Oh god, nu zal Lindenbergh wel terugkomen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Met olaf lindenbergh xD
Kermis Hoorn
Speelt al een tijdje bij 't Veerhuys. (futsal)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:49 schreef ericajax het volgende:
[..]
Oh god, nu zal Lindenbergh wel terugkomen!
Als ie optijd naar bed gaat, prima. Hij moet gewoon fit zijn. Maarja dat optijd naar bed zat er niet in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef TAV74 het volgende:
Waar gaat het heen als je als speler niet eens een biertje mag drinken bij het etenAls hij lam op de dansvloer staat is het wat anders, maar om hier nou een punt van te maken..
Zie nu pas dat het na twaalven was, dat is inderdaad niet echt een tijd die je bij een topsporter verwacht. Hoewel, in landen als Spanje valt die tijd het reuze mee, misschien is hij vast aan het oefenenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Als ie optijd naar bed gaat, prima. Hij moet gewoon fit zijn. Maarja dat optijd naar bed zat er niet in.
Agovv hoor... sinds dit seizoenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Speelt al een tijdje bij 't Veerhuys. (futsal)
Mwah, kijkt mij maakt het niet zoveel uit. Ik ga er vanuit dat hij er zondag gewoon op en top staat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat het na twaalven was, dat is inderdaad niet echt een tijd die je bij een topsporter verwacht. Hoewel, in landen als Spanje valt die tijd het reuze mee, misschien is hij vast aan het oefenen
Ik lig er ook absoluut niet wakker van, maar als je bij een club als Ajax speelt weet je dat je in de kijker staat als je de stad in gaat. Of het dan zo handig is vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Mwah, kijkt mij maakt het niet zoveel uit. Ik ga er vanuit dat hij er zondag gewoon op en top staat.
Wel vind ik dat als je hevige concurrentie hebt je dit soort dingen verstandiger kan aanpakken.
Kan wel, ik volg 'T veerhuys niet meer nadat ze naar purmerend zijn verhuisd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:04 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Agovv hoor... sinds dit seizoen
Of je neemt het niet zo serieusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef TAV74 het volgende:
Waar gaat het heen als je als speler niet eens een biertje mag drinken bij het etenAls hij lam op de dansvloer staat is het wat anders, maar om hier nou een punt van te maken..
quote:1997/98 Rapid Boekarest 33 0 Roemenie
1998/99 Rapid Boekarest 31 0
1999/00 Rapid Boekarest 16 0
1999/00 Ajax 0 0 Eredivisie
2000/01 Ajax 1 0 Eredivisie
2001/02 Ajax 0 0 Eredivisie
2001/02 Dinamo Boekarest 22 0 Roemenie
2002/03 Ajax 17 0 Eredivisie
2003/04 Ajax 24 0 Eredivisie
2004/05 Ajax 7 0 Eredivisie
2005/06 Ajax 0 0 Eredivisie
2005/06 Fiorentina 17 0 Serie A
2006/07 Dinamo Boekarest 14 0 Roemenie
2007/08 Dinamo Boekarest 32 0 Roemenie
Was nog niet zo wakker na een avondje Pearl Jam. En in dit topic verbaasd je tegenwoordig niets meerquote:
Was van plan morgen eens goed te gaan zitten voor start van PL. Maar wordt gewoon terras, denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:14 schreef Silenus het volgende:
Hmm ja inderdaad, het wordt de hele week superlekker weer.
Ik moet nu even kijken of ik mijn tv op m'n balkon kan zetten, lekker in de zon en (ivm waarschijnlijke brakheid) een bakkie pleur erbij. En een lekkere pot voetbal. Ik heb er zin in!
Jawel, om 13u, alleen staat er zo te zien nog niks op de site.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perspraatje van Jol is nog niet geweest toch?
quote:Jol heeft in de aanloop naar de topper de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel.
De trainer van Ajax wilde zijn opstelling voor het duel met PSV niet prijsgeven. De kans is groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaïl Aissati.
Thimothée Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. ''Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen'', zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linksback.
De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, goed in het centrum van de defensie uit de voeten kan.
ANP meldt nu wel wat kort:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, om 13u, alleen staat er zo te zien nog niks op de site.
quote:Fitte selectie
Jol heeft in de aanloop naar de topper de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel.
De trainer van Ajax wilde zijn opstelling voor het duel met PSV niet prijsgeven. De kans is groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaïl Aissati.
Atouba
Thimothée Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. ''Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen'', zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linksback.
De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, goed in het centrum van de defensie uit de voeten kan.
Prioriteiten en zo..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was van plan morgen eens goed te gaan zitten voor start van PL. Maar wordt gewoon terras, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |