Maar wat ie doet is goud waard.

Evert
pi_71865142
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Geldt het dan niet dat je 2/3 dagen voor een westrijd 's nachts niet op pad moet zijn, en zeker niet aan de alcohol. Wat een instelling

Kenneth
Jammer dat Perez weg is ja die gast had echt van waarde kunnen zijn
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:39:32 #195
168255 J.Herrer
pi_71865174
quote:
Volgens iemand op ajax netwerk zat van der Wiel de avond voor RKC 's nachts te gamen tot een uur of 4, iedereen daar natuurlijk zeiken maar toch scoorde hij gewoon ff
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:43:20 #196
168255 J.Herrer
pi_71865207
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:28 schreef jna het volgende:

Kwam deze nog tegen.

Heeft ie eigenlijk al een club?
Volgens mij zit ie nog zonder club
Best wel raar eigenlijk, had Panathinaikos (of beter gezegd, Ten Cate ) geen interesse?
pi_71865209
Misschien nam ie wel gewoon een malt biertje? En half 1 kan best
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:43:31 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71865210
Vroeger kwamen ze soms lam het veld op joh. George Best trok altijd een biertje adt vlak voor de wedstrijd, en dat was een held.
pi_71865221
quote:
Geef hem groot gelijk
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71865225
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:37 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Jammer dat Perez weg is ja die gast had echt van waarde kunnen zijn
Door je gebrek aan PI weet ik niet hoe je de post bedoelt
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:44:55 #201
168255 J.Herrer
pi_71865237
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:43 schreef Silenus het volgende:
Vroeger kwamen ze soms lam het veld op joh. George Best trok altijd een biertje adt vlak voor de wedstrijd, en dat was een held.
Maar dat was een genie, Stekelenburg niet
pi_71865240
quote:
Marco van Basten in de rust een patatje
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:45:09 #203
166976 DuvelDuvel
pi_71865243
quote:
Ik sta elke zaterdag lam op het veld en ik scoor echt gruwelijke goals.
#FreeHat
pi_71865275
Ik moest afgelopen zaterdag voetballen tegen FC Zwolle op een toernooi (ben A-speler), zaten 2 gastjes in die de dag ervoor gedebuteerd hadden in de Jupiler League, 1 rook me ook naar alcohol En dat terwijl hij al 3 wedstrijden gespeeld had, ik wil niet weten hoeveel hij gedronken had
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:57:39 #205
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71865398
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:45 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Ik sta elke zaterdag lam op het veld en ik scoor echt gruwelijke goals.
Vindt jullie keeper dat niet vervelend!?
pi_71865441
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:44 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Door je gebrek aan PI weet ik niet hoe je de post bedoelt
Mobiel dus ik zie ook geen PI's. Maar ik bedoel dat ik het echt jammer vind, niks sarcastisch
AJAX AMSTERDAM!
pi_71865467
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:01 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Mobiel dus ik zie ook geen PI's. Maar ik bedoel dat ik het echt jammer vind, niks sarcastisch
Oh oke, maar ik had het over Vermeer
pi_71865498
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:02 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Oh oke, maar ik had het over Vermeer

ik faal
AJAX AMSTERDAM!
pi_71865529
Nu snap ik je post ook
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 01:32:14 #210
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71865786
quote:

Schitterend toch? Bij de meeste clubs in dit land gaat geen hond mee naar uitwedstrijden, bij Ajax zitten er 'n hoop voor wie iedere thuiswedstrijd al haast een uitwedstrijd is.

6 uur reizen om ze te zien spelen, dat is toch wel clubliefde?
pi_71866480
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:05 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

ik faal
Ik vond het een geniale opmerking en nu doe je dit
pi_71866484
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:32 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Schitterend toch? Bij de meeste clubs in dit land gaat geen hond mee naar uitwedstrijden, bij Ajax zitten er 'n hoop voor wie iedere thuiswedstrijd al haast een uitwedstrijd is.

Ik moet 3 uur reizen
20 augustus weer, vak 115.. Had me verslapen, wilde 114
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:09:05 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71867231
Zin in zondag!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_71867245
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:32 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Alles zit er op de tribune, tot een platte Hagenees aan toe die de ene kankah na de andere eruitgooit
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71868907
Ik vond Zeegelaar tijdens zijn korte invalbeurt ook opvallen. Kan hij ook op rechts spelen?
pi_71869700
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

pi_71870147
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 02:49 schreef GieJay het volgende:

[..]

Ik vond het een geniale opmerking en nu doe je dit
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:46:37 #218
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_71870228
quote:
Stekelenburg zit al jaren aan het bier en de sigaretten, dus het zal weinig verschillen denk ik.
pi_71870303
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:09 schreef M0NTANA het volgende:
Zin in zondag!
Absoluut
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:07:27 #220
166976 DuvelDuvel
pi_71872344
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je bedoelt dat hij de goals meestal niet ziet omdat hij er zo ver vanaf staat. Ja dat vind hij wel vervelend.
#FreeHat
pi_71872431
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Riro het volgende:

[..]

Stekelenburg zit al jaren aan het bier en de sigaretten, dus het zal weinig verschillen denk ik.
roker?
dat hij dan weer bier drinkt vind ik een plus, ik had m meer op coebergh ijs ingeschat
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:19:04 #222
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71872652
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Riro het volgende:

[..]

Samen met Henkie Timmer naar de skihut in Rotterdam zeker .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71873136
quote:
Beste Ajacieden,

Afgelopen zaterdag heb ik gemerkt hoe het is om als trainer van Ajax in een volle ArenA op de bank te zitten. Sommigen waren na de 1-1 van RKC bang dat we niet meer zouden winnen. Ik was dat niet. Want we bleven gewoon voetballen. Er is nog veel voor verbetering vatbaar, maar we creëerden zoveel kansen, dan móet je wel winnen. En dat deden we. Waardoor iedereen tevreden naar huis kon.

Uiteindelijk wil ik er naar toe dat andere clubs een uitwedstrijd tegen Ajax weer als een schier onmogelijke opgave zien. Dat we met zijn allen het thuisvoordeel volledig benutten. Ik heb gehoord dat de sfeer in het stadion de afgelopen jaren met grote sprongen vooruit is gegaan. Dat betekent een enorme steun voor de spelers op het veld.

We kunnen die steun ook erg goed gebruiken om de belangrijke Play-offronde van de Europa League door te komen. Als we het Slowaakse Slovan Bratislava uitschakelen, komen we in de poulefase terecht. In de thuiswedstrijd moeten we de basis leggen. Wij zullen in elk geval alles geven voor een goed resultaat. Met jullie steun moet het lukken.

De vrije verkoop voor de thuiswedstrijd is van start gegaan. Je kunt zonder club card en vanaf 18 euro kaartjes kopen voor deze wedstrijd. Kaarten zijn eenvoudig te bestellen via Ajax.nl. Laten we het met zijn allen net zo sfeervol maken als afgelopen zaterdag.

Tot donderdag in het stadion!

Met sportieve groeten,

Martin Jol
pi_71873159
quote:
Met olaf lindenbergh xD

Kermis Hoorn
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_71873227
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Met olaf lindenbergh xD

Kermis Hoorn
Kermis Hoorn
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:49:09 #226
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_71873431
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Met olaf lindenbergh xD

Kermis Hoorn
Oh god, nu zal Lindenbergh wel terugkomen!
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:53:32 #227
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71873533
Waar gaat het heen als je als speler niet eens een biertje mag drinken bij het eten Als hij lam op de dansvloer staat is het wat anders, maar om hier nou een punt van te maken..
pi_71873536
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:49 schreef ericajax het volgende:

[..]

Oh god, nu zal Lindenbergh wel terugkomen!
Speelt al een tijdje bij 't Veerhuys. (futsal)
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_71873561
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef TAV74 het volgende:
Waar gaat het heen als je als speler niet eens een biertje mag drinken bij het eten Als hij lam op de dansvloer staat is het wat anders, maar om hier nou een punt van te maken..
Als ie optijd naar bed gaat, prima. Hij moet gewoon fit zijn. Maarja dat optijd naar bed zat er niet in.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:03:59 #230
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71873773
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:54 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Als ie optijd naar bed gaat, prima. Hij moet gewoon fit zijn. Maarja dat optijd naar bed zat er niet in.
Zie nu pas dat het na twaalven was, dat is inderdaad niet echt een tijd die je bij een topsporter verwacht. Hoewel, in landen als Spanje valt die tijd het reuze mee, misschien is hij vast aan het oefenen
pi_71873774
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Speelt al een tijdje bij 't Veerhuys. (futsal)
Agovv hoor... sinds dit seizoen
Ajax!!
pi_71873844
Gaat een mooie match worden zondag
pi_71873952
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:03 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zie nu pas dat het na twaalven was, dat is inderdaad niet echt een tijd die je bij een topsporter verwacht. Hoewel, in landen als Spanje valt die tijd het reuze mee, misschien is hij vast aan het oefenen
Mwah, kijkt mij maakt het niet zoveel uit. Ik ga er vanuit dat hij er zondag gewoon op en top staat.

Wel vind ik dat als je hevige concurrentie hebt je dit soort dingen verstandiger kan aanpakken.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:11:55 #234
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71873987
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:10 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Mwah, kijkt mij maakt het niet zoveel uit. Ik ga er vanuit dat hij er zondag gewoon op en top staat.

Wel vind ik dat als je hevige concurrentie hebt je dit soort dingen verstandiger kan aanpakken.
Ik lig er ook absoluut niet wakker van, maar als je bij een club als Ajax speelt weet je dat je in de kijker staat als je de stad in gaat. Of het dan zo handig is vraag ik me ook af.
pi_71874044
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:04 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Agovv hoor... sinds dit seizoen
Kan wel, ik volg 'T veerhuys niet meer nadat ze naar purmerend zijn verhuisd.

OT: Ik hoop dat wij nu ook Ajax pils in onze super krijgen. Begin dit jaar al wel dat az pils gezien

Dat az pils was dezelfde prijs als de normale blikken amstel 0,5L, ben benieuwd hoe het bij onze blikken gaat.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_71874646
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef TAV74 het volgende:
Of je neemt het niet zo serieus
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:37:38 #237
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71874793
Kwam net de carriere van Lobont tegen, maar dat stelt eigenlijk niks voor... Had altijd wel een goed beeld van hem nl (ik had geen id waar ik mijn verbazing anders moest posten ).
quote:
1997/98 Rapid Boekarest 33 0 Roemenie
1998/99 Rapid Boekarest 31 0
1999/00 Rapid Boekarest 16 0
1999/00 Ajax 0 0 Eredivisie
2000/01 Ajax 1 0 Eredivisie
2001/02 Ajax 0 0 Eredivisie
2001/02 Dinamo Boekarest 22 0 Roemenie
2002/03 Ajax 17 0 Eredivisie
2003/04 Ajax 24 0 Eredivisie
2004/05 Ajax 7 0 Eredivisie
2005/06 Ajax 0 0 Eredivisie
2005/06 Fiorentina 17 0 Serie A
2006/07 Dinamo Boekarest 14 0 Roemenie
2007/08 Dinamo Boekarest 32 0 Roemenie
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:46:35 #238
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71875087
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Of je neemt het niet zo serieus
Was nog niet zo wakker na een avondje Pearl Jam. En in dit topic verbaasd je tegenwoordig niets meer
pi_71875126
Zondag 25 graden
pi_71875361
Engelaar is niet inzetbaar zondag.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_71875468
Hopen dat Ajax wint zondag, heb er wel vertrouwen in
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:04:31 #242
166976 DuvelDuvel
pi_71875613
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef Klaphark het volgende:
Zondag 25 graden
Allemaal naar het strand ?
#FreeHat
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:14:26 #243
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71875901
Hmm ja inderdaad, het wordt de hele week superlekker weer.

Ik moet nu even kijken of ik mijn tv op m'n balkon kan zetten, lekker in de zon en (ivm waarschijnlijke brakheid) een bakkie pleur erbij. En een lekkere pot voetbal. Ik heb er zin in!
pi_71876022
Perspraatje van Jol is nog niet geweest toch?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:20:26 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71876081
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:14 schreef Silenus het volgende:

Ik moet nu even kijken of ik mijn tv op m'n balkon kan zetten, lekker in de zon en (ivm waarschijnlijke brakheid) een bakkie pleur erbij. En een lekkere pot voetbal. Ik heb er zin in!
Was van plan morgen eens goed te gaan zitten voor start van PL. Maar wordt gewoon terras, denk ik.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:24:16 #246
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71876203
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perspraatje van Jol is nog niet geweest toch?
Jawel, om 13u, alleen staat er zo te zien nog niks op de site.

edit: Nu.nl heeft wel al wat op de site staan:
quote:
Jol heeft in de aanloop naar de topper de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel.

De trainer van Ajax wilde zijn opstelling voor het duel met PSV niet prijsgeven. De kans is groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaïl Aissati.

Thimothée Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. ''Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen'', zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linksback.

De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, goed in het centrum van de defensie uit de voeten kan.
pi_71876223
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jawel, om 13u, alleen staat er zo te zien nog niks op de site.
ANP meldt nu wel wat kort:
quote:
Fitte selectie
Jol heeft in de aanloop naar de topper de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel.

De trainer van Ajax wilde zijn opstelling voor het duel met PSV niet prijsgeven. De kans is groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaïl Aissati.

Atouba
Thimothée Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. ''Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen'', zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linksback.

De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, goed in het centrum van de defensie uit de voeten kan.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:26:59 #248
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71876270
De vraag is nu van wie het versteegrobje was want ik editte 'm misschien pas terwijl jij 'm net had gepost.

Enfin, ik weet niet of het zo'n goed idee is om Atouba te laten debuteren in zo'n topwedstrijd. Maar Vertonghen als LB ben ik ook niet zo kapot van.
pi_71876273
vdWiel - Alderweireld - Vertonghen - Atouba?
AJAX AMSTERDAM!
pi_71876298
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Was van plan morgen eens goed te gaan zitten voor start van PL. Maar wordt gewoon terras, denk ik.
Prioriteiten en zo.. .
Lekker weer kan altijd nog. .
-
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:29:54 #251
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71876363
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Prioriteiten en zo.. .
Lekker weer kan altijd nog. .
Het is een lastige keuze. Keek echt uit naar start van PL, maar van dit weer moet je wel genieten.
pi_71876380
Hey dames, als jullie over het weekend willen hebben, weten jullie waar je moet zijn toch?
pi_71876484
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:14 schreef Silenus het volgende:

Ga je niet eens ouwe?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:35:25 #254
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71876513
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:27 schreef bloodysunday het volgende:
vdWiel - Alderweireld - Vertonghen - Atouba?
Is Alderweireld nu linksbenig of niet?
pi_71876563
Jol weet exact wat hij aan Atouba heeft. Alleen weten wij en zeker psv dat niet. Als een soort joker. Hij gaat van hem gebruik maken zondag.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:38:01 #256
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71876577
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:34 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ga je niet eens ouwe?
Nee, ik heb de hele tijd gezegd dat ik het kaartje te duur vond en toen het dinsdag zo begon te kriebelen dat ik dacht 'fuck it, ik ga toch!' was het uitverkocht. M'n hart huilde, maar m'n portemonnee maakte een sprongetje.

Ik denk dat ik tegen VVV-uit er weer bij ben, in september.
pi_71876579
quote:
Jol: "We kunnen aardige kloof slaan met PSV"
14 augustus 2009

Het seizoen is nog maar net begonnen, maar toch kan Ajax rivaal PSV al op een flinke achterstand zetten. Bij een zege zondag in het Philips Stadion hebben de Amsterdammers na drie duels al zeven punten meer dan de ploeg uit Eindhoven.

"We kunnen een aardige kloof slaan", zei trainer Martin Jol vrijdag na de training in de ArenA. "Aan de andere kant begon AZ vorig seizoen ook slecht aan de competitie. En die werden geloof ik wel kampioen. Ik denk dat we pas in december de balans kunnen opmaken. Dan weten we wel waar we staan. PSV had overigens ook gewoon van VVV moeten winnen. Ze waren vooral in de eerste helft veel beter."

Jol heeft in de aanloop naar de topper de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel. De trainer van Ajax wilde zijn opstelling voor het duel met PSV niet prijsgeven. De kans is groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaïl Aissati. Thimothe Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. "Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen", zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linkervleugelverdediger.

De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, in het centrum van de defensie uit de voeten kan. Jol wil de komende weken nog steeds een aantal spelers verhuren. Daarnaast heeft hij goede hoop dat hij zijn elftal kan versterken. "We zijn druk bezig en hebben nog twee weken."
pi_71876743
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Sowieso een verdediger als het dan nog kan een aanvallertje erbij
AJAX AMSTERDAM!
pi_71876765
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

rechtsbenig volgens mij
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:47:08 #260
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_71876823
Zo dus Zondag. Heb er zin in , begint langzaam te kriebelen.

Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:55:16 #261
52871 Blight
Supersized.
pi_71877042
Moet zondag werken vanaf 14.30. Echt balen, ga de wedstrijd nét niet af kunnen kijken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_71877070
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:55 schreef Blight het volgende:
Moet zondag werken vanaf 14.30. Echt balen, ga de wedstrijd nét niet af kunnen kijken.
Om 14.00 is het al beslist hoor .
pi_71878119
Ik denk dat hij zo gaat spelen

Maarten
Gregory - Rob - Toby - Jantje
Dennis - Demy - Eyong - Furby
Luis - Miralem
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:40:26 #264
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_71878289
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:34 schreef Dvm86 het volgende:

Maarten
Luis - Miralem
zo geforceerd die voornamen..
pi_71878428
Ben op vakantie. Sinds wanneer is psv - Ajax om half 1? Kkzooi. Ging ervan uit dat het om half 5 zou zijn, dan kon ik 't nog zien. Nu dus mooi niet.
pi_71878430
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Kom op zeg.

Rechtsbenig.
pi_71878553

Jol in een onderonsje met Mitchell Donald.

vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:52:52 #268
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71878658
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Jol in een onderonsje met Mitchell Donald.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71878905
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:34 schreef Dvm86 het volgende:

Maarten
Luis - Miralem
Denk dat tien namen duidelijk zijn en dat er alleen gekozen moet worden tussen Sulejmani en Rommedahl.
pi_71878979
Prachtig trouwens dat Jol de KNVB even 'de commissie van Twente' noemt.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:04:58 #271
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71878982
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Denk dat tien namen duidelijk zijn en dat er alleen gekozen moet worden tussen Sulejmani en Rommedahl.

Cvitanich dus sowieso?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:08:21 #272
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71879087
Samenwerking tussen Ajax en Haarlem is rond.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:08:31 #273
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71879092
Steek
Wiel-Wielaert-Alerweireld-Vertonghen
Rommedahl-De Zeeuw-Enoh-Sulejmani
Suarez-Aissati

Zou wel leuk zijn.
WOS'ser for life.
pi_71879104
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
Prachtig trouwens dat Jol de KNVB even 'de commissie van Twente' noemt.
?
pi_71879142
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Cvitanich dus sowieso?
Zelfde als Groningen-uit, denk ik. Afgezien van Rommedahl/Sulejmani dan. Tegen Groningen werd verdedigend weggeven, met Enoh tegen RKC ook niet. Cvitanich en Aissati werden allebei gewisseld tegen RKC en Aissati speelde ook tegen Groningen niet.

Maar goed, dat is mijn voorspelling. Misschien doet Jol wel iets anders.

Edit: zie dat Rommedahl ook in die basis staat. Dat lijkt me sowieso niet - Rommedahl en Sulejmani.
pi_71879159
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

?
Jol werd gevraagd naar de interlands deze week voor PSV en de planning van de KNVB. Toen zei hij niet KNVB, maar 'commissie van Twente'.
pi_71879221
hopelijk eens geen Wielaert, maar dat zal wel niet zo zijn
AJAX AMSTERDAM!
pi_71879363
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:13 schreef bloodysunday het volgende:
hopelijk eens geen Wielaert, maar dat zal wel niet zo zijn
t'is de enige verdediger die geen grove fouten maakt. in tegenstelling tot Oleguer, Alderweireld, vd Wiel en Vertonghen. lekker laten staan dus.
pi_71879424
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:19 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

t'is de enige verdediger die geen grove fouten maakt. in tegenstelling tot Oleguer, Alderweireld, vd Wiel en Vertonghen. lekker laten staan dus.
Mij voorkeur blijft uit gaan naar Oleguer, veel meer ervaring en meer plaatsend.
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:22:13 #280
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_71879441
Aisatti is zondag jarig , ik gun hem een mooi sportief kado. 3 puntjes meenemen naar Amsterdam
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:33:48 #281
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71879732
Vond Derksen z'n idee voor Ajax om Makaay te halen geen slecht idee.
WOS'ser for life.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:34:18 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_71879745
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef Gabbylicious het volgende:
. .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:36:19 #283
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71879799
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

. .
Wat lach je nou lul.

Ajax heeft geen afmaker.

Makaay met Suarez om hem heen =
WOS'ser for life.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:36:59 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_71879818
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:36 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Wat lach je nou lul.

Ajax heeft geen afmaker.

Makaay met Suarez om hem heen =
heb je hem zien "spelen" de laatste tijd? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:37:35 #285
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71879836
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

heb je hem zien "spelen" de laatste tijd? .
Ja, wie presteert er wél bij Feyenoord?
WOS'ser for life.
pi_71879866
quote:
Dat was toch een idee van Van der Gijp
pi_71879890
Makaay? Als we niet al genoeg pure middelmaat in onze selectie hebben rondlopen.

Daarover gesproken, ASAP lozen die handel. Dit duurt me echt te lang.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:39:40 #288
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71879893
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:38 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat was toch een idee van Van der Gijp
Ow Kan best.
WOS'ser for life.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:41:50 #289
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71879962
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Makaay? Als we niet al genoeg pure middelmaat in onze selectie hebben rondlopen.

Daarover gesproken, ASAP lozen die handel. Dit duurt me echt te lang.
Sno, Kennedy en Cvita (voor 1 jaar) voor Makaay
WOS'ser for life.
pi_71879982
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Cvitanich weg doen?
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:43:08 #291
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71880005
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:42 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Cvitanich weg doen?
1 jaar op huurbasis naar Rotterdam
WOS'ser for life.
pi_71880022
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Er is maar 1 passende smiley voor deze post:
Cvitanich wegdoen en Makaay halen?
pi_71880056
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:43 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

1 jaar op huurbasis naar Rotterdam
______! kan je hem beter naar Heracles sturen
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:45:19 #294
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71880061
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:43 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Er is maar 1 passende smiley voor deze post:
Cvitanich wegdoen en Makaay halen?
Een volle jaargang eredivisie is een pré voor Cvita op dit moment.
WOS'ser for life.
pi_71880174
quote:
Wat ? 6 miljoen voor Makaay betalen .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:53:25 #296
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71880237
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Wat ? 6 miljoen voor Makaay betalen .
Haal je wel minimaal 20 goals + extra CL ervaring voor volgend jaar.
WOS'ser for life.
pi_71880298
Lazer toch op, liever Makaay dan Cvitanich. __!
Laten we Romario ook nog halen!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_71880309
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:53 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Haal je wel minimaal 20 goals + extra CL ervaring voor volgend jaar.
Als je Oleguer erin zet heb je ook CL ervaring, alleen geen 20 goals
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:58:40 #299
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71880365
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:56 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Als je Oleguer erin zet heb je ook CL ervaring, alleen geen 20 goals
20 tegengoals
WOS'ser for life.