Maar dat was een genie, Stekelenburg nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:43 schreef Silenus het volgende:
Vroeger kwamen ze soms lam het veld op joh. George Best trok altijd een biertje adt vlak voor de wedstrijd, en dat was een held.
Marco van Basten in de rust een patatjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:43 schreef Silenus het volgende:
Vroeger kwamen ze soms lam het veld op joh. George Best trok altijd een biertje adt vlak voor de wedstrijd, en dat was een held.
Ik sta elke zaterdag lam op het veld en ik scoor echt gruwelijke goals.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:43 schreef Silenus het volgende:
Vindt jullie keeper dat niet vervelend!?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik sta elke zaterdag lam op het veld en ik scoor echt gruwelijke goals.
Mobiel dus ik zie ook geen PI's. Maar ik bedoel dat ik het echt jammer vind, niks sarcastischquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Door je gebrek aan PI weet ik niet hoe je de post bedoelt
Oh oke, maar ik had het over Vermeerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mobiel dus ik zie ook geen PI's. Maar ik bedoel dat ik het echt jammer vind, niks sarcastisch
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh oke, maar ik had het over Vermeer
Schitterend toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:34 schreef Hanoying het volgende:
Ik heb bij Ajax wel eens het idee dat bijna al jullie supporters uit Meppel, Steenwijk, Assen en soortgelijk komenEn dan vervolgens ook nog tegen elkaar opscheppen over hoe vaak ze naar "Hunne cluppe in ut West'n goan"
Als echte Amsterdammer moet je daar toch ook zo nu en dan helemaal![]()
![]()
![]()
van worden of zie ik dat nu verkeerd?
Ik vond het een geniale opmerking en nu doe je ditquote:
Ik moet 3 uur reizenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:32 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Schitterend toch?Bij de meeste clubs in dit land gaat geen hond mee naar uitwedstrijden, bij Ajax zitten er 'n hoop voor wie iedere thuiswedstrijd al haast een uitwedstrijd is.
6 uur reizen om ze te zien spelen, dat is toch wel clubliefde?
Alles zit er op de tribune, tot een platte Hagenees aan toe die de ene kankah na de andere eruitgooitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:32 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Schitterend toch?Bij de meeste clubs in dit land gaat geen hond mee naar uitwedstrijden, bij Ajax zitten er 'n hoop voor wie iedere thuiswedstrijd al haast een uitwedstrijd is.
6 uur reizen om ze te zien spelen, dat is toch wel clubliefde?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vindt jullie keeper dat niet vervelend!?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:49 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik vond het een geniale opmerking en nu doe je dit
Stekelenburg zit al jaren aan het bier en de sigaretten, dus het zal weinig verschillen denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:20 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg zit in een restaurant te eten en zit aan het bier, ik hoop voor hem dat hij zondag scherp is.
Je bedoelt dat hij de goals meestal niet ziet omdat hij er zo ver vanaf staat. Ja dat vind hij wel vervelend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vindt jullie keeper dat niet vervelend!?
roker?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Riro het volgende:
[..]
Stekelenburg zit al jaren aan het bier en de sigaretten, dus het zal weinig verschillen denk ik.
Samen met Henkie Timmer naar de skihut in Rotterdam zekerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Riro het volgende:
[..]
Stekelenburg zit al jaren aan het bier en de sigaretten, dus het zal weinig verschillen denk ik.
quote:Beste Ajacieden,
Afgelopen zaterdag heb ik gemerkt hoe het is om als trainer van Ajax in een volle ArenA op de bank te zitten. Sommigen waren na de 1-1 van RKC bang dat we niet meer zouden winnen. Ik was dat niet. Want we bleven gewoon voetballen. Er is nog veel voor verbetering vatbaar, maar we creëerden zoveel kansen, dan móet je wel winnen. En dat deden we. Waardoor iedereen tevreden naar huis kon.
Uiteindelijk wil ik er naar toe dat andere clubs een uitwedstrijd tegen Ajax weer als een schier onmogelijke opgave zien. Dat we met zijn allen het thuisvoordeel volledig benutten. Ik heb gehoord dat de sfeer in het stadion de afgelopen jaren met grote sprongen vooruit is gegaan. Dat betekent een enorme steun voor de spelers op het veld.
We kunnen die steun ook erg goed gebruiken om de belangrijke Play-offronde van de Europa League door te komen. Als we het Slowaakse Slovan Bratislava uitschakelen, komen we in de poulefase terecht. In de thuiswedstrijd moeten we de basis leggen. Wij zullen in elk geval alles geven voor een goed resultaat. Met jullie steun moet het lukken.
De vrije verkoop voor de thuiswedstrijd is van start gegaan. Je kunt zonder club card en vanaf 18 euro kaartjes kopen voor deze wedstrijd. Kaarten zijn eenvoudig te bestellen via Ajax.nl. Laten we het met zijn allen net zo sfeervol maken als afgelopen zaterdag.
Tot donderdag in het stadion!
Met sportieve groeten,
Martin Jol
Met olaf lindenbergh xDquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:20 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg zit in een restaurant te eten en zit aan het bier, ik hoop voor hem dat hij zondag scherp is.
Kermis Hoornquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Met olaf lindenbergh xD
Kermis Hoorn
Oh god, nu zal Lindenbergh wel terugkomen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Met olaf lindenbergh xD
Kermis Hoorn
Speelt al een tijdje bij 't Veerhuys. (futsal)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:49 schreef ericajax het volgende:
[..]
Oh god, nu zal Lindenbergh wel terugkomen!
Als ie optijd naar bed gaat, prima. Hij moet gewoon fit zijn. Maarja dat optijd naar bed zat er niet in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef TAV74 het volgende:
Waar gaat het heen als je als speler niet eens een biertje mag drinken bij het etenAls hij lam op de dansvloer staat is het wat anders, maar om hier nou een punt van te maken..
Zie nu pas dat het na twaalven was, dat is inderdaad niet echt een tijd die je bij een topsporter verwacht. Hoewel, in landen als Spanje valt die tijd het reuze mee, misschien is hij vast aan het oefenenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Als ie optijd naar bed gaat, prima. Hij moet gewoon fit zijn. Maarja dat optijd naar bed zat er niet in.
Agovv hoor... sinds dit seizoenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Speelt al een tijdje bij 't Veerhuys. (futsal)
Mwah, kijkt mij maakt het niet zoveel uit. Ik ga er vanuit dat hij er zondag gewoon op en top staat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat het na twaalven was, dat is inderdaad niet echt een tijd die je bij een topsporter verwacht. Hoewel, in landen als Spanje valt die tijd het reuze mee, misschien is hij vast aan het oefenen
Ik lig er ook absoluut niet wakker van, maar als je bij een club als Ajax speelt weet je dat je in de kijker staat als je de stad in gaat. Of het dan zo handig is vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Mwah, kijkt mij maakt het niet zoveel uit. Ik ga er vanuit dat hij er zondag gewoon op en top staat.
Wel vind ik dat als je hevige concurrentie hebt je dit soort dingen verstandiger kan aanpakken.
Kan wel, ik volg 'T veerhuys niet meer nadat ze naar purmerend zijn verhuisd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:04 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Agovv hoor... sinds dit seizoen
Of je neemt het niet zo serieusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef TAV74 het volgende:
Waar gaat het heen als je als speler niet eens een biertje mag drinken bij het etenAls hij lam op de dansvloer staat is het wat anders, maar om hier nou een punt van te maken..
quote:1997/98 Rapid Boekarest 33 0 Roemenie
1998/99 Rapid Boekarest 31 0
1999/00 Rapid Boekarest 16 0
1999/00 Ajax 0 0 Eredivisie
2000/01 Ajax 1 0 Eredivisie
2001/02 Ajax 0 0 Eredivisie
2001/02 Dinamo Boekarest 22 0 Roemenie
2002/03 Ajax 17 0 Eredivisie
2003/04 Ajax 24 0 Eredivisie
2004/05 Ajax 7 0 Eredivisie
2005/06 Ajax 0 0 Eredivisie
2005/06 Fiorentina 17 0 Serie A
2006/07 Dinamo Boekarest 14 0 Roemenie
2007/08 Dinamo Boekarest 32 0 Roemenie
Was nog niet zo wakker na een avondje Pearl Jam. En in dit topic verbaasd je tegenwoordig niets meerquote:
Was van plan morgen eens goed te gaan zitten voor start van PL. Maar wordt gewoon terras, denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:14 schreef Silenus het volgende:
Hmm ja inderdaad, het wordt de hele week superlekker weer.
Ik moet nu even kijken of ik mijn tv op m'n balkon kan zetten, lekker in de zon en (ivm waarschijnlijke brakheid) een bakkie pleur erbij. En een lekkere pot voetbal. Ik heb er zin in!
Jawel, om 13u, alleen staat er zo te zien nog niks op de site.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perspraatje van Jol is nog niet geweest toch?
quote:Jol heeft in de aanloop naar de topper de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel.
De trainer van Ajax wilde zijn opstelling voor het duel met PSV niet prijsgeven. De kans is groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaďl Aissati.
Thimothée Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. ''Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen'', zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linksback.
De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, goed in het centrum van de defensie uit de voeten kan.
ANP meldt nu wel wat kort:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, om 13u, alleen staat er zo te zien nog niks op de site.
quote:Fitte selectie
Jol heeft in de aanloop naar de topper de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel.
De trainer van Ajax wilde zijn opstelling voor het duel met PSV niet prijsgeven. De kans is groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaďl Aissati.
Atouba
Thimothée Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. ''Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen'', zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linksback.
De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, goed in het centrum van de defensie uit de voeten kan.
Prioriteiten en zo..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was van plan morgen eens goed te gaan zitten voor start van PL. Maar wordt gewoon terras, denk ik.
Het is een lastige keuze. Keek echt uit naar start van PL, maar van dit weer moet je wel genieten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prioriteiten en zo...
Lekker weer kan altijd nog..
Ga je niet eens ouwe?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:14 schreef Silenus het volgende:
Hmm ja inderdaad, het wordt de hele week superlekker weer.
Ik moet nu even kijken of ik mijn tv op m'n balkon kan zetten, lekker in de zon en (ivm waarschijnlijke brakheid) een bakkie pleur erbij. En een lekkere pot voetbal. Ik heb er zin in!
Is Alderweireld nu linksbenig of niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:27 schreef bloodysunday het volgende:
vdWiel - Alderweireld - Vertonghen - Atouba?
Nee, ik heb de hele tijd gezegd dat ik het kaartje te duur vond en toen het dinsdag zo begon te kriebelen dat ik dacht 'fuck it, ik ga toch!' was het uitverkocht. M'n hart huilde, maar m'n portemonnee maakte een sprongetje.quote:
quote:Jol: "We kunnen aardige kloof slaan met PSV"
14 augustus 2009
Het seizoen is nog maar net begonnen, maar toch kan Ajax rivaal PSV al op een flinke achterstand zetten. Bij een zege zondag in het Philips Stadion hebben de Amsterdammers na drie duels al zeven punten meer dan de ploeg uit Eindhoven.
"We kunnen een aardige kloof slaan", zei trainer Martin Jol vrijdag na de training in de ArenA. "Aan de andere kant begon AZ vorig seizoen ook slecht aan de competitie. En die werden geloof ik wel kampioen. Ik denk dat we pas in december de balans kunnen opmaken. Dan weten we wel waar we staan. PSV had overigens ook gewoon van VVV moeten winnen. Ze waren vooral in de eerste helft veel beter."
Jol heeft in de aanloop naar de topper de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel. De trainer van Ajax wilde zijn opstelling voor het duel met PSV niet prijsgeven. De kans is groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaďl Aissati. Thimothe Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. "Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen", zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linkervleugelverdediger.
De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, in het centrum van de defensie uit de voeten kan. Jol wil de komende weken nog steeds een aantal spelers verhuren. Daarnaast heeft hij goede hoop dat hij zijn elftal kan versterken. "We zijn druk bezig en hebben nog twee weken."
rechtsbenig volgens mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Is Alderweireld nu linksbenig of niet?
Om 14.00 is het al beslist hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:55 schreef Blight het volgende:
Moet zondag werken vanaf 14.30. Echt balen, ga de wedstrijd nét niet af kunnen kijken.
zo geforceerd die voornamen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:34 schreef Dvm86 het volgende:
Ik denk dat hij zo gaat spelen
Maarten
Gregory - Rob - Toby - Jantje
Dennis - Demy - Eyong - Furby
Luis - Miralem
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Is Alderweireld nu linksbenig of niet?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Jol in een onderonsje met Mitchell Donald.
Denk dat tien namen duidelijk zijn en dat er alleen gekozen moet worden tussen Sulejmani en Rommedahl.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:34 schreef Dvm86 het volgende:
Ik denk dat hij zo gaat spelen
Maarten
Gregory - Rob - Toby - Jantje
Dennis - Demy - Eyong - Furby
Luis - Miralem
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Denk dat tien namen duidelijk zijn en dat er alleen gekozen moet worden tussen Sulejmani en Rommedahl.
?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
Prachtig trouwens dat Jol de KNVB even 'de commissie van Twente' noemt.
Zelfde als Groningen-uit, denk ik. Afgezien van Rommedahl/Sulejmani dan. Tegen Groningen werd verdedigend weggeven, met Enoh tegen RKC ook niet. Cvitanich en Aissati werden allebei gewisseld tegen RKC en Aissati speelde ook tegen Groningen niet.quote:
Jol werd gevraagd naar de interlands deze week voor PSV en de planning van de KNVB. Toen zei hij niet KNVB, maar 'commissie van Twente'.quote:
t'is de enige verdediger die geen grove fouten maakt. in tegenstelling tot Oleguer, Alderweireld, vd Wiel en Vertonghen. lekker laten staan dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:13 schreef bloodysunday het volgende:
hopelijk eens geen Wielaert, maar dat zal wel niet zo zijn
Mij voorkeur blijft uit gaan naar Oleguer, veel meer ervaring en meer plaatsend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
t'is de enige verdediger die geen grove fouten maakt. in tegenstelling tot Oleguer, Alderweireld, vd Wiel en Vertonghen. lekker laten staan dus.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef Gabbylicious het volgende:
Vond Derksen z'n idee voor Ajax om Makaay te halen geen slecht idee.
heb je hem zien "spelen" de laatste tijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:36 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Wat lach je nou lul.
Ajax heeft geen afmaker.
Makaay met Suarez om hem heen =![]()
![]()
Ja, wie presteert er wél bij Feyenoord?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je hem zien "spelen" de laatste tijd?.
Dat was toch een idee van Van der Gijpquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef Gabbylicious het volgende:
Owquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was toch een idee van Van der Gijp
Sno, Kennedy en Cvita (voor 1 jaar) voor Makaayquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Makaay? Als we niet al genoeg pure middelmaat in onze selectie hebben rondlopen.![]()
Daarover gesproken, ASAP lozen die handel. Dit duurt me echt te lang.![]()
Cvitanich weg doen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Sno, Kennedy en Cvita (voor 1 jaar) voor Makaay
Er is maar 1 passende smiley voor deze post:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Sno, Kennedy en Cvita (voor 1 jaar) voor Makaay
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:43 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
1 jaar op huurbasis naar Rotterdam
Een volle jaargang eredivisie is een pré voor Cvita op dit moment.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:43 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Er is maar 1 passende smiley voor deze post:
Cvitanich wegdoen en Makaay halen?
Wat ? 6 miljoen voor Makaay betalenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef Gabbylicious het volgende:
Haal je wel minimaal 20 goals + extra CL ervaring voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Wat ? 6 miljoen voor Makaay betalen.
Als je Oleguer erin zet heb je ook CL ervaring, alleen geen 20 goalsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:53 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Haal je wel minimaal 20 goals + extra CL ervaring voor volgend jaar.
20 tegengoalsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als je Oleguer erin zet heb je ook CL ervaring, alleen geen 20 goals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |